Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:siis tökkiikö tää taas vai onko meijän kone ihan peusta..![]()
:saint:
ja mitä käsirautoihin tulee niin mulla on jo.. :saint:
nyt muuhis pyärtyy justiinsa..![]()
![]()
![]()
![]()
ei kannata.. mää voin helpottaa sun oloa ja kertoa että mä en ole koskaan käyttänyt niitä... sain ne 20 v lahjaksi..