muita joiden mielestä partylitet on mummujen ja kulahtaneiden kotiäitien hommaa?

  • Viestiketjun aloittaja ei sentään niin juntti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, sä et kertonut niistä sekoitteista, vaikka niin kovasti niistä meuhkaat. Kerros siis, miten PL-parafiini eroaa halppis-parafiinista ja mitä sekoitetta se Ikean kynttilä on kun tiedät ettei PL-kippo sitä kestä, kiitos. Ja mitä ihmeen halppismuovia se PL-kippo on jos se ei kestä tavistuikkuja -kun on tavistuikkujakin jotka on jo valmiiksi muovikipossa, joka KESTÄÄ?
Kokeile :whistle:
ps. se tavistuikun kippo on niiiiin ruma :LOL:
Kyllä muuten kestää, olen itse kokeillut. Parafiini nessteytyy 60 asteessa ja steariini 72 asteessa ja se kippo kyllä kestää myös sen steariinin nestemäisenä. Pl-tuikut on vaan hiukan pienempiä, ettei heittämällä sovi havin tuikku siihen niiden kippaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, sä et kertonut niistä sekoitteista, vaikka niin kovasti niistä meuhkaat. Kerros siis, miten PL-parafiini eroaa halppis-parafiinista ja mitä sekoitetta se Ikean kynttilä on kun tiedät ettei PL-kippo sitä kestä, kiitos. Ja mitä ihmeen halppismuovia se PL-kippo on jos se ei kestä tavistuikkuja -kun on tavistuikkujakin jotka on jo valmiiksi muovikipossa, joka KESTÄÄ?
Kokeile :whistle:
ps. se tavistuikun kippo on niiiiin ruma :LOL:

Mutta jatkakaa se tappelemista ja eriävän mielipiteiden omaavien henkilöiden mollausta, ei se minun elämääni vaikuta. Kauniita unia :wave:
No just joo, sä muka häippäset kun et osannutkaan enää antaa faktaa puheittes perusteeksi. RAUKKIS |O
 
vieras
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40156805

Ikea-tuikku muovikipossa (parafiinia tämäkin)

Tästä halvat kirkkaat kipot em. tuoksuville tuikuille -eikä maksa maltaita ;)
 
SE on KITSCH!!! ei kitch! Ja muuten mulla ei ole mielipidetta partylitesta. KUvastoa olen katsellut ja tuotteet pirun kalliiksi todennut. Kutsuilla en ole ollut, kaytan mieluummin vapaa-aikani muuten kuin kotikutsuilla. Ja en ma ihmisia lokeroi heidan kayttamien kynttiloiden/koristeiden perusteella.

Yankee candles on hyvia kynttiloita, jotka palaa tasaisesti ja tuoksua riittaa, jos siita pitaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70159322

Ikean tuoksutuikku: parafiinia :whistle:
METALLIkuoressa.

Ja ikeakin on niin kaukana, ettei sinne kannata kynttilöitä lähteä hakemaan.


Tuikkujen pitäs olla valkosia. Tai sitten ihan hailakan vaaleanpunaisia (niinkun PL:n mansikka-raparperit, joka sattuu olemaan suosikkituoksuni).

Jos joku tietää, mistä marketista saa parafiinituikkuja, jotka
a ) on läpinäkyvässä kipossa tai
b ) on parafiinia ja sen kokoisia että ne käy suoriltaan partyliten läpinäkyvään kuppiin,

kertokaa toki minullekin. Olen erittäin halukas niitä kokeilemaan!

Te vaan haukutte partyliteä ja hoette että kaupan tuikut on yhtä hyviä.
Mä en ole vastaavia edes löytänyt mistään.
Olis kiva jos jakaisitte sitä tietoanne näistä "tavallisista, halpamerkkien ihan samanlaisista" kynttilöistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
kylläpäs partylite-ihmiset kiehahtaa helposti. :)
Kaheleita ne on. Näissä on ihania tuoksuja, että turha vinkua että "aina samat tuoksut" ja plaa plaa. Mutta antakaa mä arvaan, kohta joku partylite-votiivityyppi tulee ja haukkuu nää :D


http://www.scjohnson.ro/media//corporate/ro/img/brands/prods/Glade/ro_glade_scentedcandles.jpg

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
kylläpäs partylite-ihmiset kiehahtaa helposti. :)
Kaheleita ne on. Näissä on ihania tuoksuja, että turha vinkua että "aina samat tuoksut" ja plaa plaa. Mutta antakaa mä arvaan, kohta joku partylite-votiivityyppi tulee ja haukkuu nää :D


http://www.scjohnson.ro/media//corporate/ro/img/brands/prods/Glade/ro_glade_scentedcandles.jpg
Mä tykkään tuosta toisiks alimmaisesta tuoksusta, mutta toi kynttilä vaan on musta tosi ruma.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Onko niitä valkoisena?
Tosin, ihan sama se mulle on, kun se ikea on tosiaan liian kaukana.
Ei kai PL:tkään ole kaikki valkoisia..?

Ikealla on postimyyntiä.

Jos tuikun pitää olla valkea, sähän tarttisit kirkkaan tai alumiinikipon sijaan VALKEAN kupin?

 
shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
kylläpäs partylite-ihmiset kiehahtaa helposti. :)
Kaheleita ne on. Näissä on ihania tuoksuja, että turha vinkua että "aina samat tuoksut" ja plaa plaa. Mutta antakaa mä arvaan, kohta joku partylite-votiivityyppi tulee ja haukkuu nää :D


http://www.scjohnson.ro/media//corporate/ro/img/brands/prods/Glade/ro_glade_scentedcandles.jpg
Noi voi olla ihan kivoja, en sitä sano, mutta ei niissä yleensä ole sellaista tuoksua josta pidän.
 
shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70159322

Ikean tuoksutuikku: parafiinia :whistle:
Miltäs nuo tuoksuu, ei siinä lue mikä on tuoksu ja missä tuoksuvalikoima. Aiemmin jo sanoin, että kaupoista ei löydy sitä 30-40 erilaista tuoksuvaihtoehtoa tuikulle, vaan muutama hassu tylsä tuoksu. Niin ja ne votiivit on mun suosikki ja niitä ei saa kuin Partyliteltä.
 
Täytyy sanoa noista pl:n tuoksuista, että ne kyllä uusiutuu joka kuvastoon, mutta suurin osa mun suosikkituoksuista on poistunu ihan kokonaan. Jäljellä taitaa olla vielä mulberry.
Ainakin valkolumimarja, wild blueberry, inkivääriomena, mangoinkivääri ja kermainen kahvi on mennen talven lumia. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Onko niitä valkoisena?
Tosin, ihan sama se mulle on, kun se ikea on tosiaan liian kaukana.
Ei kai PL:tkään ole kaikki valkoisia..?

Ikealla on postimyyntiä.

Jos tuikun pitää olla valkea, sähän tarttisit kirkkaan tai alumiinikipon sijaan VALKEAN kupin?
Ei ole kaikki, ei. Mutta mä ostan ainoastaan niitä valkoisia.

Ja ikealla on tosiaan postimyyntiä, mutta ei noita kynttilöitä voi tilata. Vain tietyt tuotteet on ostettavissa netin kautta.

Ja tuikkukupin ei todella pidä olla valkoinen, enhän mä sitten näe sitä liekkiä sieltä ollenkaan kun se kynttilä on esim. kirjahyllyssä.
Partyliten valkoiset tuikkivat nesteytyy kirkkaaksi ja liekki näkyy kauniisti koko ajan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70159322

Ikean tuoksutuikku: parafiinia :whistle:
Miltäs nuo tuoksuu, ei siinä lue mikä on tuoksu ja missä tuoksuvalikoima. Aiemmin jo sanoin, että kaupoista ei löydy sitä 30-40 erilaista tuoksuvaihtoehtoa tuikulle, vaan muutama hassu tylsä tuoksu. Niin ja ne votiivit on mun suosikki ja niitä ei saa kuin Partyliteltä.
Muistaakseni Ikeasta löytyi ainakin 5 eri tuoksua -sinne voi vaikka soittaa ja kysyä, ellei nettisivuilta löydy.

Polttaako joku tosiaan kymmeniä eri tuoksuja? Eikö yleensä ole ne muutamat lempparituoksut joita poltetaan?

Ja missä on kaikki PL-konsulentit, kun tuohon sekoitus-ym. kyselyyni ei tule vastausta!!!
 
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta olen eri mieltä. Mä tykkään osasta tuotteista, osasta en tippaakaan. En laske olevani kulahtanut, en tasan ole kotiäiti enkä kaiketi vielä mummukaan... Kukin tyylillään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Ei ole kaikki, ei. Mutta mä ostan ainoastaan niitä valkoisia.

Ja ikealla on tosiaan postimyyntiä, mutta ei noita kynttilöitä voi tilata. Vain tietyt tuotteet on ostettavissa netin kautta.

Ja tuikkukupin ei todella pidä olla valkoinen, enhän mä sitten näe sitä liekkiä sieltä ollenkaan kun se kynttilä on esim. kirjahyllyssä.
Partyliten valkoiset tuikkivat nesteytyy kirkkaaksi ja liekki näkyy kauniisti koko ajan.
:LOL:

No siis joo, et tietenkään sä saa sitä yhtä tiettyä PL:n tuikkua muun merkkisenä... :whistle:

Sama kun tinkaisit että mistä saat coca-cola -tuotenimellä pepsin makuista kasvisuutejuomaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Ei ole kaikki, ei. Mutta mä ostan ainoastaan niitä valkoisia.

Ja ikealla on tosiaan postimyyntiä, mutta ei noita kynttilöitä voi tilata. Vain tietyt tuotteet on ostettavissa netin kautta.

Ja tuikkukupin ei todella pidä olla valkoinen, enhän mä sitten näe sitä liekkiä sieltä ollenkaan kun se kynttilä on esim. kirjahyllyssä.
Partyliten valkoiset tuikkivat nesteytyy kirkkaaksi ja liekki näkyy kauniisti koko ajan.
:LOL:

No siis joo, et tietenkään sä saa sitä yhtä tiettyä PL:n tuikkua muun merkkisenä... :whistle:

Sama kun tinkaisit että mistä saat coca-cola -tuotenimellä pepsin makuista kasvisuutejuomaa :LOL:
No jumaliste, enkö mä ole jo tarpeeksi monesti kertonut, että haluaisin VALKOISIA PARAFIINITUIKKUJA LÄPINÄKYVÄSSÄ KUORESSA (en enempää enkä vähempää, eikä merkillä ole mitään väliä ).
Te väitätte, että mä olen hölmö kun tilaan niitä PL:ltä, ja että saan niitä marketista halvemmalla.

Mutta onko se sittenkään hölmöä, kun ei tunnu kellään olevan vastausta, että mistä marketista sellaisia saa...? :whistle:
 

Yhteistyössä