Miten laihtua 5-7kg kuukaudessa?

  • Viestiketjun aloittaja poispoispois
  • Ensimmäinen viesti
poispoispois
Saa tulla takaisin tuo paino kunhan on edes pari päivää kevyeempi. Haluan omissa häissä ja valokuvissa olla hoikempi joten sitä varten olisi painoa saatava pois :D Onko ehdotuksia?
 
Minä onnistuin ns. sairaaladieetillä tiputtamaan 4kg 8:ssa päivässä. Lopetin sen siihen, koska laihduin liikaa, ylipainoa kun ei mulla oo. Kokonaiskesto 13 pv, joten kokeilla ainakin kannattaa =) Keskivartalopulska työtoveri pienensi tuolla dieteellä vyötärönympärystään lähes 10cm, vaikkakin väliaikaisesti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Minä onnistuin ns. sairaaladieetillä tiputtamaan 4kg 8:ssa päivässä. Lopetin sen siihen, koska laihduin liikaa, ylipainoa kun ei mulla oo. Kokonaiskesto 13 pv, joten kokeilla ainakin kannattaa =) Keskivartalopulska työtoveri pienensi tuolla dieteellä vyötärönympärystään lähes 10cm, vaikkakin väliaikaisesti.
Miten tuo toteutetaan?
 
muua
yksinkertainen keino on pienentää ruoka-annoksia.Mulla lähti raskauden myötä kertynyt paino vihdoinkin kun pienensin puolella.Pian siihen tottuu ja se alkaa saamaan kylläiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
jaa a.ite sain 2kk 14 kiloa pois ja ole SIKA TYYTYVÄINEN itteeni vaikka mässäsinkin :snotty:
miten sä teit sen?
juo 12 kuppia ainakin vettä päivässä,ruualla vettä myös.
lähtee kuona aineet..
mulla toi auttoi kun vaihdoin kaikki juomat pelkkään veteen,ja voin leivän .VAIKKA mässäsin hampparia ja pahemmin liikkunut tuona aikana:snotty:


 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
jaa a.ite sain 2kk 14 kiloa pois ja ole SIKA TYYTYVÄINEN itteeni vaikka mässäsinkin :snotty:
miten sä teit sen?
juo 12 kuppia ainakin vettä päivässä,ruualla vettä myös.
lähtee kuona aineet..
mulla toi auttoi kun vaihdoin kaikki juomat pelkkään veteen,ja voin leivän .VAIKKA mässäsin hampparia ja pahemmin liikkunut tuona aikana:snotty:
ei mitään kuona-aineita ole olemassakaan...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
jaa a.ite sain 2kk 14 kiloa pois ja ole SIKA TYYTYVÄINEN itteeni vaikka mässäsinkin :snotty:
miten sä teit sen?
juo 12 kuppia ainakin vettä päivässä,ruualla vettä myös.
lähtee kuona aineet..
mulla toi auttoi kun vaihdoin kaikki juomat pelkkään veteen,ja voin leivän .VAIKKA mässäsin hampparia ja pahemmin liikkunut tuona aikana:snotty:
Nyt puhut kyllä potaskaa. Ei pelkällä veden juomisella laihdu. Mä juon muutenkin aina vettä ja vaikka olen nyt ollut mässäämättä niitä hamppareita yms mitä ennen tuli syötyä usein ja olen lisännyt liikuntaa tosi paljon, niin kilo on vasta lähtenyt ja melkein kaks viikkoa mennyt.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
jaa a.ite sain 2kk 14 kiloa pois ja ole SIKA TYYTYVÄINEN itteeni vaikka mässäsinkin :snotty:
miten sä teit sen?
juo 12 kuppia ainakin vettä päivässä,ruualla vettä myös.
lähtee kuona aineet..
mulla toi auttoi kun vaihdoin kaikki juomat pelkkään veteen,ja voin leivän .VAIKKA mässäsin hampparia ja pahemmin liikkunut tuona aikana:snotty:
ei mitään kuona-aineita ole olemassakaan...
no oli mitä oli nestettä mikä mulla lähti ainakin ekana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
jaa a.ite sain 2kk 14 kiloa pois ja ole SIKA TYYTYVÄINEN itteeni vaikka mässäsinkin :snotty:
miten sä teit sen?
juo 12 kuppia ainakin vettä päivässä,ruualla vettä myös.
lähtee kuona aineet..
mulla toi auttoi kun vaihdoin kaikki juomat pelkkään veteen,ja voin leivän .VAIKKA mässäsin hampparia ja pahemmin liikkunut tuona aikana:snotty:
Nyt puhut kyllä potaskaa. Ei pelkällä veden juomisella laihdu. Mä juon muutenkin aina vettä ja vaikka olen nyt ollut mässäämättä niitä hamppareita yms mitä ennen tuli syötyä usein ja olen lisännyt liikuntaa tosi paljon, niin kilo on vasta lähtenyt ja melkein kaks viikkoa mennyt.
no en ota tohon kantaa auttaako vai ei mutta mulla se ainakin auttoi.


 
vieras
Jos jaksat noudattaa South Beach Dieetin 1 vaihetta sen kaksi viikkoa, niin VARMASTI lähtee 5-7 kg. Minä ja monet ystäväni olemme kaikki laihtuneet sillä. Mutta sitä pitää sitten noudattaa kirjaimellisesti.
 
tossuliini
Ite oon nyt pudottanut 9 viikkoa eli ens viikolla tulee 2,5 kk kun alotin ja painoa tippunut 9,6 kg. Ja noi on lähteneet ihan sillä jutulla että pienensin annoskokoja, syön säännöllisesti 3-4 tunnin välein 5 kertaa päivässä ja liikun suhtkoht paljon. Ite en juo vettä vaan juon muuta, kivennäisvettä (maustettua) joskus, kahvia, maitoa ja joka viikko on painoa tippunut muutamasta sadasta grammasta tonne melkein 3 kiloon (eka viikko). Ja namit oon jättänyt kokonaan, siis suklaat ja karkit enkä syö sipsejä enkä poppareita. Vihanneksia suhtkoht paljon joka päivä jotain. Jätskiä syön joskus, en päivittäin.
 

Yhteistyössä