odotta
Lukitaanko vastaus vai haluatko ostaa vokaalin vai kenties afrikan tähden?Ei oo eka kerta, antaa tulla vaan
Lukitaanko vastaus vai haluatko ostaa vokaalin vai kenties afrikan tähden?Ei oo eka kerta, antaa tulla vaan
oho miten näin on käynyt? voi pikku raukkaa3 ja puoli vuotiaallani on molemmat jalat kipsattuna varpaista puoleen väliin reittä, arvatkaa vaan ne katseet mitä saadaan päivittäin niin naapurin mummolta kuin lähikaupan kassaltakin !
Tämän vuoksi lapsi saa pitkälti syödä mitä haluaa, esim. pillimehua joka kauppareissulta.
Emme ole tänään poistuneet kotoa.
öö no mun äiti ja isä ja mummo ja sedät on kiroillut(useinkin) ja me aikuiset lapset 4kpl ollaan kyllä ihan terveitä ja kunnollisia! heh paitsi että suuttuessaan kaikki tuppaa välillä kiroilemaan(on tainnut tulla opittua tapa) me eijuoda,ei polteta,ei olla ikinä kiusattu ketään(lapsina,teineinä,eikä kyllä aikuisenakaan), autetaan muita,ei häiritä ketään, mutta osataan pitää omista rajoitamme kiinni. yksi meistä on jopa sosiaalityöntekijä ammatiltaanSamoin.Ja on eri asia jos joku tunnustaa antavansa pullaa tms maistiaisiksi viikoittain lapselleen kuin että kiroilee ja huutaa lapselleen.Toinen on harmitonta,toinen ei.
Täytyy olla samaa mieltä tuon dinan kanssa. :/ Sun muksut kuitenkin on vielä pieniä, ei 4,5-vuotiaan kuulu vaihtaa pienemmän vaippoja ja huolehtia sillä aikaa, kun äiti nukkuu. Äidin kuuluu olla hereillä ja vahtia pieniä. Antaisitko itsellesi anteeksi, jos jotain tapahtuisi sun nukkuessas? Mulla 7v, 5v ja 2x 3,5v, mutten antaisi esim. noiden isompien huolehtia kaksosista aamuisin mun nukkuessa. 5-vuotias on ikäisekseen erittäin fiksu ja kypsä, mutta en siltikään jättäisi hälle tuollaista vastuuta.No niinpä, on se ihan kamalaa kun on omatoimisia lapsia, jotka eivät herätä äitiä joka aamu samaan aikaan ja isompi vaihtaa pienemmälle aamulla vaipan sekä keksii tekemistä siksi aikaa, että äiti herää.. HIRVEETÄ! :ashamed: Täytyykin tästä lähtien laittaa joka aamu kello viideltä soimaan, että varmasti olen hereillä ennen lapsia.
Ai helekatti mitä jeesustelua Joo, siis tämähän tapahtuu TODELLA harvoin, ehkä kerran kahessa kuukaudessa. Enkä tarkoituksella laita isompaa vahtimaan/hoitamaan pienempää vaan kertakaikkiaan ne joskus saattaa herätä ennen minua ja eivät herätä. Mutta tosiaan, laitan siis tästä lähtien aamuisin kellon soimaan kello viisi niin olen varmasti hereillä ennen lapsiaTäytyy olla samaa mieltä tuon dinan kanssa. :/ Sun muksut kuitenkin on vielä pieniä, ei 4,5-vuotiaan kuulu vaihtaa pienemmän vaippoja ja huolehtia sillä aikaa, kun äiti nukkuu. Äidin kuuluu olla hereillä ja vahtia pieniä. Antaisitko itsellesi anteeksi, jos jotain tapahtuisi sun nukkuessas? Mulla 7v, 5v ja 2x 3,5v, mutten antaisi esim. noiden isompien huolehtia kaksosista aamuisin mun nukkuessa. 5-vuotias on ikäisekseen erittäin fiksu ja kypsä, mutta en siltikään jättäisi hälle tuollaista vastuuta.
Lukitaan, lukitaanLukitaanko vastaus vai haluatko ostaa vokaalin vai kenties afrikan tähden?
Ei ole mun mielestä jeesustelua todeta, ettei noin pienten lasten kuulu olla vahtimatta.Ai helekatti mitä jeesustelua Joo, siis tämähän tapahtuu TODELLA harvoin, ehkä kerran kahessa kuukaudessa. Enkä tarkoituksella laita isompaa vahtimaan/hoitamaan pienempää vaan kertakaikkiaan ne joskus saattaa herätä ennen minua ja eivät herätä. Mutta tosiaan, laitan siis tästä lähtien aamuisin kellon soimaan kello viisi niin olen varmasti hereillä ennen lapsia