Jokaisen riidan tullen, miesystävä uhkailee erolla?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "silla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"silla"

Vieras
Taas tänään tuli sanaharkkaa näkemisestä, ja hän ilmoitti tekstarilla et jos on noin vaikee sopia näkemisistä, niin se on loppu sitten.

Mä en jaksa, eihän tuon kanssa voi riidellä, kun aina vedetään eroaminen esiin.

Ollaan yritetty lasta yli vuoden ja nyt päätettiin että lähdetään hoitoihin.... mutta....
Uuden vuoden aattona menkat alkoivat, tai niin luulin, tiputteli pari pisaraa ja siinä se, samoin eilen ja tänään ei enää mitään... Yleensä menkat on sellaiset ettei oikein mikään meinaa riittää tukkeeksi...
Tuli vaan mieleen että entäpäs jos.... :)

Ollaan yritetty lasta yli vuoden ja nyt päätettiin että lähdetään hoitoihin.... mutta....
Uuden vuoden aattona menkat alkoivat, tai niin luulin, tiputteli pari pisaraa ja siinä se, samoin eilen ja tänään ei enää mitään... Yleensä menkat on sellaiset ettei oikein mikään meinaa riittää tukkeeksi...
Tuli vaan mieleen että entäpäs jos.... :)

Miten se tämän tähän ketjuun heitti SORI!

Mies ei pidä sinua mitenkään korvaamattomana, kun uskaltaa uhkailla erolla tai sitten hän tietää että sinä olet hänen mielestään sellainen nyhjäke, jota voi uhkailla mennen tullen erolla, etkä sinä kuitenkaan jätä häntä. Kumpikin on minusta hyvä syy asettaa miehelle uhkavaatimus erosta.

Valtapelistä minunkin mielestäni on kysymys. Kerran kihlautumisen jälkeen baarissa puolisoni hermostuttuaan jostain asiasta heilutteli sormustaan nenäni edessä ja sanoi, että tämä meidän juttu on tällä selvä ja heitänkö sormuksen nurkkaan. Minä siihen sanoin napakasti, että minulle ei sormusta suutuspäissään heilutella nenän edessä ja uhata erolla. Jos erotaan, niin se tehdään kotona pöydän ääressä selvinpäin ja asioista rauhassa sopien ja tarpeen vaatiessa voidaan asiat laittaa paperillekin ylös.

Loppui sormuksen heiluttelu siihen ja on sormus pysynyt sormessa viimeiset 8 vuotta (ja toinen sormus tuli viereen kaveriksi kolmisen vuotta sitten).. enkä ole tuollaisia uhkailuja sen jälkeen kuullut.

Yhteistyössä