Moikka moi... pitkästä aikaa.. onkos mussutusseuraa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Ostatteko te siis jäätelöpuikkoja tai tuutteja tai pikkupikareita *järkyttyy ja häpeää* :o :snotty: :ashamed:

mitä sit pitäis ostaa.. :o

jäätelöauto :D :saint:

tididididi tididididi tidittidittidii.. :whistle: :D

:laugh: :laugh: näpyttelit sit :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
siis tökkiikö tää taas vai onko meijän kone ihan peusta.. :whistle:
:o :saint:

ja mitä käsirautoihin tulee niin mulla on jo.. :saint:

Mulla ei töki, jopa. Kävin lukemassa mun maileja ja, anteeksi, pakko huutaa... MUA ÄRSYTTÄÄ IHMISET JOTKA LAITTAA MULLE KASAPÄIN TYPERIÄ KIERTOKIRJEITÄ |O

Ai, sulla on käsiraudat :whistle:

mua ärsyttää ja.. :headwall:

niih, mieti.. :whistle: :saint:

ootko sä ihan varma että haluat mun miettivän :whistle:

itseasiassa en.. :o :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
siis tökkiikö tää taas vai onko meijän kone ihan peusta.. :whistle:
:o :saint:

ja mitä käsirautoihin tulee niin mulla on jo.. :saint:

Mulla ei töki, jopa. Kävin lukemassa mun maileja ja, anteeksi, pakko huutaa... MUA ÄRSYTTÄÄ IHMISET JOTKA LAITTAA MULLE KASAPÄIN TYPERIÄ KIERTOKIRJEITÄ |O

Ai, sulla on käsiraudat :whistle:

mua ärsyttää ja.. :headwall:

niih, mieti.. :whistle: :saint:

ootko sä ihan varma että haluat mun miettivän :whistle:

itseasiassa en.. :o :D

Mä mietin jo :kieh: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mutta siis ihan oikeesti.. tää ei nyt oo mikään kaksmielinen jttu, mutta mulla on ihan älypieni suu.. mun kaverit aina pilkkaa siitä mua.. kun mulle ei mahu ees simmonen kertakäyttömuovimuki suuhun.. ei ees se pienempi pää.. :whistle: :saint: :D

Siis miksi ihmeessä sä olet kokeillut mahtuuko sun suuhun kertakäyttömuovimukin pää? :o

...mä olen sitten vissiin suurisuinen :laugh:

:laugh: siis pitäisikö sen isomman pään mahtua suuhun :whistle:
 
no mut mä lähren etsimään sitä viittaa ja meen bobbyn viekkuun maate..mut huomenna nährään :wave:
nukkukaa hyvin :heart: :heart:

emmää haluis mennä ,mut heräytys ööli intö mooning :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mutta siis ihan oikeesti.. tää ei nyt oo mikään kaksmielinen jttu, mutta mulla on ihan älypieni suu.. mun kaverit aina pilkkaa siitä mua.. kun mulle ei mahu ees simmonen kertakäyttömuovimuki suuhun.. ei ees se pienempi pää.. :whistle: :saint: :D

Siis miksi ihmeessä sä olet kokeillut mahtuuko sun suuhun kertakäyttömuovimukin pää? :o

...mä olen sitten vissiin suurisuinen :laugh:

jaa.. emmää vaan muista.. se oli varmaan joku kiva leikki.. :saint:

mua myös pilkataan siitä miten hitaasti mää juon.. mää voin juoda yhtä pillimehuuki vaiks puol tuntii.. :whistle: :saint: :D siks mää en tuu koskaan känniinkään ku siinä ajas ku muut juo viis lasii nii mää juon puolikkaan.. :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mutta siis ihan oikeesti.. tää ei nyt oo mikään kaksmielinen jttu, mutta mulla on ihan älypieni suu.. mun kaverit aina pilkkaa siitä mua.. kun mulle ei mahu ees simmonen kertakäyttömuovimuki suuhun.. ei ees se pienempi pää.. :whistle: :saint: :D

Siis miksi ihmeessä sä olet kokeillut mahtuuko sun suuhun kertakäyttömuovimukin pää? :o

...mä olen sitten vissiin suurisuinen :laugh:

:laugh: siis pitäisikö sen isomman pään mahtua suuhun :whistle:

no mitäs vaikeeta siinä on :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Ostatteko te siis jäätelöpuikkoja tai tuutteja tai pikkupikareita *järkyttyy ja häpeää* :o :snotty: :ashamed:

mitä sit pitäis ostaa.. :o

jäätelöauto :D :saint:

tididididi tididididi tidittidittidii.. :whistle: :D

:laugh: :laugh: näpyttelit sit :laugh: :laugh:

oli muuten älyttömän vaikeeta.. :D :laugh: :laugh:

mää just mietin et puhuuko jäätelöautot tollee porissaki.. mut ilmeisesti.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mutta siis ihan oikeesti.. tää ei nyt oo mikään kaksmielinen jttu, mutta mulla on ihan älypieni suu.. mun kaverit aina pilkkaa siitä mua.. kun mulle ei mahu ees simmonen kertakäyttömuovimuki suuhun.. ei ees se pienempi pää.. :whistle: :saint: :D

Siis miksi ihmeessä sä olet kokeillut mahtuuko sun suuhun kertakäyttömuovimukin pää? :o

...mä olen sitten vissiin suurisuinen :laugh:

:laugh: siis pitäisikö sen isomman pään mahtua suuhun :whistle:

siis kyllä mun kaikilla kavereilla mahtuu se isompikin pää suuhun.. :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
mutta siis ihan oikeesti.. tää ei nyt oo mikään kaksmielinen jttu, mutta mulla on ihan älypieni suu.. mun kaverit aina pilkkaa siitä mua.. kun mulle ei mahu ees simmonen kertakäyttömuovimuki suuhun.. ei ees se pienempi pää.. :whistle: :saint: :D

Siis miksi ihmeessä sä olet kokeillut mahtuuko sun suuhun kertakäyttömuovimukin pää? :o

...mä olen sitten vissiin suurisuinen :laugh:

:laugh: siis pitäisikö sen isomman pään mahtua suuhun :whistle:

Niin, ja kuinka syvälle? ja onko niin pitkiä kertakäyttömukeja olemassakaan että tulee se raja vastaan?

Tämähän meni syvälliseksi :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Käsirautojen avaimia ei sitten kannata hukata :whistle:

nyäkkää =)

eiku just kannattaa...on hyvä syy kutsua palokunta paikalle!! :whistle:


letkeet letkunheiluttajat :p :p

mut mun mentävä nyt on.. :wave:

kauniita unia!! :heart: :hug:

mun on kans kohta mentävä.. herätys kuuden jälkeen.. :whistle:
 

Yhteistyössä