Miten joku pystyy harrastamaan seksiä ilman että käy ensin alapääpesulla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
anteeks mä haluan tuohon tarkennusta ^^ :D
elikkä: miehen ei tarvitse erikseen mainita että nyt harrastetaan seksiä, vai sen jälkeen ku se on mainitty ei tarvitse mainita että mene suihkuun?

juu kuuluu mulle :laugh:

Ei vaan kyllä me molemmat käydään suihkussa ennen kuin jotain tehdään :whistle:
Varsinkin työpäivän jälkeen ei ilkeis lasikuitusta munaa imeskellä,ne piikit on aikas ilkeitä kurkussa :x

ootteko muuten miettiny: rakastavaiset suutelee toisiaan ja sitä kautta saa ällökurkkulimaa suuhunsa, ja se on ok. hässitään ilman suihkussa käymistä ja otetaan suihin ilman mitään estoja. joskus jopa nuollaan korvaan jossa ihan varmasti on vaikkua vaikka kuinka pesis...

mutta auta armias jos on hikiset kädet!!

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
elikkä: miehen ei tarvitse erikseen mainita että nyt harrastetaan seksiä, vai sen jälkeen ku se on mainitty ei tarvitse mainita että mene suihkuun?

Varsinkin työpäivän jälkeen ei ilkeis lasikuitusta munaa imeskellä,ne piikit on aikas ilkeitä kurkussa :x

ai saakeli! lasikuitu on ilkeetä iholla.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

ai saakeli! lasikuitu on ilkeetä iholla.

Joo,tiedän koska mulla on niitä ihan järkyttävästi aina työpäivän jälkeen,mutta iho on jo "tottunut" niihin =)

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
mä voin kyllä seksiä harrastaa ilman että eka käydään suihkussa... kun miettii että vakikumppanin kanssa ne "pöpöt" vaihtuu kuitenkin ja yhenillan jutusisa nyt on muutenkin suotavaa käyttää kumia.. mutta suuseksiä ei kyllä harrasteta ilman pesua... yäkyäk ei pysty mitään hikistä vehjettä imeskelemään |O ja itteäni ällöttää kyllä ajatus että mies kävis tuolta alhaalta nuolemaan kokopäivän "mömmöt" :x

just näin. olkoon miten typerää tahansa ettei voi olla spontaani mut ehkä se pesu on pienempi paha kuin se että yökkisin suihin ottaessa tai jopa ykäisin..

Me ainakin, molemmat, pestään aina sukupuolielimemme kun käymme vessassa..eli on aina puhtaat ja valmiina ;) olemme tottuneet siihen ja onhan muutenkin puhtaampaa. Suihkussa käymme seksin jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Kyllä meilläkin sekä minä että mies käydään pesulla joka ikinen päivä ja sen lisäksi pestään molemmat sukupuolielimemme ennen seksiä,että puhtaita ollaan. =)
Mutta kun ihminen käy pissalla niin kyllä sitä pissaa jää siihen pimppiin ja pippeliin vaikka paperilla pyyhkiskin =)

Kukas se tuolla salaatinpesukeskustelussa kohkasikaan siitä, kuinka pitäis saada mahdollisimman paljon bakteereja että pysyis terveenä... :whistle: Ehkä sama pätee näihin alapääjuttuihin, eli pesemättömillä peleillä on kiva penetroida kun saa immuniteetin? Kotirokotteeksi voisi kai nimittää.

No huh :o En ainakaan minä että tarkistapa tietosi ennenkuin rupeat tietojasi muille levitteleen :o :o Vaan arvaanpa että tarkoituksesi oli ilmeisesti vain vittuilla ;) Hyvää jatkoa sinulle =)

Alkuperäinen kirjoittaja elvis:
Tosi yllättävää miten monet pitää jotenkin omituisena käydä siistiytymässä ennen seksiä!?
Käsittämätöntä..

Iso peesi tähän!! :wave: Sitten ei muuta kuin silmät pyöreinä ihmetellään että mistä kummasta jatkuvat hiiva/virtsatietulehdukset johtuvat... :/ :headwall:
Ja juu,mulla ei ole ollut kertaakaan kumpaakaan tulehdusta eikä mitään muutakaan alapäävaivoja kun huolehdin että pesen sekä itseni että mies pesee omat vehkeensä ennen seksiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja öllö:
Alkuperäinen kirjoittaja pirre:
Suuseksiä en anna kyllä hikimunalle.

Mutta pilluusi annat hiet pyyhkiä...Eikö ois siinä tapauksessa sama suihinkin ottaa :/ :x :x

Eiköhän se pillu ole täynnä ihan samaa entsyymiä ja mineraalia. Sitä paiti mitä väliä aloitatko nussimisen vastapestyllä pillulla vai et jos joka tapauksessa aktin jälkeen pesaset?

Vittu sä olet nihkeä ämmä.

Niin, tuli muuten mieleeni, että hikoileehan sitä aktin aikanakin...mites se hiki sitten :whistle: ???

Ei pissaa ainakaan ;)

Joo, ei peseydytä ennen seksiä. Kumpikin meistä osaa sen verran huolehtia alapää hygieniastaan noin yleensä ettei tartte lähteä puunailemaan ennen petihommia. Kummallista jos jonkun ukko ei esim. pyyhi värkkiään vessassa käynnin jälkeen vaan jättää kuset mujumaan siihen :x

Ja joo, mutta oli pissitauteja kun mä en pahemmin seksi puuhia harrastellut, siis ihan pikku likkana oli monesti ja teininä ennen seksi elämän alkamista. Etä se siitä. Ja hiivakin on ollut tasan kerran.

Kyllä on valmiiks jo puhtaat kamppeet että ei tarvitse alkaa kuuramaan jos yhtäkkiä iskee halutus... :D
Eri asia sit jos on ennakoinut tulevaa tapahtumaa tapahtuvaksi niin voipi käydä suihkussakin :laugh:

Tosi yllättävää miten monet pitää jotenkin omituisena käydä siistiytymässä ennen seksiä!?
Käsittämätöntä..

Iso peesi tähän!! :wave: Sitten ei muuta kuin silmät pyöreinä ihmetellään että mistä kummasta jatkuvat hiiva/virtsatietulehdukset johtuvat... :/ :headwall:
Ja juu,mulla ei ole ollut kertaakaan kumpaakaan tulehdusta eikä mitään muutakaan alapäävaivoja kun huolehdin että pesen sekä itseni että mies pesee omat vehkeensä ennen seksiä =)

Kuulepas, jatkuva pesu voi aiheuttaa hiivaa ;) Ei niinkään se pesemättä jättäminen ;) Pissatulehdus taas puolestaan voi tulla vaikka siitä, että ensin rakastellaan anusta ja siirrytään sen jälkeen suoraan vaginaan.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Käsittämätöntä..

Kuulepas, jatkuva pesu voi aiheuttaa hiivaa ;) Ei niinkään se pesemättä jättäminen ;) Pissatulehdus taas puolestaan voi tulla vaikka siitä, että ensin rakastellaan anusta ja siirrytään sen jälkeen suoraan vaginaan.

Voihan nuo tuolla mistä vain mutta aika yleinen syy on se että nainen antaa miehen työntää pilluunsa pesemättömän mulkun =) Senkun laitat vaikka googleen hauksi =)

pesulla ensin!!
Yök, minuun ei paskaisilla käsillä ja vehkeillä kosketa. Ja kyse ei ole siitä etteikö me pesuista yleensä huolehdittaisi, vaan just puhdas on varmasti puhdas!

Alkuperäinen kirjoittaja ehdottomasti :
pesulla ensin!!
Yök, minuun ei paskaisilla käsillä ja vehkeillä kosketa. Ja kyse ei ole siitä etteikö me pesuista yleensä huolehdittaisi, vaan just puhdas on varmasti puhdas!

Ai niin,unohdin tuon käsien pesun mikä meilläkin suoritetaan ehdottomasti ennen seksiä =)

Voihan nuo tuolla mistä vain mutta aika yleinen syy on se että nainen antaa miehen työntää pilluunsa pesemättömän mulkun =) Senkun laitat vaikka googleen hauksi =)

Jaa, mä en kyllä löytnyt pikaisella haulla yhtäkään sivua missä "nainen antaa miehen työntää pilluunsa pesemättömän mulkun" olisi sanottu syyksi virtsatieinfektioon.
Sen sijaan seksi noin yleensä mainitaan yhtenä kolmesta yleisemmistä ko. taudin aiheuttajasta ja erikseen mainitaan vielä, että n. 80 % kaikista tulehduksista johtuu Escherichia coli -bakteerista joka majailee suolistossa.

Ja jos tulehdus johtuu seksistä, ei mainita mitään vehkeen pesemisestä ennen seksiä ehkäisevänä toimintana. Sen sijaan virtsarakon tyhjentäminen seksin jälkeen on tulehdusta ehkäisevä keino.

http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=khp00038#s1

Mun mielestä on kyllä jotenkin outo ajatus rynnätä pesemään käsiään ja värkkejään, kun alkaa tekeen mieli. En pystyis kuvitteleen että meillä tehtäis niin. Mulla ei ole eläissäni ollut pissa- tahi hiivatulehdusta.

Mutta kukin tyylillään.

Voi hyvä helevetti sentään. Tietenkin ne voi tulla mistä vaan. Muutoinhan ne olisikin helppo eliminoida maailmasta!! Mutta jos viilataan pilkkua, niin ennemmin hiiva tulee siitä liiallisesta pesemisestä, kuin pesemättä jättämisestä!

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Ja jos tulehdus johtuu seksistä, ei mainita mitään vehkeen pesemisestä ennen seksiä ehkäisevänä toimintana.

:laugh: :laugh: Ai että tuollaisessa kirjoituksessa se pitäisi vielä erikseen mainita :laugh: Hei haloo aikuinen ihminen :laugh: :laugh:

No rouva on kuule hyvä vaan ja etsii faktaa että se vehkeen PESEMINEN ennen yhdyntää ehkäisee virtsatieinfektiota, omakohtaisella kokemuksella voin kuitenkin todeta että sillä pesemisellä ei ole paskan vertaa väliä tulehduksen kanssa. Meillä ei edelleen peseydytä ennen yhdyntää ja tulehduksia ei ole ollut seksielämän alkamisen jälkeen pahemmi, vaikka ennen sitä pikku likkana kyllä oli.
Itse sanoit, että googlettamalla löytyy faktaa, että nimenomaan tuo pesu ehkäisee, enkä minä löytänyt. Että faktaa vaan kehiin aikuinen ihminen =)

Yhteistyössä