Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

että voi nestemäinen vitamiini haista pahalle ja se kun laitan astiat astianpesukoneeseen :D
voi olla kuviteltujakin oireita mutta vielä ei ainakaan ole tätiä näkyny, saisi pysyä poissa...
iski joku siivousvimma jotenka siivoilemaan :wave:
 
Ihanaa että löysin tämän ketjun. Mulla on ensimmäinen kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen (e-pillereitä ja rengasta tullut käytettyä kaiken kaikkiaan n.6v) ja nyt on ollut vääntelyä vatsassa jo muutaman päivän. Nännit on kosketusherkät ja särkevät vähän välillä. Tänään aamulla huomasin nenän olevan hieman tukossa mutta ei sen enempää nuhaa.
En tiedä onko tämä oireilua ehkäisyn lopettamisesta vai oisko tärpännyt jo näinkin pian?! Menkkojen pitäisi alkaa ensi maanantaina, jos on samanlainen kierto kuin renkaan kanssa...ennen pillereiden aloittamista menkat olivat todella epäsäännölliset, meni joskus 3kk ilman menkkoja.

En ole ennen ollut raskaana eikä nämä jutut ole muutenkaan hirveen tuttuja, joten nyt mietin että voinko todella olla raskaana näin nopeasti monen vuoden pillerien popsimisen ja renkaan käytön jälkeen??!!
Onko kellään kokemusta tästä, ovatko nämä raskausoireita vai johtuuko se siitä että hormoonit häipyvät elimistöstä?
 
Mini83: Ekaa kertaa yrittelen itsekin vauvelia ja eka luomukierto menossa. Pian ovulaation jälkeen kipetty nännit ja olo on ollut tosi väsynyt. Lauantaina sitten tein raskaustestin ja plussaa sen näytti. Odotan vielä jännityksellä kun tänään pitäs virallisesti kuukautiset alkaa, että olihan plussa oikeasti plussa eikä vaan kemiallinen plussa. Mutta siis tietoa ei paljon ole, mutta tällä mun plussalla oireet on ollut samat. Niin ja tosiaan käytin pillereitä 6 vuotta.

Juu ja siis kuukautismaisia alavatsakipuja on ollut viikon verran, kun yleensä kivut tulee vasta just kun kuukautiset alkaa. Jänskään sunkin puolesta. Onnea plussailuun!
 
Kiitos ja onnea Maasu. Unohdin muuten mainita että valkovuotokin on ollut tavallista runsaampaa tässä viime päivinä. Aika uskomatonta että voisin olla raskaana heti ensimmäisellä luomukierrolla, 6v pillerien käytön jälkeen. Mutta katsotaan nyt sitten ensi maanantaina alkaako menkat vai ei, sen jälkeen vasta apteekkiin. Jotenkin tässä viime päivinä vauvakuume on noussut ihan huippuunsa kun mietin että voin olla raskaana tällä hetkellä. =)
 
Nyt alkaa pelottaa, että olikin turha toivo... Vaikka sitä tuhrua tulikin jo kp 26, ja vaikka mulla ei ikinä ala kuukautiset ennen kuin aikaisintaan kp 30, ja alkavat suoraan eivätkä tuhruiluna.

Sitä tuhruilua nimittäin jatkuu jo kolmatta päivää, ja äsken aivastaessa lirahti hyvin tummanpunaista verta enemmän kuin tuhrun verran.

Kuukautisten aluksi en kuitenkaan ole valmis sanomaan tätä, kun tosiaan ne eivät IKINÄ ala ennen kuin aikaisintaan kp 30, mutta alkaa kovasti pelottaa, että kävikö tässä niin, että pikkuinen aloitti kiinnittymisen, mutta ei sitten jaksanutkaan. :( :'(

Tai sitten olen toiveikkaana vain kuvitellut kaikki oireet. Itkettää, kun olin jo niin varma. Oireita on kyllä yhäkin - selkää juilii, paleltaa aivan kamalasti, välillä tulee etova olo ja yökkäilyä, öisin hikoilen niin kovasti että herään lammikosta, hermot ovat pinnassa, pikkuasiat itkettävät, janottaa ja pissattaa normaalia enemmän, väsyttää (nukahdin tänäänkin päivällä pari kertaa, kun olin palelun takia siirtynyt läppärin kanssa sänkyyn peiton alle tekemään töitä - en nimittäin käy työpaikalla, vaan teen työt kotona), huimaus, metallin maku suussa... Taisin sitten toiveikkaana vain kehittää oireet päässäni, vaikka osa oireista olikin sellaisia, että en ollut edes tiennyt niiden voivan liittyä raskauteen. :( :(
 
Leena-Mari Minulla tuli eilen illalla myöhään vaal.pun.limaa pyyhittäessä paperiin.. vain kerran. Nyt tänään olin kiertämässä ruokakauppaa kun tunsin että jotain valu housuun. Ja tietenkin menin sitten kaupan vessaan ja totesin kauhukseni että vuodan verta, kirkkaan punaista tuli pyyhittäessä ja siinä sitten siistin alapäätä ja yhtäkkiä paperiin tuli ruskeaa vuotoa.. kun ei siinä sattunut olemaan siteitä/tamppoonia niin laitoin paperia kasan housuun.. :/
Menin ihan sekaisin ja lähdin kävelemään autolle. Soitin äidilleni joka siis jäi kauppaan minun kärryni kanssa, että tulee pois. Mä en jaksa nyt ruokaostoksia. En kertonut syytä.
Hiljaisuudessa heitin äitini kotiin ja lähdin ajamaan rokki lujaa soiden kotiin.
Menin vessaan ja kyllähän sitä vähän vielä vuoti. Ei muuta kuin tulppa käyttöön.
Isännälle laitoin viestin että kauheat mahakivut ja vuotoa :'(. Ja ei mennyt kauaa kun tuli kotiin kukkapuskan kanssa ja halasi.
Isäntä sitten hetken kuluttua sai sanotuksi että eihän niiden vielä pitäis alkaa.
Ja en todennut muuta kuin että ei niin, ei todellakaan.

Noh jos tämä kipuili (alaselkä niin kipee ettei voi kumartua, maha tuntuu kovalta ja kun liikkuu niin sattuu, ei kovaa mutta niin että tuntuu) ja vuoto ei lopu huomennakaan niin soitan lääkäriin... :/

Menossa kumminkin vasta kp 24/34 ja AINA ollut säännöllinen eikä turhuttelua ennen menkkoja. Alkaa aina kellon tarkkaan ja kunnon vuodolla. Siksi olen ihan sekaisin ja ihmeissäni.. kohtalontovereita kaipaan..

Oireitakin löytyy(vai mielikuvitusta) : tiheentynyt virtsantarve, huono olo, nippailua mahassa, lämmöt koholla, palelee, nälkä ja jano mukamas aina, selkä kipee.. niin ja en ole huutanut tai ottanut nokkiini mistään pienestä... joka harvinaista! :whistle:
 
Minun kysymys koskee tälläistä, menkkani alkoivat kp28/29 loppuivat 29/29, tänään ei tule yhtään mitään paitsi norm valkkaria. Olikohan ne minimenkat, yhden pvn vuoto, ilman hyytymiä..Nyt eilisestä alkaen migreenikohtaus ja tänään pään jälkisärkyä..
Olisikohan se kuitenkin testin paikka esim la tai su?

*pähkäilevä -myy-*

:D , :wave:
 
pikkumyy42 toivon sulle parempaa onnea kuin meille! tänään alkoi vuoto ja ei ole loppunut. Heräsin äsken ( oli pakko ottaa unet kun sattu mahaan niin pirusti) ja kävin vessassa ja oli tullut siteeseen hyytymiä ja tummanpunaisia (melkein mustia) juovia äsken .. vittu että vituttaa, suoraan sanottuna.
Olin ihan varma että olen raskaana! Nyt on toivo menetetty kun tuli noita hyytymiä ym... Silti kysyn vielä mitä tää on???? Kp VAAN 24/34.... :'( :'( :'( :'(
 
pikumyy42 En osaa itsekään sanoa muuta... mies lähti töihin takas.
Otti aika raskaasti.. kerroin asian kun alkoi tulemaan muutakin kuin verta, niin mies totesi että siis täh ei voi olla totta. ja halasi ja sanoi voih.. ja ei mennyt kuin 15 min niin sanoi lähtevänsä töihin... ei olis pitänyt kai puhua.

itkettää niin että sattuu sydämeen.. maha kivikova ja kipee ja selkäsärky on tuhottoman kovaa ja kivuliasta. huomenna täytyy soittaa lääkäriin.

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
Minttulii, :hug: Todella ikävä kuulla. :(

Mä en kyllä enää usko sitä, kuinka hupsu mä olen. Alkaa toivo uudestaan heräillä - "no kun se vuoto on pelkkää tuhrua, ja alkoi liian aikaisin, vaikka mulla ei ikinä ala kuukautiset noin aikaisin, ja täytyihän sen olla kiinnittymiskipua, ja kun on muitakin oireita, ja joillakuillahan saattaa viel tulla normaalia niukemmat kuukautiset vaikka onkin jo raskaana, ja nää on kyl todella niukat, enimmäkseen tuhrua, ei ollenkaan sellaiset kuin normaalit kuukautiset..."

Mä oon kyllä todella hupsu. Vieläkin suunnittelen tekeväni raskaustestin torstaiaamuna.

Puhukaa nyt joku mulle järkeä...
 
Onpas meitä monta samankaltaisissa tilanteissa..
Mulla alkoi myös tänään tuhruvuoto. Ovis tikutettu kp 19 ja nyt kp 28 eli vasta 9 pv oviksesta. Täti tuli niin puskista kuin ikään. Alussa vuoto oli ruskeaa ,jossa pieniä hyytymiä, nyt enemmän veristä ,mutta edelleen hyytymiä. Lieviä menkka kipuja mahassa tuntuu. Mun kolme päivää kestänyt erittäin kova pahoinvointi oli sitten nähtävästi ,joku mahatauti, joka valtasi meidän perheestä vain minut. Masentaa ,kun eka kärsin pitkistä kierroista (39-50) ja sitten on niin lyhyt ,että eipä ehdi edes raskaaksi tulla. Se pahoinvointi loppui eilen ihan yhtäkkiä. Kolmen aikaan olin vielä niin huonona ,että peruin meille tulossa olleet vieraat, mutta illalla kahvi taas maistui entiseen malliin.
:hug: kohtalotovereille
 
Kiitos kaikille jotka otti osaa mun pahaan oloon..

Täällä vain on kääntynyt asia nyt toisenlaiseksi.. hmm.. vielä sekavempi olo että mitä tää on...

Eli vuoto loppui kuin seinään 21aikaan.. vuotoa kesti siis jopa 9h.
Pahat kivut helpotti aika lailla heti myös..
Mutta edelleen on hieman kipeä maha ja selkä.. huimaakin kaiken lisäksi.
Ja koko ajan kuuma.

nyt ei muuta kuin odottelua.. 10päivää siis oikeiden menkkojen alkamiseen.

Voi kunpa toivon että toi oli vaan kauhean kauhean kipeä kiinnittymispäivä tms... :/ :|

Tää vaan pistää enemmän päätä sekaisin..

Leena-Mari mä puhun sulle järkeä, testaa! :)
 
Pieni tilannepäivitys: vuoto lakkasi eilen illalla. Eli se oli levittäytynyt kolmelle päivälle, mutta kokonaiskesto oli alle kaksi vuorokautta. Taisi kestää noin 45 tuntia.

Pahoinvointi on pahentunut, ja aina silloin tällöin on varsin yököttävä olo. Joten toiveikkuus alkaa taas herätä.

Huomenaamulla teen raskaustestin.

Minttulii: pidän kovasti peukkuja, että saat vielä hyviä uutisia.
 
Leena-Mari Tule sitten huomenna ilmoittamaan miten kävi.. Tsemppiä! :heart:

Täällä ei vuoda eikä ole enää minkäänlaisia kipujakaan..
Odottelua... odottelua... väsyttää.. josko menis nukkumaan jo nyt. Viime yönä ei uni tullut ja menin sitten loppujen lopuksi nukkumaan vasta 4jälkeen aamulla..
Sekavaa! :| :/
 
Raskaana toivoisin olevani joo.Nyt kp 27 /26-32.Onko teillä ollu mielialanvaihteluita ennen ennen kun tiesitte olevanne raskaana? Mulla nimittäin on...Hmmm lämmöt on ollu koholla,päätä särkeny.Mahaa juilii.
En taas haluais pettyä ja tehä nega testiä. :headwall:
 
Mulla oireet senkun jatkuvat, mahassa vääntelee ja eilen illalla kun menin nukkumaan sattui molemmat kyljet niin paljon että piti maata selällään. Nännit ovat edelleen kosketusherkät ja tänään aamulla oli pientä pahoinvointia, mutta ei niin paljon että ois vessaan pitänyt mennä. Lämpö heittelehtii, yhtenä hetkenä palelen ja seuraavaksi hikoilen. Päätäkin särkee vähän väliä. Valkovuoto on kuitenkin vähentynyt aika paljon.
Hitsi, ei millään jaksais odottaa ensi viikkoon että alkaako menkat vai ei.

Tsemppiä ja jaksamista kaikille! :flower:
 
Kysymys teille, jotka olette yrittäneet jo useamman kuukauden ajan: miten te jaksatte tätä jatkuvaa jännittämistä? Mä alan olla riekaleina jo tän yhden kuukauden jälkeen. Ensin odotetaan ovulaation jälkeen, että päästään testaamaan. Raskausoireita. Ei kuukautisia, vaan outoa tuhruvuotoa. Siitäkin huolimatta testi näyttää negaa, vaikka outojen oireiden takia on jo ollu varma, että on raskaana.

Mä alan olla aivan riekaleina, enkä tiedä kestänkö enää useampaa tällaista kuukautta. Mä olen jo viikon ajan huutanu kissalleni naama punaisena, kun olen koko ajan aivan hermona. Ei tää ole normaalia käytöstä multa.

Kyllä mä kestäisin nää kamalat raskausoireet, jos saisin niiden mukana raskauden positiiviset puolet. Mutta pelkät inhottavat raskausoireet, ja silti nega testissä tuntuu aivan liian kurjalta. Melkein jo tekis mieli antaa periksi, ettei tarvitse enää tämän yhden kuukauden jälkeen kärvistellä ja olla toiveikas ja sitten pettyä.

Tulis nyt sitten edes ne kuukautiset, ja menis nää raskausoireet pois, kun kerran testikin näyttää negaa.

En halua tällä viestillä loukata ketään, joka on ehkä jo pitkäänkin yrittänyt - ja mä olen näin raunioina jo yhden yrityskerran jälkeen. Ihailen teidän jaksamistanne. En yhtään tiedä, kuinka monta tällaista kuukautta kestän ilman että murenen. Inhottavaa huomata, kuinka käyttäydyn aivan omituisesti, ja vedän kamalat pultit mitättömistä asioista. En mä ennen tällä tavalla käyttäytynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leena-Mari:
Kysymys teille, jotka olette yrittäneet jo useamman kuukauden ajan: miten te jaksatte tätä jatkuvaa jännittämistä? Mä alan olla riekaleina jo tän yhden kuukauden jälkeen. Ensin odotetaan ovulaation jälkeen, että päästään testaamaan. Raskausoireita. Ei kuukautisia, vaan outoa tuhruvuotoa. Siitäkin huolimatta testi näyttää negaa, vaikka outojen oireiden takia on jo ollu varma, että on raskaana.

Mä alan olla aivan riekaleina, enkä tiedä kestänkö enää useampaa tällaista kuukautta. Mä olen jo viikon ajan huutanu kissalleni naama punaisena, kun olen koko ajan aivan hermona. Ei tää ole normaalia käytöstä multa.

Kyllä mä kestäisin nää kamalat raskausoireet, jos saisin niiden mukana raskauden positiiviset puolet. Mutta pelkät inhottavat raskausoireet, ja silti nega testissä tuntuu aivan liian kurjalta. Melkein jo tekis mieli antaa periksi, ettei tarvitse enää tämän yhden kuukauden jälkeen kärvistellä ja olla toiveikas ja sitten pettyä.

Tulis nyt sitten edes ne kuukautiset, ja menis nää raskausoireet pois, kun kerran testikin näyttää negaa.

En halua tällä viestillä loukata ketään, joka on ehkä jo pitkäänkin yrittänyt - ja mä olen näin raunioina jo yhden yrityskerran jälkeen. Ihailen teidän jaksamistanne. En yhtään tiedä, kuinka monta tällaista kuukautta kestän ilman että murenen. Inhottavaa huomata, kuinka käyttäydyn aivan omituisesti, ja vedän kamalat pultit mitättömistä asioista. En mä ennen tällä tavalla käyttäytynyt.


Mulla on kans vähän samanlaiset fiilikset.Yritys alkoi tuossa kesäkuun lopussa ja nyt menossa yk 4Nega testin jälkeen sitä on ihan maassa. :( .Jostain sitä kuitenkin löytää vaan voimia jatkaa yritystä,kun vauvaa haluaa niin paljon. Monethan sanoo et pitäis olla stressaamatta ja antaa vauvan tulla jos on tullakseen.Ei kyllä onnistu multa,kun se vauva on joka päivä mielessä.Tulee mietittyä et millonkohan vois olla ovis jne...

:hug: Jaksuja sulle!
 

Yhteistyössä