muita n.-33kg tiputukseen?

Moikka kaikille! Mitenkäs meni teidän perjantait? Oliko houkutuksia ;)

Mä tein eilen jotain mistä olen ylpee,tein sitä yli 8 vuotta sitten viimeksi,nimittäin olin lumilautailemassa. Pikkasen jännitti mutta näköjään opittu taito ei katoa,parin laskun jälkeen alkoi sujua,mustelmiakin kyllä löytyy :ashamed: Kaloreita kului laskurin mukaan aikas hyvin,yli 400.

Tänä aamuna oli paino oikein hienossa tasalukemassa, 80,0kg,jipii!!! :D

Asetin itselleni uudet tavoitteet laskuriin,koska kalorivaje oli enää n.200,ja sain syödä jo 1800kcal. Niin nytpä pitää aloittaa jälleen tarkkailu ruoassa,kun saakin syödä vain n.1200kcal.

Meillä vielä kipeetä sakkia täällä,harmillista kun menee vknloppu ihan hukkaan,ja neiti kaipaa koko ajan jotain,emme vaan tiedä mitä:( Sylissä viihtyy hetkittäin. Tekee kyllä hyvää olla vaan.

Päivän jatkoja vain!

 
Sunnuntaita,

Täällä on viikonloppu mennyt repsahtelematta. Syynä se, että tulin eilen itse kipeäksi. Järkyttävä tauti, ei mikään ihme että poika huusi sen yhden yön :eek: ! Mä en tiedä onko tää influenssaa, kun joka paikkaa kolottaa. No, ruoka ei maistu, joten järjellä ajateltuna painon pitäis olla kohtalaisissa lukemissa ens viikolla.

Nyt ei enempää jaksa, joten taidan vetäytyä nukkumaan. Sunnuntain jatkoja kaikille :wave:.
 
Heippa hei!

Töistä tulon jälkeen oli pakko tulla päivittelemään kuulumisia, olen edelleen hengessä mukana vaikka tämä viikko on mennyt edellisen tapaan aivan totaallisen pieleen. En tiedä mikä h-vetti mua vaivaa kun on vaan PAKKO syödä.

Että ihan putkeen ei mene mun herkuton maaliskuu....
Jostakin pitäisi se motivaatio kaivaa, mutta mistä????? Sattuisko jollain olemaan ylimääräistä että voisi mulle antaa...

Saa nähdä räjähtääkö vaaka kun siihen huomenna ponkasen
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Maanantaita!

Viikonloppuna ei varsinaista repsahdusta tapahtunut, mutta eilen oli juhlat ja siellä tuli santsattuakin, tosin yritin kasvispainotteisesti syödä (vaikka nekin oli kyllä kermaisia juttuja). Illalla join sitten vaan teetä. Niin, ja viikonlopun aikana tuhosin Estrellan sour cream+onion light pussin, jossa kummiskin niitä kaloreita jonkin verran on..... Niin ja olihan mulla dippiäkin. Mutta ilman karkkia olen pystynyt vielä olemaan!! Olin niin koomassa aamulla töihin lähtiessä etten muistanut punnita, joten ilmoitan tuloksen huomenna, niinkuin muutkin. Ja ehkä myös muutan punnituspäivän vakkariin olevaksi tossa tiistaina.

Kertokaas hei mulle että mitä te syötte ns. sallittuna herkkuna rajattomasti? Mulla oli jossain vaiheessa noi naposteluporkkanat mutta nyt se on vaihtunut tohon Valion sokerittomiin keittoihin. Aivan ihanan makuisia, ja kaloreita ei ole nimeksikään (litrassa on 90kcal). Sitä oon miltei surutta ryypiskellyt, joskus purkillinen riittää kahdeksi päiväksi, joskus yhdeksi :)

ipanapa Onnea pudotuksesta, loistava saavutus!!!! :flower:

Kaloriina, mulle tuli kans nyt 2 numeroo sitä kg-lehteä, kun sain jostain tilaajalahjaa, munkin mielestä ihan loistava lehti. Ja muhun kolahti juurikin se viime lehdessä ollut naisen kertomus, se oli varmaankin ollut kutakuinkin sen kokoinen kuin itse olin vuodenvaihteessa ja se oli tosi hyvin saanut laihdutettua ilman mitään lääkkeitä ja ihmedieettejä. Mäkin haluaisin että vuoden päästä voisin samanlaisen jutun itsestäni kirjoittaa. Ja oon samaa mieltä että ne on tosi kiinnostavia juttuja kaikki mitä siinä on.

Iines, paranemisia teille, ja onnittelut siitä ettet ole repsahdellut viikonlopun aikana, palkkioksi varmaankin huomenna mukavat lukemat!!


Jaahas ja huomenna sitten ilmoitellaan pudotukset, nyt uskon vakaasti että pudotusta on tullut!
 
Maanantaita,

Täällä ilmoittautuu yksi flunssapeikko :x . Olo on karsea, totaalisen kamala. Pakko silti tulla käymään ja lukemaan uusimpia viestejä.

nöpö80: Kurjaa, että motivaatiosi on kadoksissa. Antaisin itseltäni, mutta tällä hetkellä on se on yhtä heikossa hapessa kun itsekin oon :/ . Tiedän miltä tuntuu, mullahan oli tuo sama olo jokunen viikko sitten. Ja syömisenhimosta, mikähän nyt on, kun mun mieskin valittaa, että koko ajan tekee mieli pelkkiä herkkuja. Se on jo kumma, kun tuo laiheliini ei normaalisti silleen mässää, varsinkaan karkkia. Ja nyt olis yhdeksän aikaan illalla lähdössä ostaan R-kioskilta namipussia. Olisko jotain kevätväsymystä, kun ruokaa menis enemmän :| .

Mä en ole käynyt pariin päivään punnitsemassa itseäni. Huomenna pitäis muistaa aamupunnitus ennen aamupalaa. Tässä olotilassa ei kiinnosta edes mitä vaaka näyttää, kunhan tauti menis ohi.

Mä palailen huomenna viikkotulokseni kera. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
 
Te olette täällä jo kauan porukalla laihdutelleet, mutta mahtuisko vielä yksi uusi mukaan? :|

Mie alotin tänään hiilaridieetin, jolla olin jo raskausaikana, kun sokerit oli koholla. Pituutta miulla on 184cm ja painoa punnitsin toissapäivänä 129kg :ashamed: Sataseen kun saisin niin olisin tosi tyytyväinen. Välitavotteet miulla on 5kg välein.
Olin jo ennen raskautta tosi ylipainonen, raskaudesta ei jäänyt kun 6kg entisten päälle. Imetyksestä ei ollut hyötyä painonpudotukseen, kun se loppui niin äkkiä. Poika syntyi keskosena ja imetys viivästyi.

Jennan äiti Missä tuollanen laskuri on, millä voi laskea liikunnan kalorikulutuksen? Se olis varmaan aika kätevä :)

nöpö Miulla on kerran viikossa herkuttelupäivä, jollon saan syödä miun ultimateherkkua: suklaata :p :p :p Motivaatio pysyy sillä ainakin miulla hyvänä, kun ei kokonaan kiellä iteltään herkkuja. Mie usein lasken päiviä siihen kun saan käydä hakemassa kaupasta Fazerin sinisen :LOL: Olo on kun lapsena karkkipäivänä :D

ipanapa Onnea! :flower: Tuohan on hirmu hyvä pudotus! :eek:

Onko teillä joku yhteinen punnituspäivä?

Kunhan poitsun saan syötettyä niin voitaisiin lähteä vaunulenkille :) Täällä Itä-Suomessa on ihana kevätkeli, lunta sellaset 30cm ja aurinko paistaa B)
 
Maanantaita kaikille!!!

NYt täytyy kyllä olla oikein ylpeä itsestä kun olen koko viime viikon jaksanut tsempata itseäni ja olenkin päässyt koko viikon yli ilman repsahduksia ja viikonlopun mikä on ollut suuri saavutus. Kovasti viikonloppuna mulla halutti kyllä kaikkea makeaa ja hyvää mutta en sortunut ja kiitosken sain sitten tänä aamuna kun vaaka näytti 73,9kg eli -1.6kg viime viikkoon, jipii!!!!
Herkuton maaliskuu on siis mulla lähtenyt oikein hyvin käyntiin ja toivottavasti tämä hyvä tahti nyt jatkuisikin.
Oma ensimmäinen tavoitteeni (saada raskauskilot pois) alkaa lähestyä, matkaa on vielä 1,9kg joten siihen kun pääsen niin olen erittäin tyytyväinen jo. Siitä seuraava tavoitteeni on päästä alle 70kg ja sitten 5kg:n välein.

Nöpö80: ikävää että sinun motivaatiosi on ihan hukassa :( minä voin oikein mielelläni jakaa tämän oman motivaationi kanssasi :hug: . Vielä ei ole myöhäistä aloittaa herkutonta maaliskuuta vaikka ensimmäisetä päivät ovatkin jo menneet. Minulla oli kanssa jokin aika sitten sellainen olo että olis voinut vain syödä ja mielellään vaan suklaata ja kaikkea muuta makeaa. Sitten vaan oli pakko tehdä se stoppi eikä se koskaan mitään helppoa ole. Nyt vain päätät että huomenna et syö mitään herkkuja ja jos tekee mieli makeaa niin pysy lujana, seuraavana päivänä on jo paljon helpompaa...

Ipanapalle valtavasti onnea hurjasta pudotuksesta!!!!

Hattiwatti, minäkin olen juonut nuita valion sokerittomia mehukeittoja enkä ole niitä laskenut että monta kuppia juon päivässä, vähän sama mulla on myös hedelmien kanssa että en niitä niin tarkoin ole laskenut. Oletko maistanut sitä uutta kausituotetta omena-mustaherukka? Se on tällä hetkellä mun suosikki ja sitä olen nyt juonut päivittäin, toinen mun lemppari on se karviais-boisenmarja (mites taas kirjoitetaankaan). Mie olen nyt tuon viimeviikon juonu herkkunälkään tuota keittoa tai sitten syönyt omppuja ja niillä olen oikein hyvin selvinnyt.

Tämä viikko onkin mulla taas tänään koetinkivi kun tulin lasten kanssa minun vanhempien luokse ja äitini puhuikin jo laipomisesta ja muusta... jotenkin täytyisi pystyä niistä kieltäytymään. Laihdutukseni ei ole salaisuus heille mutta täällä "kotona" kun on tottunu syömään pullaa yms niin siitä on tullu niin pinttyny tapa että heti alkuun kun tultiin niin tuntui että pitää lähteä tutkiin että mitä hyvää kaapista löytyy mutta onneksi sain pääni käännettyä.

Kiin: Tervetuloa joukkoomme, mukaan kyllä mahtuu! Meillä on punnitus päivät joillakin maanantaina ja toisilla tiistaina ja joskus joku punnitsee myös keskiviikkona. Karoliina tekee yleensä viikko pudotus taulukon keskiviikkona. Tuo karkki päiväsi kuulostaa hyvältä mutta vielä en ole sitä saanut itselläni toimimaan. Pitäisi kai vain päättää että se on vaikka lauantai ja muulloin ei herkkuja syödä mutta tähän mennessä se on ollut liukuva ja sitten helpolla tulee syötyä useammin kuin kerran viikossa herkkuja. Nyt olen tällä totaali kieltäytymis linjalla (herkuton maaliskuu) että saan hieman makean himon laantumaan ja sitten voisin koettaa tuota sinun karkkipäivä systeemiä.
Karoliina: minulle ei tule mitään kuntoiluun tai laihdutukseen liittyvää lehteä mutta olen miettinyt että jokin sportti lehti voisi jossain vaiheessa olla ihan mukava, tällähetkellä en taida kuitenkaan raskia mitään lehteä tilata vaikka toki nyt olisi valtavan mukava lukea muiden onnistumisesta ja muusta aiheeseen liittyvästä.

Nyt täytyy jo lopettaa... taispa tulla taas kerran melkoinen "romaani" :LOL:

Kirjoittelemisiin!
Pidän täällä peukkuja pystyssä että mahdollisimman monelle puntari näyttää miinusmerkkisiä lukuja huomenna.
 
Huomenta,

Käväisin tänään punnitsemassa ja tulos oli aika kiva, paino 108,4 kg eli -0,8 kg viimeviikkoiseen :) . Enää 0,4 kg matkaa ennen raskautta -painoon. Jospa ensi viikolla pääsisin sen alle ;) .

Nyt takas petiin toipumaan. Toivottavasti tälle päivälle tulee paljon hyviä punnitustuloksia!

Iines
 
Huomenia!!!!!

JEEEEEE!!! En tiedä, uskallanko edes tulosta tähän laittaa, kun se tietää sitten ihan kamalaa tsempitystä ensi viikon punnitukseen, että saa tosta jotain pois.

ELI: paino tänään 108,8kg :eek: eli pudotusta viime viikkoon 1,3kg!! En olisi kyllä kuunaan uskonut tuota! Kokonaispudotus on siis jo melkein 9kg! No, onhan tässä tietysti vielä sarkaa, mutta tuosta huomaa, että ilmeisesti se paino vähän sykleittäin putoo, joskus vähemmän, joskus enemmän.

Iines, sinullakin hyvä pudotus, paranemisia!

Taata, pistit vielä paremmaksi! Onnea pudotuksesta! Täytyy käydä hakemassa sitä uutta keittoa kaupasta tänään.

Kiin, tervetuloa mukaan kuihduttamaan. Täällä näyttää nyt olevan hyvien pudotusten viikko, joskus on myös vähän alakuloisempaa! Yleensä tällai tiistaina punnitaan ja Kaloriina tekee sitten taulukon keskiviikkona. Siihen tulee aloitusviikko, lähtöpaino, viikkopudotus ja tavoite.

Riemusta hyppii ja hihkuu

-hw-
 
Huomenta,
Puntaria on painettu taas ja lukema oli 87,2kg eli -0,8kg. :D
Olen hurjan onnellinen että sain hieman kunnollisemman pudotustuloksen. Motivaatio selkeästi kasvaa mitä paremmin putoaa.

Iines79 se siellä sairastelee vielä vain.. :/ voimia sinne ja paranemisia!
Pudotus on sinullakin kuitenkin kiva, vaikka taisit sanoa tuolla että ruoka ei ole oikein maittanut.

Viikonloppu meni kivasti ilman repsahduksia.
Mulla olis se tavoitepäivä tasan viikon päästä, saada - 10kg vuoden alusta. Siihen olis 2,2kg matkaa. En taida onnistua.. mutta mahdollisimman läheltä ainakin aion liipata. ;)

Herkutonta maaliskuuta kiehtoisi kokeilla..taidan rajata sen pelkkään karkkiin. Sillä jos makeakin niin sitten tulee ongelmia kylässä jos joudun kaikesta kieltäytymään niin repsahdan varmasti. Mutta jos senkin rajaisi niin että vain vieraissa ja vieraiden meillä ollessa VÄHÄN. =)

Nyt pitää mennä, palailen varmaan vielä tänään!
 
Ainiin,
unohdin toivotella Kiin tervetulleeksi, sitä siis! ;)
Kippana ja hw ehti laittamaan viestiä kirjotukseni aikaan joten hwlle.. olen niiiiiin kade :eek: ja Taatallakin huima tulos! Voi juku! ONNEA! :flower:

Onnea muillekin onnistuneille pudottajille ja tsemppiä!

Nyt tämä akka ottaa itseään niskasta!
 
Vuorokausi kevyitä elämäntapoja takana :D Hiilaridieetillä olen (en karppaa vaan noudatan diabetesruokavaliota, joka pitää verensokerin tasasena). Aamupala oli seuraavanlainen: 2 palaa ruisleipää, päälle beceliä, kevytjuustoa ja kevytbalkania. 1% viili. Omena. Kuppi kahvia maidolla, ei sokeria.
Lounas ja päivällinen lautasmallin mukaan. Välipalaksi kuppi kahvia/lasi maitoa ja voileipä/hedelmä. Iltapala samantapainen kun aamupala.

Mie taidan osallistua punnitukseen ens viikolla, kun alotin vasta eilen :)

Kiitokset Taata, HattiWatti ja Kaloriina, kun toivotitte miut tervetulleeksi :heart:
 
Heippa! Viikonloppuna täällä olikin hiljaista...

Kiin: Kalorilaskuri.fi on se mun juttu,käy ihmeessä katsomassa,ja 15päivää voi tutustuakin vain 1,90eurolla. Sinne kirjataan joka päivä aamupaino,samoin liikumiset ja päivän aktiivisuus. Ohjelma sitten antaa sulle kalorit mitä saat sinä päivänä syödä (tähän vaikuttaa omat tavoitteesi,joita olet sinne asettanut). Ohjelma laskee liikuntakalorit,protskut,hiilarit ja rasvat siis vain sun painolle,jonka olet ilmoittanut milloinkin.
Ite aloitin muistaakseni 15.1. ohjelman käytön,ja nyt kyllä ei tule syötyä liikaa...paitsi kylässä nautitut herkut nostaa kaloreita :ashamed: Oma päivittäinen kalorivajeeni on nyt n.600. Sillä niinhän se paino lähtee,että syö vähemmän kun kuluttaa. Ja Tervetuloa siis joukkoon! Miehet ei aina tue naista,mutta täällä on sama tavote kaikilla.

Ilmoitan tässä tuloksiani... Eilen olis ollut hitusen parempi,79,5kg, mutta onnellisena pysyn kun aamulla oli 79,8kg. Sitten masentaa jos se loikkaa yli 80. Viikkopudotus siis 1,5kg,aika hurjaa täytyy myöntää.
Joku puhui painon yht'äkkisestä putoomisesta,niin olihan mulla taannoin jumitusvaihekin,ja nyt on sitte pudonnut lyhyessä ajassa paljon.
Olis se vaan hienoo päästä ostamaa uudet housut,mutta käytän samoja kunnes roikkuu törkeesti,tai joku huomauttaa :D
Kivaa tiistaita kaikille!
 
Voi vitsi teillä on ollu hienoja pudotuksia, taputukset kaikille! :flower:

Mun paino oli 95,2. Eli 300g plussaa kahen viikon takaseen, eli 150g/viikkonousu. No, olen kyllä tosi tyytyväinen. Maha on kasvanu taas oikein vauhdilla viikonloppuna, venytys tuntui voimakkaasti. Uskoisin et Pingulla on kaikki hyvin ja tosiaan siitä sf-mitasta ei tartte huolehtia. kiitos ku ootte mua tsempannu! :hug:

Nyt vaan näyttää siltä, että aamun sokeriarvot heittää, joten hiilareita pitää ruveta rajottaan. Eikä se oo aina pelkästään kiinni siitä montako grammaa hiilaria syön, vaan sekin missä muodossa ne nauttii ja mitä niiden kanssa. Oon siis ollu ihan oikeassa ku oon alusta asti varautunu siihen et mulla varmaan sokerit tulee heittään ja varautunu tähän ruokavalioon. Nyt en oo sillai paniikissa ku oon alottanu herkkujen välttelyn jo aiemmin ja painon suhteenkin olen miinuspuolella. ja kun tästä jatkaa vielä tarkemmalla ruokavaliolla, niin en usko että vauvalle tulee haittoja. Aamupalan hiilarit voi olla jotain 30 grammaa tai 40:kin jos syö myös protskua ja vihanneksia. Sitten loppupäivästä ei tarvi laskea, jos vaan syö terveellisesti, eli monipuolisia aterioita tasaisin välein, eikä vaaleaa viljaa tai sokeriherkkuja. Viikonloppuna olin siellä häissä ja söin yhen keksin ja kolme lusikallista kakkua ja sen kyllä ihan kesti ruuan päälle syödä. Siitä tulee aina vähän huonompi olo, jos tyhjään mahaan vetäsee jotain sokerillista vaikkei arvot nousiskaan yli seiskan. Nytkin oli vähän semmonen tilanne, ettei oiekin leipää ollu, niin söin kaks viiliä aamupalaksi. Arvo ei noussu liikaa, mut vähän huonompi olo siitä tulee ku jos ois syöny ruisleipää. Se ero tulee varmaan siitä, et viilistä hiilarit imeytyy nopeesti. Samoin ne imeytyy vissiin puurostakin, koska puuroa syömällä oon saanu kahesti viikon huonoimmat arvot. Eli puuro ainakin aamupalaksi on kiellettyjen listalla. Siitä tulee hiilariakin helposti paljon. No eipä sinänsä haittaa ku sitä oon alkuraskauden pahoinvoinnin iakana vetäny kyllästymiseen asti. Se vaan on huono siinä, että sitä on aina kaapissa, nyt pitää ruveta tarkemmin huolehtiin et olis aina ruisleipää.
 
Jee! Soitin neuvolaan ja siellä sanottiin, että arvot heittää mulla niin vähän, etten joudu sen kummempiin tutkimuksiin. Ruokavaliota vaan pitää noudattaa tarkasti ja mittailla edelleen kerran-pari viikossa. Jos ei arvot tästä nouse, niin ei tän ihmeempiä seurauksia tuu, jes! Nyt on kyllä helpottunu olo! :D
 
Hellurei!

Ja hurrrrjasti onnea kaikille hienoista viikkopudotuksista!

Mulla tuo tulos on edelleen hieman + merkkinen, paino eilen 83,8. Mutta kun se tosiaan pahimmillaan oli jo 86 niin kyllä vaan mä olen tuohon tyytyväinen. Alkaa se motivaatio jo pikku hiljaa löytyä.

Olin ajatellut että nyt on mun tehokuntoilu viikko mutta sitten... Kävi niin että loukkasin käteni töissä ja olen nyt sitten viikon saikkarilla. Kipulääkkeillä koitan tässä pärjäillä ja odottelen että tunto noihin oikean käden sormiin palaisi. Onneksi olen vasuri että edes jotenkin pärjäilen. Mutta nyt on sitten koitettava tuo ruokavalio pitää tiukkana ettei ihan menisi retuperälle koko touhu... Herkuton maaliskuu alkoi mulla sunnuntaina ja jatkukoon sitten huhtikuulle asti.

Mutta tavoitteestani olen jäljessä minäkin, kun haaveena oli et huhtikuun alussa se paino olisi alle 80 kg... Tiukoille vetää, mutta ei mahdotonta silti...
 
Moikka vaan kaikille!
HIENOJA tuloksia tullut teille, mullakin putos peräti 2.6kg!!!!!
sano punnitustätikin et onpas tullut alas.
eli painonvartioissa ollaan ja täytyy kyllä myöntää et ennen viime viikon aloitusta niin söin surutta ihan kuin varastoon... että olis sit mitä pudottaa.
Minä olen karkki syösyöppö. syön karkkia mielettömät määrät ja hankalinta mulla on iltaisin kun lapset nukkuu silloin tulee etittyä kaikki kätköt! ja eilen illalla tuli syötyöirtokarkkeja kun olivat niin edullisia mukamas ostaa varastoon lapsille. että se siitä. mutta tänään on uusi päivä ja paremmalla tsempillä mennään... karkit piiloon!Onko teillä hyviä vinkkejä tuohon karkin himoon??? jotain helppoa mitä ei tarttis hirveesti valmistaa vaan olis kun tahtotila tulee, sillä se mulla ainakin karkkeihin löytyy.... Niin ja toi aloituspaino oli 94.4 pituus 165cm.... ja nyt painoa 91.8 kg
 


.........aloitusVK/lähtökg/cm......VK10 kg/VKpudotus....Tavoitekg
Iines79 1/......116kg/169cm................. 108,4kg/-0,8kg......65-70kg
Kaloriina 2/.....94kg/165cm.................87,2kg/-0,8kg...........65kg
HattiWatti78 1/...117,7kg/172cm......... 108,8kg/-1,3kg........77kg
Jennan äiti 2/......86kg/153cm..............79,8kg/ -1,5kg..........60-70kg
kippana 4/..........86kg/163cm...............81,4kg/-0,5kg...........60kg
Kiin 10/..............129kg/184cm................................................100kg
Taata 1/...............80kg/152cm..............73,9kg/-1,6kg.............57kg
nöpö80 2/.......89,3kg/158cm...............83,8kg/+0,3kg.......alle 60kg
Katari 9/......94,4kg/ 165cm...................91,8kg/-2,6kg.......68-70kg

Ja pikku Pingu masussaan tasapainotteleva..
Vio-la 6/............96kg/172cm...... 95,2kg/+0,3kg.....tasapainotella


 
Kaloriinalle kiitos listasta :flower:

Ja kyllä on myönnettävä että mä olen niiiiiiiiiin tosi kade teidän muiden pudotuksista että pakko tässä on koittaa ryhdistäytyä! Ensi viikolle haluan minäkin jo miinusmerkkisen tuloksen! Ja koska kaikenlainen liikunta on nyt hyvin vähäistä enkä ole töissäkään, niin päätin että vähennän itseltäni 2 pistettä niin kauan kun tätä saikkaria nyt riittää. Kyllähän mä tietty kävelemään pystyisin mutta kun kaikenlainen tärinää sattuu tohon käteen niin pysyttelen ihan paikoillani nyt vain.

Ja viikon teemaksi ajattelin nyt sitten liikunnan sijaan ottaa tuon säännöllisen syömisen, eli nyt kun kerran olen kotona niin mullahan on hyvä tilaisuus harjoitella sitä syömistä 5 kertaa päivässä. Tänään on jo aamiainen ja lounas nautittu, nyt on sitten menossa välipalakahvi kun tytär nukahti ja pojalle tuli kaveri... Ja pakko mun on tunnustaa että kun olen nyt tosiaan syönyt aamiaisen ja lounaan niin vielä kertaakaan ei ole tullut sellasta hirveää naminälkää ja tarvetta napsia ihan mitä vaan kaapista löytyy... Myöhemmin selvinnee että onko tämä tasainen syöminen lääke myöskin mun ilta-ahmimiseen vai liekö se niin opittu tapa että ei auta kun kärsiä vaan.

Joten Katari tuo iltasyöpöttely ja varsinkin karkkien syöminen on oikeen tuttua myös mulle enkä ole löytänyt keinoa sen lopettamiseksi. Nyt vaan elelen tätä herkutonta maaliskuuta, sunnuntaina sen aloitin ja kyllä jokainen päivä on ollut tuskaa... Tänään tosiaan hieman helpompaa kuin eilen... Joten ehkä se aika auttaa... Ja totaalikieltäytyminen taitaa olla se mun juttu, en oikeen osa ottaa vaan yhtä palaa suklaata, vaan hyvin usein se sit menee koko levy. Mutta ehkä sitten kun on kuukauden täysin ilman niin voi oppia myös kohtuuskäyttäjäksi...

Ihana postitäti toi pakettikortin, mun tietokoneeni on saapunut :heart: . Jospa mies saa sen tänään toimimaan niin heti huomenna aloitan tutustumisen tohon kalorilaskuriin. Tällä kannettavalla tietokoneen irvikuvalla joka pysyy käynnissä n. tunnin kerralla en viitsi edes yrittää...

Jaaha... Tytär heräsi...
 
Kiitos kaloriina listasta!! hienolta näyttää ja hyviä tuloksia tullut ´Hyvä me`
Taitaa olla sama vika täälläkin et en osaa olla kohtuukäyttäjä näiden karkkien suhteen...
en todellakaan osaa ottaa yhtä palaa suklaata on syötävä vähintään 4 palan levy ja kohta toinen ja sit kolmas ja hups menikin melkein koko levy ihan tässä vaan autolla ajaessa....
ja enhän minä sit kotona muista et mitä ajomatkalla söin... nehän on menneet jo!
Eli totaalikieltäytyminen karkkiin! (onkohan siihenolemassa mitään lääkettä :D kun kerran antabusta on alkoholisteille....)
Tänään iski flunssa. aattelin aamulla et mikäs on ku mikään ei maista - kas muutaman tunnin päästä nenästä vuoti ja tässä nyt palellaan ja mittaillaan kuumetta kun siltä tuntuu et sitä olis.
 
Tosi hienosti on teillä mennyt!

Samaa ei voi omasta suorituksesta sanoa, viikon tulos +1,9 kg :$. Niin siinä käy kun syö kaiken vastaan tulevan. Viime viikolla mulla oli niskat niin jumissa että päätä särki aamusta iltaan ja pakaratkin kramppasi, jotain iskiaksen tapasta vaivaa. Kaiken kukkuraks en saanut nukkua tarpeeks kun oli yövuoroja.
No turha sitä on tekosyitä ettiä pakko vaan jatkaa uudella innolla eteenpäin.

Tsemppiä kaikille, kirjotan lisää kun oo paremmalla tuulella. :headwall:
 
Huomenet tänne..

Tunnustan, eilen repsahdin. Vetäisin kaupan kolmio juustopasteijan..ja pullan! :ashamed:
mutta onneksi silti lukema oli tänään 400g eilistä pienempi. voi kumpa se tästä laskisi nyt nopeasti..

Tänään pitäs päästä lenkille, jonne en ole ehtinyt moneen päivään. kamalasti menemistä ja tekemistä että nukkumaanmenokin illalla viivästyy ja sitten aamut aina väsyneitä.
Kamala ilma siellä taas, tulis vaan jo kevät, kukas tollasta lunta enää kaipailee..

Muoks!:attn:
Fantaihana kyllä se paino siitä taas laskuun lähtee.. muistaa vaan että ei se pieni takapakki tarkoita et koko laihis olis menny piloille. Mä ainakin mietin kaikkia niitä kiloja jokka on tippunu jo ja vaatteita jokka ei enää kiristä ni johan mieli paranee..
Tsemppiä!



Mutta pudotusintoa kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä