Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

kyllähän sitä toivois, että olis jo tärpännyt, mutta tuskin.. tänään kp 29/31-34. Oikeastaan mitään oireita oo mihinkään suuntaan. Ei siihen, että täti ois tulos tai, että oisin raskaana.
Aamulämpö oli tänään ja eilen 36,6.. Mutta eihän se ees koholla oo..

Ja toisaalta kyl oon ravannu mielettömästi vessassa ja välil on vilunväreitäkin. Ja väsymys on hirveä. Kn oli eilen kovempi kuin toissa päivänä.. Mitähän se sanoo tänään..

Kunpa ois tärpännyt tästä yk 4.. Mä haluun vauvan!!!! :D

Mulla tuon kn:n suhteen ei ole tapahtunut mitään. Samalla korkeudella on ollut nyt eikä muitakaan muutoksia ole tapahtunut... :|

Eilen testasin puhtaan negan. Ja olen jo miettinyt kaikkia muita syitä näille oireille ja varsinkin tuolle vatsan juilimiselle. Mutta seuraan vielä jonkin aikaa tilannetta, jospa asiat selkeis.

Tänään vaan ollut jotenkin niin huono päivä, oon vähän joka välissä hieman itkeskellyt...en tiedä miksi. Jotenki ollu mieli maassa. :'(

:snotty:

negahan siä pissatestissä oli...
selitin hoitajalle tarkoin tilanteeni ja kehotti vielä verikokeesta katsomaan jos pissatesti on nega...
en tiedä vaan viitsiikö siihen mennä kun taas sitten pettyy uudestaan :ashamed:

onko jollain ollu terkan pissatesti nega ja verikoe sen jälkee plussa?

nii ja edelleen tissit kipeet ja ja ihan samanlaisina kaikki muutkin oireet pysyny..

Kiitos wiivi84. En tiedä enää mitä pitäisi ajatella tällä hetkellä, menkkoja ei näy vielä ja vatsaa sattuu vähän väliä. Tissit ei ole läheskään niin kipeät kuin viime viikolla, mutta jotenkin turvoksissa kuitenkin kun rintsikat vaikuttavat pienemmiltä. =) Päätä särkee aina välillä ja tänään kun heräsin oli kurkku tosi kipeä ja nenä tukossa sekä kuumeinen olo, varmaankin syysflunssa vain... :/

Täällä yksi, jolla ei mitään mahiksia, mutta todella vahva fiilis ollut jo kuukauden, että plussa tulee.. B) Eli kp 33/26-86, ovistestit kp 17-20 oli haaleaa plussaa ja negaa ja yksi vahva plussa, jonka mukaan menkkoja odotellaan huomiseksi.. Menkkaolo alkoi eilen ja flunssa tuli yöllä.. Viime viikolla oli rinnat kipeät ja mahaa juili, nyt on vaan menkkajomotus, flunssa (nenä vuotaa, kylmä/kuuma vaihtelua ja huono olo).. Mutta lippu korkealla otetaan täti TAAS vastaan.. Yritystä siis jo 11kk..

Täällä selkeä nega kp 34/26-34
Joten tässä mietitään ollaanko vai ei..
Ei ole menkoista merkkiäkään.. Joten todella mietityttää..

Nyt töihin ja pohditaan sitä sitten jossain välissä uudelleen ollaanko vai eikö..

KP

nyt on sit aamulla verikokees käyty ja iltapäivällä saa tuloksen, olen 99,9% varma että nega tulee ja enskuussa uutta yritystä :snotty:

mut ei ne oireet oo mihkää kadonnu ja mahaa juilii aina välillä ja tissit oli aamulla taas todella kipeät...

Plussatuulia kaikille jännääjille :hug:

Taidampa heitellä matot ulos ja siivoilla niin jos se aika kulus iltapäivään paremmin :D

DoB
Täällä myös kovasti toivotaan raskautta. Ekaa kiertoa pillereiden poisjättämisen jälkeen eletään, joten kierron pituudesta en ole ihan sata varma. Tarkoitus oli ryhtyä tosiyrittämiseen ensi vuoden alussa ja ajattelin että saan tähän väliin pari normaalia kiertoa. Tuli sitten kuitenkin peuhattua kp 12 sekä 14 ja siitä muutaman päivän jälkeen alkoi ihmeellinen vatsan nipistely, viiltely, alkaa heti herättyä ja jatkuu nukkumaanmenoon asti. Vatsa on myös todella turvonnut, hyvä että menee farkut kiinni. Olen ihan normaalisti urheillut ja syönyt, joten lihomista tämä ei voi olla. Jos mulla on n.28 päivän kierto niin menkkojenkin pitäisi alkaa vasta viikon päästä. Tätä vatsakipuilua on ollut nyt 5 päivää. Kahvi ei maistu niinkuin yleensä aamuisin. Väsyttää, oon käynyt nukkumaan klo21 joka päivä ;) Mitä tää voi olla?

Miehelle oon kertonut oireista ja molemmat kovasti toivottaisiin että olisin raskaana :heart:

pettymys sieltäkin tuli, verikoe negatiivinen, ei siis vieläkään masukkia :snotty:

mistä lie sitten pohjaton väsymys vaikka nukun hyvin, veriarvotkin otettiin yms. ja nekin kunnossa...
myös tissien kipuilu ym oireet kai sit vaan on jotai...
mietin että oliskohan menkkavuoto ollu kmvuotoa kun ennen vuotoa kahteen testiin kuiteskin haamu tuli... en tiedä :ashamed:

Hieman tilannetiedotusta täältäkin: Tämänaamuinen raskaustestikin (herkkyys 25 mIU/ml) näytti negaa. Raskausoireet vain jatkuvat. Täti on nyt viikon myöhässä. Soitin terveysasemalle, ja sovittiin että käyn siellä huomenaamulla antamassa pissanäytteen ja juttelen päivystävän terveydenhoitajan kanssa.

Pahoittelut negasta niko06 ja Leena-Mari! :hug:

DoB, minulla ihan sama tilanne kuin sinulla vaikka kierto on pikkasen pidemmällä. Testi näytti eilen negaa ja menkat nyt 2 päivää myöhässä. Paljon plussia sinulle! :flower:

Olen tässä seuraillut tätä ketjua. Täälläkin odotellaan sitä, että pääsisin testaamaan. Meneillään on vasta ensimmäinen luomukierros, joten en tiedä, mikä kierron pituus olisi. Odottaisin menkkojen alkavan noin puolentoista viikon kuluttua, koska viimeiset alkoivat 3.10.

Minulla on pieniä vihlaisuja alavatsassa. Muuten ei tunnu mitään, eikä kai vielä yleensä tunnekkaan. Olisi aivan mahtavaa, jos onnistuttaisiin ensimmäisellä yrittämällä! Pillereitä olen syönyt noin 6 vuotta. Saapi nähdä. En jaksaisi odottaa testaukseen!!

DoB, minulla on myös samankaltaisia tuntemuksia! Voisiko olla siitä, että on eka luomukierto, vai siitä, että on tärpännyt.. =)

DoB
Kiitti mini83! En tiedä, oon jotenkin niin varma että oon raskaana, että mikä on sitten se pettymyksen määrä jos en olekaan?! Toivotaan parasta. Kamalinta tässä on nyt se tuskainen odottelu ennen kuin voi testata ensi viikon lopulla.

Älä Mini vielä luovuta, vasta sitten kun menkat todella alkaa! Siihen asti on aina toivoa :)

Kiitos DoB. Minulla tosiaan menossa eka luomukierto 6v jälkeen ja ennen sitä oli todella epäsäännöllinen. Joten pelkään vaan että ne alkavat minä hetkenä hyvänsä. Raskausoireita on ollut vaikka minkä näköisiä (kerroin niistä aikaisemmin tässä ketjussa enkä jaksa taas kirjoitella niitä) ja tuo nega oli todella pettymys. Mutta jos ei ensi viikolla menkkoja vielä näy niin teen uuden testin ja sit gynelle.

Plussailua kaikille! :flower: :flower:

DoB
Mimmukka81, totahan mä vähän pelkään, että nämä kaikki oireet olisivatkin vain ekaan luomukiertoon kuuluvia :| Toivotaan, että niin ei ole :)

Mini83 mä luinkin noita sun oireita tuolta aikaisemmin. Plussaa toivotaan sinne, koita jaksaa odottaa ens viikkoon!

muistakaa ystävät hyvät että minäkin plussasin vasta KP 61/30-32 ja kokoajan oli oireita mutta testit nyt vaan oli negaa... syy varmaan selviää kun päästään ultraan. minä kun en saanut sitä plussaa ensin siihen testiin millään niin jäti haaveet taka-alalle...tai niin kauas kun kuumeilija voi jättää ja päätin että testaan uudelleen parin viikonpäästä ja merkkasin päivän kalenteriin ja kun testasin näytti se plussaa, ja syyksi näin myöhäiseen veikkaan myöhemmin tapahtunut hedelmöittyminen

mulla ala vatsa sattuu aina iltaisin iha hirveesti :( ja pissalla käyn noin 3kerta tunnissa..vaikka en o läheskään juonu niin paljo et tarttes noin usein käydä veskil..päänsärkyä on aina välil..
menkat pitäis alkaa parin päivän päästä..ja niin toivisin et olisin raskana, mutta tulee olemaan aikamoinen pettymys jos en sit ookkaan :(
mut selvästi on raskauden oireet..

voisko testin ottaa nytte jo? näyttäiskö se? toivon vaa et se näyttäis tuloksen, tänää...ja et olis posi. :D se ois ihanaa <3

Yhteistyössä