Miten joku pystyy harrastamaan seksiä ilman että käy ensin alapääpesulla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ja jos tulehdus johtuu seksistä, ei mainita mitään vehkeen pesemisestä ennen seksiä ehkäisevänä toimintana.

:laugh: :laugh: Ai että tuollaisessa kirjoituksessa se pitäisi vielä erikseen mainita :laugh: Hei haloo aikuinen ihminen :laugh: :laugh:

No rouva on kuule hyvä vaan ja etsii faktaa että se vehkeen PESEMINEN ennen yhdyntää ehkäisee virtsatieinfektiota, omakohtaisella kokemuksella voin kuitenkin todeta että sillä pesemisellä ei ole paskan vertaa väliä tulehduksen kanssa. Meillä ei edelleen peseydytä ennen yhdyntää ja tulehduksia ei ole ollut seksielämän alkamisen jälkeen pahemmi, vaikka ennen sitä pikku likkana kyllä oli.
Itse sanoit, että googlettamalla löytyy faktaa, että nimenomaan tuo pesu ehkäisee, enkä minä löytänyt. Että faktaa vaan kehiin aikuinen ihminen =)

Juu minäpä etin kun on aikaa,ilmottelen sitten tuloksen sulle :wave: Ja siis itse myönnät että on tulehduksia (ei pahemmi ole ollut) mutta et tohi miestäsi pesulle käskettää ennen naintia... :/ No,jokainen tyylillään :wave:

Ja jos tulehdus johtuu seksistä, ei mainita mitään vehkeen pesemisestä ennen seksiä ehkäisevänä toimintana.

:laugh: :laugh: Ai että tuollaisessa kirjoituksessa se pitäisi vielä erikseen mainita :laugh: Hei haloo aikuinen ihminen :laugh: :laugh:

Heila, sie olet huvittava :D Justahansa sinä minullekin kirjoitit, että googgeloi niin löydät tietoa pesemättömän mulkun vaikutuksesta pilluun. Ja nyt kumoat sen väitteen, toteamalla Hei haloo aikuinen ihminen

Heila, etsipäs meille ne sivut, jossa asiasta puhutaan ja linkitä tähän. Jooko??

Alkuperäinen kirjoittaja :):

Heila, sie olet huvittava :D Justahansa sinä minullekin kirjoitit, että googgeloi niin löydät tietoa pesemättömän mulkun vaikutuksesta pilluun. Ja nyt kumoat sen väitteen, toteamalla Hei haloo aikuinen ihminen

Heila, etsipäs meille ne sivut, jossa asiasta puhutaan ja linkitä tähän. Jooko??

:o Missä välissä kumosin koko tiedon,saisinko tietää??????? :o Justhan tuossa kirjoitin että kyllä etsin ne teille kun on aikaa :o

No rouva on kuule hyvä vaan ja etsii faktaa että se vehkeen PESEMINEN ennen yhdyntää ehkäisee virtsatieinfektiota, omakohtaisella kokemuksella voin kuitenkin todeta että sillä pesemisellä ei ole paskan vertaa väliä tulehduksen kanssa. Meillä ei edelleen peseydytä ennen yhdyntää ja tulehduksia ei ole ollut seksielämän alkamisen jälkeen pahemmi, vaikka ennen sitä pikku likkana kyllä oli.
Itse sanoit, että googlettamalla löytyy faktaa, että nimenomaan tuo pesu ehkäisee, enkä minä löytänyt. Että faktaa vaan kehiin aikuinen ihminen =)

Juu minäpä etin kun on aikaa,ilmottelen sitten tuloksen sulle :wave: Ja siis itse myönnät että on tulehduksia (ei pahemmi ole ollut) mutta et tohi miestäsi pesulle käskettää ennen naintia... :/ No,jokainen tyylillään :wave:

Juu, yksi tulehdu ollut teininä ja toinen raskauden aikana (ja se pirulainen oli vielä oireeton sellainen).

Kyllä, jokainen tyylillään =)

Mie pesen toosan pulloharjalla ja tolulla ennen ja jälkeen aktin... Ja ukko desinfioi munansa keittämällä :) Suosittelen, ei tuu tauteja, ja munanvarren palorakkulat toimii kiihotusnystyröinä...

Heilä hyvä, löysin vielä yhden linkin joka itseasiassa sotii sinun sanomisia vastaan.

"Normaali käsihygienia ja intiimihygienia riittävät, liiallinen pesu saattaa jopa edistää virtsatieinfektioita."

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti/%5C%5Cwww.ktl.fi/tk.koti?p_haku=Virtsatieinfektiot%20aikuisilla&p_artikkeli=dlk00615&p_teos=dlk#s3

Että eipä kuurailla ihan ylettömästi niitä paikkoja :wave:

Heilä hyvä, löysin vielä yhden linkin joka itseasiassa sotii sinun sanomisia vastaan.

"Normaali käsihygienia ja intiimihygienia riittävät, liiallinen pesu saattaa jopa edistää virtsatieinfektioita."

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti/%5C%5Cwww.ktl.fi/tk.koti?p_haku=Virtsatieinfektiot%20aikuisilla&p_artikkeli=dlk00615&p_teos=dlk#s3

En mä ylettömästi kuurakaan vaan joka kerta kun seksiä harrastan sekä joka ilta käyn normi pesun =) Ja juu,tuossahan sä alussa jo sanot sen mitä tarkoitin,käsihygienia ja intiimihygieniä riittävät mutta tässähän oli pointti että suunnilleen joka toinen tähän ketjuun vastannut rupee naintihommiin pesemättömillä vehkeillä =)

En mä ylettömästi kuurakaan vaan joka kerta kun seksiä harrastan sekä joka ilta käyn normi pesun =) Ja juu,tuossahan sä alussa jo sanot sen mitä tarkoitin,käsihygienia ja intiimihygieniä riittävät mutta tässähän oli pointti että suunnilleen joka toinen tähän ketjuun vastannut rupee naintihommiin pesemättömillä vehkeillä =)

No eipä se vehje paskanen ole kun huolehtii siitä normaalista hygieniastaan sillon vessareissulla.
Näin ainakin meillä tehdään, pidetään paikat puhtaana ihan arjessa, niin ei tarvitse lähteä kuuraamaan sitten lemmen hetkellä. Ja kyllä, meillä niitä vehkeitä ei pestä erikseen seksn takia, puhtaita ovat ihan muutenkin. Harratetaan sitä perushygieniaa.

No kyllä pitää sen verran perushygienia olla hallussa ettei erikseen tarvi pesulla käydä. Jos ei ole, niin epäilen, etten itse ainakaan edes eksyisi samaan sänkyyn sellaisen tyypin kanssa, varmaan muuten jo haju on kokonaisuudessaan sellainen :x

Ja seksi on kyllä sen verran spontaania puuhaa, että jos pitää pesulle lähteä kesken kaiken, niin se halu menee sitte siinä.

NO KUULKAAS. minulle lääkäri ihan silmästä silmään selitti että se virtsatieinfektio tulee siitä kun sieltä pepusta yhdysnnän aikana niitä bakteereita helpommin pääsee sinne pimppiin kun sillon paikat ns liukkaat jne (ja monet vielä kopeloi molemmista reistä seksin aikana) että ihan semmonen sitä virtsistä aiheuttaa ei se ettei olis peseytynyt ennen seksiä. samainen lääkäri nimenomaan kielsi multa liiallisen alapääpesun (varsinkin saippualla yms) kun olin virtsis kierteessä tuossa muutama vuosi sitten. joillekkin ihan se pelkkä "hankausliike" aiheuttaa sitä tulehduksen tuntua.

Mutta hei tytöt, saa olla aika pitkät anuskarvat, jotta niissä paskakin roikkuis! Eikös ne karvat niin kuin kannattais poistaa sieltä persiistä pjaskaa keräämästä!? Pylly vaan pystyyn ja toinen leikkoopi...

5563%5B1%5D.gif

Päivän parhaat naurut sain tätä lukiessani. Kyllä kiihko laantuis kesken, jos pitäis suihkuun lähteä...

Alkuperäinen kirjoittaja huhuhu:
Enempi mua kiinnostaa, miten ihmiset voi käydä töissä, kaupassa, lastensa valmistujaisissa ja ties missä housut vauhtiraitoja täynnä? Ei meillä ainakaan roiku kikkareet eikä perskarvoja ole.

Ei helvetti :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
5563%5B1%5D.gif

Päivän parhaat naurut sain tätä lukiessani. Kyllä kiihko laantuis kesken, jos pitäis suihkuun lähteä...

kyl mä veikkaan et sekin sais kiihkot laantumaan kun tulis yrjö munaa imiessä :whistle: turha näistä on vääntää, tapansa kullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
5563%5B1%5D.gif

kyl mä veikkaan et sekin sais kiihkot laantumaan kun tulis yrjö munaa imiessä :whistle: turha näistä on vääntää, tapansa kullakin.

Joo - tosion, laannuttaa sekin innon :kieh: Mut pitää olla tosi-tosi epähygieeninen( ei käy pesulla päivittäin) et kikkareet roikkuu ja vehkeet on :x

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
5563%5B1%5D.gif

Joo - tosion, laannuttaa sekin innon :kieh: Mut pitää olla tosi-tosi epähygieeninen( ei käy pesulla päivittäin) et kikkareet roikkuu ja vehkeet on :x

no en mä luojan kiitos kikkareita oo nähnyt. mä olen tosi haju ja makuherkkä joten on ehdotonta peseytyä ennen suuseksiä. musta olis itsestäkin sitäpaitsi ikävä yökkiä.. enkä usko että se siitä toisesta yhtään sen kivemmalta tuntuis.

Yhteistyössä