Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

Helou! Minuakin masentaa... Heinäkuussa ilmoitti uusi perheenjäsen tulostaan ja leijuttiin pilvissä... Plussasin heti ekasta kierrosta. Raskaus meni kesken 09/07. Nyt on piinaavaa odottelua... Ei minkäänlaisia oireita suuntaan eikä toiseen... Menkat ei ala ja testi näyttää negaa... Oon testannu jo 4 negaa ja hermot alkaa olla kireellä... Ajattelin taas viikonloppuna testailla. Eli onhan tämä jännittäminen aika ressaavaa... Ensin jännää että meneekö raskaus loppuun asti ja sitten ei menekkään... Sitten odottelee menkkoja/plussaa ja mitään ei kuulu. Mieskin alkaa jo olla hermona mun kiukutteluun.
Ja ennenkaikkea toivoisin olevani raskaana. En kuvittele, koska ei ole oireita. Tai jos toi kiukuttelu ja mielialan muutokset lasketaan raskausoireiksi, niin sitten.... :LOL:

Tsemppiä kaikille odottelijoille!!! Ja tietenkin onnea plussanneille!!! Toivottelee J
 
Moikka! Tsemppia kaikille, tiedän että mikään ei varmasti lohduta kun tulee ensimmäinen pettymys ja sitten taas seuraava..jne! Mutta kuitenki se vauva jonka ehkä joskus saapi syliinsä antaa voimia yrittää kerta toisensa jälkeen, toivoa ei kannata hukata...

Toivomme että joskus meidän kakkonen antaa kuulua itsestään..meilä on 11 kk poika, sen jälkeen olen saanut yhden keskenmenon ja ollut kahdet menkat...nyt taas odotetaan ja petytään varmaanki. Rinnat on turvonnut, mielialat vaihtelee, närästää..mutta minä varmasti kuvittelen kaiken...jaksan kyllä yrittää, pakkohan se on ku haluaa niin paljon!!Joten eiköhan kaikki laiteta taas uskoa peliin ja toivon kaikesta sydämmestäni paljon tärppejä ensi kiertoon!!
 
Pahoittelut Leena-Mari :hug:

Sanoit huutaneesi kissalle koko viikon.. :LOL: Minä purkanut pahaa mieltä koiraan :ashamed: :(

Koira onneks tajuaa milloin mulla on paha olla. Äsken juuri kävi katsomassa että minne se mamma meni, kuuluu vaan pieni huokaus ja lähti omaan sänkyyn.. :whistle:

Oltiin just 5h haravoimassa, tai no koira tykkäs sekoittaa pinoa kun sain sitä suuremmaksi. Ja pari kertaa karkas aidan alta, ai että palo pinna :p
Niin ja vielä olis puolet tontista n.1300-1500neliötä haravoimatta.. aargh!
Miehestäkään ei ole mitään apua kun töissä aamusta iltaan, no palkkapäivänähän se näkyy jos ei muuten ;)

Sitten asiaan: Menkat KAI alkoi tänään ihan oikeasti.. minkäänlaisia menkka oireita tai muitakaa ei enää ole. Lämpö oli aamulla 36,5'c mikä se on ihan normaalistikin.. pettymys taas kerran.

Viimeiset kolme kuukautta tikutin ovista, ja tässä kuussa(eiku viime kuussa) sain tikkuun elämäni ensimmäisen ovisplussan, ei muuta kuin rakkautta makuuhuoneeseen.. :D Vaan eipä tärpännyt vaikka kuinka "yritettiin".

Ollaan 04/05 jätetty kumi pois ja pillereitä tms en ole itse koskaan syönyt.
Tjot asenteella oltiin n.2v. Ja sitten yhtenä päivänä isäntä ehdotti että yritettäis ajoittaa tuota makuuhuoneessa oloa. Ensimmäiset ovistikut ostettiin ja pissailtiin ja seurailtiin vaan eipä näkynyt tulosta. Yksi kierto meni noin. SItten pari kiertoa välissä ja tikut käyttöön. 2kiertoa meni niin ettei tikkuihin tulosta saatu ja nyt tässä kierrossa, siis oikeastaan edellisessä saatiin, mutta jäätiin tuloksetta kumminkin ;)

tässä kierrossa jos vielä tikuttais ja jos löytyy ovis ja ei tärppää niin sit saa olla ja alan keskittymään johonkin ihan muuhun taas..

Kyllä se on joka ikinen kuukausi yhtä taistelemista oman sisäisen maailman kanssa kun menkat alkaa...
Ja tätä oloa ei yhtään helpota se jos satun sanomaan että maha on kipeä, anopin aikana, niin heti kysellään josko olisin raskaana. Ja totean yleensä että ei kun on menkat..

Olkaa onnellisia ja nauttikaa te joilla on jo lapsi/lapsia..
Luulisin että meille, jotka toivovat vasta esikoista on rankempaa, siinä mielessä että me ei olla koettu sitä äitiyden tunnetta, raskaana oloa ja kaikkea mitä siihen kuuluu. Antaisin itse mitä vaan että saisin oman lapsen.

Mutta niinkuin typy83 sanoi että pakkohan se on jaksaa kun haluaa niin paljon lapsen..

Niille jotka painii vielä alkaako menkat vai niin kovasti plussatuulia ja niille joilla menkat alkoi niin toivotan paljon jaksuja ja onnea seuraavaan kiertoon.. :hug: :heart:

Julietta Olen pahoillani menetyksestäsi! :hug: En osaa muuta sanoa! :/
 
Moikka kaikille!!
Olen pitkään lueskellut, ja jännänyt täällä teitin kanssa, jos nyt uskaltais ittestään jotain antaa.. =) Mua jännittää aivan hirveesti.. :D kp.21/29 menossa. Ensimmäinen yritys. Mulla on kaikki kuvitellut oireet..n.viikon jälkeen oviksesta alkaneet. Lämpö 36.8 jo viikon verran, on yleensä alempi. pientä huimausta, hieman etova olo..jopa ummetusta :x ..kääk! Kaiken tän pystyy varmasti selittää muullakin tavalla kuin raskaudella!!? Kysymys kuuluu.. Voisko joku auttaa ja kertoa kuinka pian raskausoireita ilmaantuu?
 
En tuolla aiemmalla viestilläni tarkoittanut mitään pahaa, enkä todellakaan tarkoittanut mitenkään hehkutella sillä, että minulla on jo yksi lapsi. Olen minäkin joskus sitä ensimmäistä odotellut hyvän tovin..ja kirjoitin ilmeisesti väärälle sivulle, jos tämä oli nyt vain niille ketkä ensimmäistä yrittävät...

ihan vilpittömästi peukkuja sinulle ja muille seuraavaan kiertoon.
 
hmph. hiukan sekavissa fiiliksissä täällä. lauantaina "alkoi" menkat (tuolloin kp 28/29), oli vain sen päivän pientä ruskeaa vuotoa. jälleen eilen sama juttu... en kuitenkaan noita ihan menkoiksikaan laskisi vaikka siihen ajankohtaan ajoittuivatkin... tänään sitten tein testin (kp 34/28), joka negatiivinen... massussa nipistelee ja juilii koko ajan, ihan kuin olis menkkakipuja mut ei kuitenkaan... mitäs ootte mieltä, onko toivo jo menetetty vai onko mahdollista että vielä testi vois plussata?
 
n1986: Minullakin sama ongelma, aika sekavalta tuntuu itsestänikin... Mulla viime viikon keskiviikkona täti vieraili noin vuorokauden verran (norm. 3-5 pv) ja oli silloin pari päivää myöhässä. Sitä ennen jotain pientä oiretta ja sen jälkeen taas enemmän. Vatsan juilintaa ollut pitkään, alaselkä kipeä nyt muutaman päivän, melkein päivittäin päänsärkyä, nenäverenvuotoa eilen töissä yllättäen (työkaverit kyseli, et oletko raskaana? eivät tiedä yrityksestä mitään) ja palelee aivan hirveästi. Ja napukka on kova ja kiinni. Lisäksi muutama päivä ovulaation jälkeen tuli ilmeisesti kiinnittymisvuotoa, sellaista limaa ja sitä tuli aika runsaasti. Mutta testit vaan näyttää negaa. :kieh:
Välillä tuntuu, että ihan tyhjää taas hehkutan. Mutta jotenki on sellainen olo, että ois tärpännyt. Yrityän kuitenkin elää nyt tätä uutta kiertoa eli kp10. Jos ei vuotoa lasketa olisi kp38/26. Toivottavasti kuitenkin meillä negat muuttuisivat pikku hiljaa niiksi toivotuiksi plussiksi.

Plussatuulia kaikille puhaltelen :whistle:
 
adimo: juuri tuolla lueskelinkin tuosta kohdunnapukan tutkimisesta, se siis seuraava "projekti". mulla kans tässä tosiaan ollut jonkin aikaa jo sellaista epämääräistä lämpöilyä ja migreeninkaltaista päänsärkyä... ynnäsin asioita yhteen ja ihmettelen kyllä jos taas kuviteltua on. kun nyt oli kuitenkin sellainen kierto ettei niin yritetty, kumppani kun ei ollut "käytettävissä" oletetun ovulaation aikana.. :D nyt sit jäi ovulaation tarkkailukin, joten mahdollistahan on, että olis ollut sekin myöhässä.. kovaa on spekulointi ja itselleen uskottelu, että vois olla vielä mahdollista kaikesta huolimatta. noh toivotaanhan että muuttaisivat nuo testit vielä mieltään.. jos ei ala tuttua rouvashenkilöä kyläilemässä näkyä nyt viikonlopun aikana, ni täytynee siinä alkuviikosta sitten heti sitten taas testailla... kaapissa odottelee vielä useampi testi, että kun vaan malttais mielensä. tsemppiä sinnekin ja olis kiva kuulla jatkossakin miltä sulla näyttää :)

Plussia myös minä kaikille toivottelen! =)
 
Huomenia kaikille! :)
n1989 ja adimo onko teillä ollut kierrot suht tasasia? Itelläni kävi niin että ensimmäisestä raskaudesta tuli valemenkat , ensimmäisen testin jälkeen. Menkat kesti noin kolme päivää. Siitä jonkin aikaa, en muista tarkalleen, nousi yhtäkkiä lämpö 37..ja jotain, tosi kova väsymys ja pahoinvointi. Testasin uudelleen ja plussa se oli. Kaikki on mahdollista :) Ei voi muutakuin odotella!!! :hug:
Ittelläni kp 23/29. Viikon päästä testailen!! Kauhee jänskätys päällä! Olo on kyllä jotenkin tosi `oireeton`,...saa nähä!
Plussa-aaltoja!! :heart:
 
huomenta vain!
juu, mulla on kierto ollut aina tasainen ja menkat runsaat... lämpöä tässä on ollut, tänä aamuna nyt kuitenkin lämmöt normaaliakin alempana, 36.38 (hih, kävin tätä lämpöseurantaa varten ostamassa oikein tosi hyper tarkan mittarin :D). Olo on pahoinvoiva, mut flunssassa oon nyt ollut tän viikon, joten se voi toki tästä limaisuudestakin johtua.
toivotaan, ja toivotaan että sullakin meilinde olis meille viikon päästä ilouutisia kerrottavana! :)
 
Meilinde: Kyllä mulla nyt on kierrot ollut tasan sen 26 päivää. Siksi ihmettelin, kun ei täti tullut täsmällisesti. Ja tosiaan oli mulla lämmöt koholla vielä tädin jälkeen. Nyt taitavat olla aika normaalit, en kyllä ole mittaillut. Ja sitä paleluahan on aika usein. Oon jo muutamana päivänä ajatellu, et tuun aivan varmasti kipeeksi. Ollu aivan flunssanen ja kuumeinen olo, mut ihan kuiten vielä terveenä ollaan. :eek: Väsyttää vaan kovasti, vaikka kuinka hyvin nukkuu |O

Olen ihmetellyt sitä, kun mulla tuossa vatsalla on yksi kohta vasemmalla alhaalla, jota juilii ehkä välillä enemmän ja kovempaa kuin muuten alavatsaa yleensä. Onko kellään tietoa tällaisesta??
 
Alkuperäinen kirjoittaja adimo:
Olen ihmetellyt sitä, kun mulla tuossa vatsalla on yksi kohta vasemmalla alhaalla, jota juilii ehkä välillä enemmän ja kovempaa kuin muuten alavatsaa yleensä. Onko kellään tietoa tällaisesta??
Ei ole tietoa, mutta mullakin yhtä kohtaa juilii enemmän kuin normaalisti. Oiskohan meille molemmille tulossa positiivisia, plussamerkkisiä uutisia? Pidetään peukkuja!

Hitsi, oon viime aikoina kovasti miettiny, että eikö koulussa opetettu tarpeeksi selkeästi ihmisen biologiaa, vai enkö mä vain seurannut opetusta tarpeeksi hyvin.Mulla nimittäin ei ole pienintäkään haisua siitä, että missä kohdin tarkkaan ottaen on kohtu, ja minkä kokoinen sen pitäisi olla. Oonhan mä tietty niitä kaaviokuvia nähny, mutta jotenkin vain en osaa yhdistää niitä omaan vatsanseutuuni.

Ehkä osasyynä voi tosin olla sekin, että meillä oli kiihkouskovainen opettaja, ja biologian muihin osa-alueisiin onnistuttiin tuhlaamaan niin paljon aikaa, että "hups, lukuvuosi loppuu, ei ehdittykään käydä koko kirjaa läpi, mutta minkäs teet" - ja 'yllättäen' se alue jota ei ehditty käydä, oli ihmisen lisääntyminen, vaikka se ei ollut edes viimeisenä kirjassa. Eli se vain tylysti hypättiin yli, ja jouduin itse lukemaan kirjasta, jotta saisin edes jotain tietoa.

 
Leena-Mari: Itse mietin myös tuota kohdun sijaintia ja kokoa. Jospa netistä löytyisi jotain tietoa.

Muistan, että joskus olisin lukenut jollain odottavalla olleen myös yksi kohta enemmän kipuileva koko raskauden ajan. Siksi kyselinki, että olisiko muilla mitään tietoa...toivotaan parasta. :)
 
mitenköhän mun nyt itseäni pitäisi tulkita? kun tuohon ihan uuteen tutkimuskohteeseen, kohdunnapukkaan, nyt tutustuin niin en kyllä yhtään osaa arvailla että olikos se kova vai pehmee? :D kun en oo tosiaan kyseiseen "otukseen" ennen niin huomiota kiinnittäny... tuntui kyllä _mielestäni_ melkoisen kovalta, mut mistäs tuota nyt sit tietää... toki voihan olla, että kuvittelinkin sen olevan kova, kun niin kovasti toivoin :) on tää kuumeilijan mieli sitten ihmeellinen... :LOL:
 
Huomenia!!
adimo ja Leena -Mari missä vaiheessa testailette? n1986 onko tätiä vielä näkynyt? Mulla oli eilen oikein kunnon mässäilypäivä..ja arvatkaa mitä, suolakurkkua tekee ihan sikana mieli! Oireista puheenollen ainut poikkeava oire normaliin on että, nännit on tosi kosketusherkät!
kn en ole koskaan tutkinut enkä varmaan osaiskaan :| En ymmärrä milloin se on kova ja milloin pehmeä :/

:heart: meilinde :heart:
 
meilinde kyllä se täti on pysytellyt visusti poissa meidän nurkista... vähän tässä jo jänskättää. kun on ihan sellanen tunne että siellä jotain olis... :p malttaiskos tässä nyt vielä muutaman päivän olla testailematta?! :) ens viikonloppunako sinä aattelit testailla?

niin, ja lisäystä vielä. tänä aamuna tosi paha olo, kuten myös viime yönä.. ja eilen ehtoolla kun autosta nousin ja kävelin kauppaan, ni iski kylmä hiki ja meinas taju lähteä... :x
 
elikkäs nyt olis sit kp 36/28. edellispäivänä tosiaan testailin, mutta negaahan tuo näytti :/ toivo kuitenkin vielä jossain elää. ajattelin testailla tuossa tiistaiaamusta, jos ei tätiä näy. sit täytynee jo alkaa johonkin terkkarillekin mahdollisesti soittelemaan, et mitä nyt....
 
tänne vaan syliapina :) mä niitä sun haamujas kävinkin kurkkimassa, onnea niistä :) :flower:

oottekos muuten huomannu, miten koukuttava tää keskustelupalsta on?? =) mulle teistä kaikista kannustajista on ollut kova apu, kun ei oikein kaveripiirissä sellasia oo, kelle näistä viittis pauhata. eivät oikein tätä mun kuumeilua sillee ymmärrä... KIITOS :heart:
 

Yhteistyössä