Pahoittelut
Leena-Mari :hug:
Sanoit huutaneesi kissalle koko viikon..
Minä purkanut pahaa mieltä koiraan :ashamed:
Koira onneks tajuaa milloin mulla on paha olla. Äsken juuri kävi katsomassa että minne se mamma meni, kuuluu vaan pieni huokaus ja lähti omaan sänkyyn..
Oltiin just 5h haravoimassa, tai no koira tykkäs sekoittaa pinoa kun sain sitä suuremmaksi. Ja pari kertaa karkas aidan alta, ai että palo pinna
Niin ja vielä olis puolet tontista n.1300-1500neliötä haravoimatta.. aargh!
Miehestäkään ei ole mitään apua kun töissä aamusta iltaan, no palkkapäivänähän se näkyy jos ei muuten
Sitten asiaan: Menkat KAI alkoi tänään ihan oikeasti.. minkäänlaisia menkka oireita tai muitakaa ei enää ole. Lämpö oli aamulla 36,5'c mikä se on ihan normaalistikin.. pettymys taas kerran.
Viimeiset kolme kuukautta tikutin ovista, ja tässä kuussa(eiku viime kuussa) sain tikkuun elämäni ensimmäisen ovisplussan, ei muuta kuin rakkautta makuuhuoneeseen..
Vaan eipä tärpännyt vaikka kuinka "yritettiin".
Ollaan 04/05 jätetty kumi pois ja pillereitä tms en ole itse koskaan syönyt.
Tjot asenteella oltiin n.2v. Ja sitten yhtenä päivänä isäntä ehdotti että yritettäis ajoittaa tuota makuuhuoneessa oloa. Ensimmäiset ovistikut ostettiin ja pissailtiin ja seurailtiin vaan eipä näkynyt tulosta. Yksi kierto meni noin. SItten pari kiertoa välissä ja tikut käyttöön. 2kiertoa meni niin ettei tikkuihin tulosta saatu ja nyt tässä kierrossa, siis oikeastaan edellisessä saatiin, mutta jäätiin tuloksetta kumminkin
tässä kierrossa jos vielä tikuttais ja jos löytyy ovis ja ei tärppää niin sit saa olla ja alan keskittymään johonkin ihan muuhun taas..
Kyllä se on joka ikinen kuukausi yhtä taistelemista oman sisäisen maailman kanssa kun menkat alkaa...
Ja tätä oloa ei yhtään helpota se jos satun sanomaan että maha on kipeä, anopin aikana, niin heti kysellään josko olisin raskaana. Ja totean yleensä että ei kun on menkat..
Olkaa onnellisia ja nauttikaa te joilla on jo lapsi/lapsia..
Luulisin että meille, jotka toivovat vasta esikoista on rankempaa, siinä mielessä että me ei olla koettu sitä äitiyden tunnetta, raskaana oloa ja kaikkea mitä siihen kuuluu. Antaisin itse mitä vaan että saisin oman lapsen.
Mutta niinkuin typy83 sanoi että pakkohan se on jaksaa kun haluaa niin paljon lapsen..
Niille jotka painii vielä alkaako menkat vai niin kovasti plussatuulia ja niille joilla menkat alkoi niin toivotan paljon jaksuja ja onnea seuraavaan kiertoon.. :hug: :heart:
Julietta Olen pahoillani menetyksestäsi! :hug: En osaa muuta sanoa! :/