Tervetuloa uudet konkarit!!:wave:
Olen pitänyt itse vähän palsta taukoa, mutta nyt oli pakko tulla kertomaan kuulumisia. Kävimme siis lääkärillä puhumassa jatkoista ja olimme suunnitelleet uutta hoitoa syyskuulle. Lääkäri kertasi hoitohistoriaa, tutkimustuloksia ja tutkipa sitten minutkin vielä kerran(hoh hoijaa...) ja päätteli sitten uuden diagnoosin lapsettomuutemme syyksi.
Eli minulla
mahdollisesti endometrioosi, joka estää alkion kiinnittymisen. Jotenpa minulla on siis kaksi vaihtoehtoa: mennä laparoskopiaan, jos haluan asiaan varmuuden tai sitten menemme seuraavaan hoitoon olettaen, että minulla on endometrioosi. No, valitsin sen oletuksen, koska jos endo todetaan on hoito sama joka tapauksessa.
Eli kesäkuussa aloitan pistokset, jotka lamauttavat oman hormonitoiminnan, eli minulle tulee vaihdevuodet...tätä siis 3 kuukautta, jotta saamme mahdollisen endon kuivumaan...
. Kärsin siis ensi kesän vaihdevuosi oireista..nice...Sen jälkeen aletaan munasoluja kasvattelemaan Puregon pistoksilla ja siitä edetään tutuksi tulleeseen ICSIin. Kysymyksessä on siis sitten meidän 5 ICSI ja todennäköisesti viimeinen.
Ihan hullua kun edelliset hoidot ovat kestäneet sen pari viikkoa niin nyt voi hoidon kestoksi laskea n.4 kuukautta!! Että sellasta...
nannah86: Jospa kyse oli kohdallasi kemiallisesta raskaudesta...alkio yritti kiinnittyä siitä plussa, mutta sitten vuoti pois. Itse olen saanut ennen testipvää ja vielä testipvänä haamun, joka viikon kuluttua oli negatiivinen.