Miten laihtua 5-7kg kuukaudessa?

  • Viestiketjun aloittaja poispoispois
  • Ensimmäinen viesti
Ongelma läskien kanssa!
Moi. Oon 13-vuotias tyttö,n.160cm pitkä ja painan suunnilleen sen 50 kg. Olen kyllä ihan sopivan painoinen(ainakin itseni mielestä). Mutta miten voisin laihtua jotain 2 kg...? Kun normaalipainohan minun kokoiselleni on jotain 45-50kg? Mulla on vain läskiä vatsassa kauheat makkarat,ja jenkkakahvat sivuilla. Haluaisin saada ne ylimääräiset läskit siitä alavatsan alueelta vain pois.. Tiedän,että en saisi tämän ikäisenä miettiä laihduttamista "se voi olla vaarallista,kun tulee vielä pituuskasvut ja kaikki..." Ja plaa plaa plaa.. Mutta haluaisin vain sivuilta jenkkakahvat pois,ja hiemän ylimäärästä rasvaa pois.. Joten miten se lähtisi helposti? Muuten kuin urheilemalla,syömällä oikeata ruokavaliota? Neuvoja,kiitti!!
 
Vastaus
Alkuperäinen kirjoittaja Ongelma läskien kanssa!;27259970:
Moi. Oon 13-vuotias tyttö,n.160cm pitkä ja painan suunnilleen sen 50 kg. Olen kyllä ihan sopivan painoinen(ainakin itseni mielestä). Mutta miten voisin laihtua jotain 2 kg...? Kun normaalipainohan minun kokoiselleni on jotain 45-50kg? Mulla on vain läskiä vatsassa kauheat makkarat,ja jenkkakahvat sivuilla. Haluaisin saada ne ylimääräiset läskit siitä alavatsan alueelta vain pois.. Tiedän,että en saisi tämän ikäisenä miettiä laihduttamista "se voi olla vaarallista,kun tulee vielä pituuskasvut ja kaikki..." Ja plaa plaa plaa.. Mutta haluaisin vain sivuilta jenkkakahvat pois,ja hiemän ylimäärästä rasvaa pois.. Joten miten se lähtisi helposti? Muuten kuin urheilemalla,syömällä oikeata ruokavaliota? Neuvoja,kiitti!!
Hei,
13-vuotiaan vanhempien tulisi pitää huolta että lapsi saa oikeanlaisen ruokavalion ja monipuolista liikuntaa. Mitään poppakonsteja ei ole, kyllä ne kilot tuleva aina takaisin joskus jopa tuplana.

Itse olen 20 vuotias 47kg ja 165 cm. Ja ainoastaan nuo keinot mitä et halua käyttää ovat pitäneet minut näissä mitoissa. Muista nauttia vielä kun voit!
 
"Jasmin"
Haluaisin kysyy voisiko laihduttaa syömällä easy dieet?
Ja jos voi niin pitääkö sitä syödä aina kun on nälkä kun olen koulussa ja koulussahan tarjoaa lounas joten en tiedä miten pitää tehdä?voisittekö antaa vinkkeja???
 
"tietäjä"
Eli siis jos haluu laihtua oikeesti niiin pitää ensinnäkin aloittaa terveellinen elämä johon sisältyy SÄÄNNÖLLINEN syöminen, jolloin ei tule syötyjä mitään ylimäärästä. Herkkuja saa toki syödä mutta kohtuudella. Tollaiset väliaikaisdietit on huonoja, koska kun syö jotain pupunruokaa kaksi viikkoa, niin paino kyllä tippuu mutta ne onn vain nesteitä mitkä lähtee ja tosi epäterveellistä sellanen. Ja kaiken lisäksi kun alkaa taas syömään normaalisti, ne kilot tulee tuplana takaisin ja ruokaa himoaa tuplasti enemmän. Terveellisintä on siis syödä säännöllisesti kunnon ruokaa ja salaatteja saa syödä kunnolla ja normaalia ruokaakin ihan lautasmallin mukaan. Vettä kannattaa juoda runsaasti, jolloin myös iho pysyy paremmassa kunnossa. Keenkään ihmisen ei pitäisi ajatella tätä laihtumisena vaan terveen elämän aloittamisena. Liikunta on aina plussaa mutta avin on säännöllisessä syömisessä.
 
MacBarbie07
Kun te laihdutatte kannattaa jättää kaikki herkut pois. Herkkuja voi syödä 1 kerran viikossa jos haluaa, mutta en suosittele. Syökää terveellisesti säännöllisin väliajoin. Ja juokaa vettä monta lasillista päivässä. Mutta pelkkä ruokavalion muutos ei riitä, vaan pitää liikkua säännöllisesti. Itse käyn lenkillä joka päivä. Ja sen lisäksi suosittelen lataamaan 7min. workoutin, taikka keksiä itse jonkun kivan lihasten treenaus menetelmän. Ja muistakaa kun laihduttatte 1 viikossa ei näy tuloksia vaan laihduttamisessa mitä olla maltillinen. Toivottavasti autoin joitakin teistä ja onnea! :)
 
vierailija
Siis oikeeesti, oon ihan selvästi ylipainonen! En kerro ikää, mutta mun äiti painaa 78 kg, ja se on 40, mä oon sitä varmaan noin 28 vuotta nuorempim ja painan 70 kg! Älytöntä, enkä oo syöny monee päivää ku 1 kerran päivässä^^ Kamalaa...nytkin on kamala näklä, mutta söin jo 2 mandairiinia^^
 
vierailija
Siis oikeeesti, oon ihan selvästi ylipainonen! En kerro ikää, mutta mun äiti painaa 78 kg, ja se on 40, mä oon sitä varmaan noin 28 vuotta nuorempim ja painan 70 kg! Älytöntä, enkä oo syöny monee päivää ku 1 kerran päivässä^^ Kamalaa...nytkin on kamala näklä, mutta söin jo 2 mandairiinia^^
Hei, jos oot niin nuori vielä eikä kehitys oo vielä ees lähellä loppua ei kannata miettiä tommoista, mutta jos haluat laihtua noudata tätä: (esimerkki ruoat):
Aamupala: hedelmä ja teetä
Lounas: kasviksia ja kolme lasillista vettä
Välipala: hedelmä ja vähintään lasillinen vettä
Päivällinen: kananmunaa, kasviksia ja pikkuisen lihaa enintään 100g eestä jos haluaa.
Illallinen: teetä ja hedelmä / marjoja

Itse noudatin tuota 1kk ja helpot 6kg lähti pois!
Ja jos yrittää niin ois hyvä juoda 3 tunnin välein ja yhteensä juotavaa kuuluisi vähintään juoda 2l päivässä ja herkut ,ylimääräinen rasva ja roskaruuan ois hyvä jättää pois! Onnea
 

Yhteistyössä