Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

Alkuperäinen kirjoittaja Heidsu:
Mä kanssa liityn tänne.Elikkäs mulla normaali kierto 28-30 nyt menossa kp.40. oon tehny 2 negaa. eilen iltapäivällä tuli puhdas nega. menkat ovat olleet aika epäsäännölliset kyllä aina. rinnat on olleet kipeet ja kamala nuhakin jostain on tullu..:/ noo nyt sit ootellaan taas jonkiin aikaa ja testaillaan jos ei ala..mahassa kovasti sellanen menkkamainen tunne ja paine.. pissallakin saa kokoajan ravata.. mikähän ??
Mut plussatuulia kaikille muillehiin ! :hug: :)
mulla oli koko kierron ajan sellanen olo että ei varmasti ole tärpänny. sitte alko loppukierrosta oleen tosi useesti pissahätä. se ensin herätti suuren ihmetyksen mut aattelin et voi olla pissatauti tulossa. eipä sitte ollukkaan. ja tosiaan mulla ei ollu/ole muita oireita oikeestaan.
 
kyllä tässä miina- nyt aika tulisilla hiilillä ollaan, et saas nyt nähä malttaako sitä sit tiistaihin :)
tuossa äsken kävi ystäväpariskunta kahvilla, heillä toukovauva tulossa. kyllä siinä kuume nousi taas niiiin paljon, et pettymys on vaan entistä suurempi jos negaa tulee..

mutta plussatuulia toivotan kaikille... ilmoittelehan adimo testailujen tuloksista sit viipymättä tänne... olis kiva kuulla iloisia uutisia..
 
jahas, jahas... no mahtoikohan tuo "raskaan" kaverin vierailu auttaa... lisäksi oon viikottain vieraillut myös ystäväni luona joka asukkia masussaan kantaa. hmph. plussatartunnan toivottavasti saanut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja n1986:
jahas, jahas... no mahtoikohan tuo "raskaan" kaverin vierailu auttaa... lisäksi oon viikottain vieraillut myös ystäväni luona joka asukkia masussaan kantaa. hmph. plussatartunnan toivottavasti saanut :D
ja siis nähdään sen kaverin kaa melkeen joka pvä.
 
tääl ois kans yks positivisia raskaus-uutisia odotteleva... itellä tosiaan yli vk:n menkat myöhässä mut en tohi elätellä et olisin raskaana.on ollut niin monta keskenmenoa ja rypäleraskaus ettei kiinnosta taas yhtään jos oon raskaana ja se tuleekin kesken jos kerkeän tehä testin.tarkotan sitä et en tee testiä vaan maltan mieleni ja odotan vain mitä tulevaisuus tuo tullessaan!! vaik se on aika raskasta välillä :'(
 
äsken testasin aconin kasettitestillä, jossa herkkyys 10... ihan puhdas negatiivinen oli. kai sitä nyt täytyy vaan lakata toivomasta enää tälle kierrolle plussaa... kun vaan nuo menkat alkais edes...
plussia toivottelen kuitenkin kaikille muille!!! :heart:
 
tähän voisin taas sotkea lusikkani. eli mä en o saanu kovinkaan hyin näkyvää viivaa mihinkään herkkään testiin. taviksissa on näkyny paremmin ku herkissä.
tästäkin mulla on vertailevaa kuvamateriaalia :ashamed:

eli sinikorkkinen on tavis ja v.pun korkkinen on herkkä.

*klik*
 
Ja muuten noista viivojen sävyeroista heräsi kysymys. Oletko tehnyt kummatkin testit aamupissasta? Raskaushormoonin määrä saattaa hiukan heittelehtiä päivästä toiseen raskauden alussa. Ainakin niin olen kuullut!
 
öööh.. mitenköhän se meni? herkän tein aamupissasta ja taviksen tein 6h pissan pidättämisn jälkeen. eli kaiken järjen mukaan sillon herkässä pitäs olla vahvempi viiva.. ?

kyllä mä varmaan jo näillä uskon. tänä aamuna tein kuitenkin viel yhen liuskan ja on siinä taas hitusen vahvempi viiva. predictor mulla on viel kaapissa ni sen teen varmaan jossain vaihees ku sen herkkyyshän on jtn 50 ja sellaseen en o viel saanu mitään viivaa.
 

Yhteistyössä