kotigastronomi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaMi 07
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MaMi 07

Uusi jäsen
12.07.2007
22
0
1
Moikka kaikille, pitkästä pitkästä aikaa.
Olen ruvennut myymään kotigastron mausteita, vielä tosin odottelen papereitani, mutta..
onkos täällä näiden kyseisten mausteiden käyttäjiä?

 

Yhteistyössä