äh, menköön syteen tai saveen. tulen tänne avautumaan...
eli, viimekierrossa oli selvät raskausoireet.pahat olot, kipeet rinnat, huutoa itkua hysteeristä naurua, sai ravata joka välissä veskissä, huonoa oloa siis ihan kaikki mitä vaan voi olla.kaikki nämä alko about ovis+5
sitten alko menkat viikkoa aijemmin ku tarkoitus.sitä oli paljon ja se oli limaista :x mitään klimppejä en nyt muista että olis tullu...
sitten alko oireet helpottamaan, ja elelin elämääni eteenpäin hieman masentuneempana kuin normaalisti. tässä olen seuraillut kehoani kuitenkin, koska se ei aivan ole entisensä... nimittäin lantio on välillä hirveän kipee "luiden välistä" siltä se tuntuu.eilen illalla tuntui no 15 minuuttia kohdun kohdalla siltä niinku oisin lentäny maha eeltä asvalttiin... siis että ois kohtu raahautunu asvalttia pitkin, tai että siellä palais... vaikee selittää...huonoa oloa jatkuu ja se tulee ihan yhtäkkiä yleensä silloin kun oon ollu hetken syömättä. kun syön tulen inhottavan täyden oloiseks ja tulee ähky.
illalla on vatsa kauheen turvoksissa. alavatsa tuntuu kovalta ja vaikka käyn vessassa se ei pehmene.näyttää kyllä siltä kun ois kauhee vessahätä, koska se turvotus alkaa heti häpyluusta.jos kattoo peilistä näyttää siltä ku mulle ois kasvamassa penis
jess...
jos kävis niinkuin viimekierrossa menkkojen suhteen, niin ne pitäis alkaa minä hetkenä hyvänsä, kp 22/30 eli ensviikolla viimestään pitäs tehä testi... mutta mitä mieltä te olette?