muita n.-33kg tiputukseen?

Huomenta,

Tänään sitten vaaka teki taas tepposet, näytti samaa ko viime viikolla (siirsin punnitusta päivällä :ashamed: ) En ymmärrä, ja sitten, jostain kumman syystä pomppisin kolmesti, ja paino nousi 200g :eek: mitä!!?

Viikon vinkki : Älä pompi ennen punnitusta!

Otin nyt kuitenkin tuon pienemmän luvun omakseni..edes vähän kohentamaan mieltä.
Mulla on nyt pari päivää ollu ihan ihmeen turvonnu olo..mikä lie siihen syynä, mutta oon huomannu ainakin että vaalee leipä ei sovi..vatsa alkaa kiertää, vaikka ennen luulin sen johtuvan tummasta leivästä..

Mutta mutta, nyt työn pariin taas! Keskiviikkoja kaikille! :wave:
 
Moikka! Iines79: mulla on välillä päiviä etten ehdi syömään kunnolla,niin jää noita kaloreita sitten...eilenkin olin pitämässä esittelyä ja läksin töistä suoraan. Se on vaan petollista kun ajattelee että kiva voin syödä mitä vaan...mutta pitäshän se olla kuiteskii terveellsitä,tai ei kovin rasvaista yötä vasten,söin sitten kaksi lämmintä leipää :p

Aamulla syttyi valtava vimma taas,kun vaa'assa oli vihdoin toinen nro 0,eli 80,9kg. Mutta en riemuitse ennen kuin näen nollan usampana aamuna ;) Kyllä vaan mun nykyiset,tiukimmat housut on löysät,en malta odottaa että pääsen ostamaan pienemmät housut!

Ulkoilu ei kyllä nyt kiinnostaisi,kun ilma vaihtelee päivittäin ja aamulla oli kamalasti lunta,aurinkoa kaivattaisiin Etelä-Suomeen :) Ja mieli on pikkasen maassa koska tyttö oli oksentanut yöllä,ja aamulla oli kuumetta,harmittaa etten voi jäädä kotiin kun oma lapsi on kipeä:(

Mutta hyvät päivän jatkot! Työmaa taitaa huudella mua...
 
Heissan!

Anteeksi kun en nyt kerkiä kommentoida teidän juttuja, äkkiä koitin vilasta kuulumiset kuitenkin läpi. Kirjottelen nimittäin luennolta ja jotain muistiinpanojakin muka pitäis tässä tehä... Me muutettiin viikonloppuna ja kotona ei oo vielä nettiä. Punnituskin jäi nyt väliin muuttohässäkän keskellä. Neuvolassa tosin kävin maanantaina ja siellä oli puoli kiloa enemmän painoa kuin 5 viikkoa sitten. Terkka kysyi, että et kai vaan laihduta. Mie sanoin, että oon yrittäny syödä terveellisesti ja niin ettei paino nousis. Tosin on tässä tullu syötyä karkkia muuton keskellä. En kyllä ymmärrä miks se kysy tuosta painosta, ku sehän sano aikasemmin että olis hyvä jos pysyis samassa? Ehkä se ei vaan muista...

Tällä viikolla mulla on sokeriseuranta ja eka jo huokasin helpotuksesta ku neuvolassa oli aamupalan (joka oli kyllä pelkkä appelsiini ku neuvola oli niin aikasin) jälkeen 4,9 ja 7,0 on se raja-arvo ruokailun jälkeen ja paastoarvo alle viiden. Tänään sitten aloin mittaileen ja aamulla olikin paastoarvo 5,4 ja reilun aamupuuroannoksen jälkeen 1/2 tunnin päästä 7,8 ja tunnin päästä 7,7... Nyt on ollu melko paska fiilis koko aamupäivän ku nuo oliki huonoja... Mie söin eilen tosi paljon hiilareita, lähinnä vaan puuroa ja leipää koko päivän ku meillä ei oikein ollu mitään ruokaa. Sitten aamupalaan ei sisältyny mitään muuta ku iso satsi puuroa ja keijusilmä... Varmaan pakko käydä kaupassa ostaan jotain protskujakin ku vaan kerkeis... päivät on ollu pitkiä, usein seiskaan asti ja illat on siivottu ja purettu muuttolaatikoita.. Nyt vaan pelottaa että joudunko jatkoseurantaan jo näillä yhden aamun ylityksillä. Viikko pitäis mitata ja nyt täytyy yrittää oikeesti syödä vähempi hiilareita ja enempi vihanneksia ja protskuja. Toivottavasti tää oli vaan väliaikanen huono tulos. :'(

No, vielä toinen huono juttu oli se, että sf-mitta on aika alakanttiin, vaan 16,5 ja sitäkin nyt seurataan että kasvaako se... Kiva jos sokerit heittelee, mut maha ei silti kasva... Tuo on siis käyrän alapuolella, mutta ei kokonaan tippunu vielä alimmalta tasolta... Jos tippuu alakäyrän alapuolelle, mennään tutkimuksiin. Nyt ei senkään takia mitään tutkittu, kun viikko sitten rakenneultrassa kaikki näytti olevan hyvin ja vauva oli kasvanu hyvin. En sitte tiijä jos sillä vaan on niin paljo tilaa tuolla mun lantion sisällä, ettei ponnaha ulospäin. Miten voi samaan aikaan sokeriarvot heitellä ja kuitenkaan paino ei nouse eikä toisaalta maha kasva tarpeeks... No ei kai nuo välttämättä toisiinsa liity mitenkään. En mie varmaan sitä kohtua saa enempää kasvamaan vaikka miten söisin ja en oo kyllä missään vaiheessa ollu nälässä, että en usko että tää ruokavalion tarkkailu vois vaikuttaa siihen ettei sf-mitta kasva. Ja sitten toisaalta nyt pitää alkaa miettimään ruokavaliota vielä tiukemmin, niin miten nää kaikki pelittää yhteen? Inhottaa vaan ku tulee tällasia huolia... No, täytyy yrittää rauhottua tän asian kanssa.

Anteeksi vielä tämä omanapainen ruikutus. Viikonloppuna pitäis reissata autolla yli 800 kilsaa häihin ja kiinnostaa ku kilo sontaa... siis ne häät kiinnostaa mutta ei matkustus ku on muutenki ressiä koulujutuista joita on ihan liikaa ja tuo kotikin vielä laitettavana...Palailen sitten taas ku netti tulee kotiin ja itekki tullaan reissusta, eli ens viikolla varmaan.

Viola ja Pingu 21+6
 
Voimia Vio-la :hug: ! Koita saada ajatukset huolista pois, vaikka vaikeaa se varmaan on. Kyllä vauvalla varmaan on kaikki hyvin. Sulla voi kasvaa se sf-mitta sykäyksissä, niin kuin mulla. Viiva näytti neuvolakortissa vähän siksakilta :D .

Mä aloin jänistää Pv:n ryhmään menosta :ashamed: . Me asutaan pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntee toisensa. Mua alkoi mietityttää, että mitäs jos siellä on jotain anopin tuttuja, varsinkin ryhmänojaajana ja jos se mainitsee anopille jotain. Ajattelin antaa itselleni vielä viikon armoaikaa. Jos siinä ajassa ei tapahdu mitään tai tulee plussatulos niin sit menen ryhmään :snotty: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iines79:
Voimia Vio-la :hug: ! Koita saada ajatukset huolista pois, vaikka vaikeaa se varmaan on. Kyllä vauvalla varmaan on kaikki hyvin. Sulla voi kasvaa se sf-mitta sykäyksissä, niin kuin mulla. Viiva näytti neuvolakortissa vähän siksakilta :D .

Mä aloin jänistää Pv:n ryhmään menosta :ashamed: . Me asutaan pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntee toisensa. Mua alkoi mietityttää, että mitäs jos siellä on jotain anopin tuttuja, varsinkin ryhmänojaajana ja jos se mainitsee anopille jotain. Ajattelin antaa itselleni vielä viikon armoaikaa. Jos siinä ajassa ei tapahdu mitään tai tulee plussatulos niin sit menen ryhmään :snotty: .
HEIPS TÄNNE TEIDÄN KETJUUN:)

iines,niillä on siellä paikkareissa tiukka vaitiolovelvollisuus!Juuri tänään ryhmänohjaaja sitä täällä meilläpäin painoitti,suosittelen ryhmää,tsemppiä:)

 
Hei kaikille!!!

Unohdin eilen aamulla totaalisesti nousta vaa'alle ja muistin vasta kun olin jo syönyt aamupalan joten kävin sitten tänään puntarilla ja ihan mukavaa lukemaa se näytti (75,5kg). Viime viikkoon nähhden pudotusta ei kyllä ole kuin 200g mutta olen todella tyytyväinen kun kuitenkin viikonloppu meni juhliessa ja syödessä. ja sitten vielä eilen illalla sorruin syömään itteni ihan ähkyyn kun mieheni leipoi pizzaa.
Mutta tästä on taas hyvä jatkaa. Löysin loppulta sen oman pistevihonkin ja niitä olen nyt maanantaista saakka laskeskellu (tosin eilen jo ylitin reilusti sallitun mässäämällä sitä pizzaa ja tänäänkin hieman ylittyi)
Vio-lalle iso :hug: , eiköhän kuitenkin kaikki ole vauvalla hyvin ja kun rakenneultrassakin kaikki oli hyvin.
Fantaihana, mie olen ruukannu ottaa vartalon mitat ylös aina kerran kuussa (tuossa ajassa kerkeää jo jotain kavennusta tapahtumaan mikä sitten kovasti motivoi jatkamaan. Helmikuun alussa kun otin mitat niin senttejä olikin tippunut sieltä täältä oikein kiitettävästi mutta nyt tässä kuussa en suuria odota kun melkein koko kuu on mennyt sairastellessa, enkä myöskään paljoa ole kuntoillut.
Nöpö80, oliskohan minustakin tuohon herkuttomaan maaliskuuhun?? Olisi tosiaan paikallaan makeanhimon karkoitus kuuri kun sitä makeaa ja kaikkea muuta herkkua on tämän kuun aikana syötyä hieman liikaakin.

Meillä on tainnu vähän jokaisella tökkiä painonpudotus tällä viikolla, paitsi Pephen, Kippana ja Jennan äiti te olette saaneet ihan kunnon pudotuksen aikaan. Valtavasti onnea teille! :flower:
Mie olen muuten käyttänyt tuota tohtorit.fi sivuston painonseuranta päiväkirjaa. sinne saa laittaa omat painotavoitteet ja,viikottain sieltä näkee oman painon pudotuksen pylvädiagrammina (osasinko kirjoittaa oikein? ;) )ja samoin myös oman BMI:n. Lisäksi sillä sivulla voi täyttää ruokapäiväkirjaa sekä liikuntapäiväkirjaa josta saa myös kalorimäärän mitä liikkuessa on kuluttanut. Onko muilla kokemusta tuosta tohtorit.fi sivustosta?

Minun BMI alussa olis 34,6 (paino 80kg ) ja nyt se on 32,7 (75,5kg). Tavoite paino olis siinä 55kg paikkeilla (mielellään vähemmän) jolloin BMI olisi 23,8. Eli matkaa on vielä tasan 20kg... pitkältä tosiaan tuntuu. mutta hiljaa hyvä tulee!

Nyt täytyy lähte laittaan tyttö nukkuun kun mies makaa kuumeessa sohvalla eikä jaksa tehdä mitään.
Mukavaa loppuviikkoa kaikille!!!
-Taata-
 
Huomenta!

Mä en sitten mennyt eilen ryhmään. Jänistin kunnolla. Ja on mulla kyllä hyvä tekosyy. Meille oli eilen tullut lappu, että huoltomies tulee tänään vaihtaa ilmanvaihtokoneen suodattimia. Ei ollut paljon varoitusaikaa. Meidän kämppä oli räjähdysalttiissa tilassa, joten piti hiukan siivoilla.

No tänä aamuna vaaka onneksi näytti positiivista yllätystä, eli paino oli laskenut 0,2 kg. Tämän aamun tulos oli siis tasan 109 kg. Mä toivon kovasti, että saisin tuon ysin vaihdettua kasiksi ens viikkoon. Nyt on matkaa enää 1 kg siihen painoon, jossa olin ennen raskautta. Se on yksi mun tavoitteista, koska vannoin itselleni, että ainakaan painavampana emme aloita toisen yrittämistä :). Joten, parissa viikossa olis hyvä saada kilo pois. Kyllä se onnistuu, kun en vaan repsahtele näistä pisteistä.

Jälleen kirjoittelen töistä, joten täytyy varmaan aloittaa hommat. Hyvää torstaita kaikille!
 
Heippa!

Minä en nyt saa itseäni ruotuun en millään :/ . Toissa päivänä pisteet ylitty ja eilen myös... Päivät menee suht hyvin, mutta kun ilta koittaa... Eilen käytiin pojan treenien jälkeen hesessä ja ihan vaan sellasen 12 pisteen kalahampparin vetäsin... Eikä siitä edes nälkä lähtenyt... Tietty voisin olla iloinen että en ottanut limua enkä ranskalaisia. Mutta jos mulla olisi hitunenkaan järkeä en olisi ottanut kun päivän lehden ja kupin kahvia...

Yöllä sitten tytär säikäytti oikeen kunnolla. Sai elämänsä ekan kurkunpään tulehduksen ja se tiesi sitten reissua päivystykseen... REilut kolme tuntia siellä sitten vierähti, mutta onneksi helpotti ja päästiin kotiin kun mennessä näytti et joudutaan osastolle. Nyt laitettiin juuri eskari mummin kanssa matkaan ja luulen et otetaan pienet torkut...

Ja päätös on tehty, herkuton maaliskuu on pakko toteuttaa! Ei tästä muuten tule yhtään mitään ja mä huomaan et kesään mennessä tulee kilo poikineen takaisin...
 
nöpö80: Voi teidän pientä. Meidän pojalla oli kolmisen viikkoa sitten kurkunpään tulehdus mutta meillä päästiin helpommalla. Pojalla lähti ääni kokonaan ja tuli kova yskä. Ainoa minkä takia juostiin lääkärissä oli se, kun kuumetta oli reilut 39 eikä pieni suostunut juomaan. Tsemppiä laihdutukseen! Mä kans voisin ruveta siihen herkuttomaan maaliskuuhun.
 
Moikka! Täältä taas lusmuri kirjoittaa (töissä). Aamulla jälleen nousi hymy huulille,kun vaaka näytti 80,3kg!!! KILO vähemmän kuin tiistaina :eek: Pelkään että kostautuu vielä,lähinnä sillä tavoin että elimistö tekee stopin kun syön usein liian vähän kaloreita/päivä.

Miehet ne ei paljoa kommentoi näitä meidän naisten puuhia,vai? Ystävä luovuttikin,koska miehensä ei mitään tukea antanut. Mä taas olen itse saanu tsempin päälle,eikä haittaa yhtään vaikkei sanois mitään,pakko sen on jossain vaiheessa huomata kuinka olen pienempi ;) Tänä aamuna se vaan kummasteli kuinka paljon voi ruokavalio vaikuttaa,ja olen todistanutkin sen. Ennen kun vedettii lähes joka ilta einestä: hampparia,pitsaa,lihistä yms.,niin niihin en oo koskenut enää. Ja syöntikertoja on se 5/päivä.
Valtavasti tää vaatii itsekuria.

Meilläkin nyt sitten tyttö kipeä,aamulla kuumetta 39,8 :'( ja ihan naatti. Ei tosin tarvinnut hommata tytölle hoitajaa,kun haettiin illalla miehelle saikkua,samasta syystä.

Nyt pitää harkita jo syömään menemistä,kello rientää hitosti kun koneella istuu :ashamed:

Päivän jatkot kaikille!

Kiitos Taata onnitteluista! täällä on mukavaa jutella kun on kanssaihmisiä =)
 
Torstaita kaikille!!!

miiamaria, tervetuloa joukkoon pudottelemaan!! Jos haluat taulukkoon nimesi, niin ilmoita laihdutuksen aloitusviikko, lähtöpaino ja tavoite ja viikottain keskiviikkoisin Kaloriina tekee listan viikkopudotuksista.

Kaloriina, kiitos taas listasta! :flower: Ja mä oon kans joskus ihan ymmälläni ton meitin vaakan kanssa kun se saattaa samalla punnituskerralla heittää 200-300gr. Tietysti otan aina sitten parhaimman lukeman ylös ;)

Jennan äiti, paranemisia teidän tyttöselle!! Ja hienoa että painosi on noin pysynyt hyvissä lukemissa!!

nöpö, teille kans paranemisia!!!

Iines, tiedätkö, mulla on toi vähän sama juttu että pikkupaikkakuntalaisena en oikein uskalla mennä sinne pv-ryhmään, vaikka tiedän ton vaitiolovelvollisuusjutun kyllä. Mitäs jos käytäis jossain muussa ryhmässä vaikka naapurikunnassa?? Sit mä oon miettinyt kans tota kotona pisteilyä, ehkä se vois sopia paremmin.

Vio-la, harmi että teillä on niin pitkä reissu tiedossa, vaikka onkin kivat juhlat. Muista jaloitella matkan aikana!! Kyllä varmasti pikku pingulla on kaikki mallillaan. Onnea muuten uuteen kotiin!!

taata, mistä saa sellasia miehiä jotka tekee pizzaa?? No ei vaan, en mä kyllä omaani vaihtaisi mihinkään. Ja mun tarttis varmaan kans ostaa mittanauha, haluaisin kans vähän tietää että jos jostain päin olis kutistunut.

No joo, mulla on ollut ihan kauheeta touhua alkuviikko, mutta olen syömisten kans ollut tiukkana. Yhden päivän nutrasin ja nyt parina päivänä olen syönyt kevyen lounaan ja illalla nutrilettia. Ja yllätys yllätys! Paino oli tänään 109,8 eli 1,3kg tämän viikon punnitusta vähemmän! Mä olin ihan että :eek: Ja sitten oon nyt väkisin ruvennut juomaan vettä, töissä mulla on nyt tapana täyttää tollanen puolen litran pullo vedellä vähintään kaks kertaa päivässä ja se tosiaan kyllä pitää nälkää loitolla ja mukava kun saa siemailla vähän väliä. Meillä on yhdet juhlat kanssa viikonloppuna ja kiva kokeilla vähän vanhoja vaatteita, jos sattuis sopimaan päälle. Mulla on ihan leijaileva olo nyt!!!

eipäs tässä muuta kuin ruvetaan odottamaan perjantaita ja viikonloppua eiks vaan?

-hw riemutunnelmissa B)
 
Heissan alla !

Tervetuloa pisteilijäksi Taata..simppeli ja ihan tehokaskin keino, vaikka pisteiden "sisälläkin" saa kyllä repsahdettua, tiukkana pitäs pysyä, mutta minä en aina siihen kykene. :ashamed: Alku meni niin kivasti, paino tippui vaikka vähän lipsuikin, nyt sitten se ei enää tipu, pitäisi siis tiukentaa, mutta kuinka se onkaan niin vaikeeta.
Eilen repsahdin oikee kunnolla. :'( meni ainaki 10 pojoa yli. Osaksi siksi että töistä kotiin mentyä oli mies tehnyt ruuan valmiiksi =) vaikka olin aatellu jättää aterian väliin, mutta en tohtinut kullan mieltä pahoittaa. Tässä koitan nyt paikkailla syömällä lounaaksi allevo pirtelön, ja YÖKS! se on pahaa.. :x Tänään koitan saada säästettyä nuo eilen käyttämäni pisteet, saa nähä kuinka käy.

Mulla on ollu nyt kummat ajat, koko ajan nälkä. Vaikka töistä päästyäni olisin syönyt ruokaa, silti saattaa illalla olla nälkä, ja koko ajan tekisi mieli popsia jotain.
Nöpö80n lailla mulla olis syytä pitää herkuton maaliskuu, mutta taidan tietää etten pysty siihen. *huokaus*

Miehistä kun juttelitte, niin meillä ukko on ihan kiitettävästi mukana tässä rojektissa, se aina kysyy joko on pisteet täysi tai riittääkö vielä tähän tai tähän.. Ja jos sanon että on niukassa niin sitten se kiskoo mut lenkille et saan nuo "uupuvat" pisteet.
Ja hän elää sitten mun laiharin ohella myös terveellisempien elintapojen mukaan ja on ihan innostunut tästä "otetaan itseämme niskasta" -projektista.:whistle:

Oon vaan koittanut sanoa sille että kun se aina joskus antaa mulle "myönnytyksiä" (tän saat nyt mun luvalla syödä ), et ei ihan niin usein tarttis.. :whistle:

miiamaria82, tervetuloa joukkoon vaan! =) Täällä tippuu kiloja, joskus nopeammin, joskus hitaammin, mutta kuitenkin! ;)

Ihanaa kuulla että Iines79 teillä alkaa pikkuisen tehtailu puuhat! Onnea täällä varmasti jokainen toivoo teille matkaan että nopeasti tärppää..

Kaikille tiedoksi, että vaikka en viime aikoina ole ehtinyt kommentoimaan kirjoituksianne, niin lukenut olen ahkerasti.. Hieman alakulo on vaivannut palstaa, mutta ei anneta sen lannistaa! Kevät tekee tuloaan ja antaa energiaa ulkoiluun sun muuhunkin...

 
Tsemppiä Kaloriinalle oikein paljon! Muakin mies hemmottelee ruualla, kun ei muuta keksi :heart: . Herttainen ajatus, mutta mulle se ei tee hyvää. Kun ei vaan millään viitsi toiselle sanoa, kun hyvää se vaan ajattelee.

HattiWatti: Miten sä oot saanut noin hyvin pois muutamassa päivässä? Siis VAU! Onnittelut kymmenluvun muutoksesta :flower:!

Mua taas piristi, kun vaaka näytti vähemmän kun tiistaina. Intoa löytyi kummasti. Mä oikein kammoan viikonloppua. Istuu tosi tiukasti päässä nää ajatukset siitä, että viikonloppu ei tunnu miltään jos ei saa syödä itseään kipeäksi :ashamed: . No, mä oon jo varannut kevyttä herkkuani, eli wok-vihanneksia ja couscousia. NAM! :D .

Energistä päivän jatkoa!
 
Hei, täällähän oli mukavasti tullut viestejä!
Tervetuloa miiamaria82 joukkoomme. Kiva kun on porukkaa niin tulee mukavasti viestejä jouta käydä lueskeleen.

HattiWatti78, hieno saavutus, taitaa enteillä hyvää tulosta ensi viikolle kun on jo nyt noin hyvin pudonnut. Niin ja tuo minun mies on opiskellut kokiksi (ei tosin tee niitä hommia työkseen) niin kiva kun hänkin osaa touhuta keittiössä... voin teille nyt paljastaa että silloin joskus kun alettiin seurustella ja muutettiin yhteen niin minä jouduin aina soitteleen miehelle että miten se ja se tehdään ja mitä seuraavaksi ;) mutta enään ei niin ole (juurikaan ).
Mie olen ollut tänään oikein reipas, olen tehnyt poitsulle ruokaa pakkaseen kolme kattilallista (kana-kasvis, liha-kasvis ja kasvis) ja tein sitten jo lihapulla "taikinankin" valmiiksi odotteleen että kun tyttö heräilee päikkäreiltä niin aletaan pyöritteleen lihapullia. Pisteissäkin näin tänään olen vielä pysynyt eikä makeanhimokaan ole vaivannut. Aamylla kun nousin puntarille niin se näytti eiliseen verrattuna -300g joten hyvä tulos olisi tulossa jos vain tiistaihin (tai maanantaihin) saakka saan pysyttyä ruodussa, tuo viikonloppu hieman pelottaa.
Nyt on kyllä kovasti flunssaa ja kaikkia tauteja liikkeellä, meilläkin on tullut poika ihan nuhaan :snotty: ja sillä on myös ollut silmätulehdus ja nyt vielä eilen sai lääkkeet korvatulehdukseen. Kovasti käy sääliksi poloista kun on vielä niin pienikin (7kk) ja jo nyt kaikki taudit päällä. Onneksi on tänään ollut jo ihan pirteä ja hyväntuulinen joten josko pöpöt olisivat jo kohta nujerrettu.
Mulla on täällä ihanan hiljaista kun kaikki nukkuu (lapset ja mies),paitsi että nyt alkoi itkuhälitin säristä, täytyy lähteä kurkkaan että vieläkö siellä nukutaan. Paranemisia kaikille jotka sairastaa
Taata
 
Heippa vaan kaikille!
Vieläkö teidän mukaan mahtuu???
Mulla vaaka näytti maanantaina 94,3 kg!!! ja tavoite paino olis siinä 68 - 70 kg. aluksi tietenkin kymppi kerrallaan olis tarkoitus saada painoa pois.
Niin ja aloitin kans painonvartijat.... eli pisteitä lasketaan
 
miiamaria82 ja Katari, molemmille tasapuolisesti tervetuloa :) ! Mukaan mahtuu aina. Ja kiva saada "uutta verta" mukaan, kun täällä on hiukan alakuloa ollut liikkeellä. Jospa te saatte meidät taas vauhtiin ;) .

taata: Nyt kovaa itsehillintää kehiin, niin ens viikolla on hyvät lukemat vaa'assa :) .

Mä oon niin tyytyväinen, kun mies sai raahattua mut lenkille, vaikka keli oli ihan kamala. Ei viitsitty mitään hurjan pitkää tehdä, kun oltiin koko perhe liikkeellä. Tuuli oli aika kova, ja rattaista kuuluikin välillä pientä kitinää. Nyt nautiskelen Elovena-puuroa hillosilmällä ja se maistuu hyvälle :p . Mä en muistanutkaan miten hyvää se on. Tämän aamun -0,2 kg auttoi ja oon huomannut mielialan piristyvän.

Nyt koitetaan ihan kaikki, jokainen, saada uutta puhtia. Huomenna on helmikuun vika päivä ja sen jälkeen alkaa virallisesti (mun mielestä ) kevät!

Iines

ps. muistakaas kaikki avoliittolaiset kosia huomenna ;) . Vaikka ette naimisiin haluiskaan niin voi käydä flaksi ja saatte modernimpaan tapaan uuden hameen :D . Kunpa itellä ois mahdollisuus kosaista tuota miehenpuolikasta :whistle: ...
 
tervetuloo munki puolesta uusille! tänään kävin sit diabeteshoitajalla ja se kehu kuinka mun sokeriarvot on ku "terveellä"ihmisellä :D ja se meinas että mun oma puntari näyttää vähän yläkanttiin ku siellä puntari näytti puol kiloo vähemmän ja omä ku punnitten itteni aamulla ja se oli sit iltapäivä paino..mut kuitenki on suuntaa antava :D seuraava käynti o sit joskus heinä-syyskuussa ku lopetan imetyksen..käytiin tänään miehen ja yhen ystäväpariskunnan kanssa syömässä oikeen ravintolassa vaikka söinki vähän "raskaasti" ei kyllä kaduttanu ollenkaan! mut huomenna alkaaki sit viikonlopun heppa valkut niin siellä sit kulutetaan ihan urakalla :LOL: tsemppiä kaikille kovasti lähestyvään viikonloppuun! :flower:
 
Huomenta kotoa,

Täällä silmät ristissä kirjoittelen. Yöunien saldo: hyvä kun 4 tuntia :$ . Poika huusi melkein koko yön, siis melkein. Alkuyöstä nukkui, puoli yks aloitti huutamisen ja puoli neljän jälkeen ei kuulunut mitään. Oon herännyt kuudelta, kun luulin, että tää on nyt jotain muuta huutoa, mutta olishan se pitänyt arvata että aamulla on lämpöä :headwall: . Eli oon tämän päivän kotona kipeän lapsen kanssa.

Sitten hyviin asioihin. Paino tänä aamuna 108,6 kg. Olin pyrötyä onnesta ja kävinkin vaa'alla varmaan viisi kertaa. Mut joo'o, samaa näytti joka kerta :D . Eli tulos on muuttunut tiistain alimmasta tuloksesta -0,6 kg. Jos olisin extra-kiltti viikonloppuna niin oliskohan ensi tiistaina vielä parempi tulos :whistle: ?

Oikein hyvää karkauspäivää kaikille!

Iines
 
Täällä aivan kamalassa flussassa...kaikkee romoskaa sitä onkin liikkeessä...niin joo...tuloksiahan minä tulin ilmoittelemaan enkä löpisemään... eli viikko pudotus -1,5 paino nyt tasan 87 :) kokonaispudotus siis parilta kuulta 10,7 kg... *hyppii innosta* kyllä sitä vaan pikku hiljaa kevennytään... :kieh:
 
Hei :wave:
ja hyvää karkauspäivää! ;)

Tervetuloa Katari, mukaan vain! :)

Mulla on tänään hyvä päivä. Eilen tosiaan sain sitten säästettyä pojoja, käytin vaan 15.
Enempää en oikein uskaltanut säästää ja kun tänäänkin meinasin vähä niukistella.
Puntari näytti tänään 87,8 ! Jee ! :D koska sehän on näytellyt nyt mitä sattuu, aina vaan liian paljon.. mut uskon et jos nää pari päivää nyt tasoittas sen, et saan edes pientä miinustulosta.

Sullakin Iines79 näyttää alkaneen päivä iloisesti painon osalta! Onnittelut! Sulla toi miinus on vaan vielä pidempi..
Pikaista paranemista teitin pojalle sinne!

flinuxlle onnea hienosta pudotuksesta! Mulla nää pudotukset on niin pienentynyt, kumpa mullakin taas tippuis niiko tuolla alussa teki... kukahan siihenkin on "syypää".. :whistle:

Mutta siis, viikonloppu lähestyy, voimia meille! Joka viikonloppu mä yritän tsempata, niinkuin nytkin, jospa maanantaina olisi parempia terveisiä tuotavaksi !

Kyselempä teiltä, tuleeko teille jotain aiheeseen liittyviä lehtiä ?
Itse tilasin KG -lehden ja nyt kaksi numeroa saanut. En ole oikein lehti ihmisiä, mutta tämä on eka lehti jonka luen melkein kannesta kanteen.. Mukavan realistista asiaa, ihan normaalien ihmisten onnistumisia ja juttuja! Suosittelen.



 

Yhteistyössä