Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jollekkin se oma lapsi on tärkeämpi kuin sun rakennekynnet
Alkuperäinen kirjoittaja homelitoosa:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mä en ja käynyt koskaan kun poika oli vauva.
Saan tuskanhien otsalle jo pelkistä synttäreistä, jossa on kuusi äitiä piltteineen.
Meillon vaaleeta kakkia, mitäs teillä? Eilen meidän Maukka Einarille tuli nyppyjä Muumivaipoista...Siis dääm.Mä en kyll enää koskaan osta niitä!
Meidän Esterin perä ei taas kestä yhtään talkkia, siksi Aulis mieheni joutuikin keskellä yötä hakemaan perunajauhoja läheiseltä ärrältä... :headwall:
Tokitoki ne omat mukelot ON lähinnä sydäntä ja niin pitääkin, mutta harmittavan moni hyvinkin viisas ja sivistynyt nainen muuttuu lapsen/lasten saannin myötä pelkäksi ÄIDIKSI.
Niiltä katoaa minuus.
Muita puheenaiheita ei ole kuin lapsi, eikä saa olla.
Roviolle se, joka uskaltaa keskustella jostain muustakin.
Kiitos ja nam... :xmas:
tässä kun on kotosalla näiden lapsukaisten "takia" ollut nelisen vuotta, niin nöyrimmät anteeksipyyntöni jos ainoat puheenaiheeni liittyvät lapsiin.
olen juntti, en tiedä muodista mitään.
lapset on valvottaneet, olen väsynyt.
olen köyhä, en käy missään. ei ole varaa harrastaa.
KERTOKAA NYT IDIOOTILLE (ai joo, ihan amis pohjalta kirjoitan täällä mitä sattuu) ETTÄ MISTÄ SIELLÄ KERHOSSA SAA JUTELLA? :attn:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu::ashamed:
Ei pahalla niille ketkä tykkää käydä.
Erehdyin tänään menemään, edellisen kerran oon käynyt neitin ollessa vauva ja se kerta jäi silloinkin ekaksi ja vikaksi, sen jälkeen en mennyt. Ennenkö nyt...
Mä ymmärrän että näissä kerhoissa meillä kaikilla se äitiys on nimenomaan yhdistävä tekijä, ja siksi siellä ollaankin, mutta pitääkö siitä piruvieköön paasata koko ajan? Paasata itsestään (elävä esimerkki, eräs nainen ehdotti toiselle joka valitti uhmaikäistään että hei, vaihdetaan, mä otan sun neljä hetkeksi, ota sä tää yksi, niin tää toinen äiti vastasi "Voi kuule, *miettikää tosi sellasta alentavaa äänen sävyä* sä et kestäisi meillä päivääkään.) paasata lapsistaan, puhua vaippaihottumista, vuotavista tisseistä jne...
Oonko mä nyt jotenkin poikkeava kun mä en kestä sitä?![]()
Miksei vois puhua jostain muustakin, niiden lasten ja oman pätevyydensä ohella?
Jep, just noin. Mä tulisin vain pahalle päälle noissa, joten lienee parempi että pysyn pois sieltä.Alkuperäinen kirjoittaja tundra:En käy minäkään. En vain koe, että niissä kävis minun henkisiä ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:JUST TOTA se on noissa mammakerhoissa, oikeasti hyvin hermostuneet ja huonolla itsetunnolla varustetut äitykät siellä kilpailee kaikesta mahdollisesta. :headwall:
En suosittele kuin täydellisen yksinäisille äideille moisia kerhoja :x
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:meillä on kerho kerran viikossa ja käyn siellä sen takia että tyttö näkee muitakin lapsia kun tässä naapurissa ei lapsia hirveästi ole
Alkuperäinen kirjoittaja Rimpti rummikolla:Mutta hei, kertokaapa mulle jotka siellä kerhoissa viihdytte, että miten te otatte ne uudet naamat siellä vastaan? Kun tässäkin ketjussa aika moni sanoo minun lisäksi, ettei siellä jutella tai kuppikunnat on niin tiukat, ettei mukaan mahdu. Miten sen uuden tulokkaan täytyis toimia, että sekin mahtuis sinne keskusteluihin mukaan? Koska en usko, että kaikkien meidän negatiivisen kohtelun saaneiden asenteessa vaan olis vikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kummallista... meilläpäin kyllä puhutaan ihan kaikesta. Yleensä siis lähinnä muusta kuin lapsista (niistäkin toki). Ventovieraan kanssa lapset on ehkä ihan hyvä keskustelun avaus, ja siitä on sitten hyvä siirtyä muihin juttuihin.