Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja saisinpa mä:voih,voih,voih...
...mä keksisin 1000 asiaa, mitä tekis, jos ois lapsivapaa viikonloppu. Ootsä valmis:
Aikasin aamulla ylös, hikilenkki yksin ilman vaunuja, sit saunan kautta avantoon. Sit hyvä ruoka ravintolas hyvän ystävän seurassa, mieskin kelpaisi seurax. Sitten pulikoimaan kylpylään. Illalla hyvä leffa joko kotona tai sit teatterissa. Seuraavana päivänä menisin ystäville ja kaupungille kahvilaan istuun ja parantamaan maailmaa. Vielä ehtis illalla uusi avanto+sauna. Miltä kuulostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja saisinpa mä:voih,voih,voih...
...mä keksisin 1000 asiaa, mitä tekis, jos ois lapsivapaa viikonloppu. Ootsä valmis:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Nukut pitkään tietty =) Vai onko sun lapset jo sen ikäisiä että antavat aamuisin nukkua?
Meillä ei lapsivapaita viikonloppuja näillä näkymin tiedossa, mut oon niin tylsä et mä varmaa käyttäisin sen ajan nukkumiseen... tai en ainakaan heräis kuudelta niinkuin viime viikonloppuna |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Nukut pitkään tietty =) Vai onko sun lapset jo sen ikäisiä että antavat aamuisin nukkua?
Meillä ei lapsivapaita viikonloppuja näillä näkymin tiedossa, mut oon niin tylsä et mä varmaa käyttäisin sen ajan nukkumiseen... tai en ainakaan heräis kuudelta niinkuin viime viikonloppuna |O
Herään viimeistään kasilta, jos vanhat merkit pitää paikkaansa |O |O Kirppikselle meen tonkimaan, ja oon jo pidemmän aikaa suunnitellu ruokakauppojen roskisten dyykkausta, sitähän vois tänä vkl kokeilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Miks ihmees jo kasilta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja saisinpa mä:voih,voih,voih...
Aikasin aamulla ylös, hikilenkki yksin ilman vaunuja, sit saunan kautta avantoon. Sit hyvä ruoka ravintolas hyvän ystävän seurassa, mieskin kelpaisi seurax. Sitten pulikoimaan kylpylään. Illalla hyvä leffa joko kotona tai sit teatterissa. Seuraavana päivänä menisin ystäville ja kaupungille kahvilaan istuun ja parantamaan maailmaa. Vielä ehtis illalla uusi avanto+sauna. Miltä kuulostaa?
Avantoon mua ei saa...Mutta syömään oon kaverin kanssa menossa.
Avanto on huumettakin parempaa (vitsi,vitsi,en oo kokeillu huumetta, mut kuvittelen)
Alkuperäinen kirjoittaja SAISINPA MÄ:Avanto on huumettakin parempaa (vitsi,vitsi,en oo kokeillu huumetta, mut kuvittelen)
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:ei ole mut sitte parin viikon päästä on 8 pvn vapaa, kun tämä mamma lähtee etelän lämpöön![]()