V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tai..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Itse olen toista kertaa naimisissa, eka avioliitosta minulla kaksi lasta ja nyt vielä yksi yhteinen saatiin. Jos mieheni kuolisi tai ero tulisi niin en todellakaan tekisi enää yhtään muksua!!!
Nytkin olen jo menossa sterilisaatioon.
Joo, kyllä kahden miehen lapset vielä menee, vaikka sekään ei aina toteudu mukavasti. Enemmän isiä on minusta vain itsekästä tai huonoa elämänhallintaa.
Huonoa elämänhallintaa olisi ollut jos olisin antanut elämäni mennä päin helv***** erotessani ex-miehestäni 25-vuotiaana. Olisi varmaan pitänyt tyytyä ajatukseen,että ei enää lisää lapsia, muuten olen huono ihminen... Itsekästä, että vanhemmat lapseni saivat ja saavat vieläkin lisää ihania pikkusisaruksia ja lopulta ihanan, huolehtiva isäpuolen? Juupa juu taas!
Luulen, että lapset, joilla on huonosta perhe-elämästä kokemuksia, ovat jossakin määrin kateellisia uusille sisaruksille aina. Lasten kannalta tilanne voisi olla onnellisempi ilman niitä kilpailijoita hyvän isäpuolen kanssa.