Miten laihtua 5-7kg kuukaudessa?

  • Viestiketjun aloittaja poispoispois
  • Ensimmäinen viesti
apuatarvitseva
Oon 58kg painonen. Oon alle 15 vuotta ja vyötärön leveys on 68cm. tiedän etten olle mikään läski muta en mikään ihanne painoinen. ystäväni ovat aivan tulitikun näköisiä vaika syövät minua enemmän ja liikuvat minua vähemmän. liikun liikaa ikäisekseni yli18 tuntia viikossa ja syön aika vähän. minun pitäisi vähän laihtua ja kiinteyttää itseäni että voisin alkaa kasvataa vähän lihaksia. muta vaikka yritän saada edes 2kg pois se ei onistu millän . epäilen että suurin osa painostani on vyötäröä alempana. voisiteko antaa hyviä vikejä omia kokemuksia
 
minä
Olen tästä aikaisemminkin täällä maininnut, mutta ihme kyllä tumma suklaa (yli 70%) on oikea laihduttajan unelmatuote. Tietämättä tästä, aloin syömään sitä yhdessä vaiheessa about puoli levyä päivässä. Jo viikon kuluttua aloin huolestuneena miehelle selittää, että mulla on ruokahalu jotenkin ihmeellisesti kadonnut. Mitään ei tehnyt mieli syödä, väkisin sitten jotain suuhuni laitoin. Olin jo valmis varaamaan aikaa lääkärille, sillä olin varma, että joku kamala tauti mulla varmaan on. Sitten sattumalta luin jossain vastaanottotilassa lehdestä, että tummassa suklaassa on ainesosia, jotka saavat ihmisen tuntemaan itsensä kylläiseksi. Lisäksi kaakaorasva on kuulemma huonosti sulavaa, eli ei imeydy ja tulee sellaisenaan ulos. Minä lopetin tumman suklaan syönnin, sillä en halunnut laihtua ja parissa päivässä oli ruokahalu taas ennallaan. :)
 
apua tarvitseva
Oon 58kg painonen. Oon alle 15 vuotta ja vyötärön leveys on 68cm. tiedän etten olle mikään läski muta en mikään ihanne painoinen. ystäväni ovat aivan tulitikun näköisiä vaika syövät minua enemmän ja liikuvat minua vähemmän. liikun liikaa ikäisekseni yli18 tuntia viikossa ja syön aika vähän. minun pitäisi vähän laihtua ja kiinteyttää itseäni että voisin alkaa kasvataa vähän lihaksia. muta vaikka yritän saada edes 2kg pois se ei onistu millän . epäilen että suurin osa painostani on vyötäröä alempana. voisiteko antaa hyviä vikejä omia kokemuksia
 
Laihduttaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä laihduin allevo kick start kuurilla 10 päivässä 5kg. tuon kuurin jälkeen laihduin vielä 5kg kuukaudessa ihan vaan sillä että annoskoot pienenivät.
paljonkos nuo maksaa? ja saako niitä tavallisesta kaupasta?
 
nännänänänä
Alkuperäinen kirjoittaja laihdutin:
500kcal dietilla 15päivässä 9 kg.
Eikä ole tullut takaisin. Tästä vuosi aikaa.
ja P*SKAT sanon minä!!! oon 16 syön 300 kcal päivässä ja ihanku mä laihtuisin yhtää! Tätä on nyt jatkunu joulusta asti.

Ei siis mitenkää ilkeesti sanottuna! ;)
 
ainiidsamhelp
Alkuperäinen kirjoittaja apua tarvitseva:
Oon 58kg painonen. Oon alle 15 vuotta ja vyötärön leveys on 68cm. tiedän etten olle mikään läski muta en mikään ihanne painoinen. ystäväni ovat aivan tulitikun näköisiä vaika syövät minua enemmän ja liikuvat minua vähemmän. liikun liikaa ikäisekseni yli18 tuntia viikossa ja syön aika vähän. minun pitäisi vähän laihtua ja kiinteyttää itseäni että voisin alkaa kasvataa vähän lihaksia. muta vaikka yritän saada edes 2kg pois se ei onistu millän . epäilen että suurin osa painostani on vyötäröä alempana. voisiteko antaa hyviä vikejä omia kokemuksia
sielunsisko! <3 :)

 
neiti-X
~Syökää alle 500 kaloria päivässä, mieluiten siellä 300 paikkeilla.
~Juokaa paljon vettä, aineenvaihdunta nopeutuu ja juomine pitää nälkää poissa. Älkää juoko yli 4litraa se voi ol jo vaarallista.
~Kantsii lihaa syödä, mieluiten kalaa. Ku laihduttaa ni tarttee proteiineja et lihaksii syntyy ja siit tuliki mielee...
~LIIKKUKAA HYVÄT IHMISET! Jos ette käyt lihaksii, kroppa kuluttaa niitä, koska se kokee ne tarpeettommiksi. Kävelyllä ei sit pidetä käsiä taskussa! kulutat enemmä kaloreita jos annat käsie liikkua!
~Tee joka päivä lihaskuntoliikkeitä! tai käy punttisalilla ainaki kerra viikossa.
~Kannattaa syödä multivita tablettei! koska ku ei syö ei tuu myöskää vitamiinei ja sellasii. täs o mm. B-12 vitamiinii jonka puutos aiheuttaa hiustenlähtöä! Myös tyrnimarja mehu on hyvä vaihtoehto jos ei tableteist tykkää :) laimentaa sitä vetee, nenästä kiinni ja kurkusta alas :D
herkkuperseet:
1. sul on nyt pulla. tee siitä syömäkelvoton laittamal siihe ihan älyttömästi suolaa ja maista sitä. veikkaan ettei kauheest tee mieli enää sit
2. pulla taas sulla :D haukkaa pala, nautiskele ja pureskele nii kaua ku voi mut ÄLÄ NIELASE vaa sylje pois! tää on aika ällöö ni älä ota tavaks vaa hätätapauksiin :D mun ei tehny viinerei enää mieli ton jälkee
3. cola- lighttia ku juo, voi kans viedä makeenhimon pois!
~Karkit piilotetaa laatikkoon! viikossa saat ostaa 150g karkkia ja syöt VAIN 5 KARKKIA PÄIVÄSSÄ! ei yhtään enempää
~ennenku otat vaikka keksin hetken mielijohteesta, laske kymmeneen. Todennäkösesti mieli muutttuu tässä ajassa.

Tos ny muutama vinkki. Ja sit sanon viel et tää ''terveelline laihduttamine'' ei oo yhtää sen parempi vaihtoehto, samallai siinäki kilot tulee takas, jos jatkaa entiseen malliin syömistään laihdutuksen jälkeen. Kokeiltu on ja tää ''väärä'' laihdutus on nopeempi ja tuottaa jopa tulosta. semmonen 2-3 kiloo lähtee vajaassa viikossa.

tsemppiä laihduttajille! :)
 
Minä vaan
Itse haluaisin laihtua sen takia että kaveri voisivat olla kanssani vapaasti rannalla. Minua ärsyttää kun he käyttävät bikinejä mutta minä koko uimapukua. Itse haluaisin 15 kiloa pois. Joku joka antaa vinkkiä niin kiitos!
 
minää
Alkuperäinen kirjoittaja 11vee:
167 senttiä pitkä ja oon laihduttanu 9 kiloo.Painan nyt 49 kiloo.Vielä oon ajatellut semmosta 3 kg pudottaa!ps.oon 11 vee


iHQ TEINIX Ei tollase tarvi laihduttaa, jollei oo ylipainoinen.
Laske painoindeksi, käy lääkärissä ja elä!

 
jfocj
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Minä onnistuin ns. sairaaladieetillä tiputtamaan 4kg 8:ssa päivässä. Lopetin sen siihen, koska laihduin liikaa, ylipainoa kun ei mulla oo. Kokonaiskesto 13 pv, joten kokeilla ainakin kannattaa =) Keskivartalopulska työtoveri pienensi tuolla dieteellä vyötärönympärystään lähes 10cm, vaikkakin väliaikaisesti.
Miten tuo toteutetaan?
 
AUTTAKAAA
Nyt vituttaaaa niin paljon, joku vois niinku vastaa yhdellä lauseella, olkoon joku lääke tai mikä onkaa, mutta kertokaa samalla mistä saa, ja paljon maksaa. olen 14-votias, 168cm, 60kg, olen lihonnut 5kg, ja halun pudottaa ne, mua ei kiinnosta penniäkää teijän mielipiteet siitä että olenko normaali vai lihava, kertokaa pyydän mikä ois paras tapa laihuttaaa?
 
?
Haluaisin lopettaa mässäyksen esim. Limsan juonti on mennyt yli hilseen ja sitten kaikki mahdolliset karkit. Painan nyt tällä hetkellä 60 kiloa haluaisin helpon tavan laihtua ! onko ideoita ? miten te itse lopetitte mässäyksen jos voitte vastata niin vastatkaa äkkiä! (´: Ps: kiitos
 
"laihduttaja"
Annoskoko pieneksi. Syö 6-8 kertaa päivässä pieniä annoksia. Tee joka päivä kävelylenkki.
Syö hitaasti,pureskele erittäin hyvin. Juo runsaasti vettä. Ananasta, kurkkua, vesimeloonia, marjoja ja rahkaa.
 
viarailia
Jättäkää vaa herkut pois jaja syökää terveellisemmin ja liikkukaa enemmän.
Jättäkäää tommosen puheet ettei söis viikkoo mitä järkee itel vaaa kunto huononuntuu ja semmoset puheet etteis söis 16.00 jälkee ei siinkää oo mitää järkeee ihminnen tarvitsee ravintoa ! Mutta sen mä ehkä ymmärrän ettei niin 21.00 jälkee illalla söis että maksan pitää levätä. Eli pitäkää herkut sielä hyllyllä !
 
lol
Jättäkää vaa herkut pois jaja syökää terveellisemmin ja liikkukaa enemmän.
Jättäkäää tommosen puheet ettei söis viikkoo mitä järkee itel vaaa kunto huononuntuu ja semmoset puheet etteis söis 16.00 jälkee ei siinkää oo mitää järkeee ihminnen tarvitsee ravintoa ! Mutta sen mä ehkä ymmärrän ettei niin 21.00 jälkee illalla söis että maksan pitää levätä. Eli pitäkää herkut sielä hyllyllä !
kiitos vinkistä :) !
 
"PeeKoo"
Olen laihduttanut nyt 7 viikossa yli 15 kiloa Cambridge-ohjelmalla. Laihdutus- ja juoksuohjelmien toteuttamista voit seurata omasta blogistani: naistenpaivankunniaksi.blogspot. com.
 

Yhteistyössä