Leena-Mari Aika monella pärähtänyt raskaustestiin ton tuhruttelun jälkeen plussa! =) Eli toiveet korkella! plussatuulahdus..
Alkuperäinen kirjoittaja Leena-Mari:Kysymys teille, jotka olette yrittäneet jo useamman kuukauden ajan: miten te jaksatte tätä jatkuvaa jännittämistä? Mä alan olla riekaleina jo tän yhden kuukauden jälkeen. Ensin odotetaan ovulaation jälkeen, että päästään testaamaan. Raskausoireita. Ei kuukautisia, vaan outoa tuhruvuotoa. Siitäkin huolimatta testi näyttää negaa, vaikka outojen oireiden takia on jo ollu varma, että on raskaana.
Mä alan olla aivan riekaleina, enkä tiedä kestänkö enää useampaa tällaista kuukautta. Mä olen jo viikon ajan huutanu kissalleni naama punaisena, kun olen koko ajan aivan hermona. Ei tää ole normaalia käytöstä multa.
Kyllä mä kestäisin nää kamalat raskausoireet, jos saisin niiden mukana raskauden positiiviset puolet. Mutta pelkät inhottavat raskausoireet, ja silti nega testissä tuntuu aivan liian kurjalta. Melkein jo tekis mieli antaa periksi, ettei tarvitse enää tämän yhden kuukauden jälkeen kärvistellä ja olla toiveikas ja sitten pettyä.
Tulis nyt sitten edes ne kuukautiset, ja menis nää raskausoireet pois, kun kerran testikin näyttää negaa.
En halua tällä viestillä loukata ketään, joka on ehkä jo pitkäänkin yrittänyt - ja mä olen näin raunioina jo yhden yrityskerran jälkeen. Ihailen teidän jaksamistanne. En yhtään tiedä, kuinka monta tällaista kuukautta kestän ilman että murenen. Inhottavaa huomata, kuinka käyttäydyn aivan omituisesti, ja vedän kamalat pultit mitättömistä asioista. En mä ennen tällä tavalla käyttäytynyt.