muita joiden mielestä partylitet on mummujen ja kulahtaneiden kotiäitien hommaa?

  • Viestiketjun aloittaja ei sentään niin juntti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No jumaliste, enkö mä ole jo tarpeeksi monesti kertonut, että haluaisin VALKOISIA PARAFIINITUIKKUJA LÄPINÄKYVÄSSÄ KUORESSA
Äsken sä puhuit jostain tuoksustakin, jota ei luultavasti ole kuin PL:lla -ja siis ei tietenkään PL:n xy-tuoksuista tuikkua saa Havilta -tottakai jossain täytyy tehdä kompromissi :headwall:

Mutta jos ei tartte tuoksua, niin marketista valkoisia tuikkuja (halppikset on niitä parafiini) ja sit joku muu tuikku jossa on kirkas kippo. Olen marketeissa noita nähnyt, että jos teidän marketissa ei satu olemaan, niin outo homma -pyydä tilaamaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
No jumaliste, enkö mä ole jo tarpeeksi monesti kertonut, että haluaisin VALKOISIA PARAFIINITUIKKUJA LÄPINÄKYVÄSSÄ KUORESSA
Äsken sä puhuit jostain tuoksustakin, jota ei luultavasti ole kuin PL:lla -ja siis ei tietenkään PL:n xy-tuoksuista tuikkua saa Havilta -tottakai jossain täytyy tehdä kompromissi :headwall:

Mutta jos ei tartte tuoksua, niin marketista valkoisia tuikkuja (halppikset on niitä parafiini) ja sit joku muu tuikku jossa on kirkas kippo. Olen marketeissa noita nähnyt, että jos teidän marketissa ei satu olemaan, niin outo homma -pyydä tilaamaan!
No kyllä mä nyt sen tiedän, etten mä sitä mansikka-raparperia muualta saakaan. Enkä mä ole sitä etsinytkään.
Mainitsin vaan, että saa ne kynttilät olla hailakan vaaleanpunaisiakin, jos jossain sattuis sellaisia olemaan, eikä just vitivalkoisia.

Mutta siis haluaisin ensisijaisesti valkoisia kynttilöitä.

Ja tuo idea valkoisista kynttilöistä jotka sitten siirtäisin PL:n kippoon, on ihan hyvä, kunhan jostain löytyisi sopivan kokoinen parafiinituikku.
Kun mä en todella ala jokaisesta puukolla vuolemaan siivuja pois että se mahtuu sinne kippoon.

Mun pointtini tässä koko keskustelussa oli se, kuinka typerää on räksyttää tälläsestä asiasta (siis partyliten kynttilät ja niiden hölmöt kulahtaneet ostajat), kun ei siihen vastaavaa vaihtoehtoa ole tarjota.

Mä siis edelleen jatkan kynttilöideni ostoa PL:ltä, kun en haluamiani kynttilöitä muualtakaan saa.

Näinpä olen siis 25-vuotias kulahtanut mummo B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Mun pointtini tässä koko keskustelussa oli se, kuinka typerää on räksyttää tälläsestä asiasta (siis partyliten kynttilät ja niiden hölmöt kulahtaneet ostajat), kun ei siihen vastaavaa vaihtoehtoa ole tarjota.
Vaan kun on. Ja jos kysyntää piisaa niin varmasti joku kynttiläfirma tekee mielellään sellaisia mitä asiakkaat pyytää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Mun pointtini tässä koko keskustelussa oli se, kuinka typerää on räksyttää tälläsestä asiasta (siis partyliten kynttilät ja niiden hölmöt kulahtaneet ostajat), kun ei siihen vastaavaa vaihtoehtoa ole tarjota.
Vaan kun on. Ja jos kysyntää piisaa niin varmasti joku kynttiläfirma tekee mielellään sellaisia mitä asiakkaat pyytää.
Jankataan nyt sitten vielä vähän.
Mikä se vaihtoehto siis on? Ja mistä niitä saa?
 
K
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Minua säälittää ne ihmiset, jotka ostavat vaan siksi koska on pakko, koska ikinä ei kenenkään ole pakko mitään ostaa, vaikka kutsuilla kävisikin. Kait nyt ihmisellä on sen verran järkeä, että hän kieltäytyy ostamasta jotain jos ei tarvi ja halua. Vai pelkäättekö te että teidän kaverit suuttuu jos te ette osta, suuttukoot.
Mä jätin kerran ostamatta meandi-kekkereillä kun olivat niin kamalia ja kyllä oli ihme asenne tyypeillä. Esittelijän viel ymmärrän mut ne muut :D
 
kynttilä
partyliteä oon ostanu ja polttanu, mutta piheyksäni ostin ikeasta vastaavia ja savuttivat tosi paljon, tapetti meni mustaksi. Ja tämä tapahtui 3h palamisella. Ei oo tapahtunu vastaa pl:nkynttilöillä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No just joo, sä muka häippäset kun et osannutkaan enää antaa faktaa puheittes perusteeksi. RAUKKIS |O
No ihan oikeasti kyllä häippäsin.
En ole ole PL-myyjä enkä valmistaja, joten sen tarkempaa tietoa minulla ei valmistusmenetelmästä ole. Minulla on vaan paljon kokemusta erilaisista kynttilöistä, koska poltan niin P A L J O N :)
On minulla Ikean ja Havinkin kynttilöitä, mutta PL:stä tykkään eniten. Keneltä se on pois? :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Mun pointtini tässä koko keskustelussa oli se, kuinka typerää on räksyttää tälläsestä asiasta (siis partyliten kynttilät ja niiden hölmöt kulahtaneet ostajat), kun ei siihen vastaavaa vaihtoehtoa ole tarjota.
Vaan kun on. Ja jos kysyntää piisaa niin varmasti joku kynttiläfirma tekee mielellään sellaisia mitä asiakkaat pyytää.
Jankataan nyt sitten vielä vähän.
Mikä se vaihtoehto siis on? Ja mistä niitä saa?
:eek: :headwall: PYYDÄT LÄHIMARKETTIASI TILAAMAAN! jos ei jo hyllyssä ole!! Etkö sä osaa lukea?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Keneltä se on pois? :xmas:
No on se, että sä valehtelet ja vääristelet. Sä puhut kynttilöiden sekoituksista vaikket mitään niistä tiedä, et ainakaan sitä mitä Ikean tuikut esim. on -väitit ettei ole parafiinia, no Ikean sivut kertoo kyllä jotain muuta.

Että sen valehtelun voisit lopettaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kynttilä:
partyliteä oon ostanu ja polttanu, mutta piheyksäni ostin ikeasta vastaavia ja savuttivat tosi paljon, tapetti meni mustaksi. Ja tämä tapahtui 3h palamisella. Ei oo tapahtunu vastaa pl:nkynttilöillä....
Kolmessa tunnissa savutti muutama kynttilä tapetin mustaksi :LOL: Hui :eek:
Eli jätät kynttilän palamaan lähelle seinää ja vahtimatta kolmeksi tunniksi? :eek:

Montako asuntoa olet polttanut tuolla leväperäisyydelläsi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Keneltä se on pois? :xmas:
No on se, että sä valehtelet ja vääristelet. Sä puhut kynttilöiden sekoituksista vaikket mitään niistä tiedä, et ainakaan sitä mitä Ikean tuikut esim. on -väitit ettei ole parafiinia, no Ikean sivut kertoo kyllä jotain muuta.

Että sen valehtelun voisit lopettaa.
Missä kohtaa olen väittänyt, ettei Ikean tuikut ole parafiinia?? :attn:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ikea:
Ei Ikean tuikut ole läpinäkyviä, muuten kyllä ok.
Siis eikö teillä PL polttelijoilla ole niitä muovikippoja riesaksi asti polttelujen jäljiltä? Miksette siirrä niitä metallikippotuikkuja niihin jos se nimenomainen muovikippo on se tärkein pointti? :eek: :LOL:
Ei se muovi kestä jotain steariinia tai mitälie-sekoitetta :attn:
Tässä, Åsa hyvä. "Mitälie-sekoitetta", joka on parafiinia, kuten PL:kin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ikea:
Ei Ikean tuikut ole läpinäkyviä, muuten kyllä ok.
Siis eikö teillä PL polttelijoilla ole niitä muovikippoja riesaksi asti polttelujen jäljiltä? Miksette siirrä niitä metallikippotuikkuja niihin jos se nimenomainen muovikippo on se tärkein pointti? :eek: :LOL:
Ei se muovi kestä jotain steariinia tai mitälie-sekoitetta :attn:
Tässä, Åsa hyvä. "Mitälie-sekoitetta", joka on parafiinia, kuten PL:kin.
Minun lauseessa ei mainita Ikeaa yhdelläkään sanalla :whistle: Kysymys on siitä, ettei niitä kynttilöitä kannata siirrellä kiposta toiseen ellei tiedä 100% varmaksi, mistä se kynttilä on valmistettu.

Me PL:stä pitävät olemme näköjään sellainen asia, joka joitakin kovasti ärsyttää :xmas:

Muoks. Mulla on 2pkt Ikean Tindra-kynttilöitä tuolla laatikossa. Kummassakaan ei ole mitään mainintaa siitä, mistä aineesta kynttilät on valmistettu! Netistä löytyy, että parafiinia/kasvivahaa mutta kyllä se pitää lukea myös pakkauksessa...
 
eee
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:


Tällaisista en kyllä tykkää, enkä ymmärrä ostaako tollasia tavallisia kippoja kukaan, kun kauniimpiakin on saatavilla.
Meidän kierrätyskeskuksessa on satoja erilaisia lasisia tuikku- ja kynttiläkippoja. Hintaa noin 0,10 eur/kpl.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ikea:
Ei Ikean tuikut ole läpinäkyviä, muuten kyllä ok.
Siis eikö teillä PL polttelijoilla ole niitä muovikippoja riesaksi asti polttelujen jäljiltä? Miksette siirrä niitä metallikippotuikkuja niihin jos se nimenomainen muovikippo on se tärkein pointti? :eek: :LOL:
Ei se muovi kestä jotain steariinia tai mitälie-sekoitetta :attn:
Tässä, Åsa hyvä. "Mitälie-sekoitetta", joka on parafiinia, kuten PL:kin.
Minun lauseessa ei mainita Ikeaa yhdelläkään sanalla :whistle: Kysymys on siitä, ettei niitä kynttilöitä kannata siirrellä kiposta toiseen ellei tiedä 100% varmaksi, mistä se on valmistettu.

Me PL:stä pitävät olemme näköjään sellainen asia, joka joitakin kovasti ärsyttää :xmas:
No Ikeastahan siinä ekassa lainauksessa puhutaan, vai häh?

Mutta näköjään PL:a saa mainostaa kertoilemalla muista tuikuista juttuja joista ei ole edes 0,001% varma mistä puhuu :whistle:

Mut ymmärtää tavallaan, että pakkohan se on ittelleen vakuutella vaikka valhein että miksi sen tuikun pitää olla ylihintainen PL vaikka kaupat on pullollaan halvempiakin. Hulluhan ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.
 
PL
Åsa: Juu me ollaan kummajaisia, mutta ei se haittaa. Me ollaa mitä ollaan ja sillä siisti.

Menenpä taas laittamaan ne kauhean hajuiset ja sikakalliit kynttilät palamaan niihin rumiin ja törkyhintaisiin somisteisiin. Oikasen villasukat jalassa sohvalle ja katon telkusta Kotikatua. Mummo vai kulahtanu kotiäiti, aivan sama. Näillä mennään, aina joku narisee, mutta antaa narista. Tällee pysyy keskustelupalsta vireenä. ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Muoks. Mulla on 2pkt Ikean Tindra-kynttilöitä tuolla laatikossa. Kummassakaan ei ole mitään mainintaa siitä, mistä aineesta kynttilät on valmistettu! Netistä löytyy, että parafiinia/kasvivahaa mutta kyllä se pitää lukea myös pakkauksessa...
Nettisivuilla lukee varsin selvästi. Kuten linkitinkin.

PL sivuilta sen sijaan en onnistunut löytämään tarkkaa tietoa heidän kynttilöiden valmistusaineista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Muoks. Mulla on 2pkt Ikean Tindra-kynttilöitä tuolla laatikossa. Kummassakaan ei ole mitään mainintaa siitä, mistä aineesta kynttilät on valmistettu! Netistä löytyy, että parafiinia/kasvivahaa mutta kyllä se pitää lukea myös pakkauksessa...
Nettisivuilla lukee varsin selvästi. Kuten linkitinkin.

PL sivuilta sen sijaan en onnistunut löytämään tarkkaa tietoa heidän kynttilöiden valmistusaineista.
Ääks, sä muuttelet viestiäs koko ajan, hitto että kiva lainata ja vastata kun sun tekstis muuttuu koko ajan :headwall:
 

Yhteistyössä