Täällä yksi yrittäjä, joka on vuoronperään toiveikas ja epätoivoinen... Tänään menossa kp 27/30. Arvelen että ovulaatio on saattanut olla joskus 25.-26. syyskuuta. Noin viikko ovulaation jälkeen tuli silloin tällöin tuntuva etova olo, välillä huimaa, suussa on metallinen maku.
Olen malttamattomana jo viikon ajan pyöritellyt raskaustestipakettia käsissäni ja lukenut ohjelappua uudestaan ja uudestaan.
Eilen sitten tuli hieman rusehtavaa vuotoa, ja ensimmäinen tunne oli pettymys - "voi ei, täti". Ensijärkytyksen mentyä tajusin, että hetkinen, nythän on vasta kp 26, eikä mulla IKINÄ ala vuoto niin aikaisin. Vuoto ei ikinä ala ennen kuin aikaisintaan kp 30 - joskus voi vielä pari päivää siitä myöhästyä. Eikä alku ole koskaan ruskeaa, eikä niin niukkaa kuin eilinen tuhru oli.
Rupesin sitten miettimään, voisiko varhainen keskenmeno tuottaa vuotoa jo ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa, ja googletin. Löysin sitten tietoa käsitteestä kiinnittymisvuoto (en ollut koskaan kuullut moisen mahdollisuudesta), ja toivo heräsi uudestaan: entä, jos kyseessä olisikin nimenomaan kiinnittymisvuoto?
Nyt sitten välillä olen toiveikas sen suhteen, että kyseessä oli kiinnittymisvuoto, ja välillä taas epätoivoinen - "mä oon suvusta, jossa raskaaks tulo on vaikeaa, ja tää oli eka yrityskierto, en kai mä nyt noin helposti voinu tulla raskaaksi..."
Olen ajatellut testata ekan kerran oletettuna tädin tulopäivänä, eli torstaina, ja nyt odottelen malttamattomana ja toivon koko sydämestäni plussaa.