P
pullaton
Vieras
Tapasin ko. miehen reilu vuosi sitten. Oltiin juteltu netissä jo jonkun aikaa ja hän pyyteli (suorastaan hiosti) tapaamaan. Sovittiin tapaaminen sitten lopulta erääseen kahvilaan. Hän oli ihan komea ilmestys, kuten kuvista olinkin päätellyt. MUTTA.. hänen ensimmäiset sanat oli, että "minä en sitten rupea makselemaan mitään, korkeintaan omani maksan." Hämmennyin tietysti, mutta ostin meille kahvit ja pullat. Hän hotki omansa ihan hetkessä. Sitten alkoi kyttäämään mua tai siis lähinnä mun pullaa ja kyseli kokoajan "onko hyvää? taisit valkata paremman". Myönsin, että on tosi hyvää. Hän pyysi jättämään jämät
Mä pamautin pullan äijän lautaselle ja lähdin.
Meni muutama päivä ja hän laittoi viestiä, että sopiskos tapaaminen taas ja ihmetteli mistä edellisellä kerralla suivaannuin. Vastasin vaan, että "Ei kiitos. Hommaa pullasi muualta."
Nyt reilun vuoden jälkeen hän alkoi taas pyytää mua kahvilaan.. varmaan taas nälissään
Haluisiko joku nyt vuorostaan tarjota nälkäiselle miehelle pari pullaa
Mä en ainakaan enää, kerta riitti!
Meni muutama päivä ja hän laittoi viestiä, että sopiskos tapaaminen taas ja ihmetteli mistä edellisellä kerralla suivaannuin. Vastasin vaan, että "Ei kiitos. Hommaa pullasi muualta."
Nyt reilun vuoden jälkeen hän alkoi taas pyytää mua kahvilaan.. varmaan taas nälissään
Haluisiko joku nyt vuorostaan tarjota nälkäiselle miehelle pari pullaa