Moikka moi... pitkästä aikaa.. onkos mussutusseuraa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tietääkö kukaan noista Vitalinean jogurteista, noista joissa on 0 % rasvaa ja 0% LISÄTTYÄ sokeria..

paljonkohan sitä sokeria sitten on, sitä lisäämätöntä :whistle: kun en yksittäispakkauksesta löydä tietoa.

http://www.danone.fi/tuotteet_vitalinea.html

tuolt löytyy ainakin jotain tietoo noista.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja vitutus on oikein hyvä syy, ilo on oikein hyvä syy, tylsistymisen voi vaikka syödä ja kun on stressi on pakko edes rentoutua hetki suklaapatukan kanssa :saint: :xmas:

Aina löytyy joitakin hyviä syitä laittaa jotain suuhun :attn:

mielikuvitus vapaa :whistle: :saint: ihanko mitä vaan? :saint:

Joo, ihan mitä vaan mitä on tarjolla :p

:D no nii mää aattelin sit oikein.. :D :whistle: :p

*silmälaput, silmälaput* :attn: :D

:laugh: =) B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mun olikin pakko ostaa tänään itselleni jätski :p

miun myös.. :p

millainen ?

:p

simmosen kuningatarpikarin.. vai mikäköhän sen nimi on.. niitä on eri makuja.. kinuski oli viime kesän suosikki ja toi on varman tän.. :D :p

mä söin mustikkapiirakkajäätelöä. Oikeasti olisin halunnut testata Turkinpippurijätskin, mutta sitä ei ollut kiskalla.

Se on melkein pakko testata huomenna, jos ei sada... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tietääkö kukaan noista Vitalinean jogurteista, noista joissa on 0 % rasvaa ja 0% LISÄTTYÄ sokeria..

paljonkohan sitä sokeria sitten on, sitä lisäämätöntä :whistle: kun en yksittäispakkauksesta löydä tietoa.

Niissä on niiden hedelmien sisältämä sokeri, oliskohan 6-7g/100g jos en ihan väärin muista
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Ai juu.. meijä neiti oppi tänää ajaa pyöräl ilman appareita.. ainakin joten kuten... :saint: :D

Mun tyttö ei osaa ajaa edes kolmipyörää :o
Ei se kyllä yletä useimmissa kolmipyörissäkään edes polkimille

mun 5- vuotiaani ei osaa ajaa ilman appareita, ja tuskin niilläkään.
Mutta hänellä(kin) on noita motorisia pulmia, niin kuin kaikilla meidän perheen naisilla.
Kömpelöitä kaikki :/ äitiinsä tulevat

kuten sanottua niin kyllä sitä ehtii oppia.. eipä se pyörällä ajo mitään helppoa hommaa ole... ite jos aattelis et nytpitäsi ekaa kertaa opetella polkee niin ei varmaan tulis mitään..

Että emmä ny sillä.. kunhan kerroin.. ei ollu tarkotus mitenkään kehuskella.. :ashamed:

en mä sitä sellaisena ottanutkaan. =)

Sulla on taitava tyttö ja äiti saa olla iloinen ja ylpeä :flower:

No juu.. ylpeitä ollaan.. =) :heart: Ja eniten ylpee siitä innosta millä toinen treenas.. koko iltapäivä ja illan... voi kun ois itelläkin tollasta sitekyttä opetella uusia asioita. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja vitutus on oikein hyvä syy, ilo on oikein hyvä syy, tylsistymisen voi vaikka syödä ja kun on stressi on pakko edes rentoutua hetki suklaapatukan kanssa :saint: :xmas:

Aina löytyy joitakin hyviä syitä laittaa jotain suuhun :attn:

mielikuvitus vapaa :whistle: :saint: ihanko mitä vaan? :saint:

Joo, ihan mitä vaan mitä on tarjolla :p

:D no nii mää aattelin sit oikein.. :D :whistle: :p

*silmälaput, silmälaput* :attn: :D

:laugh: =) B)

Mä voisin lainata peppuliinille mun silmälappuja, mä en tarvitse niitä tänään B)

tarviitko käsiraudatkin :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja vitutus on oikein hyvä syy, ilo on oikein hyvä syy, tylsistymisen voi vaikka syödä ja kun on stressi on pakko edes rentoutua hetki suklaapatukan kanssa :saint: :xmas:

Aina löytyy joitakin hyviä syitä laittaa jotain suuhun :attn:

mielikuvitus vapaa :whistle: :saint: ihanko mitä vaan? :saint:

Joo, ihan mitä vaan mitä on tarjolla :p

:D no nii mää aattelin sit oikein.. :D :whistle: :p

*silmälaput, silmälaput* :attn: :D

:laugh: =) B)

B) mää en nää mittään... :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ja vitutus on oikein hyvä syy, ilo on oikein hyvä syy, tylsistymisen voi vaikka syödä ja kun on stressi on pakko edes rentoutua hetki suklaapatukan kanssa :saint: :xmas:

Aina löytyy joitakin hyviä syitä laittaa jotain suuhun :attn:

mielikuvitus vapaa :whistle: :saint: ihanko mitä vaan? :saint:

Joo, ihan mitä vaan mitä on tarjolla :p

:D no nii mää aattelin sit oikein.. :D :whistle: :p

*silmälaput, silmälaput* :attn: :D

:laugh: =) B)

Mä voisin lainata peppuliinille mun silmälappuja, mä en tarvitse niitä tänään B)

tarviitko käsiraudatkin :saint:

härttileili :D :saint: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mun olikin pakko ostaa tänään itselleni jätski :p

miun myös.. :p

millainen ?

:p

simmosen kuningatarpikarin.. vai mikäköhän sen nimi on.. niitä on eri makuja.. kinuski oli viime kesän suosikki ja toi on varman tän.. :D :p

mä söin mustikkapiirakkajäätelöä. Oikeasti olisin halunnut testata Turkinpippurijätskin, mutta sitä ei ollut kiskalla.

Se on melkein pakko testata huomenna, jos ei sada... :whistle:

mustikkapiirakkajätski on namia.. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tietääkö kukaan noista Vitalinean jogurteista, noista joissa on 0 % rasvaa ja 0% LISÄTTYÄ sokeria..

paljonkohan sitä sokeria sitten on, sitä lisäämätöntä :whistle: kun en yksittäispakkauksesta löydä tietoa.

Niissä on niiden hedelmien sisältämä sokeri, oliskohan 6-7g/100g jos en ihan väärin muista

kiitos. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mun olikin pakko ostaa tänään itselleni jätski :p

miun myös.. :p

millainen ?

:p

simmosen kuningatarpikarin.. vai mikäköhän sen nimi on.. niitä on eri makuja.. kinuski oli viime kesän suosikki ja toi on varman tän.. :D :p

mä söin mustikkapiirakkajäätelöä. Oikeasti olisin halunnut testata Turkinpippurijätskin, mutta sitä ei ollut kiskalla.

Se on melkein pakko testata huomenna, jos ei sada... :whistle:

mustikkapiirakkajätski on namia.. :p

nyökkää :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Ai juu.. meijä neiti oppi tänää ajaa pyöräl ilman appareita.. ainakin joten kuten... :saint: :D

Mun tyttö ei osaa ajaa edes kolmipyörää :o
Ei se kyllä yletä useimmissa kolmipyörissäkään edes polkimille

mun 5- vuotiaani ei osaa ajaa ilman appareita, ja tuskin niilläkään.
Mutta hänellä(kin) on noita motorisia pulmia, niin kuin kaikilla meidän perheen naisilla.
Kömpelöitä kaikki :/ äitiinsä tulevat

kuten sanottua niin kyllä sitä ehtii oppia.. eipä se pyörällä ajo mitään helppoa hommaa ole... ite jos aattelis et nytpitäsi ekaa kertaa opetella polkee niin ei varmaan tulis mitään..

Että emmä ny sillä.. kunhan kerroin.. ei ollu tarkotus mitenkään kehuskella.. :ashamed:

en mä sitä sellaisena ottanutkaan. =)

Sulla on taitava tyttö ja äiti saa olla iloinen ja ylpeä :flower:

No juu.. ylpeitä ollaan.. =) :heart: Ja eniten ylpee siitä innosta millä toinen treenas.. koko iltapäivä ja illan... voi kun ois itelläkin tollasta sitekyttä opetella uusia asioita. :)

voi pientä :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Kiitos peppu-linkistä =)

:D :laugh: mää en mistään peppulinkeistä tiiä mutta ole hyvä vaan. :D

peppulinkkejä :p

kas_nain_heiluu_peppu.gif


siin on sulle peppu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Ostatteko te siis jäätelöpuikkoja tai tuutteja tai pikkupikareita *järkyttyy ja häpeää* :o :snotty: :ashamed:

ostin tuutini ja söin sen kiireesti yksin, ennekuin hain lapsia päiväkodista :whistle:

Lapset eivät saaneet jätskiä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
siis tökkiikö tää taas vai onko meijän kone ihan peusta.. :whistle:
:o :saint:

ja mitä käsirautoihin tulee niin mulla on jo.. :saint:

Mulla ei töki, jopa. Kävin lukemassa mun maileja ja, anteeksi, pakko huutaa... MUA ÄRSYTTÄÄ IHMISET JOTKA LAITTAA MULLE KASAPÄIN TYPERIÄ KIERTOKIRJEITÄ |O

Ai, sulla on käsiraudat :whistle:
 

Yhteistyössä