Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kummallista... meilläpäin kyllä puhutaan ihan kaikesta. Yleensä siis lähinnä muusta kuin lapsista (niistäkin toki). Ventovieraan kanssa lapset on ehkä ihan hyvä keskustelun avaus, ja siitä on sitten hyvä siirtyä muihin juttuihin.
näin.. enkä mä viel ikinä ole käynyt yhdessäkään perhekahvilassa tai kerhossa jossa paasataan äitiydestä koko ajan..![]()
Näin myös minä olen kokenut.
Ihmettelen tässä ketjussa kommenttia että siellä on täydelliset äidit täydellisten lasten kanssa... Tuolla tavoin ajattelevalla täytyy olla jotain itsetunto ongelmia sillä mist muuten moinen kumpuaisi? Itse en ainakaan nosta ketään äitiä itseäni ylemmäksi tai alemmaksi, ihan ihmisiä täällä ollaan kaikki. Ehkä toisilla sitten on niin hyvä tilanne, että tuttavapiiristä löytyy paljon muitakin kotona olevia ja äitiyslomalaisia, itselläni taas ystävät vat päivät töissä joten avoimin mielin olen äitiyslomani aikana pyrkinyt tutustumaan muihin samassa tilanteessa oleviin juuri esim. mammakerhojen kautta.