Miten laihtua 5-7kg kuukaudessa?

  • Viestiketjun aloittaja poispoispois
  • Ensimmäinen viesti
southbeach
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja southbeach:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja southbeach:
hahaha, ei toimi. onneks altavista toimii!
Kyllä mulla toimii google.
"tämä sivusto voi vahingoittaa tietokonettasi" sama vika koko maapallolla..
Miksei mulla tule tuota tekstiä? Eikö teillä ihmiset ole virustorjunnat kunnossa? :)
täällä on todellakin virustorjunnat kunnossa! mikä lie vika
 
sping
aivan älyvapaata porukkaa täällä.
te kermaperseet voitte lopettaa sen kakukun ja suklaan syömisen nii laihdutte.vaihtakaa sellaseen pupun ruokaan nii on varmasti kivaa.
tai jos sittenkin vaihtaisitte ruokanne vaikka sormen ja varpaan kynsiin,siinä laihtuu.onnea laihdutuksiin läskit! HAH
 
hehee
Alkuperäinen kirjoittaja sping:
aivan älyvapaata porukkaa täällä.
te kermaperseet voitte lopettaa sen kakukun ja suklaan syömisen nii laihdutte.vaihtakaa sellaseen pupun ruokaan nii on varmasti kivaa.
tai jos sittenkin vaihtaisitte ruokanne vaikka sormen ja varpaan kynsiin,siinä laihtuu.onnea laihdutuksiin läskit! HAH
:hug:

 
Mä olen 1½ viikossa laihtunut 7kg. En kyllä suosittele kenellekään sitä tapaa. Olin nimittäin silloin syöpäsairas eikä ruoka maistunut.

Ei auta tämä ap:ta, mutta ajattelin vain herättää sellaasta ajatusta, että liian nopiaa ei ole hyvä laihtua.
 
Luottakaa vanhoihin konsteihin
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä olen 1½ viikossa laihtunut 7kg. En kyllä suosittele kenellekään sitä tapaa. Olin nimittäin silloin syöpäsairas eikä ruoka maistunut.

Ei auta tämä ap:ta, mutta ajattelin vain herättää sellaasta ajatusta, että liian nopiaa ei ole hyvä laihtua.

Voi jeesus.. Elekää hyvät ihimiset laihduttako liian nopeasti.. Tai luottako poppaskonsteihin. Rauhallinen tahti vie voiton. Miten laihtua nopeasti - EI MITENKÄÄN! Esim:
http://www.laihduta-helposti.net/miten-laihtua/
 
girl
Alkuperäinen kirjoittaja hehee:
Alkuperäinen kirjoittaja sping:
aivan älyvapaata porukkaa täällä.
te kermaperseet voitte lopettaa sen kakukun ja suklaan syömisen nii laihdutte.vaihtakaa sellaseen pupun ruokaan nii on varmasti kivaa.
tai jos sittenkin vaihtaisitte ruokanne vaikka sormen ja varpaan kynsiin,siinä laihtuu.onnea laihdutuksiin läskit! HAH
:hug:
tosi kannustavaa ja kaunista puhetta''
 
girl
tässäpä vinkki: yritä alkaa liikkua vähitellen hieman enemmän, tarkkaile ettet syö mitään turhaa, pidä vaikka suuri siivouspäivä ja siivoa koko talo, sanoisin että ei tarvitse alkaa ahmia mitään pupunruokaa vaan ihan normaalia ruokaa mutta ei mitään hampurilaisia ym.
 
onpa tervettä
Alkuperäinen kirjoittaja poispoispois:
Saa tulla takaisin tuo paino kunhan on edes pari päivää kevyeempi. Haluan omissa häissä ja valokuvissa olla hoikempi joten sitä varten olisi painoa saatava pois :D Onko ehdotuksia?
Ootko ihan tosissasi, että saa tulla takaisin? Aika typerältä kuulostaa. Käytännössähän se tarkoittaa sitä, että tiputat lihaksista ja otat takaisin läskinä. Just.

Ja sulla lähtee pelkästään jo nestettä se nelisen kiloa, jos syöt vähähiilihydraattisesti. Tutustu www.karpit.net..lue joku kirja, josta saat eniten apuja. (Eli jätä riisit, pastat, leivät, jogurtit, maidot jne ja käytä tilalla vain hieman eism. kahvikermaa tms..nuo jo auttavat aika paljon).
 
hitauden kanssa
Lueskelin samasta aiheesta tänään paljon ja voin kyllä olla samaa mieltä http://www.laihduta-helposti.net/miten-laihtua/ kanssa... Ei tähän kait mitään oiketeitä vain ole...Jos on niin kertokaa!
 

Yhteistyössä