Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

Tää on just hyvä pino. :D
Tein tänä aamuna herkällä puikkotestillä haamuplussan. Viiva on selkee, näkyy vieläki, mut haaleempi ku kontrolliviiva. Mietityttää vaan ku tyhmänä menin sitte just äsken tekemään uuden herkän testin, ja se näytti puhdasta negaa. :eek: Outoa! Tosi kiva nyt piinailla huomisaamuun ja kattoo mitä sitte näyttää...!
 
negahan sieltä tuli :( en malttanu viikonloppuun odottaa, maanantaina vasta menkkojen pitäs alkaa kyl et jos ei vielä näkys plussa, mitä mieltä olette?
en enää toivo niin paljon, MUTTA ne oireet on edelleen ja tiheentyny pissaamisen tarve on tullu kans...
tämmöstä tää kuumeilu :D

Niin ja nipukka on jotenkin "kovettunu" :whistle:
 
Luulenpas että olet niko06 testannut liian aikaisin kuten minäkin.. =)
Eli maanantaina ei näkynyt aamuvirtsasta vielä mitään kun taas keskiviikkona näkyi kun tein keskellä päivää.. huomenna pitäisi, ei, vaan olisi alkanut menkat jollen olisi raskaana! ;)
Hain tänään Apteekin oman raskaustestin mutta nyt olen malttanut olla testaamatta, huomisaamuna sitten.. :whistle: =)

ps. pikkumyy42, luin kyllä ikäsi oikein mutta kirjoitin väärin.. sorry! :wave:
Itsekin olen lähempänä 42 kuin 24 että onhan siinä välissä vuosia.. :)
 
hELLOU! Tulin valittelemaan tännekin... KP 30 tänään... alamasussa ollut tuntemuksia jo toista viikkoa. Mutta mitn ns. raskausoireita ei ole... plaah... voisinkohan siltikin olla raskaana? Keskiviikkona testi ole nega... Tätihän siltä varmaan on tulossa, mutta kun mä niin haluan kesämasuihin!!!!
 
moi!
ilmoittaudun mukaan jännäämään. Pikkukakkosta tässä kovasti toivotaan. Kierto pvä pvä 32/32 eli viime hetket käsillä. pari viikkoa on ollu nippailuja ja öisin kun kääntyy tuntunut muljahduksia kyljissä. Ihmeellisiä vatsalihaskramppeja ja aamuista kahviällöä..Sekä maha on ihan turvoksissa. Toisaalta nuo kaikki voi vaan enteillä menkkoja, joku sanoi edellä hyvin, että eikö ne oireet vois jotenki erota tavan menkkaoireista.. Punainen lamppu olis ihan hyvä :LOL:
Esikon kanssa testi näytti aikoinaan plussaa vasta kun oli menkat kaksi viikkoa myöhässä...oieritakin kai oli jotain, mutta ei kovinkaan selkeitä. Äsken tein testin, mutta negahan se :|
Pitäis nyt vaan malttaa oottaa ens viikkoon ja toivoo, ettei täti tuu viikonloppuna.
 
moi...oon käyny lukemassa noita teijän juttuja ihan alusta asti mutten vielä ole uskaltautunu kirjoitteleen ennen kuin nyt. eli

ja kolomatta yritellään..nyt jo yk 8 menossa...
eli oireitakin on (mutta luulen jo kuvitelluix ) masua nippailee, välistä vihloo, huimaa, lämmöt koholla noin 0,5-1,5 astetta , rinnat aristaa, välillä kutisee ja kuumottaa rintoja, palelee iltaisin, pahoinvointia aamuisin/aamupäivisin, alaselkä särky. johan siinä olikin...

mutta hätähousuna tein testin tänä aamuna ja negahan sieltä tuli..
 
mä luulen olevani raskaana nyt :D!

kohdunnipukka on tiukasti kiinni ja lämmöt edelleen korkeella, kp 30/32. tein tänään aamulla testin johon ilmestyi haamu tunnin päästä testauksesta..

mitenkäs teillä muilla on käynyt noiden roskishaamujen kanssa?


 
onko muilla ollu haamujen haamua? tarkotan roskishaamuja :D
tiedän ettei sais tulkita testiä reilun päivän jälkeen MUTKU siellä näky sellanen haamujen haamu kun kääntelin vähän aikaa sopivaan valoon testiä...

Oletan silti että nega on jotten pettyisi niin kamalasti...
Onko muilla ollu tommosta haamua et on joutunu oikeen kääntelee testiä et näkee haamun?

kumpa se voisikin olla totta :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
onko muilla ollu haamujen haamua? tarkotan roskishaamuja :D
tiedän ettei sais tulkita testiä reilun päivän jälkeen MUTKU siellä näky sellanen haamujen haamu kun kääntelin vähän aikaa sopivaan valoon testiä...

Oletan silti että nega on jotten pettyisi niin kamalasti...
Onko muilla ollu tommosta haamua et on joutunu oikeen kääntelee testiä et näkee haamun?

kumpa se voisikin olla totta :ashamed:
haamut on jänniä, ku sitä joko on tai ei... mutta ainakaan se ei oo täys nega.

kiotappa vaikka huomenna uudestaan ja toivotaan parasta.
sitä just sanotaan että sitä ei sais käännellä ja tulkita myöhemmin, mutta kovin moni on sanonut että ensin on näyttäny päivän vanhaa haamua ja sitte parin päivän päästä onki ollu plus... mutta eihän vielä hurrata, se voi olla joko tai.
tässä plussatuulahdus sulle +++++
 
mittasin lämpöä juuri, tulos 36,83 täh :eek:
en mä oo mitenkäänpäin kipeä tms ja normaalilämpöni on 36 tai aavistus alle....
ja nyt vaan sitkeesti jaksaa oottaa huomisaamuun testaamista :D
ostan sen vasta illalla et kiusais mahd. vähä aikaa kaapis :p
 
niko06 päivälämpö on yleensä aina korkeammalla kuin aamu.. =)

Päivällä kun sitä touhuaa kaikkea ja elimistön lämpö siis ailahtelee..siksi normaalia korkeampi lämpö.

Aamulla ennen sängystä noustua kannattanee mitata ja vertailla sitten..
Itse en KOSKAAN ole muistanut mitata aamulla.. ensimmäinen mitä herättyäni mietin on, että onko vessa vapaa :LOL:

MUTTA silti toivoisin että edes jonkun oireet olis todellisia, luen itseni mukaan! :heart: :LOL:
 
Lämmönnousu:


Odotuksen alussa äidin kehon lämpötila nousee hormonierityssyistä hetkellisesti puolisen astetta.
Äitiä saattaa paleltaa, ja hän voi tuntea olonsa hieman sairaaksi, vähän samanlaiseksi kuin alkavassa flunssassa.
Toisilla tuntemukset muistuttavat ovulaatio-oireita.




Mulla itsellä on päivälämmöt 37,2. nyt vasta tässä kierrossa huomannut.
Mutta siitä aamulämmöstä en voi sanoa mitään kun ei ehdi ja muista mittaa...
josko huomenaamulla muistais.. :D
 
Sain varmistettua itselleni plussan aamulla Apteekin omalla testillä eli oireet olivat todelliset.. =)
Taisi olla enemmänkin miehelle konkreettinen näyttö kun ei meinannut uskoa että ekasta kierrosta tärppäsi. Nytkin on sellainen vilu että täytyy mennä lisäämään vaatetta.. ja uskomaton väsy!
niko06: eikös niissä herkissä testeissä taida lukea että tulos näkyy 7 - 11 vrk:n kuluttua hedelmöittymisestä, eli yleensä noin kolme päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa.
Huomenna aamulla sinulla voisi jotain hailakkaa viivaa tullakin jos maanantaina olisi ollut menkkojen aika.. ;)
 
äitiäitiäiti IHANAA!!! Onnea paljon matkaan!! :heart: :hug: :flower:


asian vierestä:

niko06 nyt pakko myöntää että ei kai ne päivälämmöt sittenkään heittele.. tai sit olen raskaana! Meinaan tunti sitten mitattu lämpö oli 37.2 ja haravoin tunnin ja ripustin pyykit kuivumaan ja mittasin lämmön, tulos 37.2.. Hmm... :/ :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:
Sain varmistettua itselleni plussan aamulla Apteekin omalla testillä eli oireet olivat todelliset.. =)
Taisi olla enemmänkin miehelle konkreettinen näyttö kun ei meinannut uskoa että ekasta kierrosta tärppäsi. Nytkin on sellainen vilu että täytyy mennä lisäämään vaatetta.. ja uskomaton väsy!
niko06: eikös niissä herkissä testeissä taida lukea että tulos näkyy 7 - 11 vrk:n kuluttua hedelmöittymisestä, eli yleensä noin kolme päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa.
Huomenna aamulla sinulla voisi jotain hailakkaa viivaa tullakin jos maanantaina olisi ollut menkkojen aika.. ;)
Kiitokset testaan aamulla, mies menee töihin nii vessa on varmasti vapaa...
Niin ja lämpöä juuri taas mittasin se oli 36,68....
Niin sitä toivos olevansa, ei vaan tosiaan vielä uskaltas liikaa toivoa :ashamed:

 

Yhteistyössä