miten oni, pinotaanko pitkästä aikaa PA""A MUTSIEN KOOTUT TUNNUSTUKSET.. hypätköön mukaan ken uskaltaa! :D

"jep"
Mielestäni sanoit tuon kyllä minulle, nimim. "Hyi", enkä ole koskaan kirjoitellut nimimerkillä Bud tai esittänyt tuollaisia mielipiteitä. Mutta saa noita paheksua noita minunkin syntejäni, sitä varten tämä ketju vissiin on :-D.
 
tiimarinvihko harmaana
Kootut tunnustukset:

-4v on nähnyt Vauva tulossa-ohjelman synnytyksen. Tosin vahingossa, mutta selitin asian hänelle jälkeenpäin.
-Olen kertonut 4v tytölleni, mistä lapset tulevat ja kuinka ne sinne masuun joutuvat.
Auts :D Jos se tekee musta vieläkin paskemman äidin, niin kerrottakoon että esikoinen on nähnyt livenä siskonsa syntymän 3-vuotiaana. (on kylläkin suhtautunut asiaan hyvin luontevasti ja aikoo tästäkin traumasta huolimatta synnyttää itse 5 tyttöä ja 5 poikaa tulevaisuudessa)
 
[QUOTE="vieras";22943946]Jos lapsi on vaikka 1v niin pitkät päivät päiväkodissa on lapselle todella pahaksi. Ja jos äiti on kotona eikä vain jaksa hoitaa lastaan, sopisi miettiä, onko lapsi äidille lainkaan tärkeä.[/QUOTE]

Ymmärrät kuitenkin, ettei tuo ole lastensuojeluasia vaikka onkin sellainen, jota itse pidät paheksuttavana valintana?
 
MAUUUA
Auts :D Jos se tekee musta vieläkin paskemman äidin, niin kerrottakoon että esikoinen on nähnyt livenä siskonsa syntymän 3-vuotiaana. (on kylläkin suhtautunut asiaan hyvin luontevasti ja aikoo tästäkin traumasta huolimatta synnyttää itse 5 tyttöä ja 5 poikaa tulevaisuudessa)
Mahtavaa! :)

Meilläkin useimmiten pestään hampaat kerran päivässä
Esikoinen 4v.saa pelata tietokoneella lasten pelejä, kun nukutan kuopusta
Olemme katsoneet k-7 leffoja yhdessä esikoisen kanssa.
Kuopus nukkuu perhepedissä. Pinnasänkyä emme ole koskaan omistaneet.
Motkotan joskus miehelleni lasten kuullen..:/
 
"Julia"
Ihanko oikeasti lapsille ei saisi _ikinä_ huutaa..? Kyllä meille huudettiin, kun oltiin lapsia. Ja joka kerta ihan aiheesta, tajusin sen jo silloin! :) Itse en ole (vielä) lapselleni huutanut, koska hän on 1v, ja en hänelle koskaan kiroile. Mutta taatusti tulen jonain päivänä korottamaan ääntäni hänelle.
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä eräästä ketjusta;22943724:
Toivottavasti sulta otetaan lapset pois!
Jaa miks? Kaikkeen on hyvä selitys. 6v:n huudan sisälle, koska on toisessa päässä pihaa, eikä muuten kuule, siskoa en viitsi pukea vain hakeakseni veljen sisälle, eikä pientä voi yksin jättää. Ja koska lapset eivät ole koskaan vieressämme nukkuneet, eivät ole osanneet sitä edes pyytää. Tosin tyttö 2v nukkuu edelleen meidän huoneessa. Mitä ihmeen kamalaa näissä on?!
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä eräästä ketjusta;22943867:
No tämä oli kyseiselle nimimerkille eräänlainen muistutus hänen omista kommenteistaan. Muistan eräänkin ketjun, jossa Bud sanoi tupakalla käyneelle, raskaana olevalle äidille, että toivottavasti et saa lastasi syliisi. Sitten hän myös kehotti erästäkin väsymystään valittavaa, loppuunpalanutta äitiä tuomaan lapsensa hänelle, jotta nämä saisivat "arvoisensa kohtelun". Lisäksi tämä nimimerkki on myös kertonut, ettei koskaan huuda lapsilleen.

Ompahan vaan tämän mun palstailu-uran aikana tullut bongattua täältä muutamia epäempaattisia, ilkeitä ihmisiä, joiden kommentit ovat jääneet mieleen.

Siksi.
No en mä ole aikoihin kirjoittanut tuollaisia.Jos joskus kirjoitan ilkeitä, siihen on syy, esim. tupakointi raskaana. Vaikken kyllä toivo tietenkään, ettei joku lastaan saisi. Joskus vaan pistää niin vihaks, et on pakko kirjoittaa jotain tyhmää. En kyllä muista kirjoittaneeni, etten koskaan huuda lapsilleni. Ei meillä 2v:lle huudeta, mutta 6v:tä on joskus pakko komentaa, kun on niin kovapäinen. Pakko sanoa, että uskomatonta, jos joku munkin tekstiä painaa mieleensä ja vielä muistaa ne, saati jaksaa päätään vaivata jollain vanhoilla tyhmillä jutuilla. HUH HUH!
 
4v4kk ja 1v4kk
*Lapset aloittivat syömään kiinteitä vähän vajaa 4kk:n ikäisinä
*Ovat olleet saunassa n. kk:n ikäisinä
*Söivät enimmäkseen purkkiruokaa
*Oikeaa maitoa joivat n. 10-11kk:n ikäisinä
*Pelkästään kertikset ovat olleet käytössä
*Joskus saavat eineksiä.
*Esikoinen juo joskus lurauksen kahvia
*Ei käydä joka päivä ulkona
*Kiroilen ja huudan myös lasten kuullen
*Joinakin päivinä katsovat lastenohjelmia reilusti enemmän kuin tunnin
Muoks. unohdin mainita, että molemmat ovat nukkuneet pinniksessä alusta asti. Esikoinen nukkui omassa huoneessaan yksin 2kk ikäisenä.
*Jos esim. mun koulutus on peruuntunut, en lähde hakemaan poikia hoidosta vaan menen surutta kirppiskierroksella yksinäni.
*Kuopuksella on vielä käytössä unitutti ja vaipat. Potattamista alan vasta harkitsemaan
 
Viimeksi muokattu:
"jaahans"
- en imettänyt esikoista ollenkaan, sai korviketta
- esikoiselle aloin antaa kiinteitä jo vähän ennen 3kk
- syötin ihan liikaa purkkiruokia
- kuopus joi unimaitoa tuttipullosta yli 2-vuotiaaksi
- katsovat telkkaria aivan liikaa
- kiroilen niin maan perkeleesti lasten kuullen
- huudan lapsille liikaa
- ei tule harjattua hampaita joka ilta
- syödään eineksiä ja puolivalmisteita silloin tällöin
- tarjoan ihan liian vähän vihanneksia ja hedelmiä
- syövät aika usein vanukasta (karkkia kuitenkin vain karkkipäivänä)
- molemmilla ollut pakkasraja -20 vaunuissa nukkuessa
- talvella ulkoillaan tosi vähän (kesät taas asutaan ulkona. Onneksi pk:ssa ulkoilevat paljon.)
- en oikein jaksa leikkiä lasten kanssa ja luetaan tosi vähän
- nukutan edelleen 3-vuotiaan viereen

Tulikohan tässä edes kaikki. Täyspaska äiti siis... Mutta, meillä näytetään tunteet, halaillaan, pussaillaan, lapset tietävät olevansa rakastettuja ja aivan ihania pallukoita :heart:
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22944108:
4v4kk ja 1v4kk
*Lapset aloittivat syömään kiinteitä vähän vajaa 4kk:n ikäisinä
*Ovat olleet saunassa n. kk:n ikäisinä
*Söivät enimmäkseen purkkiruokaa
*Oikeaa maitoa joivat n. 10-11kk:n ikäisinä
*Pelkästään kertikset ovat olleet käytössä
*Joskus saavat eineksiä.
*Esikoinen juo joskus lurauksen kahvia
*Ei käydä joka päivä ulkona
*Kiroilen ja huudan myös lasten kuullen
*Joinakin päivinä katsovat lastenohjelmia reilusti enemmän kuin tunnin
*Jos esim. mun koulutus on peruuntunut, en lähde hakemaan poikia hoidosta vaan menen surutta kirppiskierroksella yksinäni.
*Kuopuksella on vielä käytössä unitutti ja vaipat. Potattamista alan vasta harkitsemaan
Toi viimenen ei ole kyllä mitään kamalaa vaan täysin normaalia ja oikein.
 
bud
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22944108:
4v4kk ja 1v4kk
*Lapset aloittivat syömään kiinteitä vähän vajaa 4kk:n ikäisinä
*Ovat olleet saunassa n. kk:n ikäisinä
*Söivät enimmäkseen purkkiruokaa
*Oikeaa maitoa joivat n. 10-11kk:n ikäisinä
*Pelkästään kertikset ovat olleet käytössä
*Joskus saavat eineksiä.
*Esikoinen juo joskus lurauksen kahvia
*Ei käydä joka päivä ulkona
*Kiroilen ja huudan myös lasten kuullen
*Joinakin päivinä katsovat lastenohjelmia reilusti enemmän kuin tunnin
Muoks. unohdin mainita, että molemmat ovat nukkuneet pinniksessä alusta asti. Esikoinen nukkui omassa huoneessaan yksin 2kk ikäisenä.
*Jos esim. mun koulutus on peruuntunut, en lähde hakemaan poikia hoidosta vaan menen surutta kirppiskierroksella yksinäni.
*Kuopuksella on vielä käytössä unitutti ja vaipat. Potattamista alan vasta harkitsemaan
Ai kamalaa, miten sä voit huutaa lasten kuullen?!! ;)
 
perustallaaja
meillä on 2 v. 2 kk poika, joka
- oli ensimmäisen kerran yöhoidossa 2 kk iässä
- en koskaan täysimettänyt, osittain vain 2,5 kk
- juo edelleen maitoa tuttipullosta nukkumaan mennessä
- syö 8 kk purkkiruokaa koska tykkää eräästä ruoasta erityisesti
- syö karkkia ym. muita herkkuja
- siirtyi vasta pari viikkoa sitten isojen poikien sänkyyn
- saa katsoa telkkaria joskus tunninkin yhtä soittoa
- meillä saa syödä muuallakin kuin ruokapöydässä
- vanhempien sängyssä saa hyppiä
- on alusta alkaen käynyt joka päivä kylvyssä/suihkussa

näin...
 
"kaks plus"
1.En ole kumpaakaan imettänyt koskaan
2.Ulkoileevat keskenään aidatulla pihalla, koska en halua itse palella ulkona läheskään joka päivä. Istun ikkunan ääressä koneella kun peuhaavat pihalla :p
3.Eivät saa koskaan ikinä katsoa telkkaria (paitsi joskus harvoin vuokraan lasten elokuvan.) Kokevat suurta vääryyttä kun kaverit laulaa pikkukakkos tunnaria ja toiset ei tiedä näistä mitään..
4.Syödään pakaste vihanneksia kun tuore on työlästä ja kallista..
5.Huudan lapsille melkein joka päivä jos eivät puhetta kuuntele
6.Kohta 6v harrastaa vain ratsastusta (yksilölaji, ei saa ikäistään seuraa ja ei sosiaalistu ollenkaan), ei kerhoile ja kavereita ei nää joka päivä. Joutuu näin ollen leikkimään 2,5v veljensä kanssa useinmiten. onneksi alkaa eskari ja ei ihan syrjäydy yhteiskunnasta...
7. 2,5v harrastaa ratsastusta ja menee ponilla ilman että kukaan pitää kiinni, kulkee vain vierellä..
8. Eivät saa leluja jos ei ole joulu tai synttärit, ei käy mäkkärissä ikinä koskaan..
ainakin näistä on minulle valitettu eri tahoilla..
 
täälläkin yksi
Hävettää nämä asiat (ja varmasti moni tuomitsee meidät pahasti):

- Meillä syödään ihan liikaa karkkia. Etenkin tuo 2 vuotias.
- En jaksa aina laittaa ruokaa joten sorrun silloin tällöin pussi eineksiin kuten pasta carbonnara.
- Mekään emme ulkoile joka päivä.
- Kuopuksen eroahdistuksen takia esikoinen jää huomattavasti vähemmälle huomiolle. (tämä harmittaa todella paljon!)
- Meillä ei ole lukkoja joka kaapin ovessa (ja se varmaan onkin osa syy miksi olen suht usein soittanut myrkytystietokeskukseen kun esikoinen on syönyt esim. hammastahnaa)
- Esikoiselle on annettu satunnaisesti mietoa teetä (on 2 vuotias)
 
"vieras"
[QUOTE="minä";22943829]joo ja tiedänpä perheen jossa lapset näkee nälkää kun äiti syöttää suurinpiirtein lihaliemi lientä tai pelkkiä omenoita.
lapset laihoja kun tikut, aina kylmissään ja nälissään!
hoikkuus on äidille kunnia-asia ja lapsi ei voi laskea edes pulkalla koska on niin laiha, että luut sattuu kun pulkkaan istuu :(
ostaispa niitä valmisruokia![/QUOTE]

Olethan tehnyt ls-ilmoituksen?
 
Lapset 4 v 5 kk ja 1 v 7 kk.

- Esikoista imetin vain noin 2 viikkoa ja sekin osittain, toista täysimetin vain kuukauden.
- Käytetään kertakäyttövaippoja nuoremmalla.
- En ole vielä jaksanut panostaa potta harjoitteluun nuoremman kanssa.
- Silloin tällöin syödään eineksiä.
- Lauantai on karkkipäivä, mutta siitä usein lipsutaan.
- Esikoinen juo useimmiten mehua ruoan kanssa, koska ei tykkää maidosta.
- Huudan sekä kiroilen lasten kuullen silloin tällöin kun sille tuntuu.
- Ei ulkoilla ihan joka päivä.
- En muista pestä joka ilta lasten hampaita.
- Telkkari on melkein koko ajan auki kun ollaan kotona.
- Silloin tällöin lapset heräävät aamuisin ennen minua ja touhuaavat keskenään tunnin, pari.
- Tupakoin, jopa lasten nähden.
- Olen kotiäitinä ja silti vanhempi lapsi on 2 kertaa viikossa 6h/päivä hoidossa.

Eipä tässä nyt muuta tule mieleen.. SHAME ON ME!!! :ashamed:
 
.....
pelkästään tämän päivän saldo:
-vein esikoisen 7 tunniksi päiväkotiin vaikka oon itse kotona
-2v ei syönyt ruokaa, mutta sai kaksi palaa kääretorttua lounaaksi
-huusin esikoiselle kun se kiusasi pienempää
-lapset söi iltaruuan samalla kun katsoivat pikku kakkosta
-kumpikaan ei käynyt suihkussa, vedettiin vain yöpuvut päälle
-saivat iltasadun sijaan katsoa dvd:tä
-kumpikaan ei nuku omassa sängyssään, vaan perhepedissä
 
"dina"
Lapset 4 v 5 kk ja 1 v 7 kk.

- Esikoista imetin vain noin 2 viikkoa ja sekin osittain, toista täysimetin vain kuukauden.
- Käytetään kertakäyttövaippoja nuoremmalla.
- En ole vielä jaksanut panostaa potta harjoitteluun nuoremman kanssa.
- Silloin tällöin syödään eineksiä.
- Lauantai on karkkipäivä, mutta siitä usein lipsutaan.
- Esikoinen juo useimmiten mehua ruoan kanssa, koska ei tykkää maidosta.
- Huudan sekä kiroilen lasten kuullen silloin tällöin kun sille tuntuu.
- Ei ulkoilla ihan joka päivä.
- En muista pestä joka ilta lasten hampaita.
- Telkkari on melkein koko ajan auki kun ollaan kotona.
- Silloin tällöin lapset heräävät aamuisin ennen minua ja touhuaavat keskenään tunnin, pari.
- Tupakoin, jopa lasten nähden.
- Olen kotiäitinä ja silti vanhempi lapsi on 2 kertaa viikossa 6h/päivä hoidossa.

Eipä tässä nyt muuta tule mieleen.. SHAME ON ME!!! :ashamed:
No todellakin,shame on you! :O Siis lapset heräävät ja touhuavat kun sinä nukut?!Ja toinen vielä noin pienikin..
 

Yhteistyössä