Hei,
Onko täällä kyseisten vaunujen käyttäjiä (Bugaboo camelion, tentonian fun, mutsyn slider)? Harkitsen näiden vaunujen välillä ja mietin, että tarviiko näiden vaunujen lisäksi vielä erikseen nukutusrattaat ulos vaunuajan jälkeen ja pääseekö myös talvella lumessa tekemään lenkkia. Asun Helsingissä ja pitäisi olla kevyet ja pienet rattaat/vaunut, koska liikumme paljon julkisilla ja oma auto on pikkuinen. Kevyet ja pienet vain tuntevat olevan vähän huonoja lenkkivaunuja, joten tarviiko silti rinnalle jotkut "hyökkäysvaunut"? Matkarattaat+hyökkäysvaunu yhdistelmää en haluaisi, koska matkarattaat on luultavasti vähän huonot kulkemaan talvella lumessa, kun julkisilla liikumme paikasta toiseen.
Onko täällä kyseisten vaunujen käyttäjiä (Bugaboo camelion, tentonian fun, mutsyn slider)? Harkitsen näiden vaunujen välillä ja mietin, että tarviiko näiden vaunujen lisäksi vielä erikseen nukutusrattaat ulos vaunuajan jälkeen ja pääseekö myös talvella lumessa tekemään lenkkia. Asun Helsingissä ja pitäisi olla kevyet ja pienet rattaat/vaunut, koska liikumme paljon julkisilla ja oma auto on pikkuinen. Kevyet ja pienet vain tuntevat olevan vähän huonoja lenkkivaunuja, joten tarviiko silti rinnalle jotkut "hyökkäysvaunut"? Matkarattaat+hyökkäysvaunu yhdistelmää en haluaisi, koska matkarattaat on luultavasti vähän huonot kulkemaan talvella lumessa, kun julkisilla liikumme paikasta toiseen.