Alkuperäinen kirjoittaja komina:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Miten te ihmiset voitte olla noin yksinkertaisia, että jos puhutaan vaikka nyt näistä lähiönimistä, niin jo on pitkä jono mammoja kysymässä, että mites nyt sit tää mu lapsen nimi ja mun ja mun ja mun. Kuka noihin edes uskaltaa kommentoida mitään, kun heti vedetään hernettä nenuun jos vastaus ei miellytä. Laittakaa hei ihan omat aivosolut töihin kans, niille tekee jumppa hyvää välillä.
mä en kyllä kysyny tosissani vaan ihan silkkaa piruuttani kun ärsyttää tämä jaottelu nimistä. nimi mikä nimi PRKL.
Mutta MIKSI se niin monia (en tarkoita nyt sua komina) ärsyttää, jos löytää lapsensa nimen ns. lähiönimilistalta? Osuuko se ja uppoaa silloin? Jos kerran nimi on maailman ihanin eikä muiden mielipiteillä ole mitään väliä (ja tää lähiönimiasia ei edes ole mielipidekysymys vaan tutkittua tietoa), niin miksi sitten suuttua? Ei jymmärrä, ei.
Ei kai kukaan ylipainoinenkaan suutu tutkimustuloksesta, jossa todetaan lihavuuden lisäävän sydän- ja verisuonitautien riskiä - miksi siis siitä, jos tietynlaisen sosio-ekonomisen statuksen omaavien vanhempien todetaan keskimäärin muita useammin antavan lapsilleen tietynlaisia nimiä?