Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

Täälläkin edelleen nega ja aamulla olin taas ihan varma että menkat on alkanut yön aikaan mutta ei, eli vielä ei ole heitetty kirvestä kaivoon.
Mulju, eikös joillakin tule ihan kunnon menkatkin vaikka olisi raskaana? Itselläni ei kyllä mitään haamuja tuolla Aconilla tullut että älähän vielä luovuta. :)
 
mulla tullu menkat kerran,joillakin monetkin...ite toivoisin olevani raskaana menkat4 pvä myöhässä...testit odottaa tekoa...säästääkkö huomisaamuks vai tehäkkö heti...hmmh...tuskasta odottelua...hmmh...
 
Hei! Täällähän ihana palsta jossa muitakin tulevia plussaajia tai sitten mielikuvituksen vaivaamia. Eli itsekin tuntuu, että sekoaa ennen kun viikon päästä pääsee näkemään alkaako kuukautiset vai ei. Vai pääsiskö testaamaan.... Nännin on olleet kipeät parin päivän päästä ovulaatiosta ja siitä eteenpäin. JA nyt on lämmöt yli 36,5 kun normaalisti huiluttelee mennä alle 36, tosin nyt on iltapäivä ja iltalämmöistä kyse. Toivois niin kovasti jälkikasvua, mutta onko kaikki tunteet vaan kuvitelmaa...siinäpä se.

Mites teille viikonlopun testaajille sit kävi?
 
Onko kukaan testaillut? Tässähän on noin viikko vierähtänyt kun Mulju ketjun avasi.. tilasin tänään vielä poistotarjouksesta
(http://www.chpartners.fi/vilja/?gclid=CNPExe7t744CFQJoXgod_FyjLA)
testin joka näyttää 3 päivää ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa ja maksoi vain 3,95 ?, eli huomenissa jos tulee, niin torstaina voisi olla jo varmempi tuloksesta. Tietysti menkatkin voi alkaa siihen mennessä.. :whistle:
Nyt siis menossa 25/23-28.
 
moe..kirjottelenpa nyt tännekkin...mulla on nyt noin 10 päivää tullu punertavaa vuotoa mut ei kuitenkaan siteeseen asti...sama homma oli esikoisen kohdalla mutta mutta kuitenkin olen syöny pillereitä ja nyt lauantaina vasta lopetin niiden syömisen...minuakin alkaa epäilyttää josko ois tärpänny jo aiemmin kuin oli tarkotus..muilla vastaavaa?plus rinnat tietty on kipeet että saas nähä..
 
tilasin kans tuon halvan testin, viikonloppuna aattelin testin tehä ellei siihen mennessä oo alkanu...

en viittis toiveita elätellä mut nenä on ihan tukossa, en ole kipeä tms eikä nenä vuoda mut tosi inhottavasti tukossa...
Ja sit masua alkaa jotenkin juilimaan välillä.
Myös tuntuu et masu ois jotenkin turvonnu...
Olenhan toki lihoakkin voinu hieman mutta jospa sittenkin :D

niin ja nipukka on jotenki "hävinny" tai sillee tosi kaukana, ei meinannu sormen kans yltää :LOL:
 
Minulla on myös ihan tukkoinen ja todella väsynyt olo ollut pari päivää. Tyttö on tosin heräillyt muutaman yön tunnin välein parahtamaan joka voisi selittää väsymyksen, mutta toisaalta tämä on erilainen väsytila ja vihlasee alamahaa aika usein + turvottaa.. välillä palelee ja välillä hikoilen, muistan kyllä viimeksi palelleeni mutten hikoilleeni. Taitaa olla vaihdevuodet jollen ole raskaana.. :) Tai sitten vain flunssa..
;)
No huomenna / torstaina sen tietää. =)
 
äh, menköön syteen tai saveen. tulen tänne avautumaan...
eli, viimekierrossa oli selvät raskausoireet.pahat olot, kipeet rinnat, huutoa itkua hysteeristä naurua, sai ravata joka välissä veskissä, huonoa oloa siis ihan kaikki mitä vaan voi olla.kaikki nämä alko about ovis+5
sitten alko menkat viikkoa aijemmin ku tarkoitus.sitä oli paljon ja se oli limaista :x mitään klimppejä en nyt muista että olis tullu...

sitten alko oireet helpottamaan, ja elelin elämääni eteenpäin hieman masentuneempana kuin normaalisti. tässä olen seuraillut kehoani kuitenkin, koska se ei aivan ole entisensä... nimittäin lantio on välillä hirveän kipee "luiden välistä" siltä se tuntuu.eilen illalla tuntui no 15 minuuttia kohdun kohdalla siltä niinku oisin lentäny maha eeltä asvalttiin... siis että ois kohtu raahautunu asvalttia pitkin, tai että siellä palais... vaikee selittää...huonoa oloa jatkuu ja se tulee ihan yhtäkkiä yleensä silloin kun oon ollu hetken syömättä. kun syön tulen inhottavan täyden oloiseks ja tulee ähky.

illalla on vatsa kauheen turvoksissa. alavatsa tuntuu kovalta ja vaikka käyn vessassa se ei pehmene.näyttää kyllä siltä kun ois kauhee vessahätä, koska se turvotus alkaa heti häpyluusta.jos kattoo peilistä näyttää siltä ku mulle ois kasvamassa penis ;) jess...

jos kävis niinkuin viimekierrossa menkkojen suhteen, niin ne pitäis alkaa minä hetkenä hyvänsä, kp 22/30 eli ensviikolla viimestään pitäs tehä testi... mutta mitä mieltä te olette?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
äh, menköön syteen tai saveen. tulen tänne avautumaan...
eli, viimekierrossa oli selvät raskausoireet.pahat olot, kipeet rinnat, huutoa itkua hysteeristä naurua, sai ravata joka välissä veskissä, huonoa oloa siis ihan kaikki mitä vaan voi olla.kaikki nämä alko about ovis+5
sitten alko menkat viikkoa aijemmin ku tarkoitus.sitä oli paljon ja se oli limaista :x mitään klimppejä en nyt muista että olis tullu...

sitten alko oireet helpottamaan, ja elelin elämääni eteenpäin hieman masentuneempana kuin normaalisti. tässä olen seuraillut kehoani kuitenkin, koska se ei aivan ole entisensä... nimittäin lantio on välillä hirveän kipee "luiden välistä" siltä se tuntuu.eilen illalla tuntui no 15 minuuttia kohdun kohdalla siltä niinku oisin lentäny maha eeltä asvalttiin... siis että ois kohtu raahautunu asvalttia pitkin, tai että siellä palais... vaikee selittää...huonoa oloa jatkuu ja se tulee ihan yhtäkkiä yleensä silloin kun oon ollu hetken syömättä. kun syön tulen inhottavan täyden oloiseks ja tulee ähky.

illalla on vatsa kauheen turvoksissa. alavatsa tuntuu kovalta ja vaikka käyn vessassa se ei pehmene.näyttää kyllä siltä kun ois kauhee vessahätä, koska se turvotus alkaa heti häpyluusta.jos kattoo peilistä näyttää siltä ku mulle ois kasvamassa penis ;) jess...

jos kävis niinkuin viimekierrossa menkkojen suhteen, niin ne pitäis alkaa minä hetkenä hyvänsä, kp 22/30 eli ensviikolla viimestään pitäs tehä testi... mutta mitä mieltä te olette?


Mielenkiintosia oireita sulla nibbler! Mulla ei oo yhtään mitään oireita vielä :/
Sinuna jättäisin testaamisen mahdollisimman myöhäseen,ettei sitte tuu turhaa pettymystä.Tästä kierrosta meinasin testata sitten kun menkat on tooosi paljon myöhässä (luultavasti täti ehtii tulla ennen sitä). :(
 
Nyt olen taas eilistä varmempi että siellä se unikonsiemenenkokoinen olento jyllää.. heräsin nälkään kuuden aikaan ja ei tullut uni vaan ihan piti aamiaisen tekoon ryhtyä, normaalisti nukutaan yhdeksän kieppeille enkä harrasta "yösyömistä". :)
Tänään kp 26 / 23 - 28, ja itse asiassa menkat alkaa yleensä kp 25 - 26, ja viimeistään 26 alkaa tuhruvuoto joka kestää pari päivää kunnes rupeaa vuotamaan, sillä olen laittanut 28 asti vaikka tarkoitan sillä ensimmäistä vuotopäivää.
No, tänään jos testi tulee, en kyllä malta odottaa huomisaamuun vaan testaan heti. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
äh, menköön syteen tai saveen. tulen tänne avautumaan...
eli, viimekierrossa oli selvät raskausoireet.pahat olot, kipeet rinnat, huutoa itkua hysteeristä naurua, sai ravata joka välissä veskissä, huonoa oloa siis ihan kaikki mitä vaan voi olla.kaikki nämä alko about ovis+5
sitten alko menkat viikkoa aijemmin ku tarkoitus.sitä oli paljon ja se oli limaista :x mitään klimppejä en nyt muista että olis tullu...

sitten alko oireet helpottamaan, ja elelin elämääni eteenpäin hieman masentuneempana kuin normaalisti. tässä olen seuraillut kehoani kuitenkin, koska se ei aivan ole entisensä... nimittäin lantio on välillä hirveän kipee "luiden välistä" siltä se tuntuu.eilen illalla tuntui no 15 minuuttia kohdun kohdalla siltä niinku oisin lentäny maha eeltä asvalttiin... siis että ois kohtu raahautunu asvalttia pitkin, tai että siellä palais... vaikee selittää...huonoa oloa jatkuu ja se tulee ihan yhtäkkiä yleensä silloin kun oon ollu hetken syömättä. kun syön tulen inhottavan täyden oloiseks ja tulee ähky.

illalla on vatsa kauheen turvoksissa. alavatsa tuntuu kovalta ja vaikka käyn vessassa se ei pehmene.näyttää kyllä siltä kun ois kauhee vessahätä, koska se turvotus alkaa heti häpyluusta.jos kattoo peilistä näyttää siltä ku mulle ois kasvamassa penis ;) jess...

jos kävis niinkuin viimekierrossa menkkojen suhteen, niin ne pitäis alkaa minä hetkenä hyvänsä, kp 22/30 eli ensviikolla viimestään pitäs tehä testi... mutta mitä mieltä te olette?


Mielenkiintosia oireita sulla nibbler! Mulla ei oo yhtään mitään oireita vielä :/
Sinuna jättäisin testaamisen mahdollisimman myöhäseen,ettei sitte tuu turhaa pettymystä.Tästä kierrosta meinasin testata sitten kun menkat on tooosi paljon myöhässä (luultavasti täti ehtii tulla ennen sitä). :(

joo niin se taitaa olla parasta. ärsyttää vaan ku nään oireet niin täsmää, että miks mun kropan tarttee piinata mua näin?! tää on aivan hirveetä ku pitää yrittää muistuttaa koko ajan että voi myös olla että en oo raskaana, ja sitte silti ravaa peilin eessä mukamas huvikseen kattomassa onko maha kasvanu, ja silittelee sitte alamahaa kun iltaturvotus alkaa. ja kun ois niin paljon muutakin mietittävää jsut nyt :( pitäs keskittyä enemmän niihin ei raskaana oireisiin kuten se fakta että ne menkat tosiaan tuli ja vieläpä aikasessa, rinnat ei oo mitenkään erikoisen kipeet just tällä hetkellä, ainakaan niin paljon ku viimekierrossa, valkaria ei oo mun mielestä ainakaan hirveesti enempää.

pitäs olla tosiaan joku valo päässä tai jotain joka syttyy ku on raskaana niin tietäs...


 
nibbler...mä tiedän tunteen..mulla oli ja on vieläkin ihan hirveesti oireita...joka lähtöön...oon ollu ihan sairas kans noije oireitten kanssa....tai ainakin välillä miettiny et oonkohan ihan pimee... :ashamed: :/ meille tuli tosissaa täti eilen illalla 5 pvä myöhässä...hmmh....huoh...niin ja tosissaa tein viime vkolla kaksi testiä ke haaleen viivan ja pe vielä haaleemman...sit nyt eilen tein negat.... ja täti tuli... :/ ei tiedä mitä ajatella...päänsärky ja kuumeinen olo jatkuu...öllöttää..eikä ruoka meinaa maistua...hmmh...tosin kyllä niin kun aikasemminki mainitsin..ni mulle on tullu ihan kunnolliset menkat ennenkin kerran...et ei sit tiiä...nooh...
uudes kierros uudet kujeet...plussatuulia kaikille...
 
kp 18/34 menossa ja ovis oli 2-3päivää sitten?

Ja nyt on h.vetin jännä alamaha. Kävellessä tuntuu nippailua. Kyykistyessä tai kumartussa eteen alas niin tuntuu kuin olisi jokin tiellä.. Alaselkäkin kipeä.
Rinnat on normaalit mitä nyt ajovalot koko ajan päällä :whistle:

niin ja iltaisin paleltaa.. ruoka ei maita ja on huono olo.

Vauveli on niin toivottu että nyt mä kuvittelen kaiken jo valmiiksi.

Tai mistäs sitä tietää.. mutta jos olisinkin raskaana niin mun kuvitellut/todelliset oireet tulis LIIIIIAN aikaisin...

Aamulla kävin mutsilla.. puolikuppia kahvia ja sitten ulos. Ja eikös se ykä käynyt.. :snotty:

Mä en ole koskaan oksentanut. Paitsi jos olen ollut mahataudissa.. Ja nyt ei tullut kuin nesteitä, ei mitään muuta..
Vitsi kun on ärsyttävää, kun ei tiedä...

Onneksi on muitakin "luulosairaita" täällä :p =)

Kiitos niille jotka jaksoi 'kuunnella' mua :LOL: :heart:
 
mä tein pe testin ja vko ennen sitä ja kumpikin neg. MUTTA KUN, pissattaa jatkuvasti, käyn ennen lenkkiäkin jopa 3krt vessas ja heti hätä kun kävelen vähän! samoin yöllä!!! (ja tulehduksia ei ole koska papa oli muutama vko sitten), pahaa tekee usein, olen TOSI jäässä kokoajan!!!! etenkin iltaisin!!! ja vasen nänni kutisee ja kutisee ja kutisee ihan kuten edellisessä odotuksessa.... alavatta/menkkakipua ollut yli vkon mutta menkkoja ei näy. yleensä kierto ollut n.26-29pvää, nyt edelliset LOPPUIVAT 5vkoa sitten ja kestivät silloin 2vkoa, cerazetten takia, jotka lopetin just sillon, 5vkoa sitten.. mutta miks testit negaa!?!?!?!? entiä, yritän ajatella et kyl se vuoto pian alkaa kumminkin, jos en sitten niin pettyisi jos se alkaa...! :/
 
äitiäitiäitille! :flower: , :heart:
Toivottavasti itse tulen perässä ensi tiistaina, kp 26/29 tänään.
Kylmää on ja lämpöä koko ajan , rinnat kipeet, palelee pyörräillessä, kahvi närästää, eilen aamulla töihin polkiessa nousi se maku tai joku kurkkuun, korvensi oikein.Alavatsanippailuja vihlontaa on ollut välillä. Pää meinaa alkaa särkemään usein, mutta sitten menneekin ohi jne, jne.....
Toivotaan nyt parasta,nniiiiin ja häämmekin ovat tulossa!
:heart: + :heart:

:D , :wave:
 
Kiitokset Pikkumyy24 onnitteluista, en vain vielä uskalla 100 % varmuudella iloita, ennen huomista testiä, vaikkakin sen jotenkin tietää. :)
Minullakin oli muuten pääsärkyä tässä muutama päivänä mitä ei ole ollut aikoihin.. kyllä nuo oireesi kuulostaa siltä että samaan odotusketjuun tulet.. :D
Peukkuja!
 
Täällä yksi, jolla aika vahvoja raskausoireita (kuviteltuja...) ja testi nega. Raskaus olisi ollut käytännössä mahdoton, mutta silti tein testin koska:

- viimeiset menkat oli todella niukat
- viikonloppuna oli tosi huono olo; huono olo jatkunut lievänä edelleen
- alavatsaa nippailee enemmän kuin yleensä

Vai onkohan mun kierto jotenkin menossa sekaisin?
 
=) Ihana kuulla! Onnea hirmusesti! :heart:

missä kierron vaiheessa meet? Ja mitä tuntemuksia? Jos saa udella kauniisti.
voiko oireet tulla jo kiinnittymisaikaan?
koskaan en ole ollut raskaana joten ei osaa sanoa itse.. jännää.. :LOL:
 
äitiäitiäitille toivotaan näin. Tulin juuri varaamasta aikaa hääjuttua varten ja autossa aloin taas itkemään, johan on kummaa!!
Kauhia jos huomenna töissä hoitoalalla alan pillittään!! :headwall:

Kaalle suurenmoiset onnittelut plussasta, en ehtinyt sinne asti kolmeksi! :D
*jännittävä myy* ja ps äitiäitiäiti olenm pikkumyy42, en 24;=) muutama vuosi välissä*hymy*

:D , :wave:
 

Yhteistyössä