Outo nettideittaaja :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pullaton

Vieras
Tapasin ko. miehen reilu vuosi sitten. Oltiin juteltu netissä jo jonkun aikaa ja hän pyyteli (suorastaan hiosti) tapaamaan. Sovittiin tapaaminen sitten lopulta erääseen kahvilaan. Hän oli ihan komea ilmestys, kuten kuvista olinkin päätellyt. MUTTA.. hänen ensimmäiset sanat oli, että "minä en sitten rupea makselemaan mitään, korkeintaan omani maksan." Hämmennyin tietysti, mutta ostin meille kahvit ja pullat. Hän hotki omansa ihan hetkessä. Sitten alkoi kyttäämään mua tai siis lähinnä mun pullaa ja kyseli kokoajan "onko hyvää? taisit valkata paremman". Myönsin, että on tosi hyvää. Hän pyysi jättämään jämät :D Mä pamautin pullan äijän lautaselle ja lähdin.
Meni muutama päivä ja hän laittoi viestiä, että sopiskos tapaaminen taas ja ihmetteli mistä edellisellä kerralla suivaannuin. Vastasin vaan, että "Ei kiitos. Hommaa pullasi muualta."

Nyt reilun vuoden jälkeen hän alkoi taas pyytää mua kahvilaan.. varmaan taas nälissään :D
Haluisiko joku nyt vuorostaan tarjota nälkäiselle miehelle pari pullaa :D :D Mä en ainakaan enää, kerta riitti!

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Mä en olisi edes ostanut kuin oman kahvini ja pullani. Ja jos olisi kerjännyt niin olisin sanonut, että ei kuule jää mitään jämiä, tää on niin hyvää. Olisin hakenut toisenkin pullan :D
Sitten olisin katsonut kelloa ja sanonut että jaahas, taitaa velvollisuudet kutsua se on morjens ja lähtenyt kotiin.
Enkä olisi enää vastannut mihinkään sen yhteydenottopyyntöihin.
Tollainen helvetin itaruus on todella inhottavaa, että yritetään kusettaa muita maksamaan omatkin tarjottavat.

[QUOTE="vieras";24481097]Minäkin olisin ostanut uuden pullan ja santsikupin, mutta lähinnä säälistä reppanalle.[/QUOTE]

Mua ei säälittäisi tollainen hyypiö yhtään. Raivostuttaisi tyyppi ,joka itse jankuttaisi jankuttamistaan että saisi mut lähtemään kahville, sitten kahvilassa imoittaisi, että "mä en sitten ala sulle mitään ostelemaan, korkeintaan omat syömiseni maksan".
Siinä vaiheessa sanoisin, että en tosiaan ole muuta ole kuvitellutkaan, kumpikin maksaa vaan omat syömisensä. Ja siinä pysyisin!
Jos alkaisi kerjäämään multa pullaa, luultavasti räjähtäisin!

Olisi ihan eri asia, jos mies olisi mukava ja esittäisi asiansa erilailla.
Sanoisi reilusti, että olen ihan hiton huonoissa varoissa, voitko piffata mulle kahvin ja pullan. Sitten varmaan tarjoaisinkin.

Vaikka siltikin ihmetyttäisi, miksi se mut kahville kutsui jos niin köyhä on, ettei ole varaa edes omia syömisiään maksaa. Enkä kyllä lähtisi enää toista kertaa sen kanssa yhtään mihinkään.

Yhteistyössä