muita joiden mielestä partylitet on mummujen ja kulahtaneiden kotiäitien hommaa?

  • Viestiketjun aloittaja ei sentään niin juntti
  • Ensimmäinen viesti
ikea
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla ei ole ikinä yksikään tiimarista, citymarketista tai tarjoustalosta ostettu kynttilä savuttanut tai jättänyt mitään jälkiä. :eek: mutta ehkä mulla on vaan käynyt huikea tsäkä. B)
Mä poltan paljon kynttilöitä ja mm. erään Tiimari-krääsän jäljiltä sain jatkuvasti pyyhkiä nokea siitä kynttilälyhdyn lasista.
No ainakaan ikean erittäin halvat, mutta hyväntuoksuiset tuikut ei nokea. En tiedä onko steariinia vai parafiinia, muttei ole kyllä koskaan leimahtanut, tms. Ja kun meillä ei ole tapana hipelöidä tuikkuja, on ihan sama onko se tuikku sata- vaiko kasikyt asteinen.

Myös ihan kauppojen halppismerkkien tuikkuja olen kuullut kehuttavan -niitä on parafiinisinakin, kun sehän on steariinia halvempaa :whistle:
Ei Ikean tuikut ole läpinäkyviä, muuten kyllä ok. Ja jos tarkoitat niitä lasikuppeja joissa tuoksukynttilä, ei voi verrata mielestäni PL:n kynttilöihin koska Ikean kynttilät palaa huonosti ja kuppi jää tosi rumaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Minä laita Havin tuikkuja lasisiin pieniin kippoihin, ne on just tuikun kokoiset ja kirkaat. Niitä myydään 6kpl pakkauksissa. Se tuikku näkyy sieltä, ei kuumene ja Havi on suomalaista laatua. Paskat se mihinkään leimahda.
Paljonko noi kupit maksaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Mistä kaupasta?

Voisitko kertoa, mikä on tämän halpakaupan nimi?

Enkä siis asu pääkaupunkiseudulla, vaan Keski-Suomessa, että mitään erikoisputiikkeja on hyvin, hyvin vähän.
Niin siis tää on Lapin pienessä kunnassa, eli ei auta sua. Kai teilläkin jotain halpahallityylisiä krääsäkauppoja on, niissä on joissain tosi isot kynttilävalikoimat -ei siis mikään ERIKOISkauppa kuitenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Mistä kaupasta?

Voisitko kertoa, mikä on tämän halpakaupan nimi?

Enkä siis asu pääkaupunkiseudulla, vaan Keski-Suomessa, että mitään erikoisputiikkeja on hyvin, hyvin vähän.
Niin siis tää on Lapin pienessä kunnassa, eli ei auta sua. Kai teilläkin jotain halpahallityylisiä krääsäkauppoja on, niissä on joissain tosi isot kynttilävalikoimat -ei siis mikään ERIKOISkauppa kuitenkaan.
On täällä taloustalo..
Mutta en mä ole sieltäkään löytänyt.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ikea:
Ei Ikean tuikut ole läpinäkyviä, muuten kyllä ok.
Siis eikö teillä PL polttelijoilla ole niitä muovikippoja riesaksi asti polttelujen jäljiltä? Miksette siirrä niitä metallikippotuikkuja niihin jos se nimenomainen muovikippo on se tärkein pointti? :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ikea:
Ei Ikean tuikut ole läpinäkyviä, muuten kyllä ok.
Siis eikö teillä PL polttelijoilla ole niitä muovikippoja riesaksi asti polttelujen jäljiltä? Miksette siirrä niitä metallikippotuikkuja niihin jos se nimenomainen muovikippo on se tärkein pointti? :eek: :LOL:
Ei se muovi kestä jotain steariinia tai mitälie-sekoitetta :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Minua säälittää ne ihmiset, jotka ostavat vaan siksi koska on pakko, koska ikinä ei kenenkään ole pakko mitään ostaa, vaikka kutsuilla kävisikin. Kait nyt ihmisellä on sen verran järkeä, että hän kieltäytyy ostamasta jotain jos ei tarvi ja halua. Vai pelkäättekö te että teidän kaverit suuttuu jos te ette osta, suuttukoot.
nii mutku pitää muille näyttää,ettei oo niin pihi tai jotain.säälittävää.mä en ainakaan tilaa, katelkoot snobit nokan varttaan pitkin. kävisin sitten silläki rahalla mieelummin vaik kampaajalla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
Mä veikkaan että tässä nää jotka puolustaa kaupan parafiinituikkuja, ei edes tiedä millasia Partyliten läpinäkyvät on...
(Espoon Sellossa Hemtexiä vastapäätä oleva sisustusliike myy irtotavarana vastaavia, epäilisin et ovat PL:n kynttilöitä.)
Mä tiedän, mitä partylitet on, ostan sekä niitä, että noita KatjaMarin kynttilöitä.
Onko KatjaMari muuallakin kuin Porissa? Sieltä ainakin saa noita parafiinituikkuja monissa eri väreissä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:


Tällaisista en kyllä tykkää, enkä ymmärrä ostaako tollasia tavallisia kippoja kukaan, kun kauniimpiakin on saatavilla.
No meillei nyt sun kanssa nämä makuasiat mene yksiin,mut musta noi on nätit, voisin hyvinkin hankkia,työkaveri on viimeisimmät partyn luettelot kantanut ja kutsunut kutsuilleen,mut mua ei vaan iske, ei millään...ja makuasioista on turha kiistellä..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ikea:
Ei Ikean tuikut ole läpinäkyviä, muuten kyllä ok.
Siis eikö teillä PL polttelijoilla ole niitä muovikippoja riesaksi asti polttelujen jäljiltä? Miksette siirrä niitä metallikippotuikkuja niihin jos se nimenomainen muovikippo on se tärkein pointti? :eek: :LOL:
Ei se muovi kestä jotain steariinia tai mitälie-sekoitetta :attn:
Niin, sä et kertonut niistä sekoitteista, vaikka niin kovasti niistä meuhkaat. Kerros siis, miten PL-parafiini eroaa halppis-parafiinista ja mitä sekoitetta se Ikean kynttilä on kun tiedät ettei PL-kippo sitä kestä, kiitos. Ja mitä ihmeen halppismuovia se PL-kippo on jos se ei kestä tavistuikkuja -kun on tavistuikkujakin jotka on jo valmiiksi muovikipossa, joka KESTÄÄ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, sä et kertonut niistä sekoitteista, vaikka niin kovasti niistä meuhkaat. Kerros siis, miten PL-parafiini eroaa halppis-parafiinista ja mitä sekoitetta se Ikean kynttilä on kun tiedät ettei PL-kippo sitä kestä, kiitos. Ja mitä ihmeen halppismuovia se PL-kippo on jos se ei kestä tavistuikkuja -kun on tavistuikkujakin jotka on jo valmiiksi muovikipossa, joka KESTÄÄ?
Kokeile :whistle:
ps. se tavistuikun kippo on niiiiin ruma :LOL:

Mutta jatkakaa se tappelemista ja eriävän mielipiteiden omaavien henkilöiden mollausta, ei se minun elämääni vaikuta. Kauniita unia :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Minä laita Havin tuikkuja lasisiin pieniin kippoihin, ne on just tuikun kokoiset ja kirkaat. Niitä myydään 6kpl pakkauksissa. Se tuikku näkyy sieltä, ei kuumene ja Havi on suomalaista laatua. Paskat se mihinkään leimahda.
Paljonko noi kupit maksaa?
Voi ku siitä on ainaki 6 vuotta, ku olen ne ostanu. Ei se kallis satsi ole, kun minäki sen olen ostanut... Otan sen tuikun peltikuoren vaan pois ja laitan kynttilän lasiseen kuoreen sitten. Palaa nätisti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, sä et kertonut niistä sekoitteista, vaikka niin kovasti niistä meuhkaat. Kerros siis, miten PL-parafiini eroaa halppis-parafiinista ja mitä sekoitetta se Ikean kynttilä on kun tiedät ettei PL-kippo sitä kestä, kiitos. Ja mitä ihmeen halppismuovia se PL-kippo on jos se ei kestä tavistuikkuja -kun on tavistuikkujakin jotka on jo valmiiksi muovikipossa, joka KESTÄÄ?
Kokeile :whistle:
ps. se tavistuikun kippo on niiiiin ruma :LOL:
Miten se tavis-kirkas-muovikippo on erilainen kuin PL-muovikippo?

Ja en kokeile, mä odotan että sä tai joku (muu) PL-konsuilentti kertoo mulle, koska tämä tuntuu olevan se PL-juttu, jolla sitä kaupataan ja jolla hintaa perustellaan. No kertokaa nyt sitten meille asiakkaille ihan juurta jaksain, mistä on kyse! Eikös se ole konsulentin tehtävä infota mahdollisia asiakkaita?
 

Yhteistyössä