Kootut tunnustukset:
-4v käy suihkussa/kylvyssä vain 2-3krt viikossa.kasvopesu ja alapesu hoidetaan päivittäin!
-Emme mene ulkoile, jos ei huvita tai on huono ilma.
-Kiroilen joskus lasten kuullen, jos esimerkiksi telon itseni johonkin.Lapsille EN kiroile!
-4v saa täysjyvämuroja aamupalaksi, koska inhoaa puuroa.
-Käytän yöllä kertakäyttövaippaa kuopuksellani(1v) .Päivisin käytän kestovaippoja.
-Annan lapsille joka päivä jotain hyvää, kun itse juon päiväkahvit(esim. keksiä tai pullaa).
-4v on nähnyt Vauva tulossa-ohjelman synnytyksen. Tosin vahingossa, mutta selitin asian hänelle jälkeenpäin.
-Olen kertonut 4v tytölleni, mistä lapset tulevat ja kuinka ne sinne masuun joutuvat.
-Heittäydyn joskus lapselliseksi ja höpötän esikoiseni kanssa pyllykakkapissa-vitsejä. Ne ovat hänen mielestään hillittömän kivoja.
-Imetin esikoistani 2,5 vuotta.
-Olen lakannut 4v.esikoisen varpaankynnet kesällä, koska hän halusi kokeilla kynsilakkaa.
-Pesen pitkätukkaisen 1v kuopuksen hiukset vain kerran viikossa. Toisinaan ne ovat kunnolla takussa.
-Päivisin annan kuopukselle purkkiruokaa ja esikoiselle edellisen päivän ruokaa. Miehen tullessa kotiin syömme yhteisen aterian.
-Hermostun toisinaan liian helposti, etenkin väsyneenä.
-Tunnen huonoa omatuntoa siitä, etten ehdi tarpeeksi sylitellä ja pussailla ihania tyttäriäni.
-Jamittelemme päivällä hyvän musiikin tahtiin. Tosin eilen spotifysta soi Irwinin Ryysyranta ja lapset olivat aivan liekeissä!
-4v.tyttäreni lempiartisteja ovat Anna Puu ja Scandinavian music group
-Annan hänen myös katsoa TiTi-nallea, vaikka siinä vahvistetaan joitakin stereotypioita räikeästi.
-En pue tyttäriäni vaalenapunaiseen, vaikka esikoinen väristä niin kovasti pitääkin(joskus harvoin saa mummon ostamaa pinkkiä päällensä).
-Lapsillani on erikoiset nimet
-esikoinen tietää, mikä on homo.
Että tämmöstä. Onneksi jokaisessa äidissä on hyvää ja huonoa. Tasapaino on tärkeintä!
-Luokanpettaja/kahden lapsen kotiäiti