Moikka moi... pitkästä aikaa.. onkos mussutusseuraa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No mä sain eilen sen vahvistuksen ADHD epäillyilleni. Helpottunu olo.

sun vaiko lapsen? :| mutta kyllä varmasti helpottaa,kun saa vastauksen epäselvyyksiin ja tiettyihin syy/seuraus juttuihin :hug: :heart:
Mun. Lääkitystä kokeillaan, kunhan masennuslääkitys ensin loppuu.
Aikuisilla ja varsinkin naisilla ADHD usein johtaa masennukseen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
mitäs mussut?

Laihdutan :xmas: Miksi suklaa maistuu paremmalta kuin kurkku |O

hyvä kysymys muuten.. :whistle: mun herkkulakko ei taas oo ihan pitäny.. :ashamed:

Mun herkkulakko on kyllä pitänyt mutta koko ajan tekee mieli... |O :'(
 
Vinkki suklaanhimoisille laihduttajille; kokeilkas Option-kaakaota. Tehdään veteen ja on tosi hyvää :p Kaloreita muistaakseni vaan 40 mukilisessa, mä kun lasken noita PV pisteitä, ni ½ pistettä :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
paitsi että´töissä vähän hankaluuksia.. oon kertonukki et meijän pomosta ei kukaan oikeen tykkää ja nyt se sit koko ajan pyytää mua et mun pitäis kertoo et mitä kaikki hänestä selän takana puhuu jne.. hiukan ahdistava tilanne. En itsekkään tykkää aina siitä mitä tekee tai jättää tekemättä, mutta toisaalta kyllä tykkään hänestä ihmisenä.... vois tehdä hyvää pieni tauko siitäkin hommasta.

noi on hankalia juttuja..inhottavaa olla tavallaan välikädessä siinä.. :|
meillä myös ei kovinkaan pidetty pomo ,mut mulle ollut aina reilu. :| ja tavallaan tykkään hänestä.. :saint: mut monikaan ei..

No kuulostaa tosi tutulta.. mutta siis kyllä mun täytyy myöntää että olen itsekin häntä sortunut selän takana arvostelemaan.. välillä vaan sattuu niin uskomattomia mokia (esim kerran yksi joukkue ei päässyt hänen unohduksen takia kisaamaan..) että ei niistä voi olla puhumatta. Toisaalta mä myös sanon hälle itselleen jos joku asia häiritsee. No joo..mutta se töistä.. ei niistä hauu enempää puhua... :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Vinkki suklaanhimoisille laihduttajille; kokeilkas Option-kaakaota. Tehdään veteen ja on tosi hyvää :p Kaloreita muistaakseni vaan 40 mukilisessa, mä kun lasken noita PV pisteitä, ni ½ pistettä :saint:

Mä olen jo surukseni todennut että mikään ei korvaa suklaata. Ei edes kaakaot, ne on liian nestemäisiä |O :'( :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
mitäs mussut?

Laihdutan :xmas: Miksi suklaa maistuu paremmalta kuin kurkku |O

hyvä kysymys muuten.. :whistle: mun herkkulakko ei taas oo ihan pitäny.. :ashamed:

Mun herkkulakko on kyllä pitänyt mutta koko ajan tekee mieli... |O :'(

voisin tietysti kysyä että mitäköhän sunkin taas mieles tekee... MUTTA en aio kysyä..sanon vaan että hattua nostan kun oot lakossa pysyny! :D
 
Iltaa Ultris..kiva nähä suakin.. tuntuu etten ois moneen viikkoon ollu täällä.. vaikka ei se nyt ihan pidä paikkaansa... :)

herkkulakko on simmonen ettei saa syödä herkkuja... paitsi jos on joku oikeen hyvä syy.. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Vinkki suklaanhimoisille laihduttajille; kokeilkas Option-kaakaota. Tehdään veteen ja on tosi hyvää :p Kaloreita muistaakseni vaan 40 mukilisessa, mä kun lasken noita PV pisteitä, ni ½ pistettä :saint:

Mä olen jo surukseni todennut että mikään ei korvaa suklaata. Ei edes kaakaot, ne on liian nestemäisiä |O :'( :'(

Siihen voi pistää liivatetta tai perunajauhoja, ni tulee kiisseliä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Iltaa, hyvät naiset ja mahdolliset miehetkin.

Mikä on herkkulakko, mulle se taitaa olla tuntematon käsite :ashamed:

Se on se kun tekee mieli mutta jättää mieliteot toteuttamatta :xmas:

Mulla on kai jonkunasteinen oraalifiksaatio :kieh: B)

mulla on laaja-asteinen :ashamed:
välillä mietin jopa aloittaisinko uudelleen 8 vuoden tauon jälkeen tupakoinnin, jos se osaltaan helpottaisi ja tyydyttäisi fiksaatiotani :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Vinkki suklaanhimoisille laihduttajille; kokeilkas Option-kaakaota. Tehdään veteen ja on tosi hyvää :p Kaloreita muistaakseni vaan 40 mukilisessa, mä kun lasken noita PV pisteitä, ni ½ pistettä :saint:

hyvä idea muuten mutta mä en tykkää kaakaosta.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Iltaa Ultris..kiva nähä suakin.. tuntuu etten ois moneen viikkoon ollu täällä.. vaikka ei se nyt ihan pidä paikkaansa... :)

herkkulakko on simmonen ettei saa syödä herkkuja... paitsi jos on joku oikeen hyvä syy.. :xmas:

iltaa. Eikös jo se, että joku vartavasten on työpaikalle tuonut herkkuja ole hyvä syy :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Vinkki suklaanhimoisille laihduttajille; kokeilkas Option-kaakaota. Tehdään veteen ja on tosi hyvää :p Kaloreita muistaakseni vaan 40 mukilisessa, mä kun lasken noita PV pisteitä, ni ½ pistettä :saint:

Mä olen jo surukseni todennut että mikään ei korvaa suklaata. Ei edes kaakaot, ne on liian nestemäisiä |O :'( :'(

Siihen voi pistää liivatetta tai perunajauhoja, ni tulee kiisseliä :D

:D :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Iltaa, hyvät naiset ja mahdolliset miehetkin.

Mikä on herkkulakko, mulle se taitaa olla tuntematon käsite :ashamed:

Se on se kun tekee mieli mutta jättää mieliteot toteuttamatta :xmas:

Mulla on kai jonkunasteinen oraalifiksaatio :kieh: B)

mulla on laaja-asteinen :ashamed:
välillä mietin jopa aloittaisinko uudelleen 8 vuoden tauon jälkeen tupakoinnin, jos se osaltaan helpottaisi ja tyydyttäisi fiksaatiotani :ashamed:

Mun pitäisi ensin lopettaa :ashamed:

Mutta kynsiäni en ole purrut vuosiin, ainakaan kovin paljon :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Iltaa Ultris..kiva nähä suakin.. tuntuu etten ois moneen viikkoon ollu täällä.. vaikka ei se nyt ihan pidä paikkaansa... :)

herkkulakko on simmonen ettei saa syödä herkkuja... paitsi jos on joku oikeen hyvä syy.. :xmas:

Ja vitutus on oikein hyvä syy, ilo on oikein hyvä syy, tylsistymisen voi vaikka syödä ja kun on stressi on pakko edes rentoutua hetki suklaapatukan kanssa :saint: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
niin ja meille kuuluu ihan hyvää.. :)

sua munkin ollut :hug: :heart:

:'( :heart:

mul on muuten sulle keltainenkuoriasiaa... veit ö sekunt... :whistle: :D

:attn:

:heart: :heart: :heart: vastasin..mut ku mää oon niin hiras.. :D :attn:

 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Vinkki suklaanhimoisille laihduttajille; kokeilkas Option-kaakaota. Tehdään veteen ja on tosi hyvää :p Kaloreita muistaakseni vaan 40 mukilisessa, mä kun lasken noita PV pisteitä, ni ½ pistettä :saint:

Mä olen jo surukseni todennut että mikään ei korvaa suklaata. Ei edes kaakaot, ne on liian nestemäisiä |O :'( :'(

Siihen voi pistää liivatetta tai perunajauhoja, ni tulee kiisseliä :D

:D :laugh:

:laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja vitutus on oikein hyvä syy, ilo on oikein hyvä syy, tylsistymisen voi vaikka syödä ja kun on stressi on pakko edes rentoutua hetki suklaapatukan kanssa :saint: :xmas:

Aina löytyy joitakin hyviä syitä laittaa jotain suuhun :attn:

mielikuvitus vapaa :whistle: :saint: ihanko mitä vaan? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja vitutus on oikein hyvä syy, ilo on oikein hyvä syy, tylsistymisen voi vaikka syödä ja kun on stressi on pakko edes rentoutua hetki suklaapatukan kanssa :saint: :xmas:

Aina löytyy joitakin hyviä syitä laittaa jotain suuhun :attn:

mielikuvitus vapaa :whistle: :saint: ihanko mitä vaan? :saint:

Joo, ihan mitä vaan mitä on tarjolla :p
 

Yhteistyössä