muita n.-33kg tiputukseen?

Fantaihana: Kiitokset jädevinkistä. Täytyykin heti maanantaina mennä ostamaan limeherkkuja =) .

Eilen meni pisteet hiukan yli ja todennäköisesti tänäänkin, kun syötiin miehen kanssa rullakebab puoliksi. Mulla on loppupäivälle enää 7,5 pistettä jäljellä. Vähensin iteltäni 8,5 pistettä, kun pv:n vihon mukaan kokonaisesta menis 17 pistettä. No, onneksi on kasviksia ja salaattia kaapit täynnä, joten jos tulee pisteahdinko niin syödään pisteettömiä herkkuja.
 
Vio-la, tervetuloa joukkoon, onnea tulevasta vaavista! Tosi hieno juttu että olet päättänyt pitää huolen ettei paino nouse liikaa. Mulla on vähän ollu sellanen periaate noiden kahden raskauteni kanssa että ihan kaikkee syödään ja napa piukalle ja vielä sitten vähän päälle, joten arvaat varmaan, että kiloja jäi sitten rutosti synnytysten jälkeen (niin ja sama peli jatku tietty imetyksen aikana, kun se kerran kuluttaa niiiin paljon....) Noh, mulla on nyt kyllä vakaa aikomus tästä pudottaa vielä ainakin 10kg ja sitten me kanssa ruvetaan yrittämään kolmatta, ja olen miettinyt, että täytyy sitten yrittää pitää paino siinä lukemassa raskauden ajan.

Iines Onnea pudotuksesta!!!!! :flower: Perässä tullaan kyllä kovaa vauhtia!!!!

Fantaihana, täytyy käydä ostamassa sitä jädee! Ja mulla on vähän sama touhu noitten "laihdutuskarkkien" kanssa, ihan hirvee pörinä parin karkin jälkeen.

No joo, sitten kävin vaa'alla tänään, paino oli nyt 111,9kg, eli vaan 200g pudotusta viime viikolta. Nooh, me kyllä syötiin hampurilaisateriat viikonloppuna ja sitten muutenkin tuli vähän herkuteltua enkä oikein kyllä terveellisesti syönyt. Mutta, jälleen uusi viikko edessä, ja sen olen huomannut, että siinä mielessä on kiva käydä viikonlopun jälkeen vaakassa, että sitten se paino jonain päivänä viikolla hulahtaa yhtäkkiä kilonkin verran alaspäin, kun esimerkiks Nutrailee päivän.

Juuh, mutta viikon alkuja kaikille!!!
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Täältä kotoa edelleen kirjoitellaan, toivottavasti huomenna päästään takas töihin ja hoitoon. Mä oon kummasti alkanut ihan kaivata työrutiineja :eek:. Varmaan siksi, että töissä on paljon helpompi käyttää portaita hissin sijaan ja olla erossa herkuista ;) .

Eilen oli hiukan sanaharkkaa miehen kanssa. Lähinnä siitä kuka hoitaa kipeän lapsen eilen ja tänään :ashamed: . Mies lähti vaihteeksi vanhempiensa luokse enkä mä päässyt vieläkään lenkille yksin. Siitäpä mielipahasta (ja menkoista) ahdoin naamaani 2 dominokeksiä ja varmaan 8 palaa suklaata :ashamed: . Kun mies sit illalla palasi, se toi hyvittelynä Nacho Cheese Balls pussin ja Ässä Mix-lakuja. Siitäpä minä kiukustuin, että olis tuonut vaikka porkkanoita eikä herkkuja :ashamed:. Kiittämätön vaimo, mikään ei kelpaa :D . Arvatkaas söinkö, no takuulla söinkin! Menkkahirmu ahtoi jälleen suunsa täyteen herkkuja.

Onneksi paino ei ollut noussut, ja aion pitää tänään huolen ettei nousekaan huomiseksi. Pidin tuossa itselleni pikaisen aamujumpan, jotta sain energian nousemaan. Pojan päikkäreiden ajan aion polkea kuntopyörää ja TÄNÄÄN illalla aion vihdoinkin lähteä yksin lenkille. Ruokana mulla tulee olemaan kasvissosekeittoa (kaupan) ja päivälliseksi kinkkusalaattia. Eiköhän sillä saadan viikonlopun kaloreita hiukan tasattua.
 
Terve!

Pakko tulla hehkuttamaan viikossa tippunu 2,4 kg. Toisin eka viikko kun todellisuudessa olen laihduttanu vaikka alotin heti tammikuun toinen päivä.
Miehelle kun hehkutin niin vastaus oli ett niin taasko tiputat pari kiloa ja sitten taas lihoot tyylin kuus kiloo. Onhan se oikeessa et tätä nää kolme yhteistä vuotta meillä on ollu no oon mä ollu raskaanakin tällä ajalla.

Sanoin herralle että seuraavan kerran mainitsen mun painon pudotuksen sitten kun 5 kiloa on tippunu. Saa nähdä missä vaiheessa se päivä tulee.

Jennan äiti samaa tässä mietin että joku päivä kun toisen lapsen kanssa raskaana oon haluan kans että se massu näyttäs vauvamasulta.

Tsemppiä kaikille!!!
 
Hyvää maanantaita!

Mun maanantai on erityisen hyvä :). Vaaka minut aamulla yllätti näyttämällä 83,4, viikko pudotus siis 2,4 kg ja kaikkiaan läskiä on minusta kadonnut 11,4kg :D

Pudotuksesta riemastuneena kirmasin Pilatestunnille heti aamusta ja nyt sitten nautin rauhasta kun lapset nukkuu. Esikoinen oli tänään ekaa päivää eskussa sairasloman jälkeen ja oli sen verran uupunut että meni satukasettia kuunteleen, nukahti saman tien...

Fantaihana: Muistan että mieheni asenne tähän mun laihdutukseen oli vähän samaa sorttia silloin marraskuussa kun alottelin, "ai taas meinaat viikon laskea pisteitä" taisi olla hänen sanat, mutta nykysellään tuo ei puhu mitään, huomasi kai että nyt on mamma tosissaan. :D
 
Heippa! :wave:
Mahtuiskos yks "mattimyöhänen" mukaan?
Mulla olis kaikenkaikkiaan pudotettavaa n. 25-30kg, mut olisin jo tyytyväinen jos 20kg saisin pois! :) Pituutta mulla on 158cm ja painoa tällä hetkellä 77.3kg.
Kolme viikkoa olen laskenut paikkareiden pisteitä ja paino tippunut 2.6kg. =) Lähtöpaino oli siis 79.9kg.
Aina olen ollut tällänen "pullukka", mut nyt saa läskit lähteä!
 
Hattiwatti: Kiitos tervetulotoivotuksesta! :heart: Tuntuu mukavalta kun täällä otetaan niin lämpimästi vastaan. Sullahan on nyvä kans ku painonpudotus ja -hallinta lähtee nyt hyvin käyntiin, niin sitten seuraavan kerran raskaana vaan jatkat terveillä linjoilla. Eihän tää ees oo niin vaikeeta sitten ku alkuun pääse. Jotenkin se alottaminen on aina vaikeinta. Nyt ku on taas ollu pari hyvää päivää alla, niin tuntuu, että mikäs tässä on ollessa. Huomaan kyllä että tärkeintä mulle on syödä säännöllisesti, muuten tulee mielihaluja.

Fantaihanalla ja nöpöllä on molemmilla mahtava pudotus, onnittelut! :flower: Ja muillakin suunta on oikea, se on aina juhlaa. "Miinus on aina plussaa!"

ipanapa: Tervetuloa minun puolesta, olenkin se seuraavaksi uusin täällä. :wave: Sullahan on lähteny tosi hyvin käyntiin tuo pistelasku! =)

(.) Paino oli tänään 95,6 (ja eilen 95,8) että selkeesti auttaa tää ruodussa pysyminen. En nyt muista oliko teillä virallinen punnituspäivä huomenna vai tänään, mutta voin mie huomennakin käydä. Ja mikä mahtavinta: Ei oo tarvinu oksentaa perjantain jälkeen kertaakaan, halleluja! =) Ihanalta tuntuu, ku oon voinu syödä täysjyvävehnäleipää ja tomaattia päällä, sekä appelsiinia. Aivan ihanaa päästä taas pitkästä aikaa syömään kunnolla tuoreita vihanneksia ja hedelmiä! En mie vielä muita vihanneksia oo tuoreena kokeillu, ei viitti liikaa ärsyttää mahaa, mutta nuo tomaatitkin on jo ihan juhlaa. Kyllä mulla välillä on paha olo ja vähän velloo mahassa iltaisin tai iltapäivisin, mutta ei kuitenkaan oo ollu niin paha että oksentais. Ehkä tää tästä pikkuhiljaa rauhottuu. Verensokerikin pysyy paljon helpommin tasasena ku ei tarvi oksentaa ku oksun jälkeen rupee aina tekeen mieli jotain sokerista ku energiatasot romahtaa. Vauvakin tuolla mahassa melskaa iloisesti, joten mikäs tässä on ollessa. =)
 
Fantaihana ja Nöpö80: Upeat suoritukset :flower: !

ipanapalle tervetulotoivotukset! Meidän mukaan mahtuu kyllä laihduttelemaan. Täällä on hyvä tsemppi päällä :) .

Vio-la: Hieno homma, että ruoka alkaa pysymään sisällä. On sit ihana keskittyä tuntemaan mitä vauva puuhailee, kun ei tarvi miettiä lentääkö ruoka kohta ulos. Tässähän oma kakkosenkuumeilu alkaa kasvaa, kun mukana on odottava painonhallitsija :) .

Mun tekis mieli vaan syödä ja syödä. Tämän kuun pakollinen migreeni tekee tuloaan enkä silloin kestä tippaakaan nälkää. Inhottavaa |O .
 
ipanapa, teretulemast, sähän oot jo päässy hyvään vauhtiin!!!

Vio-la, kiva ettet oo voinu pahoin enää! Mulla on siis aivan kaamee toi vauvakuume...Mutta nyt on oikeesti ihan pakko odotella pari-kolme kuukautta, ennenkun alkaa yrittää, että toi paino laskee. Hmmm, tai voishan sitä nyt jo käydä ottamassa h-kierukan pois ja laihdutella silti, voihan olla ettei tärppää vielä muutamaan kiertoon... Öh, meillä on kyllä palanu molemmilla kerroilla heti pohjaan, kun ollaan vähän ajatustakin suotu sinne suuntaan, onneksi näin!!!

Iines, mulla on aika ajoin toi migreeni kans, ja tuntuu että siihen paras lääke olisi puoli levyä Fazerin sinistä.. Nooh, onneks kuitenkin oikeetkin lääkkeet yleensä auttaa! :)
 
Ai niin, Kaloriina, mulle voisit tuohon taulukkoon laittaa aloitusviikoksi 1 ja lähtöpainoksi 117,7kg, vaikka liityinkin listalle vähän myöhemmin, ja tämän viikon tuloshan mulla oli 111,9kg, eli pudotusta vaan 200g :ashamed: Niin, ja kiitos taas jos viitsit listan väsätä. Ja se "hukatut kilot" taulukko oli tosi hyvä idis!
 
Loppuviikosta jäi lenkit lenkkeilemättä ja pisteetkin...noh, en edes tiedä. Pahempia ylityksiä ei tullut jos edes tuli (paitsi lauantaina, tiedän) mutta jotenkin sellainen *olen hukassa* -fiilis... :headwall:
Uskallankohan huomenna ollenkaan astua vaakaan..

:attn: Potkaiskaa minut siis takaisin kaidalle tielle!


Tänään menen lenkille. Sinänsä hyvä että tykkään lähteä lenkille ja usein ne venyykin kun tulen ahneeksi metreille.. mutta sitten tulee niitä päiviä että on niin paljon muuta että ei vain ehdi..
Toivonkin että kun viikonloppu oli muuten touhurikas aamusta iltaan niin jos se edes muutaman extra kaloooorin kulutti..

Onnitteluni teille muille reippailijoille! :flower: Hienosti menee ja upeita pudotuksia.
Ja lämpimät tervetulotoivotukset ipanapa-08!
Täällähän on roimasti uusia viestejä..
Iines79stä peesaan tossa mielipahaan syömisessä. Joskus kun turhaudun, kiukuspäissäni saatan napata yhden suklaapalan! ja sitten kaduttaa.. :/ Mulle kanssa mies kuskaa joskus "lohdutukseksi" jotain hyvää ja sitten syön samalla podeten(tai miten tuo kirjoitetaan) mielipahaa kaloreista. Onneksi olen saanut taottua ukkokullan päähän että moisia ei saa tuoda..

Mutta nyt ruinaukset nurkkaan..yritän parhaani yllättää itseni positiivisesti huomen aamulla astuessani vaa'an selkään..ja se vaatii siis erityis tsemppauksia tänään! Siispä hommiin! :wave:
 
HattiWatti78n aloitusviikko ja lähtöpaino korjattu vk6 taulukkoon!
Uutta listaa koitan saada kasaan huomenna iltapäivällä/keskiviikko aamuna.

Niin, tuosta hukatut kilot taulukosta, sovitaanko sen ilmestymisviikoksi tuo vk 13 jota aikaisemmin ehdotin ? Mun mielestä vois olla passeli! ;)
 
Mukavaa kun sain liittyä joukkoonne! =) Mukavaa kun toivotetaan tervetulleksi!!! =)
Kaloriina; jos lisäät mut listalle niin mun alotusviikko on 4, alotuspaino 79.9kg ja pituus 158cm. Tän hetkinen paino on 77.3kg ja pudotusta viimeviikosta -700g. Tavotepainoks voit laittaa vaikka 60kg, ainaki näin aluks. Siihen ku pääsisin ni olisin jo aika tyytyväinen. Tietyst jos paino alkais vitosella ni se olis jo mahtavaa!!! :D
Mä olen nyt kaks viikkoa polkenu stepperillä, kun mies mulle sellasen viimeinki osti. Aluks polin 1500 askelta, mut nyt menee jo 2500 askelta. Ja joka päivä oon polkenu, ajallisesti tällähetkellä menee tohon 2500 askeleeseen n. 35min. Mukava huomata et kehittyy koko ajan. =)
Onks muilla jotain kuntoilu juttuja vai pelkällä ruokavaliolla pudotatte? Kaikkia teidän juttujanne en valitettavasti jaksanu lukea, joten siksi tässä nyt utelen.
Teillä taitaa olla punnituspäivä tiistaisin, jos oikein ymmärsin? Mä oon käynny maanantaisin, mut voin tänne kyl aina ilmottaa sen tiistainki lukeman.
Mut nyt täytyy suunnata unille, tsemppiä vaan kaikille pudotukseen! =)
 
Tiistaita!

Menipä sitten nuo mun eilisen viestin lihavoinnit pikkusen kummallisesti... Mutta kun en osaa sitä muokata...

Nyt on esikoinen ilmoitettu kouluun... Tuli sellanen olo että mun on pakko olla vanha kun lapseni menee jo kouluun...

Eilen sitten söin illalla "vähän" valion suklaakermajäätelöä, sitä jossa on ihania suklaahippujakin... Otettiin taas miehen kanssa yhteen ja siitä sitten intouduin pahaan mieleeni syömään :( . Onneksi ei ollut kotona suklaata.

Tänään pitäisi kipittää yhdeksi kuntosalille, saapa nähdä millaisen ohjelman on ohjaaja mulle tehnyt...
 

"Miinus on aina plussaa!"

Olisko tossa ketjun motto, mikä innostais meitä eteenpäin.

Mulla menee nyt todella hyvin kun taas alotin tän normaalin syömisen. Mulla on vähän sellanen vika että kaikki asiat on aina kaikki tai ei mitään. Kavaeritkin sanoo aina että teen kaikki asiat 110% vähintään.

Huonoa tässä tyylissä on se että sitten kun alan syömään karkkia ja roskaruokaa niin mä unohdan aivan täysin syödä noramaalia ruokaa. Ja sitten kun tää vaihe jatkuu monta kuukautta, kuten nyt kun syyskuussa alotin aikuisopiskelun niin en keskittynyt ollenkaan siihen mitä syön. Lopputulos onkin sitten että syyskuun alusta painoa on tullu 7kg lisää.

Tän viikon pudotus menee niin että alotin pisteiden laskemisen viime viikon sunnuntaina ja sillon paino oli 97.0, nyt sunnuntaina oli 95.6 ja tänään vaaka näytti 95.2kg. Kaloriina saa päättä kuinka merkkaa mun tuloksen mut tästä lähtien on helpompi laskea tulos tiistain painosta.


 
Iines ja Hattiwatti: Tää on kyllä ihan juhlaa ku ruoka on alkanu pysyä sisällä! :D

Paino tänään 95,5 kg. (Vaaka näytti tosin eka 94,4 mut seisoin varmaan liian reunalla.) Mutta ei paha toi tulos ja paljon monipuolisemmin oon saanu syötyä nyt muutenkin. =)
 
............aloitusVK/lähtökg/cm......VK7 kg/VKpudotus....Tavoitekg
Iines79 1/......116kg/169cm................. 109,6kg/-0,4kg......65-70kg
nöpö80 2/.......89,3kg/158cm.............. 83,4kg/-2,4kg.......alle 60kg
Kaloriina 2/.....94kg/165cm.................88,7kg/-0,4kg...........65kg
HattiWatti78 1/...117,7kg/172cm......... 111,9kg/-0,2kg........77kg
Fantaihana 5/......97kg/160cm................. 95.2kg/-1,8kg............60kg
ipanapa-08 4/.....79.9kg/158cm.............77.3kg/-0,7kg..........60kg
pephen 7/............85kg/160cm.................................................... ?
enninuppu 5/.........97,7kg/173cm...........96,9kg/-0,8kg..............80kg
flinux 2/............93kg/155cm....................89,3kg/-0,2kg.........60kg

Ja pikku Pingu masussaan tasapainotteleva..
Vio-la 6/............96kg/172cm...... 95,5kg/-0,5kg.......tasapainotella
 
heips!vieläkö mahtuu porukkaan? ennen raskautta painoo oli 95kg ja pituutta 160cm..nyt 7kk synnytyksen jälkeen painoo on 85kg.eli oon saanu sen kymmenen kiloo puotettuu mut nyt on vielä semmoset 20kg eessä.välillä motivaatio ja innostus meinaa lopahtaa,mut olis niin kiva olla niin hoikka ku joskus opiskelu aikana :D mulla on todettu diabetes kolme vuotta sitten keväällä ja nyt ku painoo on 10kg vähemmän niin sokeriarvot on pysyny tosi hyvinä ja hoitona on ruokavalio ja imetys :D
tsemppiä kaikille! :hug:
 
Ollaanpas me hiljennyttty :eek: . Yleensä on uusia viestejä aina kun käy katsomassa. No, on tässä itsekin ollut hiljaa, kun koko ajan on kauhea kiire!

Tervetuloa pephen, mukaan mahtuu laihduttelemaan. Tosi hienosti oot jo saanut painon putoamaan. Onnittelut ekasta kympistä :flower: !

Mulla menee heikosti. Mä tarviin potkua peppuun ja kaikki tsempitykset mitä löytyy :ashamed: . Nyt ollaan heikoilla kantimilla. Töissä on kiirettä, lapsi vaan kiukkuaa ja kun pojan saa vihdoinkin nukkumaan, niin on itse niin nälkäkuoleman ja väsymyksen partaalla, että tekis mieli tilata pizza kotiovelle. Ei tuu mieleen alkaa tekeen neljän viljan puuroa mikrossa :x .

Tänään meni ihan kohtalaisesti, kunnes menin ahtamaan suuvärkkiini korvapuustin. Siis äly ja väläys taas. Voishan siitä pullasta kohteliaasti kieltäytyä. Mutta kun on musta kyse niin se menee jossain nanosekunnissa parempiin suihin. Nyt sit ei olis ollut pisteitä jäljellä edes iltapuuroon mutta sen silti söin :| .

Taidanpa mennä sohvalle kuolaamaan Hesen ateriaa, jota niin ystävällisesti telkkarissa mainostavat. Kauhee kun masentaa.... :(
 
Iines79: Samanlaiset fiilikset täälläki jo toista viikkoa...tekis vaan mieli antaa periks...Mutta täällä vielä sinnitellään..kyllä se vielä joskus palkitaan!

Paino junnaa paikoillaan...peräti 200g nyt reilussa viikossa näyttää pudotusta...tuntuu aikas toivottomalta sen alun jälkeen jollon oli kahen kilon viikko tiputusta.. :snotty:

Joka päivä on onneksi tullut liikuttua edes jonku verran..paitsi yks vapaa löhö/lepopäivä..

:LOL: Mie oon yrittäny joka toinen päivä harrastaa tuota punttia...vihdoin viime kuun lopulla tuli tuo fitmaster..aivan ihanaa kotona rauhassa musiikin pauhatessa reenailla...en oo yhtään sali-ihmisiä..siellä kaikki kuikelot hyppii tiukoissa trikoissa niin no thanks..menee viimenenki fiilis tehä siellä yhtään mtn.. :x

No mut joo...tällänen vali-vali-vali päivä tänään..ku tuntuu et muutenki kaikki menee ihan pyllylleen.. jatkoja kaikille.. :wave:
 
[/b]Kaloriina, kiitos taas listasta :flower: En malta millään odottaa, että olis edes kaksnumeroinen luku toi paino :ashamed:

pephen, tervetuloa mukaan! Sähän oot jo tosi hienosti pudottanut painoasi, kova tsemppi vaan päälle edelleen. Vaikka vaikeempaahan se painonpudotus tietty on, mitä kevyemmäksi tulee. Täytys ehkä sit vaan tyytyä vähäisempäänkin viikkopudotukseen. Varmasti saat pidettyä sokerit kurissa kun oot noin tarmokas. Vaikka mulla on järkyttävä määrä ylipainoa, niin onneksi ei ole vielä ollut noissa sokruissa mitään raskauksienkaan aikana. Mutta pian alan käydä neljättäkymmentä, joten riskit diabetekseen kasvaa, mutta nyt en anna sen kyllä tulla kun kova tahto on muuttaa elämäntapoja!!

Iines ja flinux nyt vaan nousette sieltä suosta ja yritätte etsiä positiivisia asioita, ei se yks korvapuusti oikeesti maailmaa kaada, ajattele, se olis voinu olla vaikka joku kermamunkki tai viineri (tai suklaalevy minun tapauksessani). Ja flinux, sähän oot oikee himoliikkuja!! Mä luulen, että sulle on alkanut tulla lihaksia, jotka painaa enemmän kun läski, ja siks pudotus on ollut hidasta. Varo vaan, ettet mee säästöliekille, tarvis kuitenkin syödä hyvin, jos noin paljon urheilee.

Mä kyllä tiedän noi masistuntemukset. Nyt itsellä vaan sattuu oleen hyvä päivä B)
Ollaan viikonlopuksi lähdössä reissuun ja ajattelin että nyt kun tämän viikon oon "kevyillyt", niin saan viikonloppuna sit syödä sillai, etten ihan joka suupalaa laske.

Mistäköhän johtuu tämä palstan hiljaisuus? Ei kai ole repsahtaneita???
 
Heipati heippa!

Koetan tässä olla positiivinen vaikka vaaka näytti +500g tänään... Oikeesti en ymmärrä mikä tuohon on syynä kun kuitenkin olen pisteiden mukaan syönyt. Liekö sitten sillä vaikutusta että olen nyt alkuviikosta liikkunut paljon, maanantaina pilatesta, tiistaina kuntosalia ja eilen spinningiä. Ja tuosta spinningistä johtuen tänään olen hyvin mielelläni seissyt, istuminen ei tunnu hyvältä... Mutta sen sijaan että vaipuisin epätoivoon kuten tapanani on yritän nyt vaan olla tiukkana ja pysyä pisteissä, jospa pääsisin maanantaiksi edes tuohon viime maanantain lukemaan, koska plussaa on kurja ylös merkata...

Ensi viikko onkin paha, kun mulla viimeinen talviloma viikko, tarkoitus on kyläillä liki joka päivä jossain... Ja mä kun tunnetusti olen perso tarjoiluille niin voi voi...

Mutta nyt iltavuoro kutsuu joten ei auta kun mennä taas!

Keveää mieltä kaikille!
 
Varovasti kyselee,että onko mut tiputettu pois listalta,vai meneekö niin et jollei ilmota painoaan ni ei näy listassa?Oltiin vähän reissussa ja tänään vaaka näytti 96,9kg,mut virallinen tulos tulee maanantaina =) toivottavasti paino sillonkin alle 97kg!Tsemppiä kaikille!
 

Yhteistyössä