Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

n1986: Tää palsta on todellakin riippuvuutta aiheuttava! :D
Nyt varsinki ku alko syysloma, eikä oo töitäkää ni en teekkää muuta ku istun vaan koneella!!
Joo..eli täällä on kp vissii 35/28-30. Mutta hirveitä kipuja on ja tujruvuotoa, että alan kallistumaa sille kannalle et tää on joku aikanen keskenmeno.. Huominen testi kertoo sit jo aika paljon. :)
Vitsi noita testikuvia on kiva katella..!
 
mulla kans miina- sama juttu.. lomaa ei koulusta ole, mut meillä kun opiskellaan PBL-menetelmällä, niin koulussa istutaan tollaset kaks aamupäivää viikosta.. muu aika kuluukin sitte täällä hyvin :D toivotaan nyt, että vaan jonkinlaiset valemenkat nuo nyt... :heart: ilmoittelethan huomenna kuinka kävi? :)
 
Meilinde, viimeksi tein testin torstaina, joka oli kp 30/30. (Sitä ennen olin tuhlannut vähän turhan monta testiä, kun olin niin kovin toiveikas ja joka kerta hoin itselleni "näitähän mainostetaan, että näyttävät raskauden jo ennen kuin kuukautiset ovat myöhässä".) Silloin tein ClearBluella negan.

Ajattelin, että käyn huomenna apteekissa ostamassa pari erimerkkistä raskaustestiä ja käytän toisen niistä tiistaiaamuna (kp 35/30). Kovasti toivon, että olisi tärpännyt!

Syliapina, kun näyt jo saaneen aikaan viiruja testitikkuihin, niin osaatko sanoa, mikä merkki näytti ensimmäisenä/selkeiten positiivista edes haamuna? Olisi kiva saada hieman suosituksia, mitä testiä ostaa. Niin, ja vielä kerran isot onnittelut!
 
ihan totta? :eek: voi leikata vai? myydäänkö noita liuskatestejä ihan apteekissa? kun mun mielestä apteekissa kauheen huono valikoima... aina päätynyt siihen apteekin omaan, kun on kuitenkin suht herkkä ja edullinen..
 
Siis onko toi apteekin oman testin herkkyys 40? oon aina luullu et se ois 25..eli se ei tosiaan oo herkimmästä päästä!
Juu jostain luin niin...joku oli niin tehnyt.. Vai hetkonen oisko se ollu ihan jostain "testien-myynti"sivulta...en nyt muista... :)
 
n1986, nyt olis kp36/29-33

miina-, joo. tilasin viime kierron aikana 2 herkkää puikkoa ja 6 tavisliuskaa.

liuskojen leikkaamisesta sen verran et ainakaan noita mammaksin testejä ei voi leikata koska ne on muutenkin niin kapeita. rfsu:n voiskin kun ne on niin leveitä. mutta ne testit näyttää vääriä haamuja.

apteekin oma testi on mun mielestä se 40



 
juu, mullakin nyt tulossa viljan raskaustestejä, tilasin perjantaina netistä. tuolla kaapissa on kyllä pari testiä odottelemassa (RFSU), mutta taidan suosiolla odotella noita viljan testejä... onkos teillä niistä kokemuksia? entäs miten noi rfsu:n testit?
 
miina-: jos multa kyselit, niin tiistaina suunnittelin testailevani. en aiemmin... ettei sitten niitä turhia negoja tulis :/
voi että sentään, jos se nyt tuolta näyttää... :( toivotaan nyt vielä kuitenkin parasta ja sitten ainakin onnea taas ensi kiertoon.. kyllä se meille kaikille sieltä vielä. vaikka eipä se paljon lohduta, kun se pettymys tulee...
 
n1986: No sepä se ku meillä ei oo vielä edes yritystä päällä ni jos joskus onnistuu "vahinko-plussan" saamaa ja sitte menee kesken ni ei oo kiva. Ei tietenkää muutenkaa mutta sillee.. Meillä vähän outo tilanne.
Oon joskus tolla vilja-testillä testannu ja näytti ihan oikein eli puhtaan negan. Ja rfsu:n testeillä oon monet kerrat testannu ja niillä enoo kertaakaa saanu puhdasta negaa, vaan aina on tullu jotain epämääräsiä viivoja. Mutta kertaakaa ei oo kyllä tullu sellasta leveetä, punaista oikeaa plussaa.
Miten maltat odotella tiistaihin? =)
 
Täälläpä käyty ahkerasti kirjoittelemassa :)
Ajattelin, että jos kävisin tänään tai huomenna apteekissa hakeen testin ja testailis sit joku aamu. Kauheesti vaan jänskättää testata, kun en sitä negaa taas haluaisi. Jonkin verran olen lukenut noista myöhään plussanneista ja saanut toivoa...

Tänään alkanut hirvee valkkarin vuoto, täytyi ihan suoja laittaa pöksyihin, kun kastuvat :LOL: Tällasta määrää en ole ennen nähnyt.

Hirmusesti onnea kaikille testaukseen =) Ja toivotaan miina-, että siellä vuoto loppuu.
 
Mä kanssa liityn tänne.Elikkäs mulla normaali kierto 28-30 nyt menossa kp.40. oon tehny 2 negaa. eilen iltapäivällä tuli puhdas nega. menkat ovat olleet aika epäsäännölliset kyllä aina. rinnat on olleet kipeet ja kamala nuhakin jostain on tullu..:/ noo nyt sit ootellaan taas jonkiin aikaa ja testaillaan jos ei ala..mahassa kovasti sellanen menkkamainen tunne ja paine.. pissallakin saa kokoajan ravata.. mikähän ??
Mut plussatuulia kaikille muillehiin ! :hug: :)
 

Yhteistyössä