S
sad
Vieras
Olen siis jo yli vuoden tapaillut erästä miestä... Omaa asuntoa etsinyt ja eräistä syistä vaikea on ollut saada. Nyt sitten oli puhuttu hänen luo muutosta, lapset tutustutettu jne. Hän jo pitkään pyytänyt muuttopäivää ja sen hänelle kerrottuani nousi metakka. Työpaikan risteily oli ennen tätä muuttoa ja sinneppä ei olisi saanutkaan lähteä. Risteilystä oli tiennyt jo kuukausia. Uhkaili erolla ja kaikella, kuitenkin risteilyn jälkeen pyysi anteeksi ja sovittiin kunnes taas suuttui kun en tuon metakan takia uskaltanutkaan muuttaa lapsia viikossa hänen luokseen. Sovittiin. Pyysin aikaa. Tästä kaksi viikkoa. Nyt perjantaina sitte kaikki oli aamulla hyvin. Rakasti. Tuosta ihan puhuttiin. Sitten ilmoitti pomonsa pyytäneen purjehtimaan ja mökkeilemään vkl, mä et ok. Kunnes kaveri soitti ja pyysi baariin ja tuon menin hälle kertomaan. Herne meni ja ilmoitti et mene, eti uusi ja oon pilannu kaiken ja morjens. Tekstarilla siis et loppu. Nyt totaalihiljaisuus. Mä en käsitä miehiä, en... "
Ma 9.6 tekstaripommitus alkoi. oletko ollut baarissa, ei et vai, tuskin kotonakaan. Taas laittoi hyvästit txt. Olin aikas viileenä. Tänään aamusta alkoi soittelu ja tekstailu, vastailin asiallisesti alkamatta kinaamaan. Ei kuitenkaan anteeksipyyntöö eikä jatkamisesta sanaakaan. Tilanne meni lopulta siihen, että hän laittoi, "jos et tule illalla, niin kaikki loppu ja valitsit jättää minut" Heh. Kaikki minun syytä taas. Voi vidu. Keskiviikkona jaksoi vinkun hetken perään tämä, hurjat kaksi tuntia. Kun en heti langennut, alkoi huoraksi ja teiniksi haukkuminen. Ja sitten pitäisi vielä hänen pillin mukaan tanssia. Minun pitää tehdä jotain jotta saan hänet takaisin??!! Huhhuh."
Muistatteko? Tämän jälkeen päästiin púhumaan, hän halusi sovintoa, mutta ku jussi lähestyi niin jo taas ke oli hiljaistaja kun en to aamuna älynny mennä niin hyvät jussit toivotti ja hiljaisuus taas. Loma alkoi eikä ole kotonakaan (näin ohiajaessani, en ole menny kyttäämään).
Miksi hemmetissä vielä ikävöin tuota? Miksi tunteita vielä...
Ma 9.6 tekstaripommitus alkoi. oletko ollut baarissa, ei et vai, tuskin kotonakaan. Taas laittoi hyvästit txt. Olin aikas viileenä. Tänään aamusta alkoi soittelu ja tekstailu, vastailin asiallisesti alkamatta kinaamaan. Ei kuitenkaan anteeksipyyntöö eikä jatkamisesta sanaakaan. Tilanne meni lopulta siihen, että hän laittoi, "jos et tule illalla, niin kaikki loppu ja valitsit jättää minut" Heh. Kaikki minun syytä taas. Voi vidu. Keskiviikkona jaksoi vinkun hetken perään tämä, hurjat kaksi tuntia. Kun en heti langennut, alkoi huoraksi ja teiniksi haukkuminen. Ja sitten pitäisi vielä hänen pillin mukaan tanssia. Minun pitää tehdä jotain jotta saan hänet takaisin??!! Huhhuh."
Muistatteko? Tämän jälkeen päästiin púhumaan, hän halusi sovintoa, mutta ku jussi lähestyi niin jo taas ke oli hiljaistaja kun en to aamuna älynny mennä niin hyvät jussit toivotti ja hiljaisuus taas. Loma alkoi eikä ole kotonakaan (näin ohiajaessani, en ole menny kyttäämään).
Miksi hemmetissä vielä ikävöin tuota? Miksi tunteita vielä...