muita joiden mielestä partylitet on mummujen ja kulahtaneiden kotiäitien hommaa?

  • Viestiketjun aloittaja ei sentään niin juntti
  • Ensimmäinen viesti
hih
No on teillä mielipiteet :D onneksi jokainen saa ne itse muodostaa! Henk koht tykkään, ja ostan tuoksukynttilöitä PL:ta useinkin. Pari seinälampettia on myös mukaan tarttunut :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Minä en ymmärrä miksi Partyliteä aina moititaan ja muitakin kotimyyntijuttuja, jos ne ei jotain kiinnosta niin sitten ei kiinnosta, mutta antakaa toisten nauttia niistä, ei se teiltä ole pois.
:attn: näin just
Ja mä en ryyppää tai rellestä, voin hyvällä omallatunnolla törsätä tuohon "krääsään" (joka kyllä laadussa pesee markettituotteet mennen tullen) :saint:
laadussa? mitä hiivatin eroa sillä laadulla on? ja mitä väliä sillä kynttilän laadulla on? se on KYNTTILÄ ja se on tarkotus polttaa!!!
 
äiti80
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Minä en ymmärrä miksi Partyliteä aina moititaan ja muitakin kotimyyntijuttuja, jos ne ei jotain kiinnosta niin sitten ei kiinnosta, mutta antakaa toisten nauttia niistä, ei se teiltä ole pois.
:attn: näin just
Ja mä en ryyppää tai rellestä, voin hyvällä omallatunnolla törsätä tuohon "krääsään" (joka kyllä laadussa pesee markettituotteet mennen tullen) :saint:
Sama täällä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mummujen ja amerikkalaistyylisten permanentti-lökäpöksy-kotiäitien hommaa on juuri se koko partylite-idea: ylihintaista kitchiä pakkotuputetaan kiusaannuttavan ahdistavilla kutsuilla, joihin kokoontuu samanhenkiset mammat ja mummut kotkottamaan ja kilpailemaan sillä, kuka on leiponut kaloripitoisimman suklaa-marenki-kinuski-piirakkaunelman. siellä perseet leveellään mätetään kakkua ja kahvia napaan, "ihastellaan" kainalohien hajuisia kynttilöitä ja jotain saakelin seinätelineitä, jotka maksaa suomalaisen pikkuvirkamiehen kuukausipalkan verran. kotona miehen kysyessä kierrellään että "eihän se paljon mitään maksanut, oli 3% alennuksellakin" ja lykätään se hirvitys pikkuruiselle pitsiliinalle olohuoneen sotkasta ostetulle kahvipöydälle toiseten samanlaisten viereen.

että se siinä on musta kulahtaneiden kotiäitien hommaa.
Enpä ole 6 vuoteen moiseen törmännyt ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
"krääsään" (joka kyllä laadussa pesee markettituotteet mennen tullen) :saint:
Hmm, esim. Iittalaa suunnittelee koko joukko nimekkäitä, SUOMALAISIA suunnittelijoita. Mites PL, kuka suunnittelee ja missä valmistetaan?
 
,,
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Minä en ymmärrä miksi Partyliteä aina moititaan ja muitakin kotimyyntijuttuja, jos ne ei jotain kiinnosta niin sitten ei kiinnosta, mutta antakaa toisten nauttia niistä, ei se teiltä ole pois.
:attn: näin just
Ja mä en ryyppää tai rellestä, voin hyvällä omallatunnolla törsätä tuohon "krääsään" (joka kyllä laadussa pesee markettituotteet mennen tullen) :saint:
ja johonkinhan se liika raha on laitettava :attn:
 
No musta on hölmöä haukkua kaikki partyliten ystävät ja ostajat sen takia, ettei tykkää jostain ylihintaisista koristeista.

En mäkään niistä koristeista sellaisia hintoja maksais, eikä suurin osa ole edes mun mielestä hienoja.

MUTTA. Mä tykkään niistä niiden tuikkivista. Pari tuoksua niissä on aivan ihania ja ne tuikkivat on muutenkin kivempia kun tavalliset tuikut. Ne ei kuumene yhtään niinkun tuikut ja lisäks, kun meillä ainakin täytyy lasten hereilläollessa pitää kynttilät korkealla, ei esim. tuolta meidän kirjahyllystä näy tavallisen tuikun liekki kun minuutin. Sitten se häipyy sinne tinakuorensa taakse.
Tuikkivissa on kiva se läpinäkyvä kuori, liekki näkyy nätisti koko ajan, vaikka kynttilä on korkeellakin.

Hassua, jos sen takia haukutaan kulahtaneeksi kotiäidiksi tai mummoksi..

Ps. En ole eläessäni käynyt partylite-kutsuilla. Ostan omani huutonetistä ja levitän persettäni leivonnaisillani ihan omassa rauhassani kotisohvalla :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laadussa? mitä hiivatin eroa sillä laadulla on? ja mitä väliä sillä kynttilän laadulla on? se on KYNTTILÄ ja se on tarkotus polttaa!!!
Kynttilöitä voi katsos tehdä aika monenlaisista sekoituksista, mm. siitä huomaa laadun ;)
 
Kaikki kukat...
Tupperware on mun mielestä enemmän mummojen touhua, mutta sitä ei hauku kukaan? Ja samanlaisia purkkeja saa Tarjoustalosta 80% halvemmalla.
Että rinnastaa voi vaikka mitä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No musta on hölmöä haukkua kaikki partyliten ystävät ja ostajat sen takia, ettei tykkää jostain ylihintaisista koristeista.

En mäkään niistä koristeista sellaisia hintoja maksais, eikä suurin osa ole edes mun mielestä hienoja.

MUTTA. Mä tykkään niistä niiden tuikkivista. Pari tuoksua niissä on aivan ihania ja ne tuikkivat on muutenkin kivempia kun tavalliset tuikut. Ne ei kuumene yhtään niinkun tuikut ja lisäks, kun meillä ainakin täytyy lasten hereilläollessa pitää kynttilät korkealla, ei esim. tuolta meidän kirjahyllystä näy tavallisen tuikun liekki kun minuutin. Sitten se häipyy sinne tinakuorensa taakse.
Tuikkivissa on kiva se läpinäkyvä kuori, liekki näkyy nätisti koko ajan, vaikka kynttilä on korkeellakin.

Hassua, jos sen takia haukutaan kulahtaneeksi kotiäidiksi tai mummoksi..

Ps. En ole eläessäni käynyt partylite-kutsuilla. Ostan omani huutonetistä ja levitän persettäni leivonnaisillani ihan omassa rauhassani kotisohvalla :xmas:
jo tästä myynti/mainospuheesta voi päätellä että olet juurikin edellä kuvailemani kaltainen mummeli.
 
vieras
Mä en oo koskaan ymmärtänyt niiden päälle, enkä omista mitään niistä tuotteista. Mut en mä niistä pitäviä ihmisiä dissaa, monet kaveripiirissä pitää niistä ja pari järjestää kutsuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki kukat...:
Tupperware on mun mielestä enemmän mummojen touhua, mutta sitä ei hauku kukaan? Ja samanlaisia purkkeja saa Tarjoustalosta 80% halvemmalla.
Että rinnastaa voi vaikka mitä.
ja kun ostat Tupperin purkin, sulla on se sama saakutin purkki vielä 20v päästä. PL:n tuotteet on tarkoitettu käytettäviksi ja aina voi ostaa uusia entisten tilalle ;)
 
vieras
En koe olevani mummo, mutta ehkäpä sitten olen. Ainakaan ap:n kielenkäyttö ei oikein iske. Toki tavoitteena taisi olla provosointi ja keskustelunavaus, mutta kuka jaksaa olla noin äksy toisten kynttilöiden ostosta ja kakunsyönnistä?? Nyt voisi melkein toivotella aloittajalle sitä omaa elämää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laadussa? mitä hiivatin eroa sillä laadulla on? ja mitä väliä sillä kynttilän laadulla on? se on KYNTTILÄ ja se on tarkotus polttaa!!!
Kynttilöitä voi katsos tehdä aika monenlaisista sekoituksista, mm. siitä huomaa laadun ;)
Olen antanut itselleni kertoa, että PL tehdään parafinista, joka on steariinia halvempaa. Kaupoissa halvimmat tuikut on nimen omaan parafiinia. Miksi PL-parafiini on kalliimpaa kuin tavis-steariini?

Ja läpinäkyvissä kipoissa löytyy tuikkuja muiltakin kuin PL:lta -jos vain edes viitsii kaupassa katsella sinne kynttilähyllyyn.
 
shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No musta on hölmöä haukkua kaikki partyliten ystävät ja ostajat sen takia, ettei tykkää jostain ylihintaisista koristeista.

En mäkään niistä koristeista sellaisia hintoja maksais, eikä suurin osa ole edes mun mielestä hienoja.

MUTTA. Mä tykkään niistä niiden tuikkivista. Pari tuoksua niissä on aivan ihania ja ne tuikkivat on muutenkin kivempia kun tavalliset tuikut. Ne ei kuumene yhtään niinkun tuikut ja lisäks, kun meillä ainakin täytyy lasten hereilläollessa pitää kynttilät korkealla, ei esim. tuolta meidän kirjahyllystä näy tavallisen tuikun liekki kun minuutin. Sitten se häipyy sinne tinakuorensa taakse.
Tuikkivissa on kiva se läpinäkyvä kuori, liekki näkyy nätisti koko ajan, vaikka kynttilä on korkeellakin.

Hassua, jos sen takia haukutaan kulahtaneeksi kotiäidiksi tai mummoksi..

Ps. En ole eläessäni käynyt partylite-kutsuilla. Ostan omani huutonetistä ja levitän persettäni leivonnaisillani ihan omassa rauhassani kotisohvalla :xmas:
Kun ottaa vielä sen huomioon, että ne tavalliset kaupasta ostettavat tuikut on ihan oikeasti vaarallisia, ne nimittäin voivat leimahtaa ja palaa sitten koko talo, Partyliten parafiinikynttilät ei leimahda, ne ei kuumene samalla tavalla.
Työkaverille oli vasta käynyt niin, että steariinituikku leimahti, onneksi olivat lähellä ja ei ollut mitään verhoja lähimailla, niin ei käynyt mitään, mutta kuulemma säikäytti aikalailla.

Minä tykkään myös noista partyliten votiiveista ja niitä voi polttaa myös noissa Iittalan tuikkukipoissa, että ei ne tarvi Partyliten kippoja välttämättä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laadussa? mitä hiivatin eroa sillä laadulla on? ja mitä väliä sillä kynttilän laadulla on? se on KYNTTILÄ ja se on tarkotus polttaa!!!
Kynttilöitä voi katsos tehdä aika monenlaisista sekoituksista, mm. siitä huomaa laadun ;)
ja kun kyseessä on kynttilä niin sillä laadulla on väliä koska...??
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No musta on hölmöä haukkua kaikki partyliten ystävät ja ostajat sen takia, ettei tykkää jostain ylihintaisista koristeista.

En mäkään niistä koristeista sellaisia hintoja maksais, eikä suurin osa ole edes mun mielestä hienoja.

MUTTA. Mä tykkään niistä niiden tuikkivista. Pari tuoksua niissä on aivan ihania ja ne tuikkivat on muutenkin kivempia kun tavalliset tuikut. Ne ei kuumene yhtään niinkun tuikut ja lisäks, kun meillä ainakin täytyy lasten hereilläollessa pitää kynttilät korkealla, ei esim. tuolta meidän kirjahyllystä näy tavallisen tuikun liekki kun minuutin. Sitten se häipyy sinne tinakuorensa taakse.
Tuikkivissa on kiva se läpinäkyvä kuori, liekki näkyy nätisti koko ajan, vaikka kynttilä on korkeellakin.

Hassua, jos sen takia haukutaan kulahtaneeksi kotiäidiksi tai mummoksi..

Ps. En ole eläessäni käynyt partylite-kutsuilla. Ostan omani huutonetistä ja levitän persettäni leivonnaisillani ihan omassa rauhassani kotisohvalla :xmas:
jo tästä myynti/mainospuheesta voi päätellä että olet juurikin edellä kuvailemani kaltainen mummeli.
:headwall:
No olen sitten mummeli.
Mutta kyllä mä haluan NÄHDÄ ne kynttilät joita mä poltan.

Voisin mä ne ostaa marketistakin, jos jostain löytäisin tuikun, joka olis läpinäkyvässä kuoressa, eikä kuumenis.
 
,,
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
ja johonkinhan se liika raha on laitettava :attn:
ja sekö on sinulta pois, että on varaa ostella sillä ylimääräisellä PL:n tuotteita?
Millä ylimääräisellä? Onko se jokin tietty summa millä saa joko ryypätä ja rellestää tai ostaa muita turhuuksia? Ja ei, ei ole minulta pois - ostele vaan hyvällä omalla tunnolla. Oli vain niin hupsun kuuloinen tuo lauseesi ;)
 
Ap on ylimielinen ääliö
Alkuperäinen kirjoittaja Retriikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja ei sentään niin juntti:
mitään niin mautonta ja kitchistä ei äkkiä tule mieleen. hyvin sopivat kukkakuosisiin sohviin ja käsinvirkattuihin pieniin pitsiliinoihin. yök.
:LOL: :LOL:

Voi taivas sentään miten typerä aloitus.

Voitko ap selvittää mulle, miksi tavallinen tuikku on ihan ok, mutta partyliten vastaava on sitten mautonta ja mummojen touhua..??? :attn:

Vai onko sun mielestä kaikki kynttilät mummojen ja kulahtaneiden kotiäitien touhuja?
mummujen ja amerikkalaistyylisten permanentti-lökäpöksy-kotiäitien hommaa on juuri se koko partylite-idea: ylihintaista kitchiä pakkotuputetaan kiusaannuttavan ahdistavilla kutsuilla, joihin kokoontuu samanhenkiset mammat ja mummut kotkottamaan ja kilpailemaan sillä, kuka on leiponut kaloripitoisimman suklaa-marenki-kinuski-piirakkaunelman. siellä perseet leveellään mätetään kakkua ja kahvia napaan, "ihastellaan" kainalohien hajuisia kynttilöitä ja jotain saakelin seinätelineitä, jotka maksaa suomalaisen pikkuvirkamiehen kuukausipalkan verran. kotona miehen kysyessä kierrellään että "eihän se paljon mitään maksanut, oli 3% alennuksellakin" ja lykätään se hirvitys pikkuruiselle pitsiliinalle olohuoneen sotkasta ostetulle kahvipöydälle toiseten samanlaisten viereen.

että se siinä on musta kulahtaneiden kotiäitien hommaa.
En vois enempää olla samaa mieltä :D
Ja Sotkassa on vikana? Kaikilla ei ole varaa ostaa mitään monen sadan euron huonekaluja! Ja mitäs sitten jos joku partylitesta tykkää, so what!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laadussa? mitä hiivatin eroa sillä laadulla on? ja mitä väliä sillä kynttilän laadulla on? se on KYNTTILÄ ja se on tarkotus polttaa!!!
Kynttilöitä voi katsos tehdä aika monenlaisista sekoituksista, mm. siitä huomaa laadun ;)
Oi että, tästä mä haluan kuulla kaiken! =) Millainen on PL-sekoitus vs. esim. Havi-sekoitus?
 
shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laadussa? mitä hiivatin eroa sillä laadulla on? ja mitä väliä sillä kynttilän laadulla on? se on KYNTTILÄ ja se on tarkotus polttaa!!!
Kynttilöitä voi katsos tehdä aika monenlaisista sekoituksista, mm. siitä huomaa laadun ;)
Olen antanut itselleni kertoa, että PL tehdään parafinista, joka on steariinia halvempaa. Kaupoissa halvimmat tuikut on nimen omaan parafiinia. Miksi PL-parafiini on kalliimpaa kuin tavis-steariini?

Ja läpinäkyvissä kipoissa löytyy tuikkuja muiltakin kuin PL:lta -jos vain edes viitsii kaupassa katsella sinne kynttilähyllyyn.
Löytyykö sieltä kaupan hyllystä votiiveja, jotka on tehty parafiinistä ja löytyykö niitä tuikkuja, jotka on läpinäkyvissä kipoissa, niin 30 eri tuoksua, tuskin. Tuleeko niissä uusia tuoksuja useita vuosittain? ei tule, samat tuoksut ne siellä kaupan hyllyissä on vuodesta toiseen, yleensä vanilja, kahvi ja joku muu, tylsää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja läpinäkyvissä kipoissa löytyy tuikkuja muiltakin kuin PL:lta -jos vain edes viitsii kaupassa katsella sinne kynttilähyllyyn.
Mistä kaupasta olet löytänyt parafiinikynttilöitä läpinäkyvässä kuoressa??
Kerro niin menen heti huomenna ostamaan :wave:
 

Yhteistyössä