Moikka moi... pitkästä aikaa.. onkos mussutusseuraa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
siis tökkiikö tää taas vai onko meijän kone ihan peusta.. :whistle:
:o :saint:

ja mitä käsirautoihin tulee niin mulla on jo.. :saint:

nyt muuhis pyärtyy justiinsa.. :o :laugh: :laugh: :laugh:

:D :laugh: :laugh: :laugh:

ei kannata.. mää voin helpottaa sun oloa ja kertoa että mä en ole koskaan käyttänyt niitä... sain ne 20 v lahjaksi.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
siis tökkiikö tää taas vai onko meijän kone ihan peusta.. :whistle:
:o :saint:

ja mitä käsirautoihin tulee niin mulla on jo.. :saint:

nyt muuhis pyärtyy justiinsa.. :o :laugh: :laugh: :laugh:

:D :laugh: :laugh: :laugh:

ei kannata.. mää voin helpottaa sun oloa ja kertoa että mä en ole koskaan käyttänyt niitä... sain ne 20 v lahjaksi.. :D

kannattaa joskus käyttää... :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Ostatteko te siis jäätelöpuikkoja tai tuutteja tai pikkupikareita *järkyttyy ja häpeää* :o :snotty: :ashamed:

mitä sit pitäis ostaa.. :o

jäätelöauto :D :saint:

voi että, jäätelöauton kuski olisi unelmapuoliso :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Ai juu.. meijä neiti oppi tänää ajaa pyöräl ilman appareita.. ainakin joten kuten... :saint: :D

Mun tyttö ei osaa ajaa edes kolmipyörää :o
Ei se kyllä yletä useimmissa kolmipyörissäkään edes polkimille

mun 5- vuotiaani ei osaa ajaa ilman appareita, ja tuskin niilläkään.
Mutta hänellä(kin) on noita motorisia pulmia, niin kuin kaikilla meidän perheen naisilla.
Kömpelöitä kaikki :/ äitiinsä tulevat

kuten sanottua niin kyllä sitä ehtii oppia.. eipä se pyörällä ajo mitään helppoa hommaa ole... ite jos aattelis et nytpitäsi ekaa kertaa opetella polkee niin ei varmaan tulis mitään..

Että emmä ny sillä.. kunhan kerroin.. ei ollu tarkotus mitenkään kehuskella.. :ashamed:

en mä sitä sellaisena ottanutkaan. =)

Sulla on taitava tyttö ja äiti saa olla iloinen ja ylpeä :flower:

No juu.. ylpeitä ollaan.. =) :heart: Ja eniten ylpee siitä innosta millä toinen treenas.. koko iltapäivä ja illan... voi kun ois itelläkin tollasta sitekyttä opetella uusia asioita. :)

voi pientä :)

hyvä et mä osaan taas kirjottaa.. :headwall: :laugh:

Mutta juu.. väkisin sai sisäl raahata... aamulla kuulema pitää heti pääst jatkaa.. no pappan kanssa sitten ku mä meen taas töihi.. :whistle: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
siis tökkiikö tää taas vai onko meijän kone ihan peusta.. :whistle:
:o :saint:

ja mitä käsirautoihin tulee niin mulla on jo.. :saint:

nyt muuhis pyärtyy justiinsa.. :o :laugh: :laugh: :laugh:

:D :laugh: :laugh: :laugh:

ei kannata.. mää voin helpottaa sun oloa ja kertoa että mä en ole koskaan käyttänyt niitä... sain ne 20 v lahjaksi.. :D


juu juu jaahas :whistle: :D

meillä ei oo mitään leluja..tai vois löytyä pojan batman viitta jostakin.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
siis tökkiikö tää taas vai onko meijän kone ihan peusta.. :whistle:
:o :saint:

ja mitä käsirautoihin tulee niin mulla on jo.. :saint:

Mulla ei töki, jopa. Kävin lukemassa mun maileja ja, anteeksi, pakko huutaa... MUA ÄRSYTTÄÄ IHMISET JOTKA LAITTAA MULLE KASAPÄIN TYPERIÄ KIERTOKIRJEITÄ |O

Ai, sulla on käsiraudat :whistle:

mua ärsyttää ja.. :headwall:

niih, mieti.. :whistle: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Ai juu.. meijä neiti oppi tänää ajaa pyöräl ilman appareita.. ainakin joten kuten... :saint: :D

Mun tyttö ei osaa ajaa edes kolmipyörää :o
Ei se kyllä yletä useimmissa kolmipyörissäkään edes polkimille

mun 5- vuotiaani ei osaa ajaa ilman appareita, ja tuskin niilläkään.
Mutta hänellä(kin) on noita motorisia pulmia, niin kuin kaikilla meidän perheen naisilla.
Kömpelöitä kaikki :/ äitiinsä tulevat

kuten sanottua niin kyllä sitä ehtii oppia.. eipä se pyörällä ajo mitään helppoa hommaa ole... ite jos aattelis et nytpitäsi ekaa kertaa opetella polkee niin ei varmaan tulis mitään..

Että emmä ny sillä.. kunhan kerroin.. ei ollu tarkotus mitenkään kehuskella.. :ashamed:

en mä sitä sellaisena ottanutkaan. =)

Sulla on taitava tyttö ja äiti saa olla iloinen ja ylpeä :flower:

No juu.. ylpeitä ollaan.. =) :heart: Ja eniten ylpee siitä innosta millä toinen treenas.. koko iltapäivä ja illan... voi kun ois itelläkin tollasta sitekyttä opetella uusia asioita. :)

voi pientä :)

hyvä et mä osaan taas kirjottaa.. :headwall: :laugh:

Mutta juu.. väkisin sai sisäl raahata... aamulla kuulema pitää heti pääst jatkaa.. no pappan kanssa sitten ku mä meen taas töihi.. :whistle: :saint:

:D muistan,et pojilla samanlaista oli ...periks ei anneta :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Ostatteko te siis jäätelöpuikkoja tai tuutteja tai pikkupikareita *järkyttyy ja häpeää* :o :snotty: :ashamed:

mitä sit pitäis ostaa.. :o

Niitä isompia muovikulhoja... niitä "perhe"pakkauksia :snotty:

no herran duudeli.. emmääö ny kerralla jaksa simmosta syyä.. mun suuhun mahtuu kato kerrallaan vaan vähän.. eiku siis mun vatsaan.. :whistle: :saint: :D

mutta siis ihan oikeesti.. tää ei nyt oo mikään kaksmielinen jttu, mutta mulla on ihan älypieni suu.. mun kaverit aina pilkkaa siitä mua.. kun mulle ei mahu ees simmonen kertakäyttömuovimuki suuhun.. ei ees se pienempi pää.. :whistle: :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
siis tökkiikö tää taas vai onko meijän kone ihan peusta.. :whistle:
:o :saint:

ja mitä käsirautoihin tulee niin mulla on jo.. :saint:

Mulla ei töki, jopa. Kävin lukemassa mun maileja ja, anteeksi, pakko huutaa... MUA ÄRSYTTÄÄ IHMISET JOTKA LAITTAA MULLE KASAPÄIN TYPERIÄ KIERTOKIRJEITÄ |O

Ai, sulla on käsiraudat :whistle:

mua ärsyttää ja.. :headwall:

niih, mieti.. :whistle: :saint:

ootko sä ihan varma että haluat mun miettivän :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mutta siis ihan oikeesti.. tää ei nyt oo mikään kaksmielinen jttu, mutta mulla on ihan älypieni suu.. mun kaverit aina pilkkaa siitä mua.. kun mulle ei mahu ees simmonen kertakäyttömuovimuki suuhun.. ei ees se pienempi pää.. :whistle: :saint: :D

Siis miksi ihmeessä sä olet kokeillut mahtuuko sun suuhun kertakäyttömuovimukin pää? :o

...mä olen sitten vissiin suurisuinen :laugh:
 

Yhteistyössä