Maanantaita kaikille!!!
NYt täytyy kyllä olla oikein ylpeä itsestä kun olen koko viime viikon jaksanut tsempata itseäni ja olenkin päässyt koko viikon yli ilman repsahduksia ja viikonlopun mikä on ollut suuri saavutus. Kovasti viikonloppuna mulla halutti kyllä kaikkea makeaa ja hyvää mutta en sortunut ja kiitosken sain sitten tänä aamuna kun vaaka näytti 73,9kg eli -1.6kg viime viikkoon, jipii!!!!
Herkuton maaliskuu on siis mulla lähtenyt oikein hyvin käyntiin ja toivottavasti tämä hyvä tahti nyt jatkuisikin.
Oma ensimmäinen tavoitteeni (saada raskauskilot pois) alkaa lähestyä, matkaa on vielä 1,9kg joten siihen kun pääsen niin olen erittäin tyytyväinen jo. Siitä seuraava tavoitteeni on päästä alle 70kg ja sitten 5kg:n välein.
Nöpö80: ikävää että sinun motivaatiosi on ihan hukassa
minä voin oikein mielelläni jakaa tämän oman motivaationi kanssasi :hug: . Vielä ei ole myöhäistä aloittaa herkutonta maaliskuuta vaikka ensimmäisetä päivät ovatkin jo menneet. Minulla oli kanssa jokin aika sitten sellainen olo että olis voinut vain syödä ja mielellään vaan suklaata ja kaikkea muuta makeaa. Sitten vaan oli pakko tehdä se stoppi eikä se koskaan mitään helppoa ole. Nyt vain päätät että huomenna et syö mitään herkkuja ja jos tekee mieli makeaa niin pysy lujana, seuraavana päivänä on jo paljon helpompaa...
Ipanapalle valtavasti onnea hurjasta pudotuksesta!!!!
Hattiwatti, minäkin olen juonut nuita valion sokerittomia mehukeittoja enkä ole niitä laskenut että monta kuppia juon päivässä, vähän sama mulla on myös hedelmien kanssa että en niitä niin tarkoin ole laskenut. Oletko maistanut sitä uutta kausituotetta omena-mustaherukka? Se on tällä hetkellä mun suosikki ja sitä olen nyt juonut päivittäin, toinen mun lemppari on se karviais-boisenmarja (mites taas kirjoitetaankaan). Mie olen nyt tuon viimeviikon juonu herkkunälkään tuota keittoa tai sitten syönyt omppuja ja niillä olen oikein hyvin selvinnyt.
Tämä viikko onkin mulla taas tänään koetinkivi kun tulin lasten kanssa minun vanhempien luokse ja äitini puhuikin jo laipomisesta ja muusta... jotenkin täytyisi pystyä niistä kieltäytymään. Laihdutukseni ei ole salaisuus heille mutta täällä "kotona" kun on tottunu syömään pullaa yms niin siitä on tullu niin pinttyny tapa että heti alkuun kun tultiin niin tuntui että pitää lähteä tutkiin että mitä hyvää kaapista löytyy mutta onneksi sain pääni käännettyä.
Kiin: Tervetuloa joukkoomme, mukaan kyllä mahtuu! Meillä on punnitus päivät joillakin maanantaina ja toisilla tiistaina ja joskus joku punnitsee myös keskiviikkona. Karoliina tekee yleensä viikko pudotus taulukon keskiviikkona. Tuo karkki päiväsi kuulostaa hyvältä mutta vielä en ole sitä saanut itselläni toimimaan. Pitäisi kai vain päättää että se on vaikka lauantai ja muulloin ei herkkuja syödä mutta tähän mennessä se on ollut liukuva ja sitten helpolla tulee syötyä useammin kuin kerran viikossa herkkuja. Nyt olen tällä totaali kieltäytymis linjalla (herkuton maaliskuu) että saan hieman makean himon laantumaan ja sitten voisin koettaa tuota sinun karkkipäivä systeemiä.
Karoliina: minulle ei tule mitään kuntoiluun tai laihdutukseen liittyvää lehteä mutta olen miettinyt että jokin sportti lehti voisi jossain vaiheessa olla ihan mukava, tällähetkellä en taida kuitenkaan raskia mitään lehteä tilata vaikka toki nyt olisi valtavan mukava lukea muiden onnistumisesta ja muusta aiheeseen liittyvästä.
Nyt täytyy jo lopettaa... taispa tulla taas kerran melkoinen "romaani"
Kirjoittelemisiin!
Pidän täällä peukkuja pystyssä että mahdollisimman monelle puntari näyttää miinusmerkkisiä lukuja huomenna.