muita n.-33kg tiputukseen?

alkaa viikonloppu lähestyy ja sillon tulee kyllä repsahettua jos tulee.eilenki mies vaan mättäs karkkia naamaan ja kysy vielä että otatko :headwall: pystyin kuitenki olemaan ilman..on seki vissiin tottunu kuulemaan että "pitäis ruveta laihikselle" ku jotenki tuntuu että se ei ota tosissaan mun hommaa ..mutta nyt saa kyllä nähä mihin sitä pystyy :LOL:
 
Heips vaan taas!

Ei se yks korvapuusti haittaakaan mitään, mutta se haittaa, että tulee joka päivä syötyä jotain herkkua. Mulla ei ole tällä viikolla ollut vielä yhtään päivää, jolloin olisin pysynyt päivän pisteissä :ashamed: .

Eilen olin kyllä ylpeä, sillä mies halusi Hesen ruokaa ja mä kieltäydyin. Hän kävi sit itselleen ostamassa ja mä vaan maistoin yhden palan hampurilaisesta + pari ranskista. Se oli mulle ultimate testaus, sillä oon viime aikoina ollut tosi perso kaikelle hyvälle. Tässä huomaa kyllä miten tiukassa vanhat huonot tavat on, ja huomaa kyllä senkin miten helppo on lipsahtaa takaisin vanhoihin tapoihin.

No mutta jatketaan ja koitetaan saada mielialat korkealle!
 
Terveks taas!

Pikku-Pingu saavutti tänään ystävänpäivänkunniaksi puolivälin. =) Tämä päivä on mennyt vähän herkutellessa, oon syöny 3 suklaapalaa, yhden pullan ja yhden munkin... ja meinasin vielä syödä vaniljajäätelöä ja vanukasta... No, oon käyny myös 1,5 tunnin kävelyllä jäällä, eikä pisteet mee niin pahasti yli. Alkuviikosta en ookkaan syön y yhtään herkkua. Onhan tää nyt vähän ylimitoitettu herkkupäivä, mutta huomenna takaisin ruotuun.

Viola ja Pingu 20+0
 
Onnittelut Vio-la ja Pingu puolivälin saavuttamisesta :flower: =) ! Yksi herkkupäivä ei maailmaa kaada, vaikka olis ylimitoitettukin. MUTTA, jos vetää yli, kuten minä, niin se on jo vähän huonompi juttu.

Tänään mennään taas roimasti yli ja pahinta kaikessa, mulla ei ole edes huono omatunto :snotty: . Kaiken lisäksi mulla on päällä se 6-8 päivää kestävä migreeniputki. Särky ei ole kova, jos olisi, niin en pystyis surffaamaan ja raapustamaan tekstiä. Mutta se on inhottavaa pientä jäytämistä |O . Just sellaista että sen aiheuttamaan kiukustumiseen pitää syödä koko ajan :( . Mä luulen, että mä tarvin kunnon plussalukeman vaakaan, jotta mä pääsen tästä masiksesta ylös. Nyt vielä paino on pysynyt samassa.

Sorry näistä totaalisista valitusviesteistä :ashamed: .
 
Terve kaikille!

Tajusin tänään että mun yövuorot helpottaa tätä piseteilyä aika paljon. Ennen aina mietin että miten onnistuu mennä yöks töihin kun päivän pisteet pitäis riittää vielä koko yöks. Nyt vasta tajusin että kun lopetan valvomisen herään joskus 12-13 maissa ja sinä päivänä paljon ruokaa pisteitäkin menee vähemmän.
Jos siis valvon kolme yötä niin pääasia on että en ylitä kokonaispistemäärää näiden päivien aikana. Näin on mahdollista syödä vaikka munkin jonakin päivänä ilman että pisteet ylittyy.

Kun en vielä kuntoile millään lailla tää antaa hieman liikkumavaraa. Tarkoitus on alkaa kävelemään töihin ja takaisin sitten kun ilmat vähän lämpenee. Tässä vaiheessa mulla ei ole mitään mahdollisuutta käydä kuntosalilla tai jumpassa.

Ines 79 kurjaa että sulla on tota migreeniä. Ei nyt ketään voi yllyttää syömään likaa mut onko sulla helpompi olla jos saat syödä hieman enemmän ja sitten taas jatkaa tiputusta uudella innolla. Tämähän ei ole mikään pikajuoksu tää painonpudotus. Yhden viikon plussa ei vaikuta pitkällä tähtäimellä mihinkään.


 
Hei kaikille, nopeasti tulin moikkaamaan.

Ei olla repsahdettu täällä..matka jatkuu, mutta en ole niin ehtinyt tänne päivittämään kuulumisia!
Hienosti menee kaikilla mitä ylempää lueskelin, onnittelut siitä! =)

Päivitin tämän viikon listan, ja enninuppu kun kyseli, niin laitan listaan aina sitä mukaa kun tuloksia ilmaantuu.. ei mene sitten viikkopudotukset sekaisin..
Et siis ole pudonnut!

Ja pephenille vielä, tervetuloa mukaan! Hienosti oletkin päässyt jo enemmän kuin alkuun.. Tsemppaa meitä muita! ;)

Mutta kaikille reipasta viikonloppua ja peukkuja pudotukseen! :wave:
 
Hienoa että Kaloriinalla menee hyvin!

Täällä ollaan hiukan vielä apeana mutta onneksi viikonloppu on edessä. Töitäkään ei tarvi tehdä enää kun reilu 5 tuntia :) . Kyllähän se mun migreeni vielä vaivaa ja hiukan helpottaa, jos syö tasaisesti ja hyvin. "Nälkäpäänsärkyä" ei kannata päästää päälle, sillä sitten sitä kovaa jyskytystä on vaikea saada pois. Se siis tarkoittaa sitä, että mä pelkään niin paljon säryn kovuutta että mielummin syön koko ajan :/ . Tänään vaaka jo näytti +0,6 kg, joten nyt sitä plussaa alkaa tulemaan :( .

Täytyy koittaa viikonloppuna petrata ja vaikka ulkoilla, jos sais samalla uuden alun laihdutukseen ja päänsäryn pois.

Kevyttä ja raikasta viikonloppua! :wave:
 
Voi surkeuden surkeus, onko meidän klubi kokonaan kuollut? :eek:

Mulla ei ole mennyt laihari puolella vahvasti :ashamed: . Varmaan on plussaa kilon, kaksikin, on tullut siihen malliin mässättyä. Huomisesta taas aion aloittaa, kun tein tueksi vihannessosekeittoa. Mulla ei tämä onnistu ilman sitä. Siitä sain taas uutta pontta laihdutukseen :) . Mä olen huomannut, että päivässä on liikaa tunteja ja liian vähän käytettäviä pisteitä. Mun on saatava sosekeittoa jossain välissä :/ .

Mites teillä muilla sujuu? Mites Vio-lan ja pikkuisen Pingun vointi?
 
Heipsan!

Iines kiitos kysymästä täällä voidaan hyvin =)
Huomenna on rakenneultra, vähän meinaa jänskättää varmaan ku oon jo nähny unta että synnytin ihan epämuodostuneen lapsen. No, onneksi tuo Pingu potkiskelee kovasti niin ei sinänsä pahemmin huoleta. Käytiin tänään miehen kanssa tunnin kävelyllä ja oli ihanan valoisaa. Meinaan vaan ylämäissä hyytyä aika hyvin, mutta muuten oli kivaa. Sitten ollaan vaan lököilty tuolla toisiimme kietoutuneina. Jotenkin tää raskaus on saanu molemmat ihan huumaan toisistamme ja siitä että meistä tulee perhe. Tuoksutellaan vaan toisiamme, pussaillaan ja halitaan. :heart:
Olin ihan ihmeissään ku kävin vaa'alla ekaa kertaa sen tiistain jälkeen. Oon syöny vaikka mitä herkkuja torstaina, perjantaina ja eilen... mutta sehän näytti 94,9! :eek: Olen kyllä yritääny pisteet pitää suunnilleen, mutta on ne välillä menny vähän yli. Liikuntaakaan en oo ihan hulluna harrastanu ku vähän flunssan jälkimaininkia vielä. Tänäänkin söin yhen suklaavanukkaan ja karkkia, mutta ne rupee aina oksettaan... Huono sinänsä ku terveellinenkin syöminen jää sitten vähemmälle. Ei varmaan oo tarkotus täyttää pisteitänsä sokerilla... :ashamed: No, jospa ensi viikolla söisi sitten terveellisemmin. Kunnon ruokaa mun maha sietää paljon paremmin kuin herkkuja, siinä mielessä hyvä.

Iines toi keitto on varmaan tosi hyvä idea. Toivottavasti saat siitä tsemppiä ens viikkoon! =)
Oon lukenu, että keitto pitää paremmin nälkää ku muut ruuat suhteessa siinä olevaan energiaan. Ja varsinkin näin talvella sitä on mukava syödäkkin.

Oikein hyvää ja terveellistä viikkoa kaikille! :wave:

Viola ja Pingu 20+3
 
voi pirul... katosi minun juttu kuin pieru saharaan :kieh:
No pikaisesti kirjoittelen nyt että ryhmässä ollaan ainakin täällä vielä mukana, olimme viimeviikon vain siellä "hiihtolomalla" ja tuon viikon aikana tuli sorruttua äärettömään mässäilyyn ihan joka päivä. Hiihdin kuitenkin alkuviikolla joka päivä mutta loppu viikon olen ollut kipeä ja vielä on nuha ja kurkku kipeänä. Plussaa tuolta viikolta ei onneksi kertynyt kuin 1kg, vaikka oletin sen olevan ainakin lähempänä kolmea kiloa. Nyt kun on taas kotona niin on helpompi palata ruotuun... mulla kun näyttää tämä homma lähtevän heti lipsuun kun ollaan jossain muualla (reissussa).
Olen tässä pikku hiljaa jättänyt imettämisen kokonaan pois ja tarkoitus olis kaivaa nyt ne pisteet esiin jos tämä homma alkais sitten vaikka luistaa hieman paremmin ja olis helpompi kontrolloisa syömistä kun kaiken laittaa ylös ja laskee pisteet.
Tervetuloa valtavsti myös minun puolesta vio-la ja pephen. Me pephen ollaankin melko lailla samoissa lukemissa menossa... eikä pituus eroakaan huimasti ole. Ja Vio-la kumpa minäkin olisin silloin jokin aika sitten pystynyt tuohon tasapainotteluun raskaana ollessani niin nyt matkaa tavoitteeseen olisi varmasti paljon paljon vähemmän ja onnea pikku Pingusta masussa sekä nautinnollista toista puoliskoa. Mukavaa että ruokavalion tarkastelu ja muutto on tuonut helpotusta huonoon oloosi....

mutta nyt nukkumaan kun kellokin on jo vaikka mitä.
Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ja onneksi kevät aurinko alkaa näkymään päivä päivältä vain useammin niin jos se antaisi meille lisä potkua... Täällä oli tänään ainakin niin ihanan aurinkoinen ilma että se piristi kummasti.

Terveisin Taata
 
Maanantaita!

Tämän viikon punnitustulos tulee multa poikkeuksellisesti huomenna, tuli vähän vedettyä överiksi ja yritän huomiselle saada vähän mukavammat lukemat... Toivottavasti se on vaan nestettä suolaisen ruuan jäljiltä... :whistle:

Iines, älä luovuta, mä oon pitänyt sua vähän niinkuin kohtalotoverina, koska me ollaan suurinpiirtein samankokoiset. Kyllä se tästä alkaa luistaa kun tulee kevät ja jaksaa paremmin liikkua, niin pisteitäkin saa syödä vähän enempi.

Vio-la, kiva kuulla että teillä rakkaus kukoistaa :heart: Oot varmaan kuullu sata kertaa jo että nauttikaa nyt toisistanne kunnolla kun siihen on vielä mahdollisuus. Toi pitää tietysti paikkaansa, mutta mun täytyy sanoa että suhde meillä ainakin muuttui, syventyi, kun lapset syntyivät. Tollaset kuherteluhetket jää vähän vähemmälle, mutta sit kun niitä tulee niin osaa ottaa ilon irti, jos ei sitten ole univelkaa... No ei vaan, olen vilpittömän iloinen että teillä menee mukavasti, tuli ihan mieleen ne ajat kun odottelimme esikoista, olo oli niinkuin pilvissä olisi leijaillut koko ajan. Muu maailma jäi ihan ulkopuolelle, ja niin sen on tarkoituskin!
Onnea ultraan!!

Palailen asiaan vielä myöhemmin tänään!!

hw
 
Hyvää maanantaita kaikille!

Töissä ihan hullu päivä, mutta pakko tulla hiukan rauhoittumaan meidän palstalle :) . Aamun järkyttäviin uutisiin, mähän oon jo viikon näennäisesti laskenut pisteitä, tosiasiassa mennyt reippaasti yli joka päivä. Tänään menin pala kurkussa vaa'alle ja järkytyin, 109,2 kg. Uskomatonta!!!!!! Viime viikkoiseen -0,4 kg! Mies lohdutteli, että painohan muuttuu viiveellä, kyllä se siitä ehtii vielä nousta. Olisin voinut kuristaa sen ukkelin siihen paikkaan :kieh: .

En luovuta, en en :snotty: ! En välitä miehen kommenteista, mä en anna painon nousta, kun kaikesta huolimatta oli pudonnut. Aloin miettimään, että onko noissa pisteissä liian vähän kaloreita ja mun kroppa alkaa hyytymään. Kävin sattumalta www.kutri.netissä ja siellä laskurin mukaan mun pitäis syödä laihduttaessa yli 2000 kaloria päivässä :eek: . Siihen en usko, mutta onkohan 1380 kaloria liian vähän? Mitä mieltä ootte?

Mun pitänee jatkaa töitä. Oikein hyvää uutta viikkoa, ei luovuteta! :wave:
 
Heippa vaan! Olen kyllä surkea palstailija kun en saa itteäni säännöllisesti keskustelemaan... Nyt tässä taukoa kun hoitolapsi nukkuu. Mun laihdutus on käynnissä vielä kyllä,tuntuu vaan ikuisuudelta ennen kuin pääsis seuraavalle kymmenluvulle :( Paino tänä aamuna 81,7kg,että kaikkiaan tänä vuonna pudotusta 6-7kg. Olen tyytyväinen koska housuista sen ainakin huomaa,ja vähän vartalostakin. Viime viikolla ei päästy lenkille ollenkaan kn hoitolapsi oli kipeä,mutta sehän tiesikin vain vähemmän syömistä.
Lauantaina oltiin me kaasot ja kesän morsian hääpuku kierroksella,ja kovasti siitäkin sai tsemppiä kun tarkoitus olisi olla hoikempi ja saada nätti kaason mekko päällensä heinäkuussa.
Mä käytän siis kalorilaskuria apunani,jotenkin en ole tykännyt alkaa PV:n pisteille,tuntuu siltä että jäis merkkaamatta. Vaikkakin siis nytkin mun pitää päivittäin merkata syödyt ruoat,mutta kone laskee kalorit ja muut puolesta :whistle: ja antaa joka päivälle painon mukaan sallitut kalorit,vähimmillään syön 1200kcal päivässä koska olen laittanu aika kovan tavoitteen sivuille...
Huomaan kanssa,kuten jotkut,että työssä ollessa on helppoa laihduttaa,koska ei täällä voi ajatella/syödä koko ajan. Viikonloput on ihan kauheita jos ei ramppaa kylillä koko ajan,koska kotona ollessa tekee mieli aina syödä!
Noh,nälkä kurnii nyt kovaa,niin pitää lähteä Nutrilet-sopalle,ihme etten ole vielä kyllästynyt.
Ainiin,mitä ruoka-aineita,lisukkeita yms. suositte laihduttajana? Itse en juuri käytä pastoja ja riisejä,koska niissä aivan järkyn paljon kaloreita,makaroonissakin (myös ruis) n.350kcal/100g! Syön perunaa ja yllätyin valmis muussijauheesta, 200g vain 80kcal,Rainbow. Syön vieläkin hyvin heikosti vihanneksia,ruoan lisänä vain raejuustoa. Ja digitaalivaaka on hieno keksintö.
Tsemppiä kaikille! Päivätkin valoisia niin heti tuntuu pääkopassakin =)
Iines: on totta että kroppa voi aloittaa säätämisen,ja 1300kcal on vähän,tosi vähän. Itsekin epäilen että olen liian tiukasti mennyt,koska normaalisti saisin syödä 2000-3000kcal,eikä paino tipu nyt niin nopeasti. Mutta hiljasia aikojahan tulee kaikille... Suositus olisi n.500kcal vaje päivässä...itse menen n 700kcal vajeella.
 
Mukavaa keväistä maanataita kaikille! :wave:
Nyt on neljä viikkoa takana pisteiden laskemista, yllättävän nopeesti mennyt aika. Pudotusta tosin vaan -2,9kg koko ajalta! Aika vähän mun mielestä...odotin ainakin kiloa enemmän. Mut toisaalta, eikös sitä sanota, että kun hitaasti putoaa, niin ei niin helposti tule takaisin? Jos vaikka tuolla lohduttautuisi... ;)
Siispä viimeisin viikkopudotus vaan -300g! Mut toki sentään miinusta.
Iines79 Mä oon kanssa miettiny, että syönkö sittenki liian vähän. Syynä tuo painon hidas lasku, olisikohan kroppa jo säästöliekillä?
Painonvartioiden mukaan syön 19 pistettä, eli vähän päälle 1000 kaloria. Muitten laskureiden mukaan pitäis syödä lähemmäs 2000cal. Mut sitte ajattelin että käytän aika paljon ns. ilmaisia tuotteita, eli syön paljon marjoja ja kasviksia, joista toki tulee jonkun verran lisää kaloreita, joita ei lasketa pisteisiin. Päivittäinen määrä nousee niillä ehkä n. 1500 kaloriin, joka vois olla ihan sopiva määrä.
 
Heipsan kaikille! :wave: täälllä meni viikonloppu yllättävän hyvin..vajaan saunalonkeron join ,mutta muuten pysyttiin hyvin ruodussa..ruoan suhteen ei tullu yhtään lipsahduksia :D oon tosi tyytyväinen ku aiemmin on tosi helposti päässy lipsumaan..ja paino oli puonnu viikossa 1kg!nyt oon kyllä ylpee itestäni! :LOL: tsemppiä kaikille muille!
 
Maanantaita!

Niin siinä kävi kun pelkäsin, paino tänään 83,5 kg, eli viikon saldo +100g :/ . Ja kuitenkin mä olen mielestäni syönyt ihan pisteiden mukaan ja liikkunut normaalia enemmän. Liikuntapisteitä en laske, enkä siis syö.

Nyt on sitten mun viimeinen talviloma viikko. Ja kyllä se niin on että kotona ruoka on mielessä enempi kuin töissä, siis ainakin mulla. Mutta ajattelin että jos koittaisin joka aamu käydä tuolla salilla tekemässä jotain niin ehkä se liikunta hillitsisi ruokahalua... Tänään oli aamuohjelmassa Pilatesta.

Torstaina lähdetään miehen kanssa viettämään 6 v hääpäivää Tampereelle, meinataan mennä romanttisesti katsomaan Ilves- HIFK :heart: lätkämatsia :D . Ja sitten yöksi hotelliin... Ja tolla reissulla ei pisteitä lasketa. Olen varautunut että tällä viikolla ei paljon miinusta tule, mutta kun nyt ei tulisi plussaakaan. Tavoitteeseen päästäkseni mun on oltava todella tiukkana koko maaliskuu.

Iines Myös mä olen miettinyt tota että onko nuo kalorit riittävät sitten kuitenkaan, kun kalorilaskureitten perusteella pitäisi enemmän syödä. Jos vaan saisin kunnolla toimivan tietokoneen niin siirtyisin varmaan itsekin pisteiltä ton kalorilaskurin käyttäjäksi...

 
Taata: Kiitos onnitteluista! Mie taas ajattelen, että olis ollu hyvä tajuta pysäyttää painonnousu jo joskus aikaemmin niin ei tarvis nyt olla niin tarkkana, mutta kai se on tätä että ihminen aina jossittelee ja toivoo et olis jo aiemmin jotain tehny... Ja tuo ruokavalio ei oo saanu sitä helpotusta pahaan oloon vaan ihan vaan raskauden eteneminen pitemmälle, kirjotin varmaan vähän epäselvästi. Ku aikasemmin oksensin puurot ja leivätkin niin nyt oksettaa useimmiten vaan herkut. Tosin tänään tuli taas huono olo vaihteeksi puurosta, leivästä ja porkkanasta, mutta ei oo tarvinu oksentaa kumminkaan.

Hattiwatti: Noin mieki aattelen, että tää nykyinen rakkaushuuma tekee hyvää tulevaa vauvavaihetta ajatellen jolloin ei varmaan niin paljon kerkee olla ihan kahdestaan. J atuosta ultrasta kertoilen seuraavaks...

Kippana: Tervetuloa mukaan vaan! Miekin oon aika uusi täällä!

Eli rakenneultra oli tänään ja miehen kans siellä yhdessä käytiin. Pingu tykkää kovasti majailla tosi kippurassa, kasvot mun selkää vasten, jalat vähän toistensa päällä ja liikkua koko ajan. Se teki tutkimuksesta vähän vaikeeta, mutta kylläpä ne lopulta ne rakenteet saatiin katottua ja kaiken pitäis olla ok. Sukupuolesta ei saatu mitään veikkausta, kun oli niin vaikeessa asennossa. (Mie kyllä ite oisin taipuvainen veikkaamaan tyttöä, ku aattelisin, et kai sieltä jotain kuites ois vilahtanu, jos ois ollu poika. Mut tosiaan kesällä selviää)
Sivuprofiiliakaan ei saatu näkymään, mutta naamakuva sitten saatiin suoraan edestäpäin. Aika villin näkönen... La ei muuttunu mihinkään ja istukka on etuseinässä. Aika jännä sinänsä, ku oon tuntenu liikkeet jo yli kuukauden kuitenkin. Ne tosi tuntuu ihan tuolla mahan laidassa, ei päällä. En ollu ees tienny et mulla on etuseinäistukka ja olin kuullu sen hidastavan liikkeiden tuntemista. No vissiin ei mulla ainakaan.

Syömisten suhteen on tää viikko toistaiseksi lähteny paremmin käyntiin. Tosin en oo liikkunu vielä tänään yhtään, enkä edes jaksanu tehä koulujuttuja. Mulla on nyt viikossa usein pari päivää ku on aika vähän luentoja ja pitäis itekseen kirjotella esseitä ynnä muuta raportteja... Ja mie oon niin saamaton! :( Mies sano, et mulla on tästälähin aikaa olla netissä vaan 45 min/päivä. Jospa sais vähän tehtyä ees noita koulujuttuja ku ne meinaa käydä sit ressaamaan. Jaksuja kaikille!

Viola ja Pingu 20+4
 
Huomenta!

Vio-la: Eiks vaan ollut rakenneultra ihan kiva kokemus? :) Me nähtiin silloin, että poika on tulossa, ei sen selvemmin olis voinut nähdä ja ultraaja vielä pysäytti kuvan niin, että nähtiin todella selvästi.

Sitten hiukan omaa, tänään on mun punnituspäivä. Sama tulos kuin eilen, eli 109,2. Pudotusta viikossa -0,4 kg. Sanomattakin selvää, että mä olen todella tyytyväinen :D .

Ai niin,kippanalle tervetuloa mukaan!

Kalorinlaskijoille kysymystä, käytättekö netin laskureita vai kynä-paperi-tekniikkaa? Käytättekö ilmaisia vai maksullisia laskureita?

Jaahas, mä aloitan hommat. Hyvää tiistaita kaikille!

Iines
 
Pikaisesti ilmoittelen tämän viikon tuloksen eli:

Paino tänään 111,3kg eli pudotusta 0,6kg :|

Aika neutraali olo. Hidasta tämä on, mutta en viime viikolla tuli repsahdeltua oikein olan takaa, että siinä mielessä olen tyytyväinen.

Vio-la: kiva kuulla että ultrassa kaikki hyvin!!
 
Tiistaita kaikille.. pikainen punnitustulos ilmoitus minullakin, eli 88,0kg tänään.. eli -0,7kg..
olen ihan tyytyväinen..
tosin tuossa sunnuntaina käväisi lukema 87.6kg , mutta se nyt sitten oli noussut tuohon..

Viikko mennyt aika pliisusti, ei suuremmin keinahduksia puoleen eikä toiseen.. Ulkoilu kyllä jäänyt vähälle.

Toivotan uusille tulokkaille taas Tervetuloa! :flower:
Koitan huomenissa saada väsättyä tuota listaa, katsotaan kuinka käy.
Tuloksekasta laihisviikkoa kaikille! =)
 
Moikka moi!

Onpa ihanan aurinkoinen tiistai, tuossa aamusta käväisin salilla ja sitten sellasessa syvävenyttelyssä, nyt tuntuu että mulla on ehkä jonkun toisen niska...

Tuosta syömispuolesta kyselisin... Eli kun tuo mun oma ohjaaja oli mulle tollasen ohjelman ruokailuineen tehnyt ja sitä kattelin niin tuli mieleen että Syökö täällä joku sen 5-6 kertaa päivän aikana? Mä itse syön maksimissaan 3 kertaa päivässä... Että tuossakin on mulle oppimista ja noissa pienissä annoksissa. Mutta sitähän tämä on, uuden opettelua...
 
Tänään oli sitten paino jälleen pompannut yli 82kiloon,piru vie ettei se lähe laskeen siitä 81,7kilosta :kieh: Syömisiä pitäs kyllä alkaa vielä kattomaan,ne iltapalat kun ei mulla ole niin hyväksi...suolasta sen olla pitää. Kalorimäärät on kyllä aina sallituissa rajoissa.

Iines79: Minä käytän maksullista kalorilaskuri.fi-palvelua,tilaan minimiajan,15päivää hintaan 1,99e,tekstarilla niin heti saa käyttöön. En jaksais kynän kanssa rustata,siksi en PV:pisteille ala. Tuo on helppo kun joka päivälle on "piirakka",josta proteiinit,hiilarit, rasvat ja kaloritkin sitten muokkautuu siten ku olet syönyt. Ja joka päivälle palvelu myös kertoo paljonko noita sais tulla.

Mulle on tosi ongelma kokata itselle ruokia,en ole koskaan oppinut syömään kasviksia ja vihanneksia,niin nehän ne olis kaik parhaita tähän. Mun ainekset on tosi ykstoikkosia ja samat pyörii :whistle: Korpelan kinkkukuutioita,kalkkunanakkeja ja joskus kanaa.Ja tosiaan kun en niitä pastoja ja riisejäkään nyt käytä...
No eipä tässä ihmeempiä,ihana päivä taas niin on mieli ihan erilainen. Lähden taas soppani ääreen.
 
............aloitusVK/lähtökg/cm......VK8 kg/VKpudotus....Tavoitekg
Iines79 1/......116kg/169cm................. 109,2kg/-0,4kg......65-70kg
nöpö80 2/.......89,3kg/158cm.............. 83,5kg/+0,1kg.......alle 60kg
Kaloriina 2/.....94kg/165cm.................88,0kg/-0,7kg...........65kg
HattiWatti78 1/...117,7kg/172cm......... 111,3kg/-0,6kg........77kg
ipanapa-08 4/.....79.9kg/158cm.............77,0kg/-0,3kg..........60kg
pephen 7/............85kg/160cm................84,0kg/-1kg.......................?
Taata 1/...............80kg/152cm..................75,7kg/+0,1kg..........57kg
Jennan äiti 2/.......86kg/153cm....................81,7kg/ ?..................?
enninuppu 5/.........97,7kg/173cm...........96,9kg/-0,8kg..............80kg
Fantaihana 5/......97kg/160cm................. 93,3kg/-1,9kg............60kg
kippana 4/.............86kg/163cm...............82,2kg/-0,4kg...........60kg

Ja pikku Pingu masussaan tasapainotteleva..
Vio-la 6/............96kg/172cm...... 94,9kg/-0,6kg.....tasapainotella


:attn:
Tarkistattehan "tuloksenne" !
Jennan äiti, painolukemasi pitäisi olla oikein?, mutta mikä on pudotuksesi ?

 

Yhteistyössä