Heippa vaan! Olen kyllä surkea palstailija kun en saa itteäni säännöllisesti keskustelemaan... Nyt tässä taukoa kun hoitolapsi nukkuu. Mun laihdutus on käynnissä vielä kyllä,tuntuu vaan ikuisuudelta ennen kuin pääsis seuraavalle kymmenluvulle
Paino tänä aamuna 81,7kg,että kaikkiaan tänä vuonna pudotusta 6-7kg. Olen tyytyväinen koska housuista sen ainakin huomaa,ja vähän vartalostakin. Viime viikolla ei päästy lenkille ollenkaan kn hoitolapsi oli kipeä,mutta sehän tiesikin vain vähemmän syömistä.
Lauantaina oltiin me kaasot ja kesän morsian hääpuku kierroksella,ja kovasti siitäkin sai tsemppiä kun tarkoitus olisi olla hoikempi ja saada nätti kaason mekko päällensä heinäkuussa.
Mä käytän siis kalorilaskuria apunani,jotenkin en ole tykännyt alkaa PV:n pisteille,tuntuu siltä että jäis merkkaamatta. Vaikkakin siis nytkin mun pitää päivittäin merkata syödyt ruoat,mutta kone laskee kalorit ja muut puolesta
ja antaa joka päivälle painon mukaan sallitut kalorit,vähimmillään syön 1200kcal päivässä koska olen laittanu aika kovan tavoitteen sivuille...
Huomaan kanssa,kuten jotkut,että työssä ollessa on helppoa laihduttaa,koska ei täällä voi ajatella/syödä koko ajan. Viikonloput on ihan kauheita jos ei ramppaa kylillä koko ajan,koska kotona ollessa tekee mieli aina syödä!
Noh,nälkä kurnii nyt kovaa,niin pitää lähteä Nutrilet-sopalle,ihme etten ole vielä kyllästynyt.
Ainiin,mitä ruoka-aineita,lisukkeita yms. suositte laihduttajana? Itse en juuri käytä pastoja ja riisejä,koska niissä aivan järkyn paljon kaloreita,makaroonissakin (myös ruis) n.350kcal/100g! Syön perunaa ja yllätyin valmis muussijauheesta, 200g vain 80kcal,Rainbow. Syön vieläkin hyvin heikosti vihanneksia,ruoan lisänä vain raejuustoa. Ja digitaalivaaka on hieno keksintö.
Tsemppiä kaikille! Päivätkin valoisia niin heti tuntuu pääkopassakin =)
Iines: on totta että kroppa voi aloittaa säätämisen,ja 1300kcal on vähän,tosi vähän. Itsekin epäilen että olen liian tiukasti mennyt,koska normaalisti saisin syödä 2000-3000kcal,eikä paino tipu nyt niin nopeasti. Mutta hiljasia aikojahan tulee kaikille... Suositus olisi n.500kcal vaje päivässä...itse menen n 700kcal vajeella.