Muita joilla on "lapsivapaa viikonloppu" tulossa?

Nukut pitkään tietty =) Vai onko sun lapset jo sen ikäisiä että antavat aamuisin nukkua?
Meillä ei lapsivapaita viikonloppuja näillä näkymin tiedossa, mut oon niin tylsä et mä varmaa käyttäisin sen ajan nukkumiseen... tai en ainakaan heräis kuudelta niinkuin viime viikonloppuna |O

Mulla on aina joka viikonloppu osittain ainakin lapsivapaa. Sen yhden yön olen kuitenkin yleensä töissä. 23-25 on sitten täysin lapsivapaa viikonloppu, koska siskoni haluaa ottaa likan silloin. Toisen yön olen silloin töissä ja toisen en. :whistle: :saint:

oliskin :/ miks kaikki luulee et meidän poikaa ei tarvi ottaa yökylään siks kun mä en voi ryypätä ku oon raskaana? |O ja siks tarttisin vähän vapaata kun oon nyt 4 päivää ollu jo kipeenä ja poika on viimiset 2kk joka ikinen yö 1-2mais heränny leikkimään 2 tunniks |O ja mikään ei auta :/ poika nyt siis 2v

voih,voih,voih...
...mä keksisin 1000 asiaa, mitä tekis, jos ois lapsivapaa viikonloppu. Ootsä valmis :) :
Aikasin aamulla ylös, hikilenkki yksin ilman vaunuja, sit saunan kautta avantoon. Sit hyvä ruoka ravintolas hyvän ystävän seurassa, mieskin kelpaisi seurax :). Sitten pulikoimaan kylpylään. Illalla hyvä leffa joko kotona tai sit teatterissa. Seuraavana päivänä menisin ystäville ja kaupungille kahvilaan istuun ja parantamaan maailmaa. Vielä ehtis illalla uusi avanto+sauna. Miltä kuulostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja saisinpa mä:
voih,voih,voih...
...mä keksisin 1000 asiaa, mitä tekis, jos ois lapsivapaa viikonloppu. Ootsä valmis :) :
Aikasin aamulla ylös, hikilenkki yksin ilman vaunuja, sit saunan kautta avantoon. Sit hyvä ruoka ravintolas hyvän ystävän seurassa, mieskin kelpaisi seurax :). Sitten pulikoimaan kylpylään. Illalla hyvä leffa joko kotona tai sit teatterissa. Seuraavana päivänä menisin ystäville ja kaupungille kahvilaan istuun ja parantamaan maailmaa. Vielä ehtis illalla uusi avanto+sauna. Miltä kuulostaa?

Avantoon mua ei saa...Mutta syömään oon kaverin kanssa menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Nukut pitkään tietty =) Vai onko sun lapset jo sen ikäisiä että antavat aamuisin nukkua?
Meillä ei lapsivapaita viikonloppuja näillä näkymin tiedossa, mut oon niin tylsä et mä varmaa käyttäisin sen ajan nukkumiseen... tai en ainakaan heräis kuudelta niinkuin viime viikonloppuna |O

Herään viimeistään kasilta, jos vanhat merkit pitää paikkaansa |O |O Kirppikselle meen tonkimaan, ja oon jo pidemmän aikaa suunnitellu ruokakauppojen roskisten dyykkausta, sitähän vois tänä vkl kokeilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:

Herään viimeistään kasilta, jos vanhat merkit pitää paikkaansa |O |O Kirppikselle meen tonkimaan, ja oon jo pidemmän aikaa suunnitellu ruokakauppojen roskisten dyykkausta, sitähän vois tänä vkl kokeilla :D

Miks ihmees jo kasilta? :o

Mulla oli just ensimmäinen viime viikonloppuna. Mä nukuin pitkään,shoppailin... Kaverilla viel saunottiin ja käytiin yökerhossa. Vielä en tiedä mitä kahden viikon päästä keksin.

Ei oo tiedossa ennenku mies saa järjestettyä itelleen vapaata (on yrittäjä). Sitte taidetaan kadota viikonlopuksi mökille (400 km:n päässä ja 2 km umpihankea tieltä eikä vettä mutta ihan sama). Jos vaan saadaan joku vahtiin noita kuutta huligaania tänne.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja saisinpa mä:
voih,voih,voih...

Avantoon mua ei saa...Mutta syömään oon kaverin kanssa menossa.

Avanto on huumettakin parempaa (vitsi,vitsi,en oo kokeillu huumetta, mut kuvittelen)

Mulla! Lähden reissuun kaverin luokse ja mies jää kotiin lasten kanssa! Ja sen verran välimatkaa etten voi takaisin tulla jonkin ihan pikku jutun takia! Ja meinataan mennä teatteriin, syömään hyvin ja istumaan iltaa -nauttimaan vapaasta ja vaihtamaan kuulumisia pitkän ajan jälkeen!

Ei oo, enkä mä osais olla noista 2 yötä erossa. Ja muutenkin on tulossa kiva viikonloppu, perjantaina on rakenne ultra :heart: Lauantaina istutaan iltaa muutaman kaverin kanssa ja sunnuntaina näkee muutaman rakkaan sukulaisen keitä näkee tosi harvoin. Jee =)

Yhteistyössä