[QUOTE="TeeTee";27357103]...tienaako miehesi tuhansia euroja kuukaudessa? Asutteko ahtaasti vuokralla vai omakotitalossa jossa lapsilla omat huoneet? Miten rahat riittää? Onko paljn velkaa?[/QUOTE]
Mä olen opiskellut (yliopistossa, eli ollut käytännössä kotona, ekan vuoden jälkeen koulullakäyntejä ehkä kerran pari kuussa) ja ollut kotona lasten kanssa niin, että niiden ei ole tarvinnut olla missään kokopäivähoidoissa kummankan ennen eskaria, ja silloinkin siis sen 4 h minkä eskariaika kestää.
Emme asu ahtaasti, tulot on riittävät, lapsilla on omat huoneet, pihaa riittävästi, lapsilla harrastuksia ja autoilla ajellaan, velkaa tällä hetkellä varmaan enää jotakin 7000 euron nurkilla.
On mahdollista myös suunnitella elämäänsä ja tehdä pitkäjänteistä työtä sen eteen, että mahdollistaa lasten kotihoidon. valintoja kaikki tyynni, ja kiinni siitä, mitä itse pitää tärkeänä. Sitten voi tehdä myös siten, että vetää kaikki liian kireälle, tekee isot lainat ja hankinnat, ja sen jälkeen lapset: sitten onkin pakko molempien käydä 24/7 työssä, jotta saadaan kustannettua tehdyt hankinnat.
Ei meillä ole mitään ihmeellistä, mutta perusasiat on hankittu aina. Ruokaa ja koti, sopivat kivat vaatteet ja kengät lapsille, harrastukset. Mitä sitä muuta tarvitsee?