Suhdeasiaa, soppaa suorastaan...

• Viestiketjun aloittaja ihme
  • Ensimmäinen viesti
ihme
"Oma" mies sitten... Käsittämättömän vaikealta tuntuu ero, vaikka eroa olen halunnut kauan ja kaveri hän on minulle. 16 veestä asti tunnettu, siksikö on niin tärkeä ja tuntuisi pahalta etten olisi hänen kanssa tekemisissä? Kuitenkin oon tehny pka temppuja hälle, tämänkin sopan ja jotenkin tuntuu ettei näistä yli päästäisi enää yhdessä. Hän ansaitsee parempaa. Hän rakastaa ja haluaisi jatkaa, ihan kamalaa. Ihan sekaisin olen.

vieras
Älä hyvä ihminen muuta tuollaisen luokse!! Mitään muuta et saa kuin harmia ja mustasukkaisuuksissaan saatat saada vielä päin näköäkin joku kerta.

Älä pilaa elämääsi vaan unohda koko tyyppi!!

mie vaan
onko vielä nykyään sellaisia kaavakkeita käytössä missä mies antaa sulle ja lapsille häädön.jolloin sulle pitää löytyä asunto nopeasti.on vaan aika karu menetelmä.

jos kerta mies haluaa jatkaa,kuinka sinä? kokeilkaas terapian kautta tms saaha selkoa onko teillä jaksamista ja rakkautta jälellä. Mikä siinä teiän 'omassa' suhteessa mättää siuta/miestä? voiko sille tehhä jotain :hug:

ihme
Mulla on tunteet kuollut. Kauan ennen tätä uutta. Kaverina mies ok, mutta kosketuksen ajatteleminenkin ällöttää. Seksi on huonoa. Mies ei ole käynyt meidän kanssa missään, kotona ei tee mitn, lapsia huomioi ja hoitaa mutta kauan tuntui että olin olemassa hänelle vain lastenhoitaja. Mihinkään ei halunnut mun kans lähtee jne. Pettänytkin kerran. Silloin jäi meidän luo. Kun tämä juttuni hälle paljastui, hän "heräsi" ja on luvannut asioiden muuttua. Silti syvällä sisimmässäni tiedän et meidän olis parempi erillään, mut tää askel on vaikea.

Yhteistyössä