Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?

Tänään tai huomen aamu-päivällä pitäisi menkat alkaa, jos alkavat. Jos niitä ei huomenna näy kun lähden töistä niin apteekin kautta menen kotiin. Olen vain vähän huolisssani kun rinnat ei ole enää kipeät mutta tänään aamulla oli pikkasen paha olo, ei kuitenkaan niin että ois vessaan pitänyt kiirehtiä. Pelkään vaan että nämä kaikki oireet ovat johtuneet siitä kun hormoonit häviävät elimistöstä (kun on eka luomukierto menossa). :(
Plussatuulia kaikille! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
hei muuten syliapina onks sulla rinnat kipeet??
ei o kipeet rinnat. mitä kuitenkin oisin olettanu et olis kun 70a kokoinen kuitenkin oon. saatan muutaman testin tehä viel. mut sitte saa riittää.
neuvolaankin sain soitettua ja sain uudet rv:t eli 5+1 ja LA olis 17.6. ja sitte se eka neuvolakäynti olis 5.11.
kyllä mä kuvia laitan jos testaan ;)



 
Nyt kyllä ihmettelen, menkkojen pitäisi alkaa tänään (jos siis en ole raskaana). Tuossa pöydällä on lojunut koko aamun kaksi suklaakonvehtia eikä ole tehnyt yhtään mieli syödä niitä. Normaalisti olen ihan hulluna suklaan perään juuri niinä päivinä kun on menkat. Onko joku muu huomannut vastaavaa?

(anteeksi että hehkutan ja kirjoittelen ihan jokaisesta pienestä asiasta, tämä kun on kaikki niin uutta mulle vielä, sitten kun ei tosiaan tiedä että onko nyt raskaana vai ei. Enkä tiedä mitä oireita kuuluu olla ja mitä ei) :wave:
 
Tässä juuri kokosin noita mun tapahtumia mitä oon tänne plussalle kirjottanu eli:

18.9 valittelin väsymystä (kp 37/30-32)
19.9 pääkipua paripäivää testi negaa kp38
25.9 päivällä ei mitään illalla kovat vatsakivut ja luulo et täti tulee kp44
27.9 nälkä vaivaa, testi negaa kp 46
2.10 ei mitään uutta kp 52
3.10 suuttumusta kun ei näy tätiä eikä plussaa kp 53
10.10 tissit kipeät kp 59
12.10 haamu kp 61
14.10 pahaolo siivoilun ohessa ja röytäilyjä koko ajan kp 63
15.10 oikein selkeä plussa kp 64
 
Menkat siis alkoi... :( Tuli täs mieleen ku lukee noita teidän juttuja että jos teillä jollain on ollut menkat myöhässä 1vk:n-2vk:n ja ootte alkanu sit vuotamaan niin onko se vuoto menkkavuotoa vai km vuotoa?Minä huomaan heti eron.Et onko teillä kaikilla ollu menkat myöhässä vai km?Oletteko ottaneet selvää mitä on tapahtunut?Vai luuletteko te aina että no nyt ne menkat kuitenkin alkoi.Kannattaa seurata omaa vuotoa jos ette oo tehny heti ensimmäisistä menkattomista päivistä testiä tai ette tee ollenkaan...niinku minä. :whistle:
Juu ja wiivi84 onnittelut! :)
 
hmm... vainoharhanen varmaan olen mutta: :D
mensut kesti vaan 4pv josta 2pv melko runsasta vuotoa ja viimestä päivää todella vähän... yleensä mulla kestää 6-7pv runsaina :whistle:
niin ja alkovat päivän liian aikasin.. mulla on aina päivän tarkat...

ja kun ne oireetkin on olemassa vielä, tissejäkin alkaa välillä särkeä ja sillon niihin ihan sattuu...

noh, kai sitä yhen testin viä kulutan... vaikka varmasti nega onkin :snotty:
 
miina- ei tullut mitään merkkejäkään siihen testiin, että ihan puhdas nega... ei viivan paikkaa, ei hailakkaakaan hailakkaampaa viivaa. :/ noh, mut jännitys tiivistyy huomiseen aamuun. soitin neuvolaan tänään, kun tämä ei tosiaan ole mulle MITENKÄÄN tavallista, et menkat myöhässä. kerroin tilanteen, ajatuksena et tarttisko jotain tutkia kenties, et missä vika... no siellä luonnollisesti kysyivät heti, et oonko raskaustestin tehnyt. kerroin tulokset ja siitä huolimatta määräsivät välittömästi, mitään kyselemättä mulle raskaustestin verestä. et huomenna sit saan tulokset, et ei oo ainakaan enää mitään epäilyksen ja jossittelun varaa...
syliapina ONNEA nyt vielä kerran! :heart: kyllä tuokin aika jännä on, että herkempi näyttää hailakampaa... toivoa elättelen nyt tuolta pohjalta huomiseen... :) ja wiivi84, ONNEA myös sinulle hurjan paljon! :flower: sinunkin kokemuksesi sai vielä pikkiriikkisen toivonkipinän syttymään... vielä yhen yön ainakin voin kuvitella, et tuolla masussa jotain olis...
 
iltaa. :)
piti jo aiemmin käydä kirjottelemassa, mut kun on ollu niin kovin kiirunen päivä.. eli testi oli nyt sit negatiivinen. eikä ilmeisesti tässä nyt sit enää epäselvyyksiä ole, kun verestä otettiin. :(
nooh, aika ei vissiin ollu nyt... uutta matoa siis koukkuun vaan :D
kun nyt vaan ne menkat ees alkais...
miltäs mini83 sun tilanne nyt näyttää?
 

Yhteistyössä