M MaMi 07 Uusi jäsen 12.07.2007 22 0 1 04.07.2008 #1 Moikka kaikille, pitkästä pitkästä aikaa. Olen ruvennut myymään kotigastron mausteita, vielä tosin odottelen papereitani, mutta.. onkos täällä näiden kyseisten mausteiden käyttäjiä?
Moikka kaikille, pitkästä pitkästä aikaa. Olen ruvennut myymään kotigastron mausteita, vielä tosin odottelen papereitani, mutta.. onkos täällä näiden kyseisten mausteiden käyttäjiä?