Bugaboo camelion, tentonian fun, mutsyn slider?

leppäkerttu3

Jäsen
24.03.2009
152
0
16
Hei,

Onko täällä kyseisten vaunujen käyttäjiä (Bugaboo camelion, tentonian fun, mutsyn slider)? Harkitsen näiden vaunujen välillä ja mietin, että tarviiko näiden vaunujen lisäksi vielä erikseen nukutusrattaat ulos vaunuajan jälkeen ja pääseekö myös talvella lumessa tekemään lenkkia. Asun Helsingissä ja pitäisi olla kevyet ja pienet rattaat/vaunut, koska liikumme paljon julkisilla ja oma auto on pikkuinen. Kevyet ja pienet vain tuntevat olevan vähän huonoja lenkkivaunuja, joten tarviiko silti rinnalle jotkut "hyökkäysvaunut"? Matkarattaat+hyökkäysvaunu yhdistelmää en haluaisi, koska matkarattaat on luultavasti vähän huonot kulkemaan talvella lumessa, kun julkisilla liikumme paikasta toiseen.

 
Mulla ollut käytössä Teutonia Funit 2,5uotta eli vauva-ajasta lähtien. Ovat näppärät kaupungissa ja kaupoissa, kulkevat myös lumessa suht hyvin ja matkarattaita en ole tarvinnut vaikka meillä tosi pieni auto. (Vinkki kokoontaittamiseen, ota kuomu aina pois niin sujuu helpommin). Mulla oli vauva aikana koppa siinä ja sitten myöhemin pelkkinä rattaina. Tosi hyvää on pieni koko ja ketteryys mutta ovat tukeva eivätkä missään oloissa ole keikanneet, lisksi tavaraa mahtuu yllättävän paljon. Alunperin ostin koska taloyhtiömme hissi niin pieni että vain nämä mahtuivat. Ainoana miinuksena työntöasento joka mielestäni liian kapea, tämä kuitenkin makuasia koska useat ystäväni kehuneet että hyvä työntää. Ja hekä toinen pieni miinus se että tavaratila on kyllä isohko mutta siinä on sellanen "tukitanko" että vaikea saada laitettua kassia sinne kyytiin, menee vain kun vaunuosa on selkä menosuuntaan asennossa. Meillä muuten lapsonen istui 2 vuotiaaksi kasvot työntäjään päin ja tykkäsi! + ei tuule tai paista aurinko silmiin jne ja kuitenkin näkee maisemat.
 

Yhteistyössä