Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
niko06 tälläisen löysin:

"Raskauden aikana tavataan pitoisuuksia (USA:n aineistoa)
Viikko Viitealue IU/l
3-4 9-130
4-5 75-2600
5-6 850-20800
6-7 4000-100200
7-12 11500-289000
12-16 18300-137000
29-41 940-60000"
näissäki on eroja, just kattelin toista taulukkoa jossa ihan eri luvut...
 
-Tänä aamuna! mä en uskalla silti iloita, jos ei se ookkaan sitä!? kun ne 2 ekaa näytti negaa.. vaikka ainakin sen ensimmäisen tein liian aikaisin ja nyt tein aamupissasta. täytyy viä pari kertaa katsoa testiä ennenkuin laittaa roskiin..
 
Kauheesti onnea plussanneille!!

Täälläkii piinataan edelleen! Tätiä ei näy, ei tuhruja ainakaan vielä.. Eikä mitään oireita suuntaan tai toiseen, viime kierrossaki öklötti ja ties mitä... kp nyt 30/28.. Testi tehtynä kp 26 ja puhdas nega, mut mulla on aikasempaa kokemusta noista tosi myöhäsistä plussista joten katsotaan! Testiä pitäs varmaan käydä ostamassa uutta, jos ei täti ny kurvaa tän päivän aikana paikalle...
 
Onnea plussalaisille!!mulla on kyllä nyt aika vahva tunne et siellä masussa olis jotain. Edelleen aivan turvoksissa ja pömppä.Koko eilisen pvän oli huono olo ja yksi sauna lonkku oli tosi vikatikki, hygh kun oli paha olo...
kuinka sitä ensi viikkoon jaksaa ootella???
 
Negahan siellä aamulla =( MUTTA ehkä vieläkin liian aikasin testasin :ashamed:
en tiedä muodostuuko siihen roskishaamujen roskishaamu vielä(yks roskishaanu jo takana edellispäivän testistä)... nin ja tiedän ettei niin myöhään sais tulkita :ashamed:

aamulämmön muistin mitata ja sekin oli 36,63, normaalilämpöni yleensä 36 :whistle:
 
Onnea plussanneille! :flower: Mä pongasin teijät ja tän pinon, kun itellä jo menossa kp 38 (normaalisti kp32-35) ja testit näyttää vaan negaa. En ymmärrä tätä alkuunkaan, ikinä ennen ei ole ollut tällaista. :/
Martza, mielenkiinnosta kyselen mikä oli kp kun plussasit? Kaunako oli menkat myöhässä vai oliko ne edes?

:whistle: Plussaamattomille ++++++++++puhureita puhaltelen!
 
maanantaina mensujen alkupäivä ois, toivon tietysti etteivät ala...
aamulla tehdyssä testissä oli haamu... en tiedä yhtään mitä ajatella, itse en uskalla siihen haamuun luottaa vaikka näkyikin aavistus selvemmin ja "nopeammin" kuin pari päivää sitten ollut haamu... :eek:
roskishaamuja nää kyl oli mutku niitä oireitakin on olevinaan :ashamed:
 
Olen tätä pinoa tässä myös seurannut ja ajattelin myös kirjoitella.

Mulla nyt menossa kp 25. Tikutettu ovis kp 19. Oli kylläkin haamu ,mutta oireet sopi kuvaan, niin uskon sen olleen silloin. En mitään oireita edes tällä viikolla kuvitettut alkavan ,mutta toisin kävi. Ovis siis su ,niin ti ja ke huimausta, jota en juurikaan noteerannut ,kun sitä aina joskus on. To iltana alkoi kolottaa ja pe aamuna heräsin kipeänä. Ihan sellainen olo kuin olisi kunnon flussa iskemässä ,mutta ei mitään liman eritystä. Erityisesti vihloi alaselkaa ja häpyluuta. Pe aamuna aamukahvit jäi juomatta ja kuvotus alkoi, jota on edelleen. Rennietä ja pandolia olen joutunut ottamaan. Tuntuu ,että joko olen raskaana tai sitten minulla on lihasreuma-kuvotus-tauti :D . Nukahdin myös tänään sohvalle ,kun olimme mummolassa. Ensi viikosta tulee jännä.

Plussatuulia kaikille ja onnea niille jotka ovat jo plussanneet :flower:
 
raskausoireena vasemman korvan vihlominen,vähän väliä, tänään alkanut, edelleen puutumisia, nyt nenä tukossa, mielialan vaihteluita, vatsan nippailuja..jne,jne kaikki saattavat olla pms:ssääkin, toivon edelleen, että olisivat varhaisraskausoireita :heart:

englanninlakritsin syönti testiä en ole tehnyt ja lämmöt edelleen koholla, koska ne tippuu jos menkat alkaa?

:wave:
 
Veckor efter senast mens Kroppen innehåller då
(hCG i mIU/ml)
3.....................................................5 - 50
4.....................................................4 - 426
5.....................................................19 - 7 340
6.....................................................1 080 - 56 500
7 - 8................................................7 650 - 229 000
9 - 12..............................................25 700 - 288 000
13-16..............................................13 300 - 254 000
17 - 24 ............................................4 060 - 165 400
25 -40..............................................3 640 - 117 000
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Veckor efter senast mens Kroppen innehåller då
(hCG i mIU/ml)
3.....................................................5 - 50
4.....................................................4 - 426
5.....................................................19 - 7 340
6.....................................................1 080 - 56 500
7 - 8................................................7 650 - 229 000
9 - 12..............................................25 700 - 288 000
13-16..............................................13 300 - 254 000
17 - 24 ............................................4 060 - 165 400
25 -40..............................................3 640 - 117 000
Kiitokset.... =)
Voipi pikkusen osvittaa saada tuosta ettei mulla pakolla oo vielä "tarpeeksi" hgg noussu...
haaleista haalein haamu tosiaan eilisessä testissä johon en vielä yhtään uskalla luottaa mutta ensiviikolla testaan taas ellei täti kerkiä käydä (tosiaan toivon ettei)....
nii ja se testi jolla tein antaa plussan jos hgg on vähintää 25 mIU/ml

 
Tämä on mulle sopiva sivusto.Itse lopettanu pillerit heinäkuussa ja yhdet menkat siinä välissä vaan ja nyt pitäis olla ovis ;) Mulla ei oo testejä, mutta millasia fyysisiä "oireita" teillä on ollu oviksen aikaan!?Kun toi kierto ei vielä niin normaali ole niin mistäs sen tietää :whistle:
 
mua on mietityttänyt sellanen, kun tuossa jokin aika sitten (about kp18) alkoi maistumaan metalli suussa. Ei se maistunut koko aikaa, vaan aina välillä. Ja toisinaan oli todella vahva maku. Nyt se on hävinnyt. Tilalle on tullut oksettava olo ja ainainen nälkä. Nyt on menossa kp24... Helmikuusta asti on yritetty, kunpa se jo tärppäis...
 
Täällä yksi yrittäjä, joka on vuoronperään toiveikas ja epätoivoinen... Tänään menossa kp 27/30. Arvelen että ovulaatio on saattanut olla joskus 25.-26. syyskuuta. Noin viikko ovulaation jälkeen tuli silloin tällöin tuntuva etova olo, välillä huimaa, suussa on metallinen maku.

Olen malttamattomana jo viikon ajan pyöritellyt raskaustestipakettia käsissäni ja lukenut ohjelappua uudestaan ja uudestaan.

Eilen sitten tuli hieman rusehtavaa vuotoa, ja ensimmäinen tunne oli pettymys - "voi ei, täti". Ensijärkytyksen mentyä tajusin, että hetkinen, nythän on vasta kp 26, eikä mulla IKINÄ ala vuoto niin aikaisin. Vuoto ei ikinä ala ennen kuin aikaisintaan kp 30 - joskus voi vielä pari päivää siitä myöhästyä. Eikä alku ole koskaan ruskeaa, eikä niin niukkaa kuin eilinen tuhru oli.

Rupesin sitten miettimään, voisiko varhainen keskenmeno tuottaa vuotoa jo ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa, ja googletin. Löysin sitten tietoa käsitteestä kiinnittymisvuoto (en ollut koskaan kuullut moisen mahdollisuudesta), ja toivo heräsi uudestaan: entä, jos kyseessä olisikin nimenomaan kiinnittymisvuoto?

Nyt sitten välillä olen toiveikas sen suhteen, että kyseessä oli kiinnittymisvuoto, ja välillä taas epätoivoinen - "mä oon suvusta, jossa raskaaks tulo on vaikeaa, ja tää oli eka yrityskierto, en kai mä nyt noin helposti voinu tulla raskaaksi..."

Olen ajatellut testata ekan kerran oletettuna tädin tulopäivänä, eli torstaina, ja nyt odottelen malttamattomana ja toivon koko sydämestäni plussaa.
 
ruskea vuoto on nk vanhaa verta! toivotaan että tärppäs ekalla yrittämällä niin saat sen suvun "perinteikkään" kaavan purettua! :D
Itsellänikään ei ole KOSKAAN tullut tuhrua ja menkat alkaa aina samaan aikaan päivästä eli illan suussa ja kestää 7päivää.

Ilmoittelehan miten on mennyt kun torstaille asti pääset :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Itsellänikään ei ole KOSKAAN tullut tuhrua ja menkat alkaa aina samaan aikaan päivästä eli illan suussa ja kestää 7päivää.
Niin joo, sekin vielä - mulla alkaa kuukautisvuoto aina aamupäivällä, ja toi eilinen tuhru alkoi illalla. Tänäänkin on vielä tullut hieman vuotoa, mutta se ei oikeastaan ole varsinaista vuotoa, vaan ennemminkin tuhrua, ja väriltään rusehtavaa tai pinkkiä, mikä sopisi netistä löytämiini kiinnittymisvuotokuvauksiin.

Lisäksi eilen illalla oli noin puolen tunnin mittainen kova kipu, joka kuitenkin tuntui aivan erilaiselta kuin kuukautiskivut - joten toivon sen olleen kiinnittymiskipua.

Ei kai tässä muuta voi kuin olla toiveikas ja yrittää malttaa torstaihin.

 

Yhteistyössä