P
poispoispois
Vieras
Saa tulla takaisin tuo paino kunhan on edes pari päivää kevyeempi. Haluan omissa häissä ja valokuvissa olla hoikempi joten sitä varten olisi painoa saatava pois
Onko ehdotuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Minä onnistuin ns. sairaaladieetillä tiputtamaan 4kg 8:ssa päivässä. Lopetin sen siihen, koska laihduin liikaa, ylipainoa kun ei mulla oo. Kokonaiskesto 13 pv, joten kokeilla ainakin kannattaa =) Keskivartalopulska työtoveri pienensi tuolla dieteellä vyötärönympärystään lähes 10cm, vaikkakin väliaikaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:jaa a.ite sain 2kk 14 kiloa pois ja ole SIKA TYYTYVÄINEN itteeni vaikka mässäsinkin :snotty:
juo 12 kuppia ainakin vettä päivässä,ruualla vettä myös.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:jaa a.ite sain 2kk 14 kiloa pois ja ole SIKA TYYTYVÄINEN itteeni vaikka mässäsinkin :snotty:
miten sä teit sen?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:juo 12 kuppia ainakin vettä päivässä,ruualla vettä myös.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:jaa a.ite sain 2kk 14 kiloa pois ja ole SIKA TYYTYVÄINEN itteeni vaikka mässäsinkin :snotty:
miten sä teit sen?
lähtee kuona aineet..
mulla toi auttoi kun vaihdoin kaikki juomat pelkkään veteen,ja voin leivän .VAIKKA mässäsin hampparia ja pahemmin liikkunut tuona aikana:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:juo 12 kuppia ainakin vettä päivässä,ruualla vettä myös.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:jaa a.ite sain 2kk 14 kiloa pois ja ole SIKA TYYTYVÄINEN itteeni vaikka mässäsinkin :snotty:
miten sä teit sen?
lähtee kuona aineet..
mulla toi auttoi kun vaihdoin kaikki juomat pelkkään veteen,ja voin leivän .VAIKKA mässäsin hampparia ja pahemmin liikkunut tuona aikana:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:juo 12 kuppia ainakin vettä päivässä,ruualla vettä myös.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:jaa a.ite sain 2kk 14 kiloa pois ja ole SIKA TYYTYVÄINEN itteeni vaikka mässäsinkin :snotty:
miten sä teit sen?
lähtee kuona aineet..
ei mitään kuona-aineita ole olemassakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:juo 12 kuppia ainakin vettä päivässä,ruualla vettä myös.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:jaa a.ite sain 2kk 14 kiloa pois ja ole SIKA TYYTYVÄINEN itteeni vaikka mässäsinkin :snotty:
miten sä teit sen?
lähtee kuona aineet..
Nyt puhut kyllä potaskaa. Ei pelkällä veden juomisella laihdu. Mä juon muutenkin aina vettä ja vaikka olen nyt ollut mässäämättä niitä hamppareita yms mitä ennen tuli syötyä usein ja olen lisännyt liikuntaa tosi paljon, niin kilo on vasta lähtenyt ja melkein kaks viikkoa mennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:http://keho.net/keskustelu/naytaviesti/Mehilaisen-sairaaladieetti-58771
Alkuperäinen kirjoittaja imettäjä:voiko sairaaladietille alkaa jos imettää?
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Toi South beach vaikuttaa järkevältä, siihen ryhdyn, kiitos hyvästä vinkistä =)